NokioGL> niet om lullig te doen (het komt wel zo over) maar je vroeg 2 weken geleden aan mij in welk programma je hebt beste logo's kunt maken, en welke HTML-editor goed was.
Ik zelf werk bij een internet service bureau, ik doe design en promotie en ik ben 17..
Design? Je vroeg waar ik sites in ontworp, ik gezegt in Photoshop, krijg ik dit:
You have received a message!
ok thanks, wat raad je me aan, een boekie kopen en PS leren of gewoon de tutorials afspeuren op het net?
Je werkt voor een bedrijf waar je design en promotie doet. Dat promotie, het enige wat je hebt gedaan is je site in searchengines gegooit en één van je sites op positie nummer 1 gekregen van Lycos ofzo (als je zocht met 3 keywords nog wel!) en design kun je ook niet als je dat soort dingen nog komt vragen.
Als je denkt dat je een goede webdesigner bent terwijl je alleen in Frontpage kunt werken en sites kunt aanmelden bij searchengines dan moet je toch even wakker worden uit je droom.
En ik weet ook wel waar deze topic voor is, je gaat mensen langs op ICQ om te vragen (op een ontzettende slijmerige manier) hoeveel je kunt verdienen per uur. Dan is hier je antwoord: ik zou niets betalen voor iemand die in Frontpage kan werken en een site kan aanmelden bij searchengines.
Mijn tip: ga eerst even flink oefenen, dan een keer op zoek naar werk en dan kun je pas gaan denken aan een salaris.
Ik weet dat het flauw is dit soort dingen te posten (vooral dat ik het moet doen als moderator), maar ik denk toch echt dat je onder de categorie 'ik heb Frontpage en wil snel geld verdienen' valt.