Toon posts:

Jonge webdesigners

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

Ik zou wel eens weten hoeveel teenagers hier op GoT aardig de goede richting op gaan met webdesign, dus ik bedoel werken bij een designbureau en beheren van een paar sites enzo..?

Ik zelf werk bij een internet service bureau, ik doe design en promotie en ik ben 17..

Greetings,
NokioGL

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

en wat is het nut van deze topic? Je hebt dadelijk een lijstje met wat namen, en dan?

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik ff zien wie hier allemaal jonge webdev zijn, kun je tenminste wat kontact maken met mensen van jou leeftijscategorie, en interesse..

Eerst denken he amigo :)

Greetings,
NokioGL

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik ken Tom niet, maar volgens mij is hij toch wel een denkend mens (of het denkende konijn dat ergens in Utrecht staat)

|{ brrr }] |

Verwijderd

Topicstarter
Ah wat leuk, het schijnt dat ik hier de enige jonge webdesigner ben die werkt bij een bedrijf, ik voel me weer speciaal :)

GreetZ
NokioGL

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-09 17:11

GraasGast

Analogue Heaven

* GraasGast is 18, bijna 19, heeft net 1,5 jaar stage als webdesigner en developper achter de rug...

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 januari 2001 02:56 schreef NokioGL het volgende:
Kan ik ff zien wie hier allemaal jonge webdev zijn, kun je tenminste wat kontact maken met mensen van jou leeftijscategorie, en interesse..

Eerst denken he amigo :)

Greetings,
NokioGL
die amigo beste vriend, dat is toevallig wel tom en die is dus moderator van dit forum. en aangezien je dat niet zo maar wordt kan je wel aannemen dat hij wel kan denken. beetje meer respect zou ik zeggen.

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 15:56

soap

diskoers.

Tom is the man *D
Verder:
* soap is 14 jaar en is ooit een site begonnen die websites ontwikkelde, nu heeft hij een paar sites gemaakt in een vriendenkring en voor een goort bedrijf (naam wordt ff niet genoemd) verder is Mr.Zop van plan bij KvK in te schrijven, later... [img=15,15]i/s/clown.gif[/img]

Mr.Zop

.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 januari 2001 11:43 schreef nelis het volgende:

[..]
die amigo beste vriend, dat is toevallig wel tom en die is dus moderator van dit forum. en aangezien je dat niet zo maar wordt kan je wel aannemen dat hij wel kan denken. beetje meer respect zou ik zeggen.
So? wie zegt dat ik hier moderator wil worden? heb er nog en eens tijd voor :) Maar ik ben het met je eens dat Tom wel goed kan designen hoor, maar dat zegt niks over z'n de rest van z'n denkvermogen, maar I'm sure it's ok >:)

Greetings,
NokioGL

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 11:52 schreef NokioGL het volgende:

[..]
So? wie zegt dat ik hier moderator wil worden? heb er nog en eens tijd voor :) Maar ik ben het met je eens dat Tom wel goed kan designen hoor, maar dat zegt niks over z'n de rest van z'n denkvermogen, maar I'm sure it's ok >:)

Greetings,
NokioGL
Jezus dit gaat ff hard aankomen....
JIJ BENT 17 EN DOET WEBDESIGN ALS WERK?
nee man je kan geeneens goed lezen.....
Niemand zei dat jij moderater wil/wou worden, maar dat Tom een moderator is en hij respect verdient......

en op je vraag:

15 jaar, doe alleen voor mezelf of vrienden webdesign en ben er nix mee van plan

......

Verwijderd

Waar heb je het in godsnaam over je lijkt wel een hielenlikker man!

Alsof een moderator hoog aanzien verdient ofzo, als of je zoiezo een hoog denkvermogen nodig hebt om moderator te worden.

die opmerking die hij maakte was gewoon ondoordacht dat kàn namelijk

Verwijderd

hey,

Ben 15 en heb een paar sites gemaakt, voor de fun....

http://www.ziego.com

Verwijderd

ben 15 jaar en heb al een aantal websites gemaakt en ben er met een aantal bezig, zowel voor vrienden als bedrijven bezig.

