Welke Download Accelerator?

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Welke download accelerator is het best???

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
DAP :+ :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[url="http://getright"]Getright[/url] :+ :)

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:01
GetRight!
Ik heb ze beide gebruikt. DAP is gebruiksvriendelijker, GetRight cooler en sneller.

Het is vast wel mooi weer buiten.

Verwijderd

DAP uiteraard! Getright is alleen handig als je veel bestanden te gelijk wil downloaden!
Gaat per bestand niet heel erg snel, maar als er honderd op 12 kbps lopen gaat het al weer wat sneller! Dap deelt een bestand in Max 7 verbindingen dit zorgt er voor dat een eventuele opstopping niet voor vertraging zorgt!

Dus DAP is de beste, en idd gebruikersvriendelijker!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:25
ik vind dap gewoon roeleren... tis lekker makkelijk. niet al teveel frutsels eraan. gewoon instellen hoeveel bestanden je tegelijk wilt downen.

gaat lekker rap. en mijn kabelmodem zit bijna altijd op zijn maximum als ik weer een spelletje download. [ongeveer 500kilobyte/s]

• Theeboon
  • Laatst online: 29-08 16:32

Theeboon

theebonen bestaan!

Mass Downloader

Ziet er professioneel uit, werkt goed en makkelijk.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Ik heb DAP

En die gaat als een trein

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:15
DAP

Verwijderd

DAP

Is sneller dan getright

Verwijderd

FlashGet voorheen jetcar vindt ik de beste.*D
www.radiate.com

• Lord-M
  • Laatst online: 17-07 20:42
Wat maakt DAP dan zoveel beter dan Getright??? Ik gebruik al een jaar Getright... Heb ooit weleens DAP gebruikt, maar wat ik me kan herinneren is dat ik me dood ergerde aan de reclames in het programma en de TE gebruikersvriendelijk interface...

• dajuan
  • Laatst online: 21:13
dap :):)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
FlashGet is ook een goeie... lekker makkelijk op van die warez sites... download all with flashget... en hoppa alle rar'etjes in een lijst

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46

AcouSE

Swedish Chef

DAP is stukken beter dan Getright!!!(8>

• xiphoid
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

DAP
www.downloadaccelerator.com

8 streams elke 200kb/s, vet toch?
divx binnen in 21 mins

http://mrfloris.com

• Wizzing
  • Laatst online: 24-02 10:53
GO!Zilla RULEZ!!!!!!!
Nee grapje, DAP natuurlijk...
echt de beste naar mijn mening

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:01
Flashget zeker weten!

www.amazesoft.com

• Breaker
  • Laatst online: 22:48
DAP !!

Verwijderd

Ik heb DAP en FlashGet, omdat DAP het niet doet met homestead files gebruik ik daar FlashGet voor.

Verwijderd

DAP Rulez!!!!!!!!!!!! >:)

Verwijderd

Lijkt me duidelijk, DAP dus :9~

Verwijderd

DAP!!!!
Met 400 kB/s
zonder 100 kB/s

• Robinski
  • Laatst online: 22-07 20:54

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ik gebruik nu Go!Zilla alleen sind ze dat download venstertje hebben veranderd is het KLOTE, misschien toch ook maar DAP

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

dap

zonder twijfel :9

Verwijderd

DAP.

Had eerst Go!Zilla en GetRight, maar sinds ik kabel heb is het DAP.

Voordelen:
- Lekker licht
- Super Simpel

Nadelen:
- Ik kan niet sorteren :'(

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
DAP is gratis (Naja, je krijgt een banner bovenaan, maar als je DAP minimaliseerd is ie weg hoor) :)

DAP dus... (zorg dat je wel 4.2 download. 4.0 wil nog wel een crashen)

Ik heb daarover een mailtje gestuurd en kreeg een URL terug voor de download locatie van 4.2

Quote:
Hello,
Thank you for using 'Download Accelerator' and for your comments.
We have released a new fixed version of DAP (dap42.exe), please download it
from the
attached URL for testing and verify whether it solves the problem you had.

