WingsOfFury schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:29:
[...]
Offtopic: 4dmark? Sinds wanneer is die er?

Wil ik ook! 4 dimensies, eindelijk!
Offtopic 2: 20 graden is officieel "kamer temperatuur". Dus dit is niet te veel, niet te weinig.
Ontopic: wat voor kast heb je? Als ik mijn case-fans uitzet scheelt het 10 graden. Ik heb geen stock koeler, maar een Big Typhoon en "maar" een 3200+, maar mijne word stressed ook maar 38 graden EN dan heb ik hem wel van 2 naar 2,6 over geklokt, met 1.55 volt ipv 1.4.
38 graden is helemaal niet te laag. Ok stock koelers zijn niet alles, maar ze kunnen de cpu @ stock speeds makkelijk koelen

Off topic:
de 4e dimensie bestaat al sinds het begin der tijden: TIJD

(voor de ik-wil-het-naadje-van-de-kous-weten-types kan ik de DVD van Cube 2: Hypercube aanraden, bij de extras zit een (frans?) filmpje waarin wordt uitgelegt hoe een Tesseract (wetenschappelijke benaming voor een Hypercube oftewel een 4 dimensionale kubus) nou eigenlijk precies kan bestaan), daarbij krijg je gratizzz een vette film
On-Topic:
mijn socket A AMD Sempron 2600+ @ 2145MHz (11x195 @+6% volt (dacht 1.75v)) draait na 4 uur prime maximum heat torture test op 50 graden celsius... idle +/- op 39 graden en bij gamen (UT2k4, F.E.A.R., DOOM3, Quake4) komt ie niet boven de 46 uit

... dit met de boxed cooler en standaard koelprut en 1 zalman 92mm fan en 1 coolermaster 80mm fan outtake, 1 highspeed DELTA 60mm intake, en een fanduct op het koelblok van de processor, bij een kamertemperatuur van +/- 21 graden...
verdere specs zie sig...
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 23-12-2005 05:35
]