tarieven t-mobile

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Volgend jaar gaan de tarieven (waarschijnlijk per 15-1) van t-mobile veranderen. De verandering schijnt fors te zijn in het voordeel van de consument. Op 15-1 geeft tmobile ook een of andere suprise party.. <-- dit dus het onderwerp. Nieuwsgierig als ik ben, ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die al meer hierover weten, of wat de veranderingen gaan worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan dat voordeel ook gelden voor mensen met een bestaand abonnement? Of alleen voor nieuwe klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

meestal gelden nieuwe tarieven als ze hoger zijn alleen voor nieuwe abonnees; ik verwacht dat dat bij een prijsverlaging ook is, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
gwystyl schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:25:
meestal gelden nieuwe tarieven als ze hoger zijn alleen voor nieuwe abonnees; ik verwacht dat dat bij een prijsverlaging ook is, maar je weet maar nooit.
ze worden hoger voor alleen nieuwe abonnees omdat als ze bij bestaande abonees ze iets weizigen in jouw nadeel je gewoon onder je contract uit kan, en dat is niet iets wat je als bedrijf graag wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
op die suprise party ben ik dus uitgenodigd :) Dus ik zal het wel merken dan. Wist niks over een prijs wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:30:
op die suprise party ben ik dus uitgenodigd :)
Ach ja, zo krijg ik een beetje een indruk van waar mijn abonnementsgeld heen gaat, naar 'surpriseparty's'... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:42:
[...]

Ach ja, zo krijg ik een beetje een indruk van waar mijn abonnementsgeld heen gaat, naar 'surpriseparty's'... :/
toen T-mobile nog Ben was deden ze veel meer van dit soort dingen! bijv met alle Ben-Bonus 'leden' naar de efteling, afgelopen jaar (of al weer langer geleden) kreeg niet eens iedereen een uitnodiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
trigger808 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:47:
[...]
toen T-mobile nog Ben was deden ze veel meer van dit soort dingen! bijv met alle Ben-Bonus 'leden' naar de efteling, afgelopen jaar (of al weer langer geleden) kreeg niet eens iedereen een uitnodiging
Ben ook niet iedereen :P

Nee maar commercieel bedrijf dus dan kan je het wel verwachten lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de komst van HSDPA. Toevallig geldt de korting op Internet Totaal tot 16 januari. :) Ik hoop dat ze een beetje met het Vodafone type abonnementen gaan komen, maar we moeten nog even geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:35:
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de komst van HSDPA. Toevallig geldt de korting op Internet Totaal tot 16 januari. :)
:| , ik neem aan dat de prijs van 9,95 wel blijft bestaan voor mensen die dat al hebben afgesloten? Zoals ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:36:
[...]

:| , ik neem aan dat de prijs van 9,95 wel blijft bestaan voor mensen die dat al hebben afgesloten? Zoals ik...
Tuurlijk! is toch contractueel vast gelegd, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat scheelt alweer... Is straks HSDPA ook te gebruiken met het pocket internet totaal abo dan? Hoorde onlangs dat wanneer je in het UMTS dekkingsgebied valt, ook al kunt internetten met de snelheden van UMTS via je PIT abo, zou mooi zijn als dat straks ook kan i.c.m. HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik zou trouwens wel is willen weten wat de bron van de ts is. Want ik heb me rot gezocht maar ik kom het nergens tegen. Maybe op de dealsupport site van tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:45
Ik heb me ook rot gezocht naar een bron. Ik ben dus ook erg benieuwd waar de ts dit vandaan heeft :P

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

deuxani schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:35:
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de komst van HSDPA. Toevallig geldt de korting op Internet Totaal tot 16 januari. :) Ik hoop dat ze een beetje met het Vodafone type abonnementen gaan komen, maar we moeten nog even geduld hebben dus.
Waar heb je dit vandaan? Mijn abonnement gaat half februari pas in, en nu kan ik dus nog geen Pocket Internet Totaal afsluiten. Ik zou het een gigantische naaisteek vinden als ze opeens de tarieven gaan verhogen.

-edit- net T-mobile klantenservice gebeld, en die dame wist me te melden dat de Pocket Internet Totaal aanbieding nog wel even bleef 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Stereotomy op 23-12-2005 13:48 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:50:
Kijk dat scheelt alweer... Is straks HSDPA ook te gebruiken met het pocket internet totaal abo dan? Hoorde onlangs dat wanneer je in het UMTS dekkingsgebied valt, ook al kunt internetten met de snelheden van UMTS via je PIT abo, zou mooi zijn als dat straks ook kan i.c.m. HSDPA.
UMTS is bij T-Mobile wel afgeknepen tot 64k4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stereotomy schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 13:22:
[...]

Waar heb je dit vandaan? Mijn abonnement gaat half februari pas in, en nu kan ik dus nog geen Pocket Internet Totaal afsluiten. Ik zou het een gigantische naaisteek vinden als ze opeens de tarieven gaan verhogen.

