Ik heb ze beide gebruikt. DAP is gebruiksvriendelijker, GetRight cooler en sneller.
Het is vast wel mooi weer buiten.
Verwijderd
Gaat per bestand niet heel erg snel, maar als er honderd op 12 kbps lopen gaat het al weer wat sneller! Dap deelt een bestand in Max 7 verbindingen dit zorgt er voor dat een eventuele opstopping niet voor vertraging zorgt!
Dus DAP is de beste, en idd gebruikersvriendelijker!
gaat lekker rap. en mijn kabelmodem zit bijna altijd op zijn maximum als ik weer een spelletje download. [ongeveer 500kilobyte/s]
"I sit in my room and imagine the future."
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Nee grapje, DAP natuurlijk...
echt de beste naar mijn mening
Verwijderd
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Had eerst Go!Zilla en GetRight, maar sinds ik kabel heb is het DAP.
Voordelen:
- Lekker licht
- Super Simpel
Nadelen:
- Ik kan niet sorteren
DAP dus... (zorg dat je wel 4.2 download. 4.0 wil nog wel een crashen)
Ik heb daarover een mailtje gestuurd en kreeg een URL terug voor de download locatie van 4.2
Quote:
Hello,
Thank you for using 'Download Accelerator' and for your comments.
We have released a new fixed version of DAP (dap42.exe), please download it
from the
attached URL for testing and verify whether it solves the problem you had.
The URL - http://downloadbeta1.speedbit.com/dap42.exe
P.S. - After downloading dap42.exe you may just install it over the version
you are currently using.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Verwijderd
Dit mag dus wel! Geen warez en niet illegaal. Maargoed, dit was ff offtopic. Ga maar verder waar jullie gebleven warenOp zaterdag 20 januari 2001 20:37 schreef Undertaker2 het volgende:
DAP is gratis (Naja, je krijgt een banner bovenaan, maar als je DAP minimaliseerd is ie weg hoor)
DAP dus... (zorg dat je wel 4.2 download. 4.0 wil nog wel een crashen)
Ik heb daarover een mailtje gestuurd en kreeg een URL terug voor de download locatie van 4.2
Quote:
Hello,
Thank you for using 'Download Accelerator' and for your comments.
We have released a new fixed version of DAP (dap42.exe), please download it
from the
attached URL for testing and verify whether it solves the problem you had.
The URL - http://downloadbeta1.speedbit.com/dap42.exe
P.S. - After downloading dap42.exe you may just install it over the version
you are currently using.
Niet echt nodig heb ik het idee... Werkt toch niet bij FTP-servers
boeit dat scherm nou ?
zie ik toch nooit, het versnelt je downloads
zonder om te kijken
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Bovendien is met getright te downloaden van xoom en dat soort sites.
Misschien dat DAP heel erg verbeterd is de laatste tijd, maar de versie die ik heb gebruikt, vond ik qua functionaliteit een beetje tegenvallen...
Gozilla gebruikte ik eerst veel tot ze daar zipzilla in hebben gebouwd die vondt ik bestwel zuigen.
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Ohnee ? En waarom download ik dan bijna altijd met DAP via FTP servers ? Omdat het juist WEL uitmaakt.Op zaterdag 20 januari 2001 21:05 schreef IceStorm het volgende:
Ik gebruik helemaal geen accelerator..
Niet echt nodig heb ik het idee... Werkt toch niet bij FTP-servers
Kijk het is natuurlijk alleen handig als die server resume ondersteundt, maar ik neem aan dat je bijv. met FTP servers gewooon 2Koeis bedoeldt
Er was ooit eens een site waar je iets kan downloaden zodat je geen irri recame meer krijgtOp zaterdag 20 januari 2001 12:24 schreef Lord-M het volgende:
Wat maakt DAP dan zoveel beter dan Getright??? Ik gebruik al een jaar Getright... Heb ooit weleens DAP gebruikt, maar wat ik me kan herinneren is dat ik me dood ergerde aan de reclames in het programma en de TE gebruikersvriendelijk interface...
Pak je rust!
Zo in te stellen dat hij een link meteen gaat downloaden.
Dus een rij met bestanden clik, clik, clik, enz
en niet click, wachten, save @ss popup, opslaan, click, wachten, save @ss popup, opslaan, enz
-
Een gemiddelde warez-FTP ondersteunt GEEN resumeOp zondag 21 januari 2001 09:17 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Ohnee ? En waarom download ik dan bijna altijd met DAP via FTP servers ? Omdat het juist WEL uitmaakt.