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig, en ik ben ook op m'n vijftiende begonnen met het bouwen van sites (ben inmiddels wel iets ouder geworden...:)), maar je moet echt wel meer in huis hebben (helemaal als je in een bedrijf zit) als het alleen kunnen schrijven van HTML en met Paint Shop Pro kunnen omgaan... En dan heb ik het niet eens alleen over het kunnen van andere talen of programma's maar ook over het uit een concept kunnen lezen, zelf zinnig commentaar kunnen schrijven en vooral zorgen dat je ook iets afkrijgt binnen een deadline en ook nog zorgen dat je opdrachtgever/manager tevreden is. Ik ga er niet te diep op in, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze niet alleen iemand willen die sites kan bouwen maar ook nog iets extra's kan toevoegen daaraan. Anders bouw je alleen maar, dan wordt je een machine (zonder mening).

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik wil nog een punt aanstippen, zelf ben ik ongeveer 12 jaar met design en interactive media bezig waarvan zo een 6 jaar proffesioneel, daarnaast werk ik de laatste 2 jaar fulltime als programmeur en database developer, net als wat sebasterd zegt komt er bij webdesign wat meer bij kijken als alleen een goede uitziende site maken, ook zaken als logica, documentatie , communiceren met je collegas zijn eigenschappen die een designer moet hebben. No offense by the way maar ik hoor dat jullie allemaal zwart websites maken voor kennisjes, alles best en aardig maar de hele markt is op dit moment verpest door dit soort zaken, zelf doe ik nauwelijks meer opdrachten voor anderen omdat het gewoon te veel tijd kost en te weinig oplevert, daarom ontwikkel ik nu gewoon zelf me systemen en exploiteer deze zelf of verhuur ze. Als ik de meeste mensen hier ook een advies mag geven is dat je vooral jezelf moet leren ontwikkelen als je jong bent en je niet te blind staren op opdrachten, daarnaast denken nogal wat mensen hier dat als je een eigen bedrijf hebt dat het geld komt binnenstromen, ik zal je zeggen dat je dat behoorlijk zal tegenvallen, ik zal zeggen start niet te snel en ga het niet gelijk fulltime doen, je ontwikkelt je namelijk beter als je gewoon met collega's kan samenwerken, daarnaast betalen bedrijven meestal je cursussen, als je helemaal voor je zelf werkt hebt je dat allemaal niet meer.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

NokioGL> niet om lullig te doen (het komt wel zo over) maar je vroeg 2 weken geleden aan mij in welk programma je hebt beste logo's kunt maken, en welke HTML-editor goed was.
Ik zelf werk bij een internet service bureau, ik doe design en promotie en ik ben 17..
Design? Je vroeg waar ik sites in ontworp, ik gezegt in Photoshop, krijg ik dit:
You have received a message!
ok thanks, wat raad je me aan, een boekie kopen en PS leren of gewoon de tutorials afspeuren op het net?
Je werkt voor een bedrijf waar je design en promotie doet. Dat promotie, het enige wat je hebt gedaan is je site in searchengines gegooit en één van je sites op positie nummer 1 gekregen van Lycos ofzo (als je zocht met 3 keywords nog wel!) en design kun je ook niet als je dat soort dingen nog komt vragen.

Als je denkt dat je een goede webdesigner bent terwijl je alleen in Frontpage kunt werken en sites kunt aanmelden bij searchengines dan moet je toch even wakker worden uit je droom.

En ik weet ook wel waar deze topic voor is, je gaat mensen langs op ICQ om te vragen (op een ontzettende slijmerige manier) hoeveel je kunt verdienen per uur. Dan is hier je antwoord: ik zou niets betalen voor iemand die in Frontpage kan werken en een site kan aanmelden bij searchengines.

Mijn tip: ga eerst even flink oefenen, dan een keer op zoek naar werk en dan kun je pas gaan denken aan een salaris.

Ik weet dat het flauw is dit soort dingen te posten (vooral dat ik het moet doen als moderator), maar ik denk toch echt dat je onder de categorie 'ik heb Frontpage en wil snel geld verdienen' valt.

Verwijderd

Ik ben 13, niet écht professioneel met webdesign bezig, maar schrijf wat html met een vriendje voor een paar kennissen enzo.:)Ik ben bezig met de 1e site *D

Verwijderd

Tom, you've opened my eyez.. :P
Tell him, tell him, tell him.. >:)

Ik ben 20 en 'een beetje' bezig met webdesign/building. Heb nu 2 sites gemaakt, één voor m'n basketbalteam en één voor m'n studentenhuis. Ach, ben gewoon een beetje aan 't knoeien. Denk niet dat ik er wat mee ga doen, ik vind het vooral leuk om te doen.

Wel grappig om die mannetjes van 15 te horen. Standaard dat je dan denkt dat je de hele wereld aan kan en heeeel speciaal bent. Dat je heel jong bent en nog heeeeel veel tijd hem om de beste webdesigner van de wereld te worden. Hahaha.. :7

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:26
ik ben 13 en ik wil altijd al webdesigner worden... dat is mijn droom

hier een voorbeeldje wat ik kan maken:
http://www.powerhost.nl/~wesley/online/index.html

8-) als ie af is plaats ik ook wel een site-checkie

Verwijderd

*zucht* was ik maar 15 :)

maareu ff zonder gekheid. Ik ben een aantal jaartjes ouder (mijn nick stamt uit de internetprehistorie.... vandaar)
En 1 ding weet ik wel. Als je van een bepaald stukje hout bent gesneden verveel je je te pletter op school en ga je freaken achter een comp. Ik heb toen dingen gedaan die ik later gedoceerd heb op een uni. Maar ja, je bent jong en je freakt veel, wat niet wil zeggen dat je volwassen bent. Er is een verschil tussen iets goed kunnen en overzicht hebben. Daar is tijd en ervaring voor nodig. Dat duurt lang.

Verwijderd

yup ook hier een jonge webdesigner: 16 jaar...

www.erikotten.myweb.nl

heb ik nu een prijs gewonnen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 januari 2001 14:10 schreef Timz het volgende:

Waar heb je het in godsnaam over je lijkt wel een hielenlikker man!

Alsof een moderator hoog aanzien verdient ofzo, als of je zoiezo een hoog denkvermogen nodig hebt om moderator te worden.

die opmerking die hij maakte was gewoon ondoordacht dat kàn namelijk
Helemaal mee eens, er zijn hier mensen die proberen in een goed licht bij anderen te komen om zo zelf 'slimmer' te lijken, lol!

GreetZ
NokioGL

Verwijderd

ik ben 17 en ik kan geen fuck. ik kloot maar wat aan.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik ben 16 en werk voor slagman.com. Ik heb o.a. meegewerkt aan een site voor Randstad Nederland. Rest staat op portfolio pagina.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

* Counter-Strike is 13 (morgen 14 !!!!! [img=15,15]i/s/biggrin.gif[/img])

Geen webdesigner, maar denk er wel overna om er later 1 te worden *D.

Sites?
[deze]

Hiervoor had ik er ook nog een paar gemaakt, wel van lager niveau, maar die ben ik vergeten te backuppen tijdens het formatteren :'(