-edit- net T-mobile klantenservice gebeld, en die dame wist me te melden dat de Pocket Internet Totaal aanbieding nog wel even bleef 8)7
PIT blijft gewoon op €9,50 dacht ik, die korting gaat over internet totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank-NL schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:28:
UMTS is bij T-Mobile wel afgeknepen tot 64k4...
Ja, dat wel, maar nu zit ik met een lullige 7KByte/sec, want ik val net buiten de UMTS dekking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feest is alleen voor winkelpersoneel van t-mobile (verkopende) shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Oke heb wat meer gehoord nu. Ze gaan het internet uitbreiden met HSDPA dus das lkr snel :P tarieven gaan ze ook wijzigen weet alleen niet hoe.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:48:
Feest is alleen voor winkelpersoneel van t-mobile (verkopende) shops.
Hehe

[ Voor 40% gewijzigd door DaannO op 23-12-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
hehe ik ga denk ik zelf ook naar die party.. alleen tis op zondag wie verzint dat nou weer :o'

mijn bron is puur gebasseerd op geruchten in de markt. Zelf ben ik werkzaam in de telecomsector. Zowel managers bij Voda als bij KPN weten dat er iets op stapel staat, alleen niemand maar dan ook niemand weet de details...

ik dacht misschien zit er hier een loslippige werknemer van t-mobile die een tipje van de sluier wilt oplichten 8)

ps. ik werk niet in een shop ofz maar wel uitnodiging gehad, bovenstaande qoute klopt dus nie ;)

[ Voor 11% gewijzigd door thefox154 op 24-12-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefox154 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 12:36:
ps. ik werk niet in een shop ofz maar wel uitnodiging gehad, bovenstaande qoute klopt dus nie ;)
Je kreeg gewoon zomaar een uitnodiging in de brievenbus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:50:
Oke heb wat meer gehoord nu. Ze gaan het internet uitbreiden met HSDPA dus das lkr snel :P tarieven gaan ze ook wijzigen weet alleen niet hoe.
[...]
Maar als je kijkt naar de laatste wijzigingen die T-Mobile heeft gehad, gaat dit voordelen opleveren voor nieuwe klanten of niet? Anders wacht ik nog even. :P Ze moeten eens een bundel maken voor bellen en sms'en. Twee aparte bundels kan echt niet meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 12:56:
[...]

Je kreeg gewoon zomaar een uitnodiging in de brievenbus?
eerst topic lezen, dan reageren, hierboven staat toch echt duidelijk vermeld dat ik wel werkzaam ben in de telecomsector

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd getipt door iemand dat op GSMExpress stond dat T-Mobile na 16 januari 2006 geen Sim-only's meer aanbiedt, en dat staat daar inderdaad.
De tmobile SIM only gaat in januari 2006 verdwijnen, bestel nu nog!
http://www.gsmexpress.nl/toc/RAPRL/130.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:45
Bedoelen ze niet gewoon van gsmexpress.nl zelf?
Zou het wel vreemd vinden als t-mobile er niet meer mee door gaat...

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefox154 schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:41:
[...]

eerst topic lezen, dan reageren, hierboven staat toch echt duidelijk vermeld dat ik wel werkzaam ben in de telecomsector

;)
Dus met andere woorden, jou bedrijf heeft iets te maken met (de omzet van) T-Mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick*

Vanaf volgende week dus nieuwe TM-tarieven, bij Telecomvergelijker postte iemand het volgende.
T-Mobile FLEX 20

Bel, Sms, en mms tegoed.
Bellen en sms'en vanaf 0,18 cent.
Geen aansluitkosten.
Automatisch lagere tarieven.
Beltegoed onbeperkt geldig.
Volgens de poster klopt het, maar dit is dus alleen maar van Flex 20.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Automatisch lagere tarieven.
Voor bestaande klanten?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren met pcoket internet totaal!

Zondag heb ik die party :)

[ Voor 19% gewijzigd door DaannO op 10-01-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het zou als volgt moeten werken: stel, je hebt Flex 20 maar je komt boven je bundel. Dan ga je automatisch over op Flex25 dacht ik voor die maand, en de maand daarna ga je weer terug naar flex 20.

Pocket Internet Totaal moet blijven verdorie! :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Dat is wel jammer, m'n T-Mobile abonnement gaat de 26e in dacht ik. Als Pocket Internet Totaal verdwijnt zou dit helemaal balen zijn :p Dat is de reden dat ik een T-Mobile abonnement heb afgesloten. Als ze de samengevoegde bundels toen al hadden gehad was ik daar ook wel blij mee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zometeen even bellen met klantenservice :D
Vragen hoe het zit met die flex abbo's.

Ik had er zelf ook al iets overgehoord maar niet veel.
En zondag ben ik ook aanwezig op het feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:33:
[...]

Nee, het zou als volgt moeten werken: stel, je hebt Flex 20 maar je komt boven je bundel. Dan ga je automatisch over op Flex25 dacht ik voor die maand, en de maand daarna ga je weer terug naar flex 20.

Pocket Internet Totaal moet blijven verdorie! :(
PIT blijft ook denk ik wel, ik heb vanavond namelijk nog gebeld met de klantenservice en een nieuw abo afgesloten (web voordeel, 10euro korting op mijn huidge aboprijs) en een PIT abo erbij genomen en dit kon prima, terwijl het abonnement zelf pas 3 maart ingaat, lijkt me beetje raar als ze nog abonnementen zouden verkopen als het rond die tijd al niet meer bestaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick*

Net gevonden:
Den Haag, 12 januari 2006

Nieuw abonnement: T-Mobile Flex past zich automatisch aan
Veel mobiele bellers betalen meer dan nodig is.

Veel mobiele bellers betalen meer dan nodig omdat zij niet elke maand hetzelfde belgedrag vertonen. Uit eigen onderzoek van T-Mobile blijkt bijvoorbeeld dat bijna 1/3 deel van alle mobiele bellers hun maandelijkse bundel regelmatig overschrijdt. Tot nu toe betekende dit dat in de meeste gevallen voor extra belminuten een hoger tarief werd berekend. Met ingang van 16 januari biedt T-Mobile een oplossing voor klanten die niet elke maand hetzelfde aantal minuten bellen, of sms’jes versturen, door de introductie van een nieuw en uniek abonnement.

T-Mobile Flex:

alle kosten uit één maandbedrag (bellen, sms’en, mms’en, internetten – in Nederland en het buitenland);
gebruikt de beller meer dan het afgesproken maandelijkse bedrag, dan gaan de tarieven voor die hele maand met terugwerkende kracht automatisch omlaag;
beltegoed dat niet wordt opgemaakt, blijft onbeperkt geldig;
de klant ontvangt een SMS-bericht zodra hij meer gebruikt dan het afgesproken maandelijkse bedrag, zodat hij weet waar hij aan toe is.

Pim van der Feltz, Marketing Directeur T-Mobile Nederland: “T-Mobile Flex is het eerste abonnement dat zich aan klanten aanpast, in plaats van andersom. Bel je meer, dan gaan automatisch lagere tarieven gelden, bel je minder dan blijft je beltegoed onbeperkt geldig. Met T-Mobile Flex zit je dus altijd goed. De huidige T-Mobile Relax abonnementen blijven bestaan, en zijn nog steeds erg gunstig voor bellers die elke maand ongeveer hetzelfde aantal minuten bellen. Voor de huidige klanten van T-Mobile verandert er dus niets, maar zij kunnen wél overstappen naar T-Mobile Flex. T-Mobile Flex is er overigens ook voor ondernemers.”

Eenvoud en kostenbeheersing
Uit recent onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat consumenten de keuzemogelijkheden rond mobiele abonnementen te groot vinden. 70% geeft aan door de bomen het bos niet te zien. Voor mensen die het vooral belangrijk vinden dat zij –ook als zij een keer meer of minder bellen dan anders- steeds verzekerd zijn van de meest gunstige tarieven en bij wie kostenbeheersing voorop staat, wordt deze keuze eenvoudig. Met T-Mobile Flex betalen zij alle mobiele communicatie uit één maandbedrag en gaan de tarieven voor die hele maand automatisch met terugwerkende kracht omlaag als zij dit maandbedrag overschrijden. Ook als zij een keer minder bellen en beltegoed overhouden, dan hoeven zij zich geen zorgen te maken: hun beltegoed is onbeperkt houdbaar. Bovendien stuurt T-Mobile deze klanten een sms op het moment dat zij over hun beltegoed heengaan en gaan profiteren van lagere tarieven. Dit zorgt ervoor dat zij direct weten waar zij aan toe zijn en geeft hen de mogelijkheid hun kosten te beheersen, zonder daar verder naar om te hoeven kijken.

Hoe werkt Flex?
T-Mobile Flex is te verkrijgen in zes maandbedragen: 10, 15, 20, 25, 30 en 40 Euro. Een klant heeft bijvoorbeeld een T-Mobile Flex abonnement van 10 Euro. Dat betekent dat bellen binnen Nederland, sms’en en mms’en worden berekend op basis van de tarieven die bij het maandbedrag van 10 Euro horen. Als de klant meer gebruikt dan 10 Euro, ontvangt hij of zij een sms waarin dit wordt aangekondigd. Direct vanaf dat moment wordt alle bovengenoemde communicatie van die maand – dus ook van voordat de 10 Euro grens overschreden werd - doorberekend op basis van de tarieven van het daaropvolgende maandbedrag, in dit geval T-Mobile Flex 15 Euro. Het T-Mobile Flex abonnement past zich dus direct aan het belgedrag aan, zodat elk gebruik tegen het meest voordelige tarief plaatsvindt. T-Mobile Flex werkt direct en automatisch, iedere maand opnieuw. Beltegoed dat niet wordt opgemaakt, blijft onbeperkt geldig.

Naast het reguliere T-Mobile Flex abonnement, bestaat er ook een Sim only-variant voor mensen die tevreden zijn met hun huidige toestel. De tarieven van de Sim only-variant zijn tot 50% voordeliger, waardoor men tweemaal zoveel minuten, sms’jes of mms’jes uit het maandbedrag kan halen.

Ook voor de ondernemer
T-Mobile Flex is er ook voor zakelijke gebruikers. Naast alle voordelen van het reguliere T-Mobile Flex abonnement, biedt het T-Mobile Flex voor ondernemers een aantal speciale services. Zo ontvangen zakelijke klanten zonder extra kosten een leentoestel bij verlies, diefstal of een defect en is een tweede simkaart voor de autotelefoon, laptop of pda standaard inbegrepen. Daarnaast is bellen naar de voicemail binnen Nederland voor T-Mobile Flex Zakelijk abonnees gratis en voor een vast laag bedrag per maand kunnen zij onbeperkt bellen met collega’s en alle andere T-Mobile klanten.

Voor bestaande klanten verandert er niets
Voor bestaande klanten verandert er in principe niets, zij kunnen hun huidige abonnementen gewoon blijven gebruiken. Maar T-Mobile biedt haar huidige klanten natuurlijk wel de mogelijkheid om over te stappen naar T-Mobile Flex, zowel zakelijke als particuliere klanten. Of dat gunstig is, hangt af van het belgedrag van de klant. Als overigens een bestaande klant van T-Mobile is overgestapt naar T-Mobile Flex, maar daar na 3 maanden niet tevreden over is, dan kan hij weer terug naar zijn oude abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Ik snap het voorbeeld niet helemaal.
Stel je hebt een Flex 10 maar je gebruikt 12 dan worden alle gemaakte kosten dus berekend op basis van een Flex 15 (en zullen dus lager dan 12 worden). Dat is opzich duidelijk maar betaal je dan ook 15 of betaal je 12. Ik neem aan dat je dan ook automatisch 15 betaald maar dat staat er dus niet bij.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
argro schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:27:
Ik snap het voorbeeld niet helemaal.
Stel je hebt een Flex 10 maar je gebruikt 12 dan worden alle gemaakte kosten dus berekend op basis van een Flex 15 (en zullen dus lager dan 12 worden). Dat is opzich duidelijk maar betaal je dan ook 15 of betaal je 12. Ik neem aan dat je dan ook automatisch 15 betaald maar dat staat er dus niet bij.
Volgens mij betaal je 15 euro.
Het restant - 3 euro - blijft staan en daar kun je waarschijnlijk duurdere minuten uit de Flex 10 bundel de maand erop voor kopen.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 23:43
Icelus schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:47:
[...]
Volgens mij betaal je 15 euro.
Het restant - 3 euro - blijft staan en daar kun je waarschijnlijk duurdere minuten uit de Flex 10 bundel de maand erop voor kopen.
Maar aangezien je zonder flex constructie ook dat hogere bedrag zou betalen ben je alsnog goedkoper uit, omdat je in die 1e maand goedkoper belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Voor de huidige klanten van T-Mobile verandert er dus niets, maar zij kunnen wél overstappen naar T-Mobile Flex.
Mijn abonnement gaat dus vanaf de 26e in zoals ik al eerder zei. Ik was al even bang dat het overstappen niet mogelijk zou zijn. Dit vind ik echt helemaal top van T-Mobile. Ik was bij Orange weggegaan vanwege PIT maar vond het wel jammer dat ik daardoor diverse bundels moest uitkiezen. Dit is natuurlijk helemaal ideaal _/-\o_

Edit:
gebruikt de beller meer dan het afgesproken maandelijkse bedrag, dan gaan de tarieven voor die hele maand met terugwerkende kracht automatisch omlaag;
Ze melden hier dat de tarieven voor de hele maand automatisch omlaag gaan bij het overschrijden van de maandelijkse bundel. We kunnen dus aannemen dat de gehele maand herberekend zal worden qua kosten op basis van de gesprekskosten van de eerst volgende, hogere, bundel, niet waar? In dit geval, waarom zou iemand dan uberhaupt een hoger abonnement nemen dan het goedkoopste abonnement?

[ Voor 49% gewijzigd door Eggy op 12-01-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Eggy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:30:
[...]

Mijn abonnement gaat dus vanaf de 26e in zoals ik al eerder zei. Ik was al even bang dat het overstappen niet mogelijk zou zijn. Dit vind ik echt helemaal top van T-Mobile. Ik was bij Orange weggegaan vanwege PIT maar vond het wel jammer dat ik daardoor diverse bundels moest uitkiezen. Dit is natuurlijk helemaal ideaal _/-\o_

Edit:

[...]

Ze melden hier dat de tarieven voor de hele maand automatisch omlaag gaan bij het overschrijden van de maandelijkse bundel. We kunnen dus aannemen dat de gehele maand herberekend zal worden qua kosten op basis van de gesprekskosten van de eerst volgende, hogere, bundel, niet waar? In dit geval, waarom zou iemand dan uberhaupt een hoger abonnement nemen dan het goedkoopste abonnement?
Op hogere abonnementen, zitten hogere toestelsubsidies. Je kan dus een mooier mobieltje krijgen met een hoger abonnement.

Het is trouwens niet geheel onwaarschijnlijk dat de toestelsubsidies met name voor de lagere abonnementen iets kunnen terug lopen, het geld moet ergens vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
robert-630 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:22:
[...]

Op hogere abonnementen, zitten hogere toestelsubsidies. Je kan dus een mooier mobieltje krijgen met een hoger abonnement.

Het is trouwens niet geheel onwaarschijnlijk dat de toestelsubsidies met name voor de lagere abonnementen iets kunnen terug lopen, het geld moet ergens vandaan komen.
Maar met de SO Flex daarintegen ben je dom wanneer je kiest voor een grotere bundel dan 10 euro per maand.

Tenzij je werkgever max 40 euro vergoed (je beltegoed blijft altijd geldig) kan je lekker gratis bellen in het buitenland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 21:06

d-motion

zow... en dan nu...

Ben dan wel benieuwd of naast de nieuwe flex abbo's je ook nog PIT kan nemen...

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Van Bellen.com:
T-Mobile Flex klanten bellen en betalen per seconde met een minimum van een minuut. Er geldt daarentegen geen starttarief.
code:
1
2
3
4
5
Abonnement         Flex 10  Flex 15  Flex 20  Flex 25  Flex 30  Flex 40
Bundel/maandprijs  € 10,-   € 15,-   € 20,-   € 25,-   € 30,-   € 40,-
Minuuttarief       € 0,22   € 0,20   € 0,18   € 0,17   € 0,15   € 0,13
SMS-tarief         € 0,22   € 0,20   € 0,18   € 0,17   € 0,15   € 0,13
MMS-tarief         € 0,44   € 0,40   € 0,36   € 0,34   € 0,30   € 0,26

[ Voor 13% gewijzigd door Icelus op 13-01-2006 13:14 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:24
PIT blijft. Ik werk bij t-mobile en zover wij door hebben gekregen blijft PIT gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Chooman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:27:
PIT blijft. Ik werk bij t-mobile en zover wij door hebben gekregen blijft PIT gewoon.
Kan je me misschien vertellen of PIT nog op de hudige Relax Sim-Only's (150 >) aangesloten mag worden?
En op welke Flex's bundels? Ook op alle Flex Sim-Only's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Waarom is 40 nou de grootste bundel??? Beetje weinig denk ik.
Wat gebeurd er met het beltarief zodra de bundel van 40 euro op is? Blijft dit dan 13 cent of wordt dit hoger?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
Er is een geheimshoudings plicht, en ookal ben ik uitzendkracht en heb ik niks ondertekent, mag ik niks vertellen. Ik wil mn baan niet kwijt. dat begrijpt iedereen wel.
Over PIT

PIT is volgens mij een dienst, en diensten gelden over het algemeen met elk abbo dus dat antwoord kan je zelf wel bedenken. (er is altijd zoveel tegenstrijdige info dus pin me er niet op vast, maar weet het volgens mij vrijwel zeker)

Wat ik wel kan zeggen (overal al bekent waarschijnlijk) het nieuwe komt op 15 jan aanstaande maandag. Dan wordt alles duidelijk. Ikzelf zou graag alles willen vertellen voor zover het intressant is voor iemand. Gewoon wachten tot 15 jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:25
Ik vind die flex abonnementen maar niks. Ik heb liever gewoon belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
fiftyfive schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:12:
Ik vind die flex abonnementen maar niks. Ik heb liever gewoon belminuten.
De Relax abonnementen zijn ook naar rato goedkoper dan de Flex abonnementen, ze blijven dan ook naast elkaar bestaan.

Veel klanten vinden alles uit 1 bundel gewoon fijn ook al is het gewoon duurder, kijk maar naar Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Chooman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:56:
PIT is volgens mij een dienst, en diensten gelden over het algemeen met elk abbo dus dat antwoord kan je zelf wel bedenken. (er is altijd zoveel tegenstrijdige info dus pin me er niet op vast, maar weet het volgens mij vrijwel zeker)
Ik ben wel nieuwsgierig of PIT dan ook van de maandelijkse bundel afgetrokken wordt zoals bij Orange het geval is. Alhoewel ik er ook wel mee zou kunnen leven wanneer deze mogelijkheid niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Chooman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:56:

Dat klopt niet. Helaas is dit het recenste document van T-mobile, maar hij is niet up-to-date. Boven de tariefplannen staat consequent 2005 zonder toelichting.

Maar op telecomvergelijker heb ik al gelezen dat PIT in ieder geval met Flex aangeboden gaat worden, maar bij welke bundels en/of bij SimOnly is helaas nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAnotherDev
Geloof me nu maar PIT zal er gewoon zijn. Aan PIT wordt er maandag niks veranderd.
Ze zijn er alleen nog niet over uit het het dadelijk gaat worden met UMTS en HSPDA
of daar dadelijk ook een soort PIT voor komt of duurder.
Maandag wordt het allemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Chooman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:24:
Geloof me nu maar PIT zal er gewoon zijn. Aan PIT wordt er maandag niks veranderd.
Ze zijn er alleen nog niet over uit het het dadelijk gaat worden met UMTS en HSPDA
of daar dadelijk ook een soort PIT voor komt of duurder.
Maandag wordt het allemaal duidelijk.
De huidige PIT werkt al met UMTS, deze is alleen geknepen tot 64kb/s iod.
Wanneer straks het HSDPA netwerk gereed is (landelijk) en er zijn toestellen verkrijgbaar dan zal er ongetwijfeld een extremere internet bundel komen, reken op 40 tot 50 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Hmm persoonlijk vind ik het nogal "kut" om het nog zacht uit te drukken, de situatie nu is volgens mij veel goedkoper, met deze abbo's word je volgens mij hard genaaid.
Omdat een individu (vrijwel alle) wel over hun tegoed heen bellen en daardoor autom. in een nieuw tariefplan worden geplaatst, wel is het netjes dat ze (eindelijk) een smsje sturen, maar dan nog vind ik de min/sms prijs veelste hoog voor deze nieuwe "service"

maar goed we moeten het nog maar zien :?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Underworld schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:04:
Hmm persoonlijk vind ik het nogal "kut" om het nog zacht uit te drukken, de situatie nu is volgens mij veel goedkoper, met deze abbo's word je volgens mij hard genaaid.
Omdat een individu (vrijwel alle) wel over hun tegoed heen bellen en daardoor autom. in een nieuw tariefplan worden geplaatst, wel is het netjes dat ze (eindelijk) een smsje sturen, maar dan nog vind ik de min/sms prijs veelste hoog voor deze nieuwe "service"

maar goed we moeten het nog maar zien :?
De relax bundels blijven ook bestaan. Je hebt ook nog Relax Special Edition maar die kan je alleen bij T-Mobile Shops afsluiten. Relax Sim-Only verdwijnt 16 jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Het bellen en betalen per seconde met een minimum van een minuut is ook nogal onvoordelig. Ik bel zo vaak iemand die niet opneemt waarna ik 0.01 seconde naar zijn voicemail luister en wegdruk. Met de nieuwe FLEX abonnementen betaal je dan wel voor 1 minuut. Het grootste gedeelte van mijn gesprekken zijn zelfs korter dan 1 minuut. Hiervoor is het ook zeer onvoordelig. Dit zijn van die kleine dingen die het allemaal toch weer onaantrekkelijk maken.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
argro schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 14:15:
Het bellen en betalen per seconde met een minimum van een minuut is ook nogal onvoordelig. Ik bel zo vaak iemand die niet opneemt waarna ik 0.01 seconde naar zijn voicemail luister en wegdruk. Met de nieuwe FLEX abonnementen betaal je dan wel voor 1 minuut. Het grootste gedeelte van mijn gesprekken zijn zelfs korter dan 1 minuut. Hiervoor is het ook zeer onvoordelig. Dit zijn van die kleine dingen die het allemaal toch weer onaantrekkelijk maken.
Zit niet zo te zeuren man!
Dan blijf je toch gewoon bij de relax bundels?

Bedenk je dan dat je bij Orange altijd een starttarief hebt voor gesprekken binnen de bundel (en duurdere belminuten), maar toch kiezen sommige mensen daar toch voor wegens andere voordelen.
Die voordelen (zoals SMS wanneer je belbundel op is en alles uit 1 bundel) bied T-mobile nu ook voor de klanten die dat willen

Voor een vergelijk naar de tarieven van Orange (want daar moeten de Flex bundels oa mee concureren) http://www.orange.nl/orange/producten/abonnement/index.php

[ Voor 8% gewijzigd door procyon op 14-01-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
argro schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 14:15:
Wen er maar vast aan, want dit gaat gaat steeds vaker gebeuren. Vodafone werkt al langere tijd op deze manier. Negatief alternatief voor het starttarief.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:11
Stel dat ik maandag zou gaan overstappen op zo'n Flex-bundel, krijg ik dan nog steeds korting (ik heb namelijk het eerste jaar recht op € 8 korting per maand (netwerkactie bij de shop: T-Mobile Relax 150 het eerste jaar voor € 13,50 ipv € 21,50 per maand))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Macer schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:21:
[...]

Wen er maar vast aan, want dit gaat gaat steeds vaker gebeuren. Vodafone werkt al langere tijd op deze manier. Negatief alternatief voor het starttarief.
Zoals eerder gezegd, je hoeft er niet aan te wennen want de Relax bundels blijven bestaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
sylvesterrr schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:06:
Stel dat ik maandag zou gaan overstappen op zo'n Flex-bundel, krijg ik dan nog steeds korting (ik heb namelijk het eerste jaar recht op € 8 korting per maand (netwerkactie bij de shop: T-Mobile Relax 150 het eerste jaar voor € 13,50 ipv € 21,50 per maand))?
En hoe denk je dat wij (of wie dan ook) dat nu al kunnen weten?
Bel tegen die tijd gewoon de klantenservice en je weet het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Geld zo'n Flex bundel nou ook in het buitenland? Of krijg je dan doodleuk die kosten er weer bovenop geprakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Megamind schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:16:
Geld zo'n Flex bundel nou ook in het buitenland? Of krijg je dan doodleuk die kosten er weer bovenop geprakt
Lees nou eens even...
Ik die grote post van Bouwe staat bovenaan:
T-Mobile Flex:

alle kosten uit één maandbedrag (bellen, sms’en, mms’en, internetten – in Nederland en het buitenland);
..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Procyon for life schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:45:
[...]

Lees nou eens even...

[...]
..............
ohja, wel gelezen niet gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 12-09 20:07
Mmmm,

Flex 40 heb nu een 400 abbo en krijg gemiddeld rekeningen van 150 euro per maand, heb ook PIT maar betaal wel maar 8 cent voor een sms dat wordt dus flink duurder. Blijf dus nog wel ff bij mijn huidige abbo. En idd wat al geroepen is dat minimum van 1 minuut is echt bijna diefstal imho.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:11
Procyon for life schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:08:
[...]

En hoe denk je dat wij (of wie dan ook) dat nu al kunnen weten?
Bel tegen die tijd gewoon de klantenservice en je weet het :)
Soms zijn er mensen die wat meer info dan de gemiddelde persoon hebben, en zij zouden hier eventueel antwoord op kunnen geven. :)

Ik neem maandag uiteraard contact op met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
TheGeneral schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:28:
En idd wat al geroepen is dat minimum van 1 minuut is echt bijna diefstal imho.
En precies dit is in mijn ogen het addertje onder het gras. Kom op zeg, check je overzichten eens, en schrik eens van het aantal korte gesprekken, ook al denk je dat je die niet hebt.
Als ze gewoon per seconde zouden afrekenen met die nieuwe Flex abbo's, net zoals ze dat wel blijven doen (dat mag ik tenminste hopen) met de Relax abbo's, zou je volgens mij aardig gek zijn wilde je niet overstappen. Maar met de info die op dit moment bekend is, verleng ik gewoon mijn Relax 150 abbootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden de tarieven zoveel gunstiger ja?

Ik heb nog in december een D600 met Relax 200 (2jarig) besteld. Kosten telefoon: € 0,- en kosten abo: € 17,50. Hetzelfde abonnement kost nu € 26,50 per maand en dan mag je nog € 59,95 voor de telefoon bijbetalen ook! Dat is een verschil van € 275,95 over de hele contractperiode! Ik mocht aan de postbode ook 59,95 betalen voor de telefoon maar na een belletje met de klantenservice (die van 07:00 tot 00:00 bereikbaar is _o_) is geregeld dat ik het geld teruggestort krijg :)

TS, niet te veel drinken op die surpriseparty anders wordt het straks nog gekker met die prijzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:30:
Worden de tarieven zoveel gunstiger ja?

Ik heb nog in december een D600 met Relax 200 (2jarig) besteld. Kosten telefoon: € 0,- en kosten abo: € 17,50. Hetzelfde abonnement kost nu € 26,50 per maand en dan mag je nog € 59,95 voor de telefoon bijbetalen ook! Dat is een verschil van € 275,95 over de hele contractperiode! Ik mocht aan de postbode ook 59,95 betalen voor de telefoon maar na een belletje met de klantenservice (die van 07:00 tot 00:00 bereikbaar is _o_) is geregeld dat ik het geld teruggestort krijg :)

TS, niet te veel drinken op die surpriseparty anders wordt het straks nog gekker met die prijzen :+
Dan heb je een goede deal te pakken, maar wat heeft dat te maken met de Flex bundels?
Niemand zegt dat het allemaal goedkoper wordt, het wordt anders.

Bovendien heb jij het over een Relax web aanbieding die toen gold, wellicht zelfs met een vernieuwing van je contract, dat moet je natuurlijk niet gaan vergelijken met andere zaken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm.. Dacht dat de 15e wel wat bekend zou worden. Volgens mij is het vandaag al de 16e, en ik zie nog nergens iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik snap echt niet dat iedereen mopperen over die eerste minuut. Je kan het namelijk ook anders bekijken: je hebt een start tarief van €0,22 en de eerste minuut is gratis. Voor zover ik weet rekenen dat meeste providers gewoon een start tarief en hoe T-mobile dit nu doet is niets bijzonders. Deed Telfort in 2002 al volgens mij? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Glashelder op 16-01-2006 11:38 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al hele mooie tarieven.

Ik betaal voor mijn Sim only-abbo 8 euro voor 400 belminuten.