Kijk het is natuurlijk alleen handig als die server resume ondersteundt, maar ik neem aan dat je bijv. met FTP servers gewooon 2Koeis bedoeldt
Verwijderd
Verwijderd
DUH, dat wist ik zelf ook nog welOp zondag 21 januari 2001 11:30 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Een gemiddelde warez-FTP ondersteunt GEEN resume.. En dat is wel wat ik bedoelde
Weet trouwens niet op wat voor FTP's jij allemaal komt, maar ik heb VEEL gezien met Resume. [jah ik had een backup nodig, was op me echte CD gaan staan].
Ik heb trouwens [perongeluk] volgens mij DAP zo ingesteld dat hij m'n hele connectie gebruikt, dus de rest krijgt haast niks, daarom gebruik ik DAP voor alle downloads.
[en juist voor 2Cows]
Iemand gaf een link naar een crack site...Op zaterdag 20 januari 2001 20:56 schreef RobiNET Online het volgende:
[..]
Dit mag dus wel! Geen warez en niet illegaal. Maargoed, dit was ff offtopic. Ga maar verder waar jullie gebleven waren.
Vandaar mijn reactie (die overigens nu verwijderd is)
Dus als ik het goed begrijp mag je wel links naar crack/serial sites geven?
Nee toch?
/Edit
Ik begrijp het al:
-Ik typ m'n verhaal
-Daarna post iemand een illegale link
-Ik typ "Oh nee een illegale link!!!"
-Illegale link wordt verwijderd
-Jij komt later langs en denkt dat "Oh nee illegale link" op m'n eigen reactie slaat
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Greetz,
Stefke
Verwijderd
Verwijderd
Right click taskbar icon - tools - getright configuration - segment tab:Op zondag 21 januari 2001 11:38 schreef ed_the_great het volgende:
getright, als ze nou eens simpel de functie intergreren wat dap zo goed maakt is dap niks meer. dus automatisch in 4 stukken delen. voor de rest was getright al veel beter
check automatically do segemented downloading
Voila, klaar is Clara. Werkt als een trein.
Oh ja, dit is nog een stem voor GetRight. DAP
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
ik gebruik nu flashget erg goed. ik download er ook mee vanaf ftp's vaak willet wel
- meerder verbindingen tegelijk per bestand kunnen opbouwen
- downloads kunnen schedulen
- gebruiksvriendelijk zijn
- niet vastlopen tijdens het downloaden
Dus je gaat alle voorgenoemde sites bij langs en kijkt welke dit allemaal kan.
DAP, welke ik standaard gebruik, heb ik de ervaring mee dat het af en te kan vastlopen, daarbij loopt gelukkig niet je gehele systeem vast
A8N-SLI / 7800GT / 3500+ / 7800GT
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Hij is hier te vinden:
http://members.nbci.com/m507/
Kies versie 0.9b11. Helaas wordt hij blijkbaar niet meer geupdate.
Gewoon rösti
Verwijderd
Ook al vind het ik kut dat ie er op een gegeven moment uitknalt als ik te fanatiek ben met minimaliseren/maximaliseren.
Hands off the computer als GetRight aan het downen is voor mij dus...
GetRight
Go!Zilla
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Tja, lekker nieuw topickoekeeghan schreef op 23 maart 2004 @ 16:26:
Ik gebruik juist al tijden DAP en die werkt inderdaad prima maar is eigenlijk klote vanwege die reclames etc. Je computer slibt dicht met allemaal troep. Ik wil iets anders.
Maar ik gebruik al jaren Flashget, en ik zou niet weten welk proggie nog beter zou kunnen dan dat. Waarvoor ik het gebruik werkt het uitstekend. Zeker beter dan DAP.
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Als je nou ff de datum van het topic bekijkt en dan redelijk logisch nadenkt dan begrijp je misschien dat er in die tijd de gemiddelde internet verbinding al enorm vooruit is gegaan al dan niet te spreken over 10mbit wat standaard 100mbit is geworden in huishoudens. Dan komt daar nog bij dat de programma's die toendertijd werden gebruikt versie 1.0 met zich meedroegen en tegenwoordig versie 8.0 waarin waarschijnlijk enorm veel veranders is... Met andere woorden,koekeeghan schreef op 23 maart 2004 @ 16:26:
Ik gebruik juist al tijden DAP en die werkt inderdaad prima maar is eigenlijk klote vanwege die reclames etc. Je computer slibt dicht met allemaal troep. Ik wil iets anders.
57696520646974206c65657374206973206e657264
A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Ik download veel plaatjes(wallpaper,foto en bewerkte fotos) en ik hoef alleen zeggen download all
Lucky Goldstar
Goed gezocht, maar open ajb even een nieuw topic (geef dan natuurlijk wel alvast even een overzichtje van de verschillende download managers die je al hebt bekeken). Dit wegens de redenen die Sluuut in "Welke Download Accelerator?" noemtkoekeeghan schreef op 23 maart 2004 @ 16:26:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()