Ik vinf het jammer dat het je "erg tegenvalt". Je noemt wat punten die voor het grootste deel bij het initieel in gebruik nemen horen. Ik moet toegeven dat daar verreweg het minste aandacht aan is besteed. De reden daarvoor is dat ik dit het minst belangrijk vind. Als e.e.a. eenmaal correct werkt, de functionaliteit die je dan hebt, belangrijker is dan wat ergernissen bij het opstarten.
Dit schrikt misschien nieuwe users van het programma af, wat jammer is. Maar jij hebt in ieder geval doorgezet
1) MSI installer : die werkt bij 99% van de mensen goed, helaas bij 1% niet. Ik ben al blij dat ik een installer voor mekaar heb gekregen, heb hier weinig tot geen ervaring mee. Ik heb dus ook geen idee hoe dit te fixen.
2) Helpfile is een gebrek, heb je gelijk in. Maar als je meerdere PC's remote wilt beheren met het bijgeleverde boincmgr, loop je tegen dezelfde problemen aan qua passwors, poorten e.d., domweg omdat BAM van exact dezelfde techniek gebruik maakt als boincmgr. Er is dus zat info te vinden op internet daarover.
3) Tsja...Ik ben bepaald geen grafisch genie, en ook gebonden door de beschikbare features in de gebruikte programmeertaal. Verder is dit natuurlijk erg persoonlijk, ik heb ook al complimenten gekregen vanwege de "simpele" interface.
4) Copy/paste was lastig te implementeren vanwege de gekozen taal/control. Ook hier, omdat dit een éénmalige ergernis is, geen verdere effort ingestoken. En dat hidden, tsja, iemand achter jouw PC kan ook al je prive-files aanpassen of verwijderen

. Bovendien, als jij ze zou kunnen un-hiden (om ze aan te passen bijvoorbeeld), kan een ander dat ook. Maar deze is genoteerd, als er weer tijd is doe ik er wat aan.
Opbouwende kritiek, tsja...."erg tegenvallen" en

-smilies doen anders vermoeden. Maar goed, ik beschouw het als zodanig