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Verwijderd

Ik ben 15 en doe ook aan webdesign, waaronder php en html en een beetje javascript. Ik haat editors en ben absoluut geen koning in het webdesign. Ik wil later wel wat met computers gaan doen, maar ik merk nu al dat ik behalve het scripten niet genoeg aanleg voor het designen zelf heb. Ach, dat php komt wel goed, maar ik denk dat je het designen niet zomaar leert. Daar moet je wel enige aanleg voor hebben. Als je met frontpage werkt, heb je dus absoluut geen verstand van HTML, laat staan php of asp of een vergelijkbare taal. Dit is toch wel 1 van de meest noodzakelijke dingen. Als je dus dingen gaat vragen wat de beste editor is, dan ben je toch behoorlijk fout bezig. Ik werk persoonlijk met notepad, voor zowel html en php. Dat bevalt prima, behalve als ik een ; ben vergeten, maar gelukkig laat php netjes zien in welke regel de fout zit. Voor plaatjes en dergelijke gebruik ik photoshop. Begonnen bij nul en kan nu redelijk wat, nou jah, voor de gemiddelde maatstaven dan. Als je het serieus gaat vergelijken, dan ben ik net zo'n internet kneus als doxa. NokiaGL, ga alsjeblieft meteen dat frontpage van je computer verwijderen, ga het internet op en kijk waar je een goede html tutorial kan vinden. Ga 2 jaar erg uitgebreid html leren en ga dan over op php of asp ofzo. Ga ook zoeken naar photoshop tutorials en als je dat onder de knie hebt is 3DStudioMax een leuke uitbreiding. Misschien komt er zo nog wel wat terrecht. En loop voortaan niet zo te patsen dat je meewerkt aan sites terwijl je 17 bent. Zo speciaal is dat niet. Er lopen genoeg kinders van 12 op deze aardkloot rond van wie ik wel zeker weet dat die veel mooiere sites maken dan jij.

Greetz, LaXeeR

Verwijderd

ehrm, ik denk dat Frontpage wel een aardige editor is. Wat is er nou fout aan? 'sommige dingen werken alleeen in IE'... dat klopt niet, dat kan je uitzetten. en zo nog een hele hoop. Als je frontpage goed hebt aangepast kan je er heel aardig programmeeren, er zit zelfs syntaxhighlighting voor html en javascript bij.

Zo. Nog wat?

Verwijderd

Frontpage is een goede editor, zolang je maar simpele sites blijft maken. Zodra je met ingewikkelde talen gaat beginnen of andere dingen wilt doen dan hier en daar een link en een plaatje neerzetten voldoet frontpage of geen enkele andere editor niet meer. Uiteindelijk zal je als je serieus verder wilt in het webdesignen toch echt over moeten gaan op eigen kracht en kennis, dus op notepad. Als je altijd vast blijft houden aan frontpage kan je ten eerste niet goed designen en ik denk ook niet dat iemand ooit zal zeggen dat een website knap gemaakt is, omdat dat gewoon niet zo is.

Greetz, LaXeeR

Verwijderd

Ik design ook een beetje... ik ben met een vriend een webdesign-bedrijfje begonnen (wie niet?) en we hebben het al behoorlijk druk met opdrachten :) Ik zou mezelf zeker geen prof willen noemen... maar ik probeer zoveel mogelijk kwaliteit te leveren aan klanten.

Ik zie het op dit moment als een leuk bijbaantje... en het verdiend super-goed... Misschien ga ik er later nog iets mee doen. Eerst maar eens een studie (communicatiewetenschappen) afmaken.

Ik heb er wel over gedacht om eens te solliciteren bij een designbedrijf, maar ik wil toch liever helemaal zelf mijn tijd indelen met school enzo.

Nou ik ga maar weer eens een site maken...

Mzzl, Pyro >:)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik wil webdesignen, ben 17 maar ik weet niet of ik school of werk ga kiezen...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:18 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik wil webdesignen, ben 17 maar ik weet niet of ik school of werk ga kiezen...
Ik zou School met werk kiezen :)

Verwijderd

Even voor BLUE-EAGLE

Ik zag op je site dat je er mee wilt stoppen, ik ben bezig met een webdesign/webprogrammeur forum, die misschien wel dat script kan gebruiken:

www.idzine.net

Kijk anders even op:

gathering.tweakers.net/showtopic/110457

Verwijderd

ik ben 15,
momenteel ben ik freelance allround webdeveloper/signer, die binnekort (kwestie van dagen/weken) zichzelf tot eigenbedrijf mag benoemen. Momenteel ben ik 24/7 bezig met het developpen van mijn developer community en ik zie al direct dat ik concurrentie heb van Erikotten, suc6 collega ;)

