Ik heb nu een
TomTom ONE 31 gekocht (dus West en Centraal Europa), bevalt prima. Nu was mij het "Meest recente kaart verzekerd" garantie verhaal niet erg duidelijk. Als in, wist niet dat dit na 30 dagen eerste gebruik moest gebeuren, en dat eerste gebruik dus niet het updaten via
TomTom HOME inhoudt. Nu viel ik laatst dus blijkbaar nog net binnen die 30 dagen toen ik em even ging updaten, even kijken hoe dat werkte. Toen kwam dus het verhaal, gratis update van de kaart etc. Maar goed, 1.2GB downloaden kwam me op dat moment niet uit, download tijd liep alleen maar op en ik moest op een gegeven moment toch echt de deur uit (met
TomTom).
Dus geannuleerd. En nu (dus blijkbaar buiten de 30 dagen) is de betreffende garantie verlopen en wil ie de meest recente kaart verzekerd dus ook niet meer downloaden, ook niet de eerder gestarte download hervatten.
Ik vind het allemaal maar erg flauw, 30 dagen is ook best kort als je het druk hebt (afstuderen). Maar heb ik nou gewoon dikke pech of niet?
Edit: ik heb het MapShare gebeuren overigens nog niet geprobeerd, misschien is dat ook wel bijna net zo goed als het updaten?
[
Voor 6% gewijzigd door
!null op 19-04-2009 13:17
]