The URL - http://downloadbeta1.speedbit.com/dap42.exe

P.S. - After downloading dap42.exe you may just install it over the version
you are currently using.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

En DAP heeft zo'n mooie autoresume functie, toch wel erg handig voor casema gebruikers (zoals ik :( )

Verwijderd

getright!!, heb ook DAP, Gozilla, Netscape Smartdownload en de WS-FTP plugin gebruikt, maar getright is nog wel het beste.

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 20:37 schreef Undertaker2 het volgende:
DAP is gratis (Naja, je krijgt een banner bovenaan, maar als je DAP minimaliseerd is ie weg hoor) :)

DAP dus... (zorg dat je wel 4.2 download. 4.0 wil nog wel een crashen)

Ik heb daarover een mailtje gestuurd en kreeg een URL terug voor de download locatie van 4.2

Quote:
Hello,
Thank you for using 'Download Accelerator' and for your comments.
We have released a new fixed version of DAP (dap42.exe), please download it
from the
attached URL for testing and verify whether it solves the problem you had.

The URL - http://downloadbeta1.speedbit.com/dap42.exe

P.S. - After downloading dap42.exe you may just install it over the version
you are currently using.
Dit mag dus wel! Geen warez en niet illegaal. Maargoed, dit was ff offtopic. Ga maar verder waar jullie gebleven waren ;).

• taz3d_nl
  • Laatst online: 25-02 12:08
DAP !!!!!!

www.lidan.com
:):):):)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik gebruik helemaal geen accelerator..

Niet echt nodig heb ik het idee... Werkt toch niet bij FTP-servers >:)

• heuveltje
  • Laatst online: 17:32

heuveltje

KoelkastFilosoof

dap

boeit dat scherm nou ?
zie ik toch nooit, het versnelt je downloads
zonder om te kijken :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Getright, wel iets onoverzichterlijker, maar veel meer functies en instellingen dan DAP en dan nog die zeer praktische ftp browser, autoresume, betere resume support dan DAP (dap wil sommige ftps wel eens zien als nonresumable).

Bovendien is met getright te downloaden van xoom en dat soort sites.

Misschien dat DAP heel erg verbeterd is de laatste tijd, maar de versie die ik heb gebruikt, vond ik qua functionaliteit een beetje tegenvallen...

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:40
DAP is goed.

Gozilla gebruikte ik eerst veel tot ze daar zipzilla in hebben gebouwd die vondt ik bestwel zuigen.

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 21:05 schreef IceStorm het volgende:
Ik gebruik helemaal geen accelerator..

Niet echt nodig heb ik het idee... Werkt toch niet bij FTP-servers >:)
Ohnee ? En waarom download ik dan bijna altijd met DAP via FTP servers ? Omdat het juist WEL uitmaakt.
Kijk het is natuurlijk alleen handig als die server resume ondersteundt, maar ik neem aan dat je bijv. met FTP servers gewooon 2Koeis bedoeldt *D

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op zaterdag 20 januari 2001 12:24 schreef Lord-M het volgende:
Wat maakt DAP dan zoveel beter dan Getright??? Ik gebruik al een jaar Getright... Heb ooit weleens DAP gebruikt, maar wat ik me kan herinneren is dat ik me dood ergerde aan de reclames in het programma en de TE gebruikersvriendelijk interface...
Er was ooit eens een site waar je iets kan downloaden zodat je geen irri recame meer krijgt ;)

Pak je rust!

• dfr0st
  • Laatst online: 26-08 13:48

dfr0st

Geel is mooier

DAP
Zo in te stellen dat hij een link meteen gaat downloaden.

Dus een rij met bestanden clik, clik, clik, enz

en niet click, wachten, save @ss popup, opslaan, click, wachten, save @ss popup, opslaan, enz

-

Verwijderd

dap

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 21 januari 2001 09:17 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]
Ohnee ? En waarom download ik dan bijna altijd met DAP via FTP servers ? Omdat het juist WEL uitmaakt.
Kijk het is natuurlijk alleen handig als die server resume ondersteundt, maar ik neem aan dat je bijv. met FTP servers gewooon 2Koeis bedoeldt *D
Een gemiddelde warez-FTP ondersteunt GEEN resume ;).. En dat is wel wat ik bedoelde :P

Verwijderd

getright, als ze nou eens simpel de functie intergreren wat dap zo goed maakt is dap niks meer. dus automatisch in 4 stukken delen. voor de rest was getright al veel beter

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 11:30 schreef IceStorm het volgende:

[..]
Een gemiddelde warez-FTP ondersteunt GEEN resume ;).. En dat is wel wat ik bedoelde :P
DUH, dat wist ik zelf ook nog wel :), 't is alleen zo dat we op GoT niet over zulk soort activiteiten mogen praten.

Weet trouwens niet op wat voor FTP's jij allemaal komt, maar ik heb VEEL gezien met Resume. [jah ik had een backup nodig, was op me echte CD gaan staan].

Ik heb trouwens [perongeluk] volgens mij DAP zo ingesteld dat hij m'n hele connectie gebruikt, dus de rest krijgt haast niks, daarom gebruik ik DAP voor alle downloads.
[en juist voor 2Cows]

• Sanjuro
  • Laatst online: 22:11
Ik gebruikt GetRight al jaren en heb er nooit problemen mee gehad. Het heeft inderdaad veel opties maar dat vind ik eerder een pro dan een con.

Verwijderd

Dap

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
Op zaterdag 20 januari 2001 20:56 schreef RobiNET Online het volgende:

[..]
Dit mag dus wel! Geen warez en niet illegaal. Maargoed, dit was ff offtopic. Ga maar verder waar jullie gebleven waren ;).
Iemand gaf een link naar een crack site...

Vandaar mijn reactie (die overigens nu verwijderd is)

Dus als ik het goed begrijp mag je wel links naar crack/serial sites geven?

Nee toch?

/Edit
Ik begrijp het al:
-Ik typ m'n verhaal
-Daarna post iemand een illegale link
-Ik typ "Oh nee een illegale link!!!"
-Illegale link wordt verwijderd

-Jij komt later langs en denkt dat "Oh nee illegale link" op m'n eigen reactie slaat ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• IceStorm

IceStorm

Undertaker2, juist ;)...

• F0kke
  • Laatst online: 02-07-2025
TOPIC KAN GESLOTEN WORDEN, IK HEB DAP 4.0 BETA MAAR GENOMEN. IS INDERDAAD WAT SNELLER ALS WAT IK HIERVOOR HAD, OM PERSOONLIJKE REDENEN ZEG IK MAAR NIET WAT IK HIERVOOR HAD. :P

Verwijderd

Valt me tegen dat niemand hier "ReGet" kent. Werkt voor mij het best :) Zeker de moeite waard om te proberen. Wordt gelijk geintegreerd in je browser ook, echt handy.

Greetz,

Stefke

Verwijderd

Undertaker2, je hebt volkomen gelijk. Maargoed, dat de link verwijdert was, is inderdaad na mijn reactie gebeurt.

Verwijderd

He jongens vind allemaal leuk en aardig maar ik vind getright toch echt wel beter, en tegenwoordig kan getright ook segment dowloading dus daar hoef je geen dap voor te gebruiken. Ik vind dat er gewoon betere opties in Getright zitten

Verwijderd

Flashget zit spyware in.

• afterburn
  • Laatst online: 15:50

afterburn

No more...

Op zondag 21 januari 2001 11:38 schreef ed_the_great het volgende:
getright, als ze nou eens simpel de functie intergreren wat dap zo goed maakt is dap niks meer. dus automatisch in 4 stukken delen. voor de rest was getright al veel beter
Right click taskbar icon - tools - getright configuration - segment tab:
check automatically do segemented downloading

Voila, klaar is Clara. Werkt als een trein.

Oh ja, dit is nog een stem voor GetRight. DAP :r

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb lang DAP gebruikt maar ik von dat wachten nadat hij het gedownload had building output file erg irri vooral bij grote files.

ik gebruik nu flashget erg goed. ik download er ook mee vanaf ftp's vaak willet wel

• gumkop
  • Laatst online: 06-08-2025
Maakt niet zoveel uit welke je neemt, het moet gewoon aan de volgende eigenschappen voldoen:
- meerder verbindingen tegelijk per bestand kunnen opbouwen
- downloads kunnen schedulen
- gebruiksvriendelijk zijn
- niet vastlopen tijdens het downloaden

Dus je gaat alle voorgenoemde sites bij langs en kijkt welke dit allemaal kan.

edit:
DAP, welke ik standaard gebruik, heb ik de ervaring mee dat het af en te kan vastlopen, daarbij loopt gelukkig niet je gehele systeem vast

A8N-SLI / 7800GT / 3500+ / 7800GT

Verwijderd

DAP is het beste!!!!!!

• Mr. B.
  • Niet online

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• mno
  • Laatst online: 22:37

mno

Dan noem ik er een die nog niet genoemd is: Getsmart. Deze gebruik ik al lange tijd omdat hij alles kan en goed instelbaar is.

Hij is hier te vinden:
http://members.nbci.com/m507/

Kies versie 0.9b11. Helaas wordt hij blijkbaar niet meer geupdate. :'(

Gewoon rösti

• mbr
  • Laatst online: 20:21

mbr

DAP

Verwijderd

GetRight krijgt mijn stem.

Ook al vind het ik kut dat ie er op een gegeven moment uitknalt als ik te fanatiek ben met minimaliseren/maximaliseren.

Hands off the computer als GetRight aan het downen is voor mij dus...

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

DAP

• OkkE
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

DAP! :) *D
GetRight ;(
Go!Zilla :r |:(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
Ik gebruik juist al tijden DAP en die werkt inderdaad prima maar is eigenlijk klote vanwege die reclames etc. Je computer slibt dicht met allemaal troep. Ik wil iets anders.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-08 21:25
koekeeghan schreef op 23 maart 2004 @ 16:26:
Ik gebruik juist al tijden DAP en die werkt inderdaad prima maar is eigenlijk klote vanwege die reclames etc. Je computer slibt dicht met allemaal troep. Ik wil iets anders.
Tja, lekker nieuw topic :D

Maar ik gebruik al jaren Flashget, en ik zou niet weten welk proggie nog beter zou kunnen dan dat. Waarvoor ik het gebruik werkt het uitstekend. Zeker beter dan DAP.

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 01:31

l-burna

2nd place, is the 1st loser

Gozilla ;)

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:55
Als je nou ff de datum van het topic bekijkt en dan redelijk logisch nadenkt dan begrijp je misschien dat er in die tijd de gemiddelde internet verbinding al enorm vooruit is gegaan al dan niet te spreken over 10mbit wat standaard 100mbit is geworden in huishoudens. Dan komt daar nog bij dat de programma's die toendertijd werden gebruikt versie 1.0 met zich meedroegen en tegenwoordig versie 8.0 waarin waarschijnlijk enorm veel veranders is... Met andere woorden, 8)7

57696520646974206c65657374206973206e657264

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
Maar is er geen downloader met resume én meerdere site ondersteuning en zonder spyware en troep.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb DAP,Getright en Flashget gebruikt en ik moet zeggen dat Flashget toch een van beste is... misschien niet qua snelheid maar meer mede gemak voor gebruikers.

Ik download veel plaatjes(wallpaper,foto en bewerkte fotos) en ik hoef alleen zeggen download all :)

Lucky Goldstar

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Goed gezocht, maar open ajb even een nieuw topic (geef dan natuurlijk wel alvast even een overzichtje van de verschillende download managers die je al hebt bekeken). Dit wegens de redenen die Sluuut in "Welke Download Accelerator?" noemt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.