• Blue-eagle
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 15:49 schreef NokioGL het volgende:

[..]
Ik zou School met werk kiezen :)
Dan ben ik of jij niet goed ingelicht. Ik doe nu VBO, en ik kan nu alleen maar naar een type 3 opleiding gaan. Die duurt dan 3 of 4 jaar, en dán pas kan ik wat gaan leren. Dan ben ik 7 jaar bezig met school, terwijl ik nu al goed kan functioneren in het webdev wereldje... (iemand vacature open staan ;))
Ik ga écht niet 7 jaar blokken, dan kan ik beter gaan werken... maar alles heeft zijn voor en nadelen, die ga ik eerst eens goed afwegen, voordat ik een beslissing neem.

• Blue-eagle
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 15:58 schreef erikotten het volgende:
Even voor BLUE-EAGLE

Ik zag op je site dat je er mee wilt stoppen, ik ben bezig met een webdesign/webprogrammeur forum, die misschien wel dat script kan gebruiken:

www.idzine.net

Kijk anders even op:

gathering.tweakers.net/showtopic/110457
Blue-eagle.nl is vandaag nog offline als het goed is. Daar ga ik dan mijn scripts testen.

Als je het script wilt, moet je even emailen. Dan bespreken we de zooi wel even, maar ik denk dat je beter een gratis ding kan gaan downloaden... :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:29
Blue-Eagle: Als je voor school zou kiezen heb je nog het probleem dat er weinig goede opleidingen zijn, helemaal op niveau 3 of 4 (dan kan ik alleen Grafisch Lyceum bedenken, niet echt een aanrader wat mij betreft). Tja, bedenk goed of je wel wilt gaan werken, studentenleventje kan best heel relaxed zijn en de markt is ook hard aan het veranderen, nu zijn er nog veel mensen nodig....maar je weet niet hoe dat over paar jaar is. (en misschien krijgen mensen met diploma's wel een voorkeursbehandeling dan).

Verwijderd

Jouw site ziet er ook erg cool uit Madnerd!
Pixelart! daar hou ik wel van in Photoshop gemaakt?

:)

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 17:17 schreef erikotten het volgende:
Jouw site ziet er ook erg cool uit Madnerd!
Pixelart! daar hou ik wel van in Photoshop gemaakt?

:)
yup, 15 mins werk. ( als het meezit dan knalt ik het ook direct op scherm zeg maar ;))

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 16:41 schreef Blue-eagle het volgende:

Dan ben ik of jij niet goed ingelicht. Ik doe nu VBO, en ik kan nu alleen maar naar een type 3 opleiding gaan. Die duurt dan 3 of 4 jaar, en dán pas kan ik wat gaan leren. Dan ben ik 7 jaar bezig met school, terwijl ik nu al goed kan functioneren in het webdev wereldje... (iemand vacature open staan ;))
Ik ga écht niet 7 jaar blokken, dan kan ik beter gaan werken... maar alles heeft zijn voor en nadelen, die ga ik eerst eens goed afwegen, voordat ik een beslissing neem.
Ik doe VWO en ik werk bij een Internet service bureau, dus het kan wel allebei :)

Greetings,
NokioGL

• killercow
  • Laatst online: 15-09 16:01

killercow

eth0

ik ben 17 (bijna 18) en ik heb zo rond de 35 sites gemaakt, speel veel met databases en asp/php ook graphics en flash kan ik wel redelijk goed en agh volgens mij loopt t wel lekker nu ik bij de abn-amro in t developers team zit :)

heb daarnaast ook nog wel redelijk tjd voor m'n havo opleiding, ofuhh moest dat andersom

openkat.nl al gezien?

