Waarom!

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 00:03
dion_b, waarom sluit je mijn topic!! Het ging helemaal niet over 'welke videokaart moet ik kopen'.
In plaats van dat je mijn topic gelijk sluit zou je misschien eerst kunnen lezen! En misschien zelfs een oplossing op mijn probleem geven! Wat een onzin zeg! Merk het wel vaker dat jullie maar al te graag de topics sluiten hier. :(

(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1096863)

[ Voor 14% gewijzigd door robbertvi op 20-12-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 21:50
Misschien irritant, maar je moet proberen om in je startpost ook neer te zetten wat je zelf nu precies hebt gevonden (en waar het liefst ook) of waar je hebt gezocht. Zo bespaar je niet alleen andere forumleden die het probleem voor je op willen lossen (een hoop) zoekwerk, maar laat je ook meer blijken van dat je zelf actief een oplossing zocht. Naast dat, het geeft je draadje ook een hogere 'overlevingskans' :)
Je vermeldde dus nergens waar je had gezocht/ iets gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Kaaswagen op 20-12-2005 23:25 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! <==
Caine schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:19:Wat een onzin zeg! Merk het wel vaker dat jullie maar al te graag de topics sluiten hier. :(
Er worden de laatste tijd steeds vaker topics geopend die niet volgens de policy zijn, die worden ook weer gesloten. Het probleem ligt dus bij de topic starters en niet bij het beleid van GoT

[ Voor 73% gewijzigd door fsfikke op 20-12-2005 23:23 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:42

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Kun je dion_b niet gewoon mailen? :?
Voor elke moderator geldt meestal: *nickname*@tweakers.net, kijk anders in zijn of haar profiel.

[ Voor 22% gewijzigd door PD2JK op 20-12-2005 23:23 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Volgens mij is het niet de bedoeling dat we op deze topics reageren dus: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif is beter :)

[ Voor 21% gewijzigd door DaannO op 20-12-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvi
Al die regeltjes, heb ik helemaal geen tijd voor. Als dion gewoon mijn topic had gelezen dan had ie hem helemaal niet hoeven sluiten. Ik heb me namelijk wel eerst de pleures gezocht ok, maar kon geen antwoord vinden. Als dit namelijk het probleem is waarom ie hem gesloten heeft, kon ie het ook normaal vragen.

[ Voor 18% gewijzigd door robbertvi op 20-12-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
nouja, ik kon niet echt lezen waar de TS nou om een advies voor nieuwe kaart vroeg

maargoed, regels lezen mag best hoor, en geen tijd hebben doen we niet aan

[ Voor 33% gewijzigd door Murcielago op 20-12-2005 23:28 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Caine schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:26:
Al die regeltjes, heb ik helemaal geen tijd voor. Als dion gewoon mijn topic had gelezen dan had ie hem helemaal niet hoeven sluiten. Ik heb me namelijk wel eerst de pleures gezocht ok, maar kon geen antwoord vinden.
Wanneer je niet tevreden bent met de service moet je maar de klantenservice van het betreffende merk bellen, wij zijn hier niet jouw persoonlijke helpdesk :/

Sorry voor weer een reactie in een fout topic.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

De sluitmessage is inderdaad niet passend bij de thread.
Maar ik denk dat er binnen een paar minuten wel een modje aanwezig is.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Caine schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:26:
Al die regeltjes, heb ik helemaal geen tijd voor. Als dion gewoon mijn topic had gelezen dan had ie hem helemaal niet hoeven sluiten. Ik heb me namelijk wel eerst de pleures gezocht ok, maar kon geen antwoord vinden. Als dit namelijk het probleem is waarom ie hem gesloten heeft, kon ie het ook normaal vragen.
JIJ hebt er geen tijd voor?
Wat denk je dat dion_b zit te doen, de hele dag te wachten totdat jij eindelijk een keer een vraag aan hem komt stellen :/

Mods zien per dag >100 threads per dag langs komen en hebben echt niet de tijd om ze allemaal nauwkeurig na te lopen om jou bij het handje te nemen.
Maak zelf maar tijd en donder anders op.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvi
fsfikke schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:28:
[...]