Dit was een tijdje geleden een actie bij T-mobile.
Normaal gesproken was het 22,50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:40
Glashelder schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:38:
Ik snap echt niet dat iedereen mopperen over die eerste minuut. Je kan het namelijk ook anders bekijken: je hebt een start tarief van €0,22 en de eerste minuut is gratis. Voor zover ik weet rekenen dat meeste providers gewoon een start tarief en hoe T-mobile dit nu doet is niets bijzonders. Deed Telfort in 2002 al volgens mij? :)
Telfort is pas in augustus begonnen met het volledig berekenen van de eerste minuut, maar het klopt wel dat meer en meer providers de eerste minuut volledig in rekening brengen (Hi, nieuwe KPN-bundelabonnementen, Vodafone TeGoed-abonnementen, T-Mobile Flex). Alleen Orange brengt de eerste minuut nog niet in rekening, maar compenseert dat met een starttarief van 6 cent (ook binnen de bundel, is toch een halve minuut die down the drain gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
rclahsen schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:31:
[...]

Telfort is pas in augustus begonnen met het volledig berekenen van de eerste minuut, maar het klopt wel dat meer en meer providers de eerste minuut volledig in rekening brengen (Hi, nieuwe KPN-bundelabonnementen, Vodafone TeGoed-abonnementen, T-Mobile Flex). Alleen Orange brengt de eerste minuut nog niet in rekening, maar compenseert dat met een starttarief van 6 cent (ook binnen de bundel, is toch een halve minuut die down the drain gaat).
Relax abbo's hebben gewoon nog 6 cent starttarief hoor. Bij een flex abbo is dat starttarief relatief dus echt veel hoger (like 20 ct of zo..) Leuk, als je iemand probeert te bereiken die constant voicemail heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ze houden de Relax abonnementen nu nog even beschikbaar, maar ik denk dat dat niet zo heel lang zal duren..

Ik denk wel dat ik binnenkort voor het nieuwe Flex abonnement ga. Wat mij vooral aanspreekt is dat het tarief buiten de bundel niet omhoogschiet maar gewoon op de 13 cent van Flex 40 blijft staan (net als bij orange).

Dit was wat mij betreft altijd het grote voordeel van Orange, maar omdat ik geen bereik had thuis ben ik overgestapt naar Vodafone. Dat is me afgelopen jaar niet echt bevallen, aangezien dit toch echt een stuk duurder is.

[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 16-01-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Procyon for life schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:45:
[...]

Lees nou eens even...

[...]
..............
Ik heb net mijn abotje overgezet naar een Flex10, maare géén bellen in het buitenland zit er bij dus. Jammer maar het is beter als elke maar 50 minuten weggooien omdat je toch niet in het land bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Dat Flex is joh nog duurder dan de prepaid tarieven van een bedrijf als Simyo. En ik altijd maar denken dat bedrijven blij zouden zijn met abonnees..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nou wat was dat een saai kut feest zeg?! Frans bouwer enz.... Maarjah: de abbo`s hebben wel wat en ben blij dat gewoon PIT gewoon blijft! Verder vind ik het een goeie keus van t-mobile dat ze beller die te veel bellen lagere kosten in rekening brengen. Je moet alleen wel opletten dat je maar 1 abbo naar boven verekend word, dus als je er 20 over heen belt ben je nog steeds de pineut zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
weet iemand eigenlijk waar je de aanbiedingen voor een verlenging kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zoek eens op Google, "verlenging t-mobile" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
dan krijg je niet echt een overzicht. ik had gebelt naar de klantenservice maar om daar nou naar iedere aanbieding te gaan vragen :)
nu heb ik een relax 50 en ik wil naar een flex 15 euro. maar welke toestellen kan je dan gratis krijgen of voor een kleine bijbetaling (voor 2 jaar). gewoon zoiets kan je eigenlijk nergens terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Dan moet je effe gewoon wat sites afgaan, ze hebben allemaal wel verschillende aanbiedingen. Kijk gewoon even op gsm.pagina.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 20:27
leuk dat ik als consument daar geen rondschrijven over heb mogen ontvangen. maar gaat het afwachten. kijken wat er gaat gebeuren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je naar een flex abbo kunt overstappen en dat dan je sms voordeel bundel vervalt?
Ik heb nog 5 maanden contract bij t-mobile en wil zeker wel even testen hoe dat flex in elkaar zit. Maar niet met een dubbel sms bundeltje (als het ware dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Over het algemeen heeft gsmeasy vaak hele goede aanbiedingen voor T-Mobile.. Heb een beetje het idee dat T-Mobile daar meer in te brengen heeft dan bij andere webstores. Ze zijn zover ik weet ook de enige webshop waar je ook die Relax Special Edition kan aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb nu een Relax 200 en een extra SMS bundel van 50. Dit komt neer op een 31,50 incl BTW, 26,47 ex BTW.
Ik hou iedere maand minuten over en sms teveel. Als ik bij "Mijn Abonnement" kijk op de t-mobile site, kan ik overstappen op een Flex 25 abo. Dat komt dus neer op 25 euro per maand (incl BTW :?) dan?
Want dan ga ik geloof ik maar even overstappen, lijkt me altijd goedkoper omdat mijn bel/sms gedrag heel verschillend is.
Of kijk ik nou ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
DaannO schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:32:
Nou wat was dat een saai kut feest zeg?! Frans bouwer enz.... Maarjah: de abbo`s hebben wel wat en ben blij dat gewoon PIT gewoon blijft! Verder vind ik het een goeie keus van t-mobile dat ze beller die te veel bellen lagere kosten in rekening brengen. Je moet alleen wel opletten dat je maar 1 abbo naar boven verekend word, dus als je er 20 over heen belt ben je nog steeds de pineut zegmaar.
Neehoor, wanneer je een Flex 10 hebt en 1000 minuten belt dan betaal je over alle belminuten het tarief van Flex 40.
Da maand daarna weer voor flex 10.
Macer schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:41:
Ze houden de Relax abonnementen nu nog even beschikbaar, maar ik denk dat dat niet zo heel lang zal duren..

Ik denk wel dat ik binnenkort voor het nieuwe Flex abonnement ga. Wat mij vooral aanspreekt is dat het tarief buiten de bundel niet omhoogschiet maar gewoon op de 13 cent van Flex 40 blijft staan (net als bij orange).

Dit was wat mij betreft altijd het grote voordeel van Orange, maar omdat ik geen bereik had thuis ben ik overgestapt naar Vodafone. Dat is me afgelopen jaar niet echt bevallen, aangezien dit toch echt een stuk duurder is.
Komt nog bij dat de Flex terieven veel goedkoper zijn als die van Orange.
Let ook op dat de minuut terieven van Flex SO ook buiten de bundel blijven gelden!!

Dus 1000 minuten bellen met een flex10 SO kost je dan maar 70 euro.
Doe dat maar eens na Orange ;)
(orange free SO 22.50 1000 minuten kost je 200 euro)
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:01:
Ik heb al hele mooie tarieven.

Ik betaal voor mijn Sim only-abbo 8 euro voor 400 belminuten.

Dit was een tijdje geleden een actie bij T-mobile.
Normaal gesproken was het 22,50 euro
Dat is leuk voor je maar zoals je zelf al wel zal begrijpen ruis in dit topic.
UltraSub schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:07:
Hmm.. Dacht dat de 15e wel wat bekend zou worden. Volgens mij is het vandaag al de 16e, en ik zie nog nergens iets :)
Alles stond al vermeld op de 16e op de t-mobile website ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Beekforel schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:23:
Ik heb nu een Relax 200 en een extra SMS bundel van 50. Dit komt neer op een 31,50 incl BTW, 26,47 ex BTW.
Ik hou iedere maand minuten over en sms teveel. Als ik bij "Mijn Abonnement" kijk op de t-mobile site, kan ik overstappen op een Flex 25 abo. Dat komt dus neer op 25 euro per maand (incl BTW :?) dan?
Want dan ga ik geloof ik maar even overstappen, lijkt me altijd goedkoper omdat mijn bel/sms gedrag heel verschillend is.
Of kijk ik nou ergens overheen?
Daar heb je helemaal gelijk in, kan je van de zomer tenminste relaxed bellen in het buitenland zonder een hoge rekening te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:26:
weet iemand of je naar een flex abbo kunt overstappen en dat dan je sms voordeel bundel vervalt?
Ik heb nog 5 maanden contract bij t-mobile en wil zeker wel even testen hoe dat flex in elkaar zit. Maar niet met een dubbel sms bundeltje (als het ware dan)
Die (sms bundel) komt te vervallen uiteraard.
Had de klantenservice je ook kunnen vertellen, nr is 1200. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Procyon for life schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:57:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in, kan je van de zomer tenminste relaxed bellen in het buitenland zonder een hoge rekening te krijgen ;)
Huh? Gebruik je die bundel ook in het buitenland? Hmmm... moet ik toch nog maar eens goed gaan lezen, blijkbaar heb ik iets gemist dan. Neem aan dat dan toch ook alleen gaat gelden voor de voordeelnetwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Procyon for life schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:57:
[...]

Ok als die bundel vervalt dan scheelt het altijd geld door mijn onregelmatige belgedrag. Maar ga ik dan een nieuwe contractperiode aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
UltraSub schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:28:
[...]

Huh? Gebruik je die bundel ook in het buitenland? Hmmm... moet ik toch nog maar eens goed gaan lezen, blijkbaar heb ik iets gemist dan. Neem aan dat dan toch ook alleen gaat gelden voor de voordeelnetwerken...
Volgens mij gaat hier alles uit, dus niet alleen via de voordeelnetwerken, ik ga zo weer werken dus zal het even vragen
Beekforel schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:16:
[...]

Ok als die bundel vervalt dan scheelt het altijd geld door mijn onregelmatige belgedrag. Maar ga ik dan een nieuwe contractperiode aan?
Nee het is geen vernieuwing van je contract, sterker nog, je kan nu de klantenservice bellen en ze maken het in orde voor je.

[ Voor 39% gewijzigd door procyon op 17-01-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Die bundel geldt ook in het buitenland, als ik 't goed lees.
De beltarieven per minuut gelden volgens mij niet in het buitenland.

Zou wat zijn zeg :)

Met een Flex 20 kun je dus voor 20 euro bellen in het buitenland. Maar dat zijn duidelijk minder minuutjes dan in Nederland.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Bundel geld niet in het buitenland, klantenservice vertelt het zelf, die zullen het wel weten he.

Buitenland bellen komt er nog bovenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

@Megamind

Je weet maar nooit, in die aankondiging van T-Mobile stond bijvoorbeeld het volgende:
Je zou toch verwachten dat ze zeker in zo'n geval geen vergissing maken. Ik vraag me ook af of het bellen/SMS'en naar het buitenland binnen de bundel valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Gaat volgens mij alleen over het internetten.. Is maar net hoe je het leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Laatst online: 15:19

AirX

Tweak Guru

Met T-Mobile Flex kies je voor een vast maandbedrag, al vanaf €10,- per maand. Van dat bedrag betaal je alles; niet alleen bellen in binnen- en buitenland, maar ook voor sms'en, mms'en en mobiel internet.
bron: http://www.t-mobile.nl/pe...even/flex_persoonlijk.asp

Duidelijk zat, alles valt er onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik was er nog even over aan het denken vanmiddag, stel nou dat ik voor 26 euro verbruik in de maand februari. Krijg ik dan een rekening waarbij ik moet betalen voor Flex 30?
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.