Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.380 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:44

Piggen

Lekker bakkie

Ja, dat kan. Maar voor de K750 zijn er ook wel van die adaptertjes te koop, op eBay enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:08

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Rrob schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:46:
[...]

Dat is dus onzin! Ook al koop je die telefoon met een abo en 500E toe, de waarde van het toestel blijft gelijk!! Anders had je het abo namelijk met nog meer korting kunnen krijgen.
Jammer dat je met het verkeerde been uit bed bent gestapt :r
Met coulance doel ik op het terug krijgen van het toestel nu hij niet onder garantie wordt gerepareerd en het feit dat hij bij de vorige reparatie kennelijk wel kostenloos en 'gerepareerd' terug kwam.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Dennahz schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:22:
Ik heb sowieso bluetooth altijd aanstaan anders werkt het inderdaad niet. Het is dat ik nