tarieven t-mobile

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Ik had nog even een vraagje: Waarom zijn nou eigenlijk die Relax Web abbonementen goedkoper dan de gewone Relax abo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dat is vreemd zeg, aangezien ik morgen weer voor 6 maanden naar het buitenland ga heb ik gekozen voor een Flex10 omdat ze me vertelde dat buitenland er niet bij zat zodat ik die 10 euro de volgende 6 maanden gewoon zou meenemen.

edit: ok ze zijn nog open dus ik bel nu wel effe

[ Voor 7% gewijzigd door Megamind op 17-01-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:43

AirX

Tweak Guru

Megamind schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:06:
[...]

Dat is vreemd zeg, aangezien ik morgen weer voor 6 maanden naar het buitenland ga heb ik gekozen voor een Flex10 omdat ze me vertelde dat buitenland er niet bij zat zodat ik die 10 euro de volgende 6 maanden gewoon zou meenemen.

edit: ok ze zijn nog open dus ik bel nu wel effe
* AirX wacht af }:O

Maar ik weet 100% zeker dat ik gelijk heb :P... staat namelijk zelfs in hun foldertje http://www.t-mobile.nl/pe.../pdf/0516P1consFolder.pdf :D

Even een vraagje voor Mrdummy: Ik kwam ergens tegen dat jij twee jaar garantie op je Vario had gekregen... heb je dit gewoon afgedongen in de winkel?
Megamind schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:16:
Nou jullie hebben gelijk, en de helpdesk niet :P

Na lang uitzoeken kwamen ze erachter dat vanuit het buitenland bellen ook van je bundel afgaat. :D

Helaas heb ik maar 10 euro, wat natuurlijk niks is, maar dat maakt voor de tarieven in het buitenland niks uit natuurlijk.
Je kunt altijd je bundel upgraden hoor.... Maar juist het mooie van Flex: als je buiten de bundel gaat wordt het alleen maar goedkoper :p

[ Voor 57% gewijzigd door AirX op 17-01-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Nou jullie hebben gelijk, en de helpdesk niet :P

Na lang uitzoeken kwamen ze erachter dat vanuit het buitenland bellen ook van je bundel afgaat. :D

Helaas heb ik maar 10 euro, wat natuurlijk niks is, maar dat maakt voor de tarieven in het buitenland niks uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:13

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

AirX schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:10:
[...]

Even een vraagje voor Mrdummy: Ik kwam ergens tegen dat jij twee jaar garantie op je Vario had gekregen... heb je dit gewoon afgedongen in de winkel?

[...]
Jij koopt een product met daarbij een GSM contract voor 2 jaar. De verkoper heeft de plicht jou een deugdelijk product te leveren voor die 2 jaar.
Weet alleen niet meer precies hoe dit zit, maar volgens mij was het ongeveer zo. Weet wel dat je ná 2 jaar wettelijk geen recht meer hebt maar als je anders overeengekomen bent wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Beekforel op 17-01-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:57

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
De verkoopmedewerkster die aan mij mn MDA Compact verkocht (paar maanden terug) vertelde dat op alle MDA toestellen 2 jaar (indien abo zo lang geldig is) zit, op de 'gewone' toestellen maar 1 jaar garantie...

En over de extra 8 euro korting per maand als je in de winkels had gekocht (voor 31 september ofzo) moesten ze nog over navragen, volgende week weten ze het zeker :)...

maar dit bundeltje is dus voor alles? bij mij komt er dan alleen PIT bij.. dus minimaal voor mij wordt: 20+9,50=€29,50... terwijl dat nu is: 21,50+5+9,50=€36,- dus voor mij wel voordeliger :), ik heb toch altijd 50-75 minuten over per maand... en smsjes ook n hoop :P

en je kan dus ook 2,50 erbij betalen op de flex abo's zodat de sms/mms kosten gehalveerd worden :)?
gelden die tarieven ook voor naar buitenland smsen.. want als ik nu is naar iemand in buitenland sms betaal ik meteen 29 cent buiten mn bundel :( (heb Relax 150+SMS 50)...

[ Voor 12% gewijzigd door BiG-GuY op 18-01-2006 22:56 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Procyon for life schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:57:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in, kan je van de zomer tenminste relaxed bellen in het buitenland zonder een hoge rekening te krijgen ;)
Dat het bellen in het buitenland van je bundel af gaat wil nog niet zeggen dat het goedkoop is. Je bundel is alleen razendsnel op en daarna mag je vrolijk bijbetalen. Volgens mij is Vodafone nog steeds de enige aanbieder waarbij je redelijk goedkoop in het buitenland kunt bellen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

k*t dat de sim-only's de deur uit zijn :/ wil m'n abo verlengen maar niet iets erbij ofzo , toestel/gadget

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Voor Flex is toch ook sim-only??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Macer schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:10:
Voor Flex is toch ook sim-only??
Er is inderdaad ook een Flex sim only en de Relax sim only's zijn ook nog steeds te bestellen. Best kans dat de GSM webshops nog wat leuke stunts in petto hebben met de oude Relax sim only abo's lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
argro schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:21:
[...]

Dat het bellen in het buitenland van je bundel af gaat wil nog niet zeggen dat het goedkoop is. Je bundel is alleen razendsnel op en daarna mag je vrolijk bijbetalen. Volgens mij is Vodafone nog steeds de enige aanbieder waarbij je redelijk goedkoop in het buitenland kunt bellen.
Als je via een roamingpartner belt kan het nog best meevallen, als je het niet overdrijft qua gesprekstijd. Groot voordeel is gewoon dat als je een maand op vakantie bent je niet dubbel betaalt voor ongebruikte minuten in Nederland en de extra kosten in het buitenland. Ik vind het een prima optie, had er altijd al moeten zijn eigenlijk.

Zoals eerder gezegd wel jammer van de eerste minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
sylvesterrr schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:06:
Stel dat ik maandag zou gaan overstappen op zo'n Flex-bundel, krijg ik dan nog steeds korting (ik heb namelijk het eerste jaar recht op € 8 korting per maand (netwerkactie bij de shop: T-Mobile Relax 150 het eerste jaar voor € 13,50 ipv € 21,50 per maand))?
Ik heb net contact opgenomen met de klantenservice: het lijkt erop dat ik dan m'n € 8 korting per maand (€ 96 korting in totaal) kwijt raak wanneer ik overstap op zo'n Flex-bundel.

De medewerkster kwam overigens wel niet zeker van haar zaak over (ik werd 4 minuten in de wacht gezet). "U raakt dan waarschijnlijk wel uw korting kwijt." Ik bel volgende week wel weer terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik was net de voorwaarden aan het doorkijken en daar staat dat je binnen 6 maanden een stap terug mag kwa abbonement. (1 stap maar)

stel je verlengt je contract voor 25 euro en je krijgt er een Samsung D600 bij. kan je dan weer terug gaan naar 20 euro en gewoon je toestel behouden of zitten er haken en ogen achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnHannibalSmith
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:19
jullie kunnen bij 'mijn abonnement' op de tmobile site kiezen uit flexbundel om daar naar over te stappen? Ik heb nu relax400 en zie alleen maar hogere relaxbundels. Of zou ik niet over mogen stappen omdat flex40 de hoogste vorm is?

I love it when a plan comes together!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

JohnHannibalSmith schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:30:
jullie kunnen bij 'mijn abonnement' op de tmobile site kiezen uit flexbundel om daar naar over te stappen? Ik heb nu relax400 en zie alleen maar hogere relaxbundels. Of zou ik niet over mogen stappen omdat flex40 de hoogste vorm is?
Denk dat dat het probleem is, ik heb namelijk een Relax 200 en kan overstappen op Flex 25 en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb nou een relax 50 en ik kan ook overstappen naar een flex10 het laagste dus.

kan je dan eigenlijk ook gewoon voor de laatste 2 maanden overstappen?

en nog een vraag:
nou ben ik nog 17 klopt het dat als je 18 wordt dat je dan het contract (wat nu op mijn moeders naam staat) voor 15 euro kan laten omzetten op mijn naam.

[ Voor 69% gewijzigd door Avvd op 18-01-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hmm.. Ik ga er van uit dat ik niet nu een Relax 150 kan afsluiten voor twee jaar, en over een jaar terug kan naar een Flex 10... Toch? Zou me wel heel erg raar lijken (wel handig, maar raar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Spacejam schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 21:00:
ik heb nou een relax 50 en ik kan ook overstappen naar een flex10 het laagste dus.

kan je dan eigenlijk ook gewoon voor de laatste 2 maanden overstappen?

en nog een vraag:
nou ben ik nog 17 klopt het dat als je 18 wordt dat je dan het contract (wat nu op mijn moeders naam staat) voor 15 euro kan laten omzetten op mijn naam.
Volgens mij kun je een contract zelfs kosteloos overzetten op een andere naam. Het kan in elk geval wel.
UltraSub schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:39:
Hmm.. Ik ga er van uit dat ik niet nu een Relax 150 kan afsluiten voor twee jaar, en over een jaar terug kan naar een Flex 10... Toch? Zou me wel heel erg raar lijken (wel handig, maar raar :P)
Klopt het lijkt raar en het kan ook niet. Terug is volgens mij helemaal niet mogelijk. Als je een Relax 150 hebt zul je naar een Flex 15 kunnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Beekforel schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 09:46:
Klopt het lijkt raar en het kan ook niet. Terug is volgens mij helemaal niet mogelijk. Als je een Relax 150 hebt zul je naar een Flex 15 kunnen denk ik.
Volgens mijn persoonlijke pagina op t-mobile.nl kan ik naar een Flex 20 (en hoger). (ik heb nu een Relax 150).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Ik zou goed nadenken voordat je zomaar over gaat stappen. Flex20 lijkt misschien wel heel aantrekkelijk maar je bent per minuut duurder dan met een Relax150 (€0.18 t.o.v. €0.14). Wanneer je 50 gesprekken voert per maand (dat lijkt misschien veel maar dat is het echt niet) dan kun je met je Flex20 maar zo'n 60 minuten extra bellen (bovenop de eerste minuut die je sowieso betaald).

Ik heb maandelijks makkelijk 150 gesprekken (je belt wel eens iemand die niet opneemt...), met een Flex abonnement kost me dit al 150 minuten. Met een Relax abonnement kost me dit 150 seconden = 2,5 minuten. Scheelt toch even 147,5 minuten. Ik blijf voorlopig lekker bij mijn Relax400 met SMS bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Overgestapt. :Y)
Scheelt mij 5 euro per maand en past beter bij mijn belgedrag. Ik had nog 290 minuten staan (:X), kreeg ik nog een 10tje voor. :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

ik wacht nog even af wat het definitieve antwoord is voor die korting :).. want die wil ik natuurlijk houden :)...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-08 12:07
TromboneFreakus schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:30:
Dat Flex is joh nog duurder dan de prepaid tarieven van een bedrijf als Simyo. En ik altijd maar denken dat bedrijven blij zouden zijn met abonnees..... :(
maar voor doven is flex juist goedkoper.

www.tiedragon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

TromboneFreakus schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:30:
Dat Flex is joh nog duurder dan de prepaid tarieven van een bedrijf als Simyo. En ik altijd maar denken dat bedrijven blij zouden zijn met abonnees..... :(
vergeet niet dat deze tarieven van flex zijn inclusief een toestel van paar honderd euro... als je een sim-only variant neemt (zoals simyo eigelijk is) is t-mobile flex echt wel goedkoper...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

BiG-GuY schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:13:
ik wacht nog even af wat het definitieve antwoord is voor die korting :).. want die wil ik natuurlijk houden :)...
Volgens de kleine lettertjes van http://www.t-mobile.nl/pe...PrijslijstFlexAbonnee.pdf pagina 4 kopje Overstappen:
Promotionele kortingen op basis van het initiële tariefplan die op een later tijdstip dan het moment van overstappen
uitgekeerd zouden worden, komen bij een overstap te vervallen.
Lijkt mij dat de korting vervalt ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:55
Ik ben aan het denken aan een Tmobile MDA Vario, icm Flex 30. Nu heb ik HI30. Dan ga ik er echt veeeel op achteruit :|

Tmobile Flex30: 200minuten, waarbij 0.15 per minuut, en 0.15 per sms.
Hi 30: 225minuten, waarbij 0.13 per minuut, en 0.07 per sms....

Klopt dit nou van geen kanten?
Bij HI kan ik 2x zoveel smsjes sturen als dat ik minuten heb (dus 2 smsjes per minuut) en bij tmobile is dit 1 op 1...

Dit brengt mij wel aan twijfels... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Supermario16 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:39:
Ik ben aan het denken aan een Tmobile MDA Vario, icm Flex 30. Nu heb ik HI30. Dan ga ik er echt veeeel op achteruit :|

Tmobile Flex30: 200minuten, waarbij 0.15 per minuut, en 0.15 per sms.
Hi 30: 225minuten, waarbij 0.13 per minuut, en 0.07 per sms....

Klopt dit nou van geen kanten?
Bij HI kan ik 2x zoveel smsjes sturen als dat ik minuten heb (dus 2 smsjes per minuut) en bij tmobile is dit 1 op 1...

Dit brengt mij wel aan twijfels... :/
Voor 2,50 halveer je de sms-kosten, let wel op; dat je dit niet als "tegoed" terugkrijgt zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
Ja dat weet ik, maar dan nog betaal ik meer als bij HI. Dan kun je wel zeggen buitenland enzo, maar dat is hoogstens 1 / 2x int jaar dat je daar gebruik van maakt. (over het algemeen)

De afweging is dus, is zo'n MDA het waard, of blijf ik bij HI en kies ik voor luxe nokia modelletje ofzo...(en dat laatste vind ik aantrekkelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoelen ze met internet wappen via gprs,gaat wappen via gprs nou wel of niet uit de bundel?Klantenservice weet het zelf allemaal nog niet eens,die juffrouw vertelde dat je met een sms verdubbelaar géén goedkopere mms kon versturen,alleen sms

Nu blijkt dat het dus wel ook geld voor mms.....staat er ook maar ja als ze bij de KS zeggen dat het niet zo is,hoe moet ik het dan weten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Hier alle tarieven
de verdubbelaar geldt dus ook voor mms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Supermario16 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 07:43:
Ja dat weet ik, maar dan nog betaal ik meer als bij HI. Dan kun je wel zeggen buitenland enzo, maar dat is hoogstens 1 / 2x int jaar dat je daar gebruik van maakt. (over het algemeen)

De afweging is dus, is zo'n MDA het waard, of blijf ik bij HI en kies ik voor luxe nokia modelletje ofzo...(en dat laatste vind ik aantrekkelijker)
Gast, kijk nou even goed naar de verschillen:

Ok, de kosten per maand voor de belbundel is bij T-mobile 2.50 meer door de SMS verdubbelaar.
Maar daar krijg je veel voor terug:

KPN:het sms-tarief voor berichten buiten de Hi bundel is € 0,12
Bij T-mobile is dat (met verdubbelaar) € 0,08

KPN:voor gesprekken buiten de Hi bundel is piek- en daltarief € 0,24
Bij T-mobile is dat € 0.17 tot zelfs € 0.13.

KPN:Bij HI is het bundeltegoed twee maanden geldig
Bij T-mobile onbeperkt.

KPN:de vrije belminuten gelden alleen voor nationale gesprekken naar vast, mobiele toestellen van Hi of KPN, andere mobiele operators en VoiceMail. Alle overige bestemmingen vallen buiten de belminutenbundel
Bij T-mobile doe je alles uit de belbundel

KPN:Het vrije sms-tegoed kan alleen gebruikt worden in Nederland en alleen voor standaard sms'en. Speciale sms-diensten kunnen niet met het bundeltegoed worden afgerekend. Dat geldt ook voor dataverkeer, servicenummers, 090*-nummers en internationale gesprekken en ook WAP valt niet binnen de bundel
Bij T-mobile doe je alles uit de belbundel.

KPN: Kosten MMS bericht € 0.49 en bij T-mobile € 0.17 (uit de bundel zelfs)

T-mobile heeft PIT voor maar 9.50 per maand, en MDA's

[ Voor 4% gewijzigd door procyon op 27-01-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
als ik het zo bekijk is sim only veeeeeeeeeel goedkoper
sim-only 400: 17.75/400= 0.04 cent per min .......... moet je wel niet meer dan 400 min bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
danda schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:38:
als ik het zo bekijk is sim only veeeeeeeeeel goedkoper
sim-only 400: 17.75/400= 0.04 cent per min .......... moet je wel niet meer dan 400 min bellen
Sim only 400 kost je 22.25
Sim only 400 heeft ooit 7.95 gekost
Relax WEB is 400 mnuten voor 30 euro

Het gaat juist om de extra punten die je niet hebt bij Relax bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
Procyon for life schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:18:
[...]

Gast, kijk nou even goed naar de verschillen:

Ok, de kosten per maand voor de belbundel is bij T-mobile 2.50 meer door de SMS verdubbelaar.
Maar daar krijg je veel voor terug:

KPN:het sms-tarief voor berichten buiten de Hi bundel is € 0,12
Bij T-mobile is dat (met verdubbelaar) € 0,08

KPN:voor gesprekken buiten de Hi bundel is piek- en daltarief € 0,24
Bij T-mobile is dat € 0.17 tot zelfs € 0.13.

KPN:Bij HI is het bundeltegoed twee maanden geldig
Bij T-mobile onbeperkt.

KPN:de vrije belminuten gelden alleen voor nationale gesprekken naar vast, mobiele toestellen van Hi of KPN, andere mobiele operators en VoiceMail. Alle overige bestemmingen vallen buiten de belminutenbundel
Bij T-mobile doe je alles uit de belbundel

KPN:Het vrije sms-tegoed kan alleen gebruikt worden in Nederland en alleen voor standaard sms'en. Speciale sms-diensten kunnen niet met het bundeltegoed worden afgerekend. Dat geldt ook voor dataverkeer, servicenummers, 090*-nummers en internationale gesprekken en ook WAP valt niet binnen de bundel
Bij T-mobile doe je alles uit de belbundel.

