jeetje....ik snap die maatschappij'en van nu echt niet..
zo'n vacature voor webdesigner..
moet goed in team verband kunnen werken
moet creatief vermogen hebben en om kunnen gaan met grafische applicaties..blablabla..allemaal mooi en gweldig...
en zette ze er op het eind neer: HBO diploma vereist..
ik bedoel WAT BOEIT DAT NOU WEER?!?!?!?!?!!?
alsof een *********** HBO papiertje je skillz omhoog haalt ofzo...
daar kan ik echt op schieten gewoon zo'n trieste dingen...het gaat allemaal maar om die ******* papiertjes de hele tijd.
ik zweer het hierbij dat ALS ik later m'n eigen buiseness daarin heb mensen met kwaliteit wil en zwaar lak aan die *** diploma's heb en de zielige lui die het van het papiertje moeten hebben zwaar inmaak.
vinden jullie dat niet? de echte mensen hart voor designen (of het nou voor websites is of niet)
AHL
zo'n vacature voor webdesigner..
moet goed in team verband kunnen werken
moet creatief vermogen hebben en om kunnen gaan met grafische applicaties..blablabla..allemaal mooi en gweldig...
en zette ze er op het eind neer: HBO diploma vereist..
ik bedoel WAT BOEIT DAT NOU WEER?!?!?!?!?!!?
alsof een *********** HBO papiertje je skillz omhoog haalt ofzo...
daar kan ik echt op schieten gewoon zo'n trieste dingen...het gaat allemaal maar om die ******* papiertjes de hele tijd.
ik zweer het hierbij dat ALS ik later m'n eigen buiseness daarin heb mensen met kwaliteit wil en zwaar lak aan die *** diploma's heb en de zielige lui die het van het papiertje moeten hebben zwaar inmaak.
vinden jullie dat niet? de echte mensen hart voor designen (of het nou voor websites is of niet)
AHL