Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat zijn goede batterijen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn goede batterijen voor een digitale camera. Welke capaciteit is sowieso nodig en welke merken zijn aan te raden

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

AzzKickah

06-CENSORED

Ik gebruik zelf 1900 mAh batterijen van de HEMA. Werkt perfect. Kan ik zeker 4 tot 5 uur onafgebroken plaatjes mee schieten.

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 14:30
Dat is bij jou camera zo. Maargoed hoe meer mAH des te beter d8 ik zo. Gebruik zelf 2100 mAH van trust op mijn Canon Powershot A520 en kan daar wel een paar uur mee. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Smoothcrimineel op 24-12-2005 19:47 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb zelf ook de batterijtjes van de hema. Er is echter wel 1 opmerking. doe voorzichtig met die batterijtjes. Ze gaan zich heel snel kortsluiten. Dan gaan ze hun energie omzetten in warmte. Lekkere geurtjes geeft dat 8)7

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30

Piggen

Lekker bakkie

oplaadbare batterijen

Dat topic vond ik onder andere met de search. Ik denk dat je er wel iets aan hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door Piggen op 24-12-2005 20:06 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Ik geef toe dat het lastig is hier wat over te vinden. Omdat het indirect over digitale camera's gaat, kan je daarom het beste in FG terecht. Probeer het eerst dus eens met het bovengenoemde topic. Deze gaat dicht.

Het is sowieso zo dat voornamelijk de capaciteit bepaald hoeveel foto's je ermee kunt maken. Als je veel foto's maakt, doe je er dus verstandig aan batterijen te kiezen met een zo hoog mogelijke capaciteit. Echter zijn alle NiMH batterijen na ongeveer een maand leeg; maak je er dus niet zoveel foto's, dan kan je het geld beter in je zak houden omdat je toch iedere maand op moet laden.
Als je twijfelt, kan je het natuurlijk ook in een fotozaak vragen.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.