KPN: Kosten MMS bericht € 0.49 en bij T-mobile € 0.17 (uit de bundel zelfs)

T-mobile heeft PIT voor maar 9.50 per maand, en MDA's
Gast, en wat nou als ik nooit buiten m'n bundel kom, 2x int jaar in het buitenland ben en 0900 nummers en al die crap niet gebruik. Daar ging het mij juist om. MMS gebruik ik ook niet, en als ik dus die sms verdubbelaar, + PIT moet abboneren ben ik 40 euro per maand kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Op de 23ste krijg ik nieuw bundeltegoed.
Op My T-Mobile staat:
Overzicht Deze informatie is bijgewerkt tot: 29-01-2006

Flex 25 Resterend beltegoed voor deze maand: € 15,39
Als bijna 10 euro erdoor en ik heb niet echt wat bijzonders gedaan de afgelopen dagen.

Ik denk dat ik volgende maand weer lekker terugga naar m'n Relax 200 want volgens mij wordt dit een dure geschiedenis.

[ Voor 14% gewijzigd door Beekforel op 30-01-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Supermario16 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:30:
[...]

Gast, en wat nou als ik nooit buiten m'n bundel kom, 2x int jaar in het buitenland ben en 0900 nummers en al die crap niet gebruik. Daar ging het mij juist om. MMS gebruik ik ook niet, en als ik dus die sms verdubbelaar, + PIT moet abboneren ben ik 40 euro per maand kwijt....
Als jij nooit buiten je bundel komt gooi je dus geld weg bij KPN :P

T-mobile komt voor jou neer op 2.50 per maand die je extra betalen en alles wat je niet opmaakt (wat jij dus niet doet) neem je onbeperkt mee. (had ik dat niet al een keer gezegd?)
Hoewel je er zoveel meer extra's (goede voorwaarden) bij krijgt en je bij T-mobile ook PIT kan nemen en bij KPN niet, is de keuze geheel aan jezelf uiteraard

Jij vind KPN veel beter? Kies dan KPN en hou het bij je nokia.

Daar komt bij dat T-mobile bestaande klanten beloond met goede toestelaanbiedingen, zo verkoop ik met 1 jarige vernieuwingen (vanaf 21.50 per maand) van hun contract de Nokia N70 voor 70 euro of voor zeer goede klanten zelfs 0 euro.
Krijg dat maar eens voor elkaar bij een phoneshop :)

[ Voor 23% gewijzigd door procyon op 06-02-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Beekforel schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:55:
Op My T-Mobile staat:

[...]

Als bijna 10 euro erdoor en ik heb niet echt wat bijzonders gedaan de afgelopen dagen.

Ik denk dat ik volgende maand weer lekker terugga naar m'n Relax 200 want volgens mij wordt dit een dure geschiedenis.
Dat ligt eraan, heb jij Flex genomen om goedkoper uit te zijn dan met relax? Dan is dat een domme beslissing geweest, je weet van tevoren dat dat niet voor iedereen zo zal zijn.
(Had jij naast je Relax 200 bundel nooit andere kosten, waarom dan over naar Flex?)

ben jij een onregelmatige beller, of sms je meer dan je belt, of bel je ook naar het buitenland en/of andere betaalnummers en/of wil je gewoon gemak pas dan kies je voor een Flex bundel toch?

Maar ben je een constante beller of hou je je belgedrag goed in de gaten ben je zeker goedkoper uit met een Relax abb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
Procyon for life schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:11:
[...]

T-mobile komt voor jou neer op 2.50 per maand die je extra betalen en alles wat je niet opmaakt (wat jij dus niet doet) neem je onbeperkt mee. (had ik dat niet al een keer gezegd?)
Hoewel je er zoveel meer extra's (goede voorwaarden) bij krijgt en je bij T-mobile ook PIT kan nemen en bij KPN niet, is de keuze geheel aan jezelf uiteraard

Daar komt bij dat T-mobile bestaande klanten beloond met goede toestelaanbiedingen, zo verkoop ik met 1 jarige vernieuwingen (vanaf 21.50 per maand) van hun contract de Nokia N70 voor 70 euro of voor zeer goede klanten zelfs 0 euro.
Ik vind kpn niet beter, ik ben gewoon reeel mijn opties aan het bekijken en vraag meningen. (die jij ook geeft, waar ik heel blij mee ben zodat ik hier mee verder kan)

Ik ben nu dus aan het kijken, de N70 is bij jullie (ik ga er nu vanuit dat je zelf bij t-mobile werkt) 90 euro 1 jarig flex 30.
Als ik nu een online shop moet geloven gaat dezelfde telefoon mij 430 euro kosten om 1 jaar te verlengen. (hier ga ik zowiezo niet vanuit)

Ik heb vanmorgen HI aan de telefoon gehad, maar omdat ik pas vanaf 3 maanden voordat mijn contract afloopt een nieuwe aanbieding kan krijgen, moet ik hier op wachten.

Het is de bedoeling dat ik gewoon die aanbieding afwacht, ga vergelijken met o.a. tmobile en dan ga beslissen wat ik ga doen. (en wat voor mij op dat moment het beste is)

Over mijn huidige HI30 abbonnement, ik verspil niks. Heb ik namelijk HI25 ga ik eroverheen. (ben begonnen met HI20, dit werd na ongeveer 1 jaar te weinig en ben toen overgestapt. Als ik nu zou terugstappen naar HI25 zou ik bij moeten betalen.)

Iig toch bedankt voor je duidelijke uitleg, ik weet alweer iets meer. (alleen jammer dat ik pas in mei verder kan gaan kijken, moet ik voorlopig met m'n nokia 6310i verder :O )

Edit:
Relax verdwijnt, of is straks nog wel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 10:08
Mmmmm,

Keek even op de t-mobile site voor het verlengen van mijn contract. En tot mijn verbazing kon ik geen PIT meer kiezen alleen maar internet Tijd en internet Volume. Maar iedereen zegt hier dat PIT blijft bestaan toch? Heb het nu ook wil het eigenlijk niet kwijt. En kan ook geen hogere Relax dan 400 meer selecteren.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
bel even met de klantenservice , nummer is 1200 en ze maken een goede deal met je.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Beekforel schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:55:
Op My T-Mobile staat:

[...]

Vergeet niet dat dat tegoed om de één of andere vage reden exclusief btw is.
Dat betekent dus ruim €3 meer dan dan €15,39 dus je hebt nog maar iets van €6,nogwat verbruikt. Ik kom uit op +/- €18,50 uit m'n hoofd.

[ Voor 15% gewijzigd door DeNachtwacht op 23-02-2006 17:17 ]

youtube.com/@hisrep

• Icelus
  • Niet online
HetWonder schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:10:
[...]

Vergeet niet dat dat tegoed om de één of andere vage reden exclusief btw is.
Dat betekent dus ruim €3 meer dan dan €15,39 dus je hebt nog maar iets van €6,nogwat verbruikt. Ik kom uit op +/- €18,50 uit m'n hoofd.
Vreemd:
Prijslijst Flex: tarieven zijn inclusief BTW.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Omdat mijn andere topic (oZner in "T-Mobile Flex") op slot is gegaan en ik toch nog vragen heb... hier een samenvatting en vragen! ;)

- Als je Flex bundel neemt en je belt/smst meer dan die bundel ga je één omhoog. Dit is niet gelimiteerd tot één keer. Als je heel veel belt met Flex20 dan kun je theoretisch uitkomen bij een Flex40 tarief? True or False?
- Je betaalt dan niet de bundel prijs, maar alleen de kosten die er overheen komen? True or False
- Klopt dan deze berekening:
Voorbeeld: 150 minuten per maand met Flex20

Uitzoeken in welke Flexbundel de 150 minuten vallen:
Flex20 (20/0,18 ct/minuut = 110 minuten/sms): te weinig
Flex25 (25/0,17 ct/minuut = 147 minuten/sms): te weinig
Flex30 (30/0,15 ct/minuut = 200 minuten/sms): goed

Berekeningen van 150 minuten maal tarief Flexbundel
Dan bel ik binnen Flex20 de hele maand (met terugwerkendekracht) dus voor 0,15 ct/minuut. 20/0,15 = 133 minuten (als bundel). Dan blijven er (150 - 133 =) 17 minuten over * 0,15 = 2,55
Maand totaal is dan Flex20 + 2,55 = 22,55.
Of kort: 150 * 0.15 = 22,50

Relax 150 = 21,50
Flex20 '150' = 22,55
Flex is dus duurder dan relax, maar het grote voordeel is dus dat als je minder belt steeds opnieuw mag meenemen. En dat alles uit één bundel gaat.
Klopt deze berekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
oZner schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:29:
Omdat mijn andere topic (oZner in "T-Mobile Flex") op slot is gegaan en ik toch nog vragen heb... hier een samenvatting en vragen! ;)

- Als je Flex bundel neemt en je belt/smst meer dan die bundel ga je één omhoog. Dit is niet gelimiteerd tot één keer. Als je heel veel belt met Flex20 dan kun je theoretisch uitkomen bij een Flex40 tarief? True or False?
Waar
- Je betaalt dan niet de bundel prijs, maar alleen de kosten die er overheen komen? True or False
Je betaalt voor alle minuten, SMS'n enz. het tarief van de 'hogere' bundel.

- Klopt dan deze berekening:
[...]
Je betaalt 150 x € 0,15 = € 22,50; een euro meer i.v.m. Relax 150.
Echter:
* bij Flex betaal je per minuut (gesprekken van een seconde betaal je een minuut voor)
* bij Relax betaal je per seconde
* bij Relax betaal je buiten de bundel een starttarief van € 0,06

In de praktijk is het dus lastiger om Flex en Relax met elkaar te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Bij normaal gebruik zal Flex duurder zijn dan Relax. Je hebt alleen het gemak van 1 bundel. Net als dat Orange erg duur is en dat gemak ook kent. Dat Flex duurder is dan Relax komt vooral voort uit het betalen van 1 minuut bij een gesprek van een nano-seconde. En natuurlijk het tarief wat an-sich al hoger is.

Volgens mij mag je minuten en smsjes uit je Relax-bundel 1 maand meenemen. Je moet dus 2 maanden heel weinig bellen voordat je minuten en smsjes weg gooit. Stel je hebt een 400 minuten bundel, je gebruikt 200 minuten, je houdt er dus 200 over, de maand daarna bel je weer 200 minuten, de minuten die je over had van de vorige maand maak je als eerste op waarmee je weer 400 minuten meeneemt naar de volgende maand. Je kunt dus 2 maanden de helft van je bundel bellen zonder minuten weg te gooien. Bij redelijk constant gebruik is er niets aan de hand. Wanneer je wel regelmatig minuten weg gooit heb je niet de goede bundel gekozen volgens mij, niet de schuld van het systeem maar je eigen schuld dus.

[ Voor 54% gewijzigd door argro op 24-02-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Bij normaal gebruik zal Flex duurder zijn, maar wat is normaal?
Als je 200 minuten belt in mijn voorbeeld ben je goedkoper uit dan Relax. Minder weer duurder.

Ik weet van mezelf dat het aantal minuten wat ik bel wisseld per maand, soms gooi ik dus echt minuten weg. Het zelfde met SMS. Ik vind het heel irritant dat ik soms ineens heel hoge rekeningen krijg (hoger dan normaal).

Zijn er mensen die al Flex hebben en die het aankunnen raden in een bepaalde situ (of juist afraden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:50
Sommige mensen nemen beslissingen op de hier geboden info. Daarom even een opmerking.

Wanneer je een Flex 20 hebt en je belt meer dan betaal je de kosten voor Flex 25. Bel je dan nog meer dan blijf je Flex 25 tarieven betalen en niet de tarieven voor de abos daarboven.

Wanneer dat wel zo zou zijn nam iedereen die een beetje veel belt een Flex 10.

Je gaat naar de bovenliggende bundel en niet hoger.

PIT alleen mogelijk vanaf Flex20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je bij een Flex abo na 6 maanden een stap omlaag mag?
Want ik zag de volgende aanbieding bij Dixons:

2 jaar T-Mobile Flex 15
Sony Ericcson W800i kost me dan 144 eurie

De eerste 5 maanden krijg je 50% korting, dus 7,50 per maand.
Als ik dan na 6 maanden downgrade naar Flex 10, dan betaal ik de overige 1,5 jaar 10 eurie per maand. Daar wil ik uiteindelijk naar toe, want ik bel/sms/wap rond de 10 eurie per maand.
Doe ik deze berekening nu goed? Of zit er een addertje onder het gras :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 12:51:

2 jaar T-Mobile Flex 15

Als ik dan na 6 maanden downgrade naar Flex 10, dan betaal ik de overige 1,5 jaar 10 eurie per maand. Daar wil ik uiteindelijk naar toe, want ik bel/sms/wap rond de 10 eurie per maand.
Het schijnt dat dit inderdaad zonder extra kosten en addertjes kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 12:51:

2 jaar T-Mobile Flex 15

Dit kan ja. Heb bij de BC een Vario genomen voor Flex25, na een half jaar mag ik terugstappen naar Flex20. Voordelen: op jaarbasis lagere kosten en een lagere aanschafprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb nog even met T-Mobile gebeld. Een meneer die niet zo blij was met het Flex gedoe vertelde me dit:
- je gaat altijd door naar een hogere flex bundel als je er overheen zit. Dus van 10 naar 20 naar 25. Dit is niet gelimiteerd tot één keer. Theroretisch kan iedereen met een Flex10 bundel uit, je gaat toch immers altijd om hoog (bij verlenging mag je relax bundel niet te veel verschillen met je Flex bundel (3 euro + / -). Het enige verschil met Flex10 en Flex30 is een mooiere telefoon!
- Flex20 is 110 minuten, Flex25 is 150, en Flex30 is 200. Als je dus 151 minuten belt dan zit je in Flex30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Vreemd dat hier zoveel onduidelijkheid over is. Ik had namelijk echt begrepen dat je max 1 omhoog kon gaan als je meer belde.. Dus van 20 naar 25 en niet hoger. Ik snap niet waarom ze dat dan niet duidelijker communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb mijn eerste factuur. Ben precies onder mijn bundel gebleven (€ 20,89).
Een Flex 25 is in de praktijk maar een Flex € 21,01. Hier komt nog BTW over. De bundel is dus ex BTW.
Heb wel gezien dat ik geen 10 euro korting heb gekregen, wat wel toegezegd was. Maar ja. Gezegd.
Zal eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
oZner schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:32:
- Flex20 is 110 minuten, Flex25 is 150, en Flex30 is 200. Als je dus 151 minuten belt dan zit je in Flex30.
En dat klopt dus niet, door het "starttarief" van 1 minuut. Na 151 gesprekken van 1 nano seconde per stuk zit je al in Flex30

[ Voor 3% gewijzigd door argro op 28-02-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 10:53
ik heb nu Relax abbo van t-mobile maar kan ik ook ergens zien hoeveel gesprekken ik heb gehad? Want daar heb ik geen idee van. Wil verlengen met Flex-20 namelijk maar aangezien daarbij kost het je sowieso dus al 0.18 ct pér gesprek... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MaStar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:38:
ik heb nu Relax abbo van t-mobile maar kan ik ook ergens zien hoeveel gesprekken ik heb gehad? Want daar heb ik geen idee van. Wil verlengen met Flex-20 namelijk maar aangezien daarbij kost het je sowieso dus al 0.18 ct pér gesprek... :/
Aantal gesprekken kun je bekijken op 'My T-Mobile'.
BTW: Bij Relax betaal je buiten de bundel een starttarief van € 0,06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kerel, bel jij mij eens op om mijn contract te verlengen. Heb jij een sale erbij en ik een N70!
Verlenging van N70 1-jarig graa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Icelus schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:55:
[...]
Aantal gesprekken kun je bekijken op 'My T-Mobile'.
BTW: Bij Relax betaal je buiten de bundel een starttarief van € 0,06.
waar bij My T-mobile kan je dat zien dan? Bij factuur-analyse kan ik nergens: 'aantal gesprekken' zien... (wél veel top-10's etc. maar niet wat ik dus zoek)

weet jij dat misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MaStar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:52:
[...]

waar bij My T-mobile kan je dat zien dan? Bij factuur-analyse kan ik nergens: 'aantal gesprekken' zien... (wél veel top-10's etc. maar niet wat ik dus zoek)

weet jij dat misschien :?
Na het inloggen:
  1. Kies 'Mijn belstatus & factureren' aan linkerkant
  2. Kies Factuuranalyse
  3. Kies 'Factuurdetails' uit lijst
  4. Kies gewenste factuur
  5. Klik op 'toon analyse'
  6. Klik op het bedrag op de regel 'Binnen Nederland'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Icelus schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:00:
[...]
Na het inloggen:
  1. Kies 'Mijn belstatus & factureren' aan linkerkant
  2. Kies Factuuranalyse
  3. Kies 'Factuurdetails' uit lijst
  4. Kies gewenste factuur
  5. Klik op 'toon analyse'
  6. Klik op het bedrag op de regel 'Binnen Nederland'
thx... ik ben een onregelmatige beller. Ik heb getelt en het variëert van tussen de 25 en 75 gesprekken per maand....

Neem je bij de Flex-20 je minuten/geld (die je over hebt) mee naar de volgende maand? Of begin je elke maand gewoon weer bij die 20 euro die je mag 'opmaken'? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Je bundel is onbeperkt geldig, dus je neemt het mee naar de volgende maand.

