Een paar weken geleden mocht ik mijn nieuwe auto ophalen, maar omdat het een hele tijd slecht weer was, ben ik pas nu aan een paar foto's toe gekomen. Afgelopen zondag was het redelijk weer tussen de buien in, dus ben ik de auto eerst wezen wassen en daarna snel foto's maken. Helaas was ik de zeem vergeten, vandaar dat er hier en daar nog wat druppels op de auto zitten (droogrijden was geen optie omdat het asfalt nogal vol lag met pekel en water).
Voor de auto-freaks: het is een Seat Leon 1.9 TDi (105 Pk/250 Nm) Sport. 16" LM, verlaagt onderstel en sportstoelen.
1. De mooiste kant van de auto.

2. Lekker dik kontje, alleen jammer van de lucht.

3. Je ziet niet echt dat de lamp aanstaat.

4. Reflektie in de raam vond ik wel mooi.

5. Neusje.

6. Legaal mistlampen voeren

7. De reflectie in de raam komt er niet goed uit.

8. Weer de lucht?

9. Polarisatie filter had hier wellicht geholpen de lijn beter eruit te laten komen.

10. Fox sticker.

11. Blijft lastig foto's maken van backlights.

12. Deurpaneel.

De foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 350D en een Canon 17-40mmF4.0L lens. Helaas was het niet licht genoeg om uit de hand met een polarizatiefilter te schieten. De foto's zijn in PS soms wat gecropped, hier en daar wat lichter gemaakt en ietwat USM eroverheen (voor resize). De links zijn naar de onbewerkte/gecropte foto's.
Voor de auto-freaks: het is een Seat Leon 1.9 TDi (105 Pk/250 Nm) Sport. 16" LM, verlaagt onderstel en sportstoelen.
1. De mooiste kant van de auto.
2. Lekker dik kontje, alleen jammer van de lucht.
3. Je ziet niet echt dat de lamp aanstaat.
4. Reflektie in de raam vond ik wel mooi.
5. Neusje.
6. Legaal mistlampen voeren
7. De reflectie in de raam komt er niet goed uit.
8. Weer de lucht?
9. Polarisatie filter had hier wellicht geholpen de lijn beter eruit te laten komen.
10. Fox sticker.
11. Blijft lastig foto's maken van backlights.
12. Deurpaneel.
De foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 350D en een Canon 17-40mmF4.0L lens. Helaas was het niet licht genoeg om uit de hand met een polarizatiefilter te schieten. De foto's zijn in PS soms wat gecropped, hier en daar wat lichter gemaakt en ietwat USM eroverheen (voor resize). De links zijn naar de onbewerkte/gecropte foto's.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD