Ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik naast gewoon office e.d. ook redelijk op kan gamen (als de games maar soepel draaien, hoogste resolutie en grafische instellingen hoeven niet haalbaar te zijn).
Verder heb ik de volgende eisen:
-scherm: crystalBride, widescreen 15,4"
-videokaart: met tv-out en voldoende kracht om te gamen
-accu: levensduur van 3 uur (ik zit iedere week 2x 3 uur in de trein, een film kunnen kijken in die periode zou fijn zijn)
-hdd: 5400rpm, grootte niet echt relevant
-ram: 1024mb (draai vaak veel apps tegelijk naast elkaar)
-processor: ....
-prijsklasse: max ~€1.500
Ik ben al een tijdje op zoek, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik mis ook eigelijk een beetje een site waarin ik mijn eisen kan stoppen en er vervolgens een lijsjte me beschikbare laptops uit komt rollen.
Hopelijk kan iemand me helpen en weet een geschikte laptop voor me.
Heb al zitten denken aan een Acer Aspire 169x, maar weet niet of dit een goede keus is
Verder heb ik de volgende eisen:
-scherm: crystalBride, widescreen 15,4"
-videokaart: met tv-out en voldoende kracht om te gamen
-accu: levensduur van 3 uur (ik zit iedere week 2x 3 uur in de trein, een film kunnen kijken in die periode zou fijn zijn)
-hdd: 5400rpm, grootte niet echt relevant
-ram: 1024mb (draai vaak veel apps tegelijk naast elkaar)
-processor: ....
-prijsklasse: max ~€1.500
Ik ben al een tijdje op zoek, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik mis ook eigelijk een beetje een site waarin ik mijn eisen kan stoppen en er vervolgens een lijsjte me beschikbare laptops uit komt rollen.
Hopelijk kan iemand me helpen en weet een geschikte laptop voor me.
Heb al zitten denken aan een Acer Aspire 169x, maar weet niet of dit een goede keus is