Wat is dat gedoe met die bundels eigenlijk? Ik heb ergens op de T-mobile site gelezen dat als je over je bundel heen gaat de volgende maand toch gewoon weer met je oorspronkelijke bundel begint, ik begrijp uit bovenstaande posts dat je wordt doorgezet naar een grotere bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Joca schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:39:
Je bundel is onbeperkt geldig, dus je neemt het mee naar de volgende maand.

Wat is dat gedoe met die bundels eigenlijk? Ik heb ergens op de T-mobile site gelezen dat als je over je bundel heen gaat de volgende maand toch gewoon weer met je oorspronkelijke bundel begint, ik begrijp uit bovenstaande posts dat je wordt doorgezet naar een grotere bundel.
wat bedoel je met 'je bundel is onbeperkt geldig' :? Dat als je de 1e maand maar 15 euro 'opmaakt' (aan bellen/smsen etc) van je Flex-20 bundel, je de volgende maand 25 euro te 'besteden (smsen/bellen) hebt :? En als je dat niet opmaakt het wéér meegaat naar de volgende maand ? :)

[ Voor 6% gewijzigd door MaStar op 17-03-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MaStar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:36:
[...]

thx... ik ben een onregelmatige beller. Ik heb getelt en het variëert van tussen de 25 en 75 gesprekken per maand....

Neem je bij de Flex-20 je minuten/geld (die je over hebt) mee naar de volgende maand? Of begin je elke maand gewoon weer bij die 20 euro die je mag 'opmaken'? :?
Als je onder de € 20 blijft gaat het restant mee naar de volgende maand.
Dus bel je voor € 16 dan heb je de maand daarop € 24. Je betaalt uiteraard altijd je minimale Flex bundel (dus € 20) per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Icelus schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:48:
[...]
Als je onder de € 20 blijft gaat het restant mee naar de volgende maand.
Dus bel je voor € 16 dan heb je de maand daarop € 24. Je betaalt uiteraard altijd je minimale Flex bundel (dus € 20) per maand.
okej!! THX voor je uitleg! En ik snap inderdaad dat je altijd 20 euro blijft blijft betalen (of je moet er overheen gaan)..... laatste vraag; is er een limiet aan hoeveel maanden je dat tegoed mag meenemen en toe hoe hoog je 't mag opbouwen? Want anders bel/sms je 1 maand gewoon NIET dan heb je de volgende maand 40 euro te besteden (voor die 20 euro die je betaald)

[ Voor 4% gewijzigd door MaStar op 17-03-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MaStar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:11:
[...]

okej!! THX voor je uitleg! En ik snap inderdaad dat je altijd 20 euro blijft blijft betalen (of je moet er overheen gaan)..... laatste vraag; is er een limiet aan hoeveel maanden je dat tegoed mag meenemen en toe hoe hoog je 't mag opbouwen? Want anders bel/sms je 1 maand gewoon NIET dan heb je de volgende maand 40 euro te besteden (voor die 20 euro die je betaald)
T-Mobile Flex
Houd je in een maand nog beltegoed over dan blijft dat onbeperkt houdbaar.
Je kunt echter éénmaal naar een volgende bundel "overstappen/doorstromen". Dus van Flex-20 naar Flex-25 maar niet verder naar Flex-30 enz. Bij het afsluiten moet je dus al een behoorlijk beeld hebben van de duur en het aantal gesprekken per maand.

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 17-03-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:21:
[...]

T-Mobile Flex

[...]
Je kunt echter éénmaal naar een volgende bundel "overstappen/doorstromen". Dus van Flex-20 naar Flex-25 maar niet verder naar Flex-30 enz. Bij het afsluiten moet je dus al een behoorlijk beeld hebben van de duur en het aantal gesprekken per maand.
Bij T-mobile winkel zelf zeiden ze dat ik onbeperkt tot flex 40 zelfs kon gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kleine correctie, je kan gewoon van een Flex 20 naar een Flex 40 upgraden hoor als je dat zou willen. Het is toch alleen maar winst voor T-Mobile. een klant 2 jaar voor 40 per maand of 2 jaar voor 20 euro per maand ;)

Downgraden, dus het verlagen van je abo, kan 1 keer en na 6 maanden en dan met 1 stap dus van Flex 25 naar Flex 20.

quote:
Houd je in een maand nog beltegoed over dan blijft dat onbeperkt houdbaar.

Je beltegoed is een jaar lang onbeperkt houdbaar. Dus als je in januari 2006 je bundel niet opbelt vervalt deze vanaf januari 2007. 99% heeft de bundel dan opgebeld, dus is hij in vele ogen onbeperkt houdbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:36:

Ligt aan de lengte van je gespreken wat het makkelijkste is, KPN en T-Mobile hebben een beide een abo wat lijkt op een veredelde vorm van beltegoed. Vast bedrag per maand, hiervan kan je bellen, smsen, mmsen, email enz enz. Wat je niet opmaakt neem je mee naar de volgende maand dus maak je van die 20 euro bijvoorbeeld 7 euro niet op dan heb je de volgende maand 27 euro tegoed. bel je dat niet op en hou je 21 euro over dan heb je de maand erop 41 euro tegoed. (vrij simpel :D)

Onregelmatige bellers kunnen dit het beste nemen, Bel je alleen maar en sms of mms je nooit neem dan Telfort of T-mobile relax zonder smsbundel, dan ben je goedkoper uit. Sms je extreem veel dan kan je het beste KPN Hi nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Try Me :*)
Lukt zeker wel, zeker als je A-status dealer bent van een provider.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:57:
[...]

Try Me :*)
Lukt zeker wel, zeker als je A-status dealer bent van een provider.
Wat is de site van je winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:59:
[...]

Wat is de site van je winkel?
www.phonehouse.nl
Dat heet laagste prijs garantie bij The Phonehouse.
Als je kan aantonen dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen dan gaat the phonehouse daar weer onder zitten.

Iedereen moet betalen voor zijn toestel als het een nieuw toestel is en bij een 1 jarig contract. Ook bij T-Mobile. Simpel reken sommetje nokia N70 kost in de winkel ongeveer 500 euro (inkoop ongeveer 290/340). 1 jaar Tmobile 21,50 is nog 258. Tmobile gaat dus verlies maken op een toestel.
Het voordeel is namelijk dat Provitel, het inkoop orgaan van bijvoorbeeld T for telecom Belcompany, Telfort enz enz de telefoons uitgeeft en ook de prijzen bepaald. En laat Provitel nou net eigendom zijn van .. juist ja The Phonehouse O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 16:09 . Reden: los prijs nokn70 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:04:
[...]

www.phonehouse.nl
Dat heet laagste prijs garantie bij The Phonehouse.
Als je kan aantonen dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen dan gaat the phonehouse daar weer onder zitten.

Iedereen moet betalen voor zijn toestel als het een nieuw toestel is en bij een 1 jarig contract. Ook bij T-Mobile. Simpel reken sommetje nokia N70 kost in de winkel ongeveer 500 euro (inkoop ongeveer 290). 1 jaar Tmobile 21,50 is nog 258. Tmobile gaat dus verlies maken op een toestel.
Het voordeel is namelijk dat Provitel, het inkoop orgaan van bijvoorbeeld T for telecom Belcompany, Telfort enz enz de telefoons uitgeeft en ook de prijzen bepaald. En laat Provitel nou net eigendom zijn van .. juist ja The Phonehouse O-)
Hmm wel een beetje krom... Ik was namelijk eergister bij The Phonehouse... En de prijs van een TWEE jarig relax 150 was 30 euro bijbetalen voor een GESIMLOCKEDE N70. Wat zeg je daar van?

Kan ik dan gewoon met een uitgeprinte i-net pagina een N70 zonder lock claimen voor die prijs die je net zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:10:
[...]

Hmm wel een beetje krom... Ik was namelijk eergister bij The Phonehouse... En de prijs van een TWEE jarig relax 150 was 30 euro bijbetalen voor een GESIMLOCKEDE N70. Wat zeg je daar van?

Kan ik dan gewoon met een uitgeprinte i-net pagina een N70 zonder lock claimen voor die prijs die je net zei?
12x21.50 = 258. Dit verdienen ze aan jou bij een 1 jarig 150 contract. Wil daar mee aangeven dat ze nooit een toestel weggeven als een provider daar voor moet bijbetalen. Bij een bepaald abonnement krijgt een dealer een bonus, zeg ongeveer 250 euro voor een relax 150. dan hou je nog een bedrag over wat door wordt gerekent aan de klant.

(werk er ook al een maand of 5 niet meer dus heel precies weet ik de regeltjes ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:16:
[...]

12x21.50 = 258. Dit verdienen ze aan jou bij een 1 jarig 150 contract. Wil daar mee aangeven dat ze nooit een toestel weggeven als een provider daar voor moet bijbetalen. Bij een bepaald abonnement krijgt een dealer een bonus, zeg ongeveer 250 euro voor een relax 150. dan hou je nog een bedrag over wat door wordt gerekent aan de klant.

(werk er ook al een maand of 5 niet meer dus heel precies weet ik de regeltjes ook niet)
Kerel, lees nou eens beter :
Ik zeg met grote hoofdletters TWEE jarig abbo --> 516 euro. En het is zelfs zo dat ze die gelockede telefoontjes een stuk goedkoper krijgen... En dan moet ik NOG 30 euro bijbetalen! Gaat nergens over. Btw, stel ik wijs ze een webwinkel aan waar ze een 2 jarig 150 minuten abbo hebben met 30 euro bijbetalen voor simlockvrije N70, gaan ze daar op in dan? Volgens jou moet hjet dus wel kunnen, lage prijs garantie.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
--edit---

[ Voor 95% gewijzigd door MaStar op 17-03-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
[...]

T-Mobile Flex

[...]
thx voor de link!

Overigens krijg ikbij t-mobile, bij 1 jarige verlenging (12 maanden) i.c.m Flex-20 een D600 (gratis) :) Lijkt me ook niet slecht toch!?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Waar kan je zien hoeveel tegoed Flex je nog hebt? Ik heb Flex-20 en keek op die site. Staat er bij factuurstatus op die site:

Resterend beltegoed voor deze maand: € 0,67

terwijl er pas 4 dagen van deze maand om zijn 8)7 ... en ik heb echt niet in een paar dagen ruim 19 euro gebeld/gesmst.... dat kan gewoon niet :/ ... Maar klopt dit bedrag wél of waar kan ik het échte bedrag zien.... kan je daarvoor een nr bellen ofsow? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
De maand bij T-Mobile is niet hetzelfde als een kalendermaand. Kijk eens goed of er bijstaat tot wanneer de informatie bijgewerkt is en kijk op je factuur tot welke datum je periode loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:35
MaStar schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:01:
Waar kan je zien hoeveel tegoed Flex je nog hebt? Ik heb Flex-20 en keek op die site. Staat er bij factuurstatus op die site:

Resterend beltegoed voor deze maand: € 0,67

terwijl er pas 4 dagen van deze maand om zijn 8)7 ... en ik heb echt niet in een paar dagen ruim 19 euro gebeld/gesmst.... dat kan gewoon niet :/ ... Maar klopt dit bedrag wél of waar kan ik het échte bedrag zien.... kan je daarvoor een nr bellen ofsow? :?
De "T-Mobile maand" begint pas op de 10e (of ergens rond die dag). Dus dit tegoed is nog je vorige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag zomaar 17,xx euro weer om te gebruiken. Waar komt dat vandaan :P . Mijn abo is ingegaan sinds 17 april vorige maand. Ik had twee dagen terug nog 1 euro beltegoed. Flex 20 overigens

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Dus ik heb een P3600 met 3G functie.
Ik heb geen UMTS abbo lopen bij T-Mobile, maar wat kost het mij als ik toch ga umts-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

A_to_the_S: je reageert hier op een topic waarin voor het laatst is gereageerd in mei 2006.
De telecomwereld is zo dynamisch dat de aanbiedingen en abonnementsvormen waarschijnlijk allang weer achterhaald zijn sinds die tijd.
Het antwoord op je vraag is bovendien met wat zoeken best wel te vinden. Een kleine tip: begin eens op de site van T-Mobile :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.