• Blue-eagle
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 19:34 schreef NokioGL het volgende:

[..]
Ik doe VWO en ik werk bij een Internet service bureau, dus het kan wel allebei :)

Greetings,
NokioGL
Ik doe dus VBO... :) Da`s lager, jij kunt zo instappen op een HBO school, ik moet me eerst 7 jaar opwerken... :r

Verwijderd

Bij welk bedrijf werk je dan Nokio GL?

• McVirusS
Op zondag 21 januari 2001 19:51 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]
Ik doe dus VBO... :) Da`s lager, jij kunt zo instappen op een HBO school, ik moet me eerst 7 jaar opwerken... :r
Dat is niet waar, 4 jaar MBO en dan mag je ook HBO doen, ben je dus in totaal zo'n 7 a 8 jaar bezig.

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 21:15 schreef McVirusS het volgende:
Dat is niet waar, 4 jaar MBO en dan mag je ook HBO doen, ben je dus in totaal zo'n 7 a 8 jaar bezig.
En dan nog loop je drie jaar achter...

Verwijderd

UHm ik design/script wel voor geld.

Of jij ze mooi vindt is een tweede :D

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 22:23 schreef Sebastard het volgende:

[..]
En dan nog loop je drie jaar achter...
In lang niet alle opzichten...
Maar daar was al een andere thread over ;);).

Verwijderd

dus als je frontpage express op je comp heb ben je webdesigner???? |:( :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 23:21 schreef senders het volgende:
Heeft iemand dat gezegd dan?

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 21 januari 2001 23:21 schreef senders het volgende:
Nee dan kan je "hoom-peedjezz" maken...eerder een web-knutselaar of web-bouwer ben je dan...de titel web-designer moet je verdienen vind ik...het heet niet voor niks "Design" he ;)

edit: en als je dan er ook nog eens een beetje goed bij kan php'en, dan mag je jezelf web-developper noemen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 10:15 schreef LaXeeR het volgende:
Als je het serieus gaat vergelijken, dan ben ik net zo'n internet kneus als doxa. NokiaGL, ga alsjeblieft meteen dat frontpage van je computer verwijderen, ga het internet op en kijk waar je een goede html tutorial kan vinden. Ga 2 jaar erg uitgebreid html leren en ga dan over op php of asp ofzo. Ga ook zoeken naar photoshop tutorials en als je dat onder de knie hebt is 3DStudioMax een leuke uitbreiding. Misschien komt er zo nog wel wat terrecht. En loop voortaan niet zo te patsen dat je meewerkt aan sites terwijl je 17 bent. Zo speciaal is dat niet. Er lopen genoeg kinders van 12 op deze aardkloot rond van wie ik wel zeker weet dat die veel mooiere sites maken dan jij.

Greetz, LaXeeR
Thanks dat je een je een beetje meedenkt over mijn leven, maar ik denk dat ik het volledig onder controle heb hoor :)

Ten eerste, Please it is NokioGL en niet NokiaGL :) enne, heb ik ooit gezegd dat sites van een 12 jarige niet beter kan zijn dan die van mij? ik dacht het niet :) Er lopen veel nerds rond op aarde, en ze kunnen vast wel betere sites maken dan ik, dat zal vast wel hoor..

Greetings,
NokioGL

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 21 januari 2001 23:53 schreef NokioGL het volgende:

[..]
Er lopen veel nerds rond op aarde, en ze kunnen vast wel betere sites maken dan ik, dat zal vast wel hoor..

Greetings,
NokioGL
Nerdz zijn meestal enorme kneuzen op het gebied van Design, dus mooier zullen ze vast niet zijn (Als het nerds zijn dus >:))

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 23:49 schreef NokioGL het volgende:

[..]
Heeft iemand dat gezegd dan?
Ik probeer mezelf voorzichtig uit te drukken...

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 21 januari 2001 16:35 schreef madnerd- het volgende:
ik ben 15,
momenteel ben ik freelance allround webdeveloper/signer, die binnekort (kwestie van dagen/weken) zichzelf tot eigenbedrijf mag benoemen. Momenteel ben ik 24/7 bezig met het developpen van mijn developer community en ik zie al direct dat ik concurrentie heb van Erikotten, suc6 collega ;)
Ben je niet leerplichtig?
Lijkt me wel.

• Blue-eagle
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 21:15 schreef McVirusS het volgende:

[..]
Da`s me iets te lang om niks te leren, ik weet het meeste al lang. En dat is géén Frontpage werk :)

Verwijderd

ik en een vriend van me zijn nu de eerste stappen aan het zetten, we zijn nog nix groots van plan, websiteje voor school, bedrijf in de buurt, voor meer hebben we geen tijd om het fatsoenlijk te doen (een klein siteje in elkaar flansen is snel gedaan, een fatsoenlijke site is veeeel plannen en tikken)

Ik ben meer de technische kant en hij meer de design kant maar we overlappen elkaar flink en da wil wel helpen, met zijn 2-en gaat het meestal heel aardig.

Verder is communicatie inderdaad heel belangrijk, vooral met je klanten, zomaar ff websites bouwen voor iedereen is er niet bij nee, maar je kan nooit te vroeg beginnen hé :)

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 21:11 schreef null_brain het volgende:
[...] voor meer hebben we geen tijd om het fatsoenlijk te doen (een klein siteje in elkaar flansen is snel gedaan, een fatsoenlijke site is veeeel plannen en tikken) [...]
Tja..... |:(

• McVirusS
Op maandag 22 januari 2001 19:39 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]
Da`s me iets te lang om niks te leren, ik weet het meeste al lang. En dat is géén Frontpage werk :)
(Web)Design/developing leer je ook niet op school, maar in de praktijk, enige reden om een opleiding te doen is voor het papiertje + "bredere basis".

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 02:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ben je niet leerplichtig?
Lijkt me wel.
24/7 as in bijna al m'n vrije tijd :P (niet letterlijk opvatten)

Verwijderd

Ik ben al 15 jaar en web een eigen website......

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op dinsdag 23 januari 2001 22:32 schreef Bill_Gaatjes het volgende:
Ik ben al 15 jaar en web een eigen website......
en daarom ga je straks billieboy opvolgen denk je?

* GraasGast lacht zich dood [img=15,15]i/s/devil.gif[/img] dat er mensen zijn die dat denken joh...

ff niet persoonlijk hoor maar ik begin mne steeds meer te ergeren aan die arrogante pubers...:(

• Xtuv
  • Laatst online: 22:12
Ok ok, ik ben dan wel 'n puber, maar ik hoop dat ik niet arogant overkom graasgast.
Ik ben dus maar 15 :( waar ik soms van baal. volgens mij is 80% van de bezoekers van GoT en tweakers.net onder de 17 jaar... maarja, wat webdesign betreft, voor mij is het Dreamweaver (4) en photoshop (6) (vraag me niet hoe ik dat soort programma's kan "betalen" ajb :D :D)
Ik ben al een tijdje bezig met webdesign, nu nog voor de hobbie, maar mischien maak ik er later wel m'n beroep van... idiaal zou het ook zijn als ik nu een bijbaantje kon vinden als webdesigner, maar dat lijkt mij helaas utopisch :'(

Op het moment ben ik bezig met een overklok site (zie sig.), die ik wil gaan uitbouwen tot één van de grootste van nederland :z :z :z ook al zal ik hier mischien jaren over doen :) Het moet een soort meesterwerkje worden dus :D

Verwijderd

Ik ben 16 jaar en ben nu ongeveer 2,5 jaar bezig met WebDesign..

K kan nu HTML/JavaScript/Flash/Cgi resp. Perl/Php (beginner :) ) en nog wat van dat gekloot... Verder heb'k me verdiept in WebPromotie en adverteren op iNet..

Totaal heb'k nu zo'n 20 sites gemaakt en wil eigenlijk wel eens iets van een baantje als iets van WebDesigner proberen..

Daarom heb'k eigenlijk effe een vraagje..

Waar kan'k het beste beginnen, dus vooral gewoon werkervaring opdoen ?

Alvast bedankt voor evt. reacties :)

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 20:42 schreef Groentje het volgende:
Ik ben 16 jaar en ben nu ongeveer 2,5 jaar bezig met WebDesign..

K kan nu HTML/JavaScript/Flash/Cgi resp. Perl/Php (beginner :) ) en nog wat van dat gekloot... Verder heb'k me verdiept in WebPromotie en adverteren op iNet..

Totaal heb'k nu zo'n 20 sites gemaakt en wil eigenlijk wel eens iets van een baantje als iets van WebDesigner proberen..

Daarom heb'k eigenlijk effe een vraagje..

Waar kan'k het beste beginnen, dus vooral gewoon werkervaring opdoen ?

Alvast bedankt voor evt. reacties :)
Met bijvoorbeeld een heleboel oefening en een paar (grotere) eigen projecten...

Verwijderd

Hey ik ben 17 en ik werk voor e-programmeur.nl Ik doe het Flash gedeelte :D ben er nog lang niet klaar mee, verder zit ik op ICT Academie Amsterdam heb wel wat site's gemaakt maar die zijn niet zo boeind. Ik doe het meer voor de lol en om te kijken wat ik kan B-)
verder moet ik zoals de meeste mensen van 17 nog heeeeel veel leren.

• brammetje
  • Laatst online: 12-01-2025
ik zou graag aan de gang willen bij een of ander bedrijf. Zelf een beetje kleinere projectjes kunnen doen, en onder begeleiding, en dus als soort 'hulpje' een groter project doen, ik vind het toch wel erg leuk, en het lijkt me zeker leuk om me er verder in te verdiepen, en er ook nog mee te verdienen..

Verwijderd

Ik wil mezelf geen webdesigner/graphicdesigner noemen :P (ben 12 maar okey.. hoef je niet te geloven).

Ik maak als hobby vaak dingen voor me site zoals pixelart gedoe, icons, splashscreens (is niet voor de bezoekers maar ik vind het wel leuk om te maken).

Ik wil eigelijk niet zelf later webdesigner worden omdat je dan vandie deadlines krijgt en alles saai wordt omdat het af moet zijn.. Ik wil gewoon eerst ff bij een helpdesk werken ofzo (issie kapot ? gewoon format C:\! ja.. als het goed is is hij nu gedownload :P !) en later .. zie ik wel..

check me site
edit= url verbeterd

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 21:18

Tim Schuhmacher

abasios

zo werkt ie:
http://amin.flappie.nl

je weet dat dit een oude topic is?

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op maandag 04 februari 2002 17:50 schreef Amin het volgende:
Ik wil mezelf geen webdesigner/graphicdesigner noemen :P (ben 12 maar okey.. hoef je niet te geloven).

Ik maak als hobby vaak dingen voor me site zoals pixelart gedoe, icons, splashscreens (is niet voor de bezoekers maar ik vind het wel leuk om te maken).

Ik wil eigelijk niet zelf later webdesigner worden omdat je dan vandie deadlines krijgt en alles saai wordt omdat het af moet zijn.. Ik wil gewoon eerst ff bij een helpdesk werken ofzo (issie kapot ? gewoon format C:\! ja.. als het goed is is hij nu gedownload :P !) en later .. zie ik wel..

check me site
edit= url verbeterd
leuk he oude koeien uit de sloot halen? riekt ook nog naar spam ook :P, en helpdeskert worden? zucht, zo jong en nu al verloren...

Verwijderd

Shit.. Iemand (noem geen namen) vertelde mij om ff te reply'en..
Sorry voor het ongemak.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op maandag 04 februari 2002 17:57 schreef Amin het volgende:
Shit.. Iemand (noem geen namen) vertelde mij om ff te reply'en..
Sorry voor het ongemak.
Laat me raden? Meneer NokiaGL ?

Ik las het draadje en dacht even, hoe komt hij hier nou weer terecht..

Flickr

• OzBoz
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

dat dacht ik ook

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.