Metalfreak schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:32:
[...]
Die van mij heeft geen AWD, gewoon normale achterwielaandrijving. Gaat volgens specs in 5,6 seconden naar de 100 en is erg snel. Die van mij is van 2006.
Ik heb al reviews gelezen van mensen die het verschil tussen de IS350 en de IS-f inderdaad niet heel groot vinden. Alleen de versnellingsbak in een IS-f is volgens mij wat sneller. De IS350 heeft een normale automaat en soms kan die wat traag reageren. Maar goed, je bent toch sneller dan 95% van het overige verkeer en als je het gas intrapt, is de fun ook alweer snel voorbij omdat je dan al heel gauw op snelheden zit die je je rijbewijs kunnen kosten

Maar het rijdt heel prettig moet ik zeggen. Op lange ritten is 1:11 mogelijk, normaal zo rond de 1:10 als je het niet te gek maakt.
Ah, uit 2006, dus zal dan hopelijk ook niet de wereld hebben gekost?
Een IS-F is er pas vanaf 2008, en eige
nlijk wil je dan die vanaf 2010, vanwege de updates. Tenminste, als je er dus helemaal voor gaat. Maar dat maakt het allemaal zeer prijzig.
Een IS350 is dan een mooi alternatief. En tja in 5,6 sec naar de 100 is al snel zat eige
nlijk, kan ik ook mee leven
Maar hoe klinkt de V6? Het is een degelijk en krachtig blok, maar ik weet niet of het de ervaring biedt van een V8.
Daarnaast zijn beide automaat, maar heeft de IS-F flippers (heeft de IS350 dat ook?) en is die bedoeld om ook mee te kunnen doen op het circuit.
Want zo zal het dan een beetje gaan zijn bij die tijd, dat ik met het OV reis, en dan een gezinsbak wil hebben welke sportief is. Ik wil dan niet een racertje hebben en een gezinswagen, want ik heb ook al een camper, ik hoef niet een heel wagenpark te hebben.
En een sportieve 4 deurs kan ook gebruikt worden voor (rij)vakanties waar een 2-zitter circuit wagen dat niet kan.
Het hogere verbruik moet dan hopelijk niet zo'n issue zijn als je maar een paar duizend kilometer per jaar rijdt.