Wanneer je niet tevreden bent met de service moet je maar de klantenservice van het betreffende merk bellen, wij zijn hier niet jouw persoonlijke helpdesk :/

Sorry voor weer een reactie in een fout topic.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik wilde ook alleen advies en omdat hier de echte kenners zitten leek me dit een goede oplossing. Als het hier niet kan worden opgelost prima, maar sluit niet zonder goede reden zomaar mijn topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
rustig aan zeg
dat TS geen tijd heeft is inderdaad niet best
maar ik denk dat de moderator ff wat andere topics door elkaar haalde
toevallig staan er vier topics over een kapotte geforce 4, en drie daarvan gaan idd over een advies om een nieuwe te kopen, alleen deze was dat dus niet

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het ook al raar dat dat topic op slot ging
Ik wil de persoon in kwestie best wel (proberen te) helpen, maar dat gaat een beetje moeilijk als het topic dicht is.

Ik begrijp dat sommige problemen wel erg vaak besproken worden en dat je prima via de search zelf mogelijke oplossingen/oorzaken kunt vinden, maar soms zijn de modjes ook gewoon té streng...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryforhelp schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:30:
[...]

.
ik snap je punt maar het kan wel iets genuanceerder, ook vriendelijk zijn siert de mens.

Ik ben overigens van mening dat de TS dit prima met dion via de mail had kunnen (en moeten) oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar soms krijg je geen reactie op mails, wat moet je dan doen eigelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij had het makkelijk kunnen vinden met de search, het kom in bijna elke videokaart topic voor..:)
De sluitpost is idd een beetje vreemd..maarjah graka kapot is een nieuwe kopen, en wij zijn der niet voor om hem voor te kauwen welke hij nu moet gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvi
cryforhelp schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:30:
[...]

Wat denk je dat dion_b zit te doen, de hele dag te wachten totdat jij eindelijk een keer een vraag aan hem komt stellen :/

Mods zien per dag >100 threads per dag langs komen en hebben echt niet de tijd om ze allemaal nauwkeurig na te lopen om jou bij het handje te nemen.
Ok, ok, misschien staat het er een beetje raar, maar ik bedoel dat ik er ook tijd in heb gestoken met het zoeken naar een oplossing in jullie FAQ's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 20:44
hmmm.. .ik lees snel de post van ts door, idd wat vreemd dat hij dicht is. het gaat niet over een nieuwe kaart kopen, het gaat over dat z'n kaart raar doet en hoe hij dat zou kunnen oplossen...

plaatst nog wel even wat advies voor ook dit topic dicht gaat:

haal die heatsink er eens af en maak hem helemaal goed schoon met een verse laag arctic silver ofzoiets ertussen. eventjes de snelheid van je kaart terugschroeven kan misschien ook weer wat leven brengen. zet vooral het geheugen tijdelijk wat langzamer

[ Voor 47% gewijzigd door sharkzor op 20-12-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertvi
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:34:
Hij had het makkelijk kunnen vinden met de search, het kom in bijna elke videokaart topic voor..:)
De sluitpost is idd een beetje vreemd..maarjah graka kapot is een nieuwe kopen, en wij zijn der niet voor om hem voor te kauwen welke hij nu moet gaan kopen :)
Jij hebt het dus kennelijk niet over mijn topic, want ik weet prima wat ik moet kopen en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Mbt de andere topic:
Excuses, ik moet me schamen want ik heb de verkeerde gesloten :X
Ook modjes maken af en toe fouten... hij is weer open

Mbt deze topic:
Kom op zeg, ik heb een emailadres in m'n profiel, een loze topic als dit slaat nergens op. Jij moet je schamen hier - voortaan modje mailen als iets fout gaat :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.