Laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

• -J00P-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10-2025
Ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik naast gewoon office e.d. ook redelijk op kan gamen (als de games maar soepel draaien, hoogste resolutie en grafische instellingen hoeven niet haalbaar te zijn).

Verder heb ik de volgende eisen:
-scherm: crystalBride, widescreen 15,4"
-videokaart: met tv-out en voldoende kracht om te gamen
-accu: levensduur van 3 uur (ik zit iedere week 2x 3 uur in de trein, een film kunnen kijken in die periode zou fijn zijn)
-hdd: 5400rpm, grootte niet echt relevant
-ram: 1024mb (draai vaak veel apps tegelijk naast elkaar)
-processor: ....
-prijsklasse: max ~€1.500

Ik ben al een tijdje op zoek, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik mis ook eigelijk een beetje een site waarin ik mijn eisen kan stoppen en er vervolgens een lijsjte me beschikbare laptops uit komt rollen.
Hopelijk kan iemand me helpen en weet een geschikte laptop voor me.
Heb al zitten denken aan een Acer Aspire 169x, maar weet niet of dit een goede keus is

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Hoewel het aanbod niet gelijk is aan wat we hier hebben is neweggbest handig. Je kunt wat opgeven en er komt wat uitrollen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Aspire is zowiezo een goede keus, als je budget 1500 euro is kan je beter gewoon de winkel binnenstappen en wat uitzoeken want voor 1500 euro kan je best wel een leuk systeempje krijgen

Verwijderd

Ook ik ben op zoek naar een laptop die overeenkomt met jouw voorkeuren. Zelf heb ik gekozen voor de Toshiba Satellite M70-148, de prijs in de pricewatch is ongeveer 1400 euro.

Processor Intel Pentium M 760 2 GHz
Cache Memory 2 MB - L2 Cache
RAM 1 GB (installed) / 2 GB (max) - DDR II SDRAM
Card Reader 5 in 1
Hard Drive 100 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm
Optical Storage DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM - integrated
Display 15.4 inch TFT active matrix WXGA (1280 x 800) - 24-bit (16.7 million colours)
Graphics Controller ATI MOBILITY RADEON X700 - 256 MB
Audio Output Sound card
Telecom Fax / modem - 56 Kbps
Networking Network adapter - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g
Wireless NIC Intel PRO/Wireless 2200BG
Operating System Microsoft Windows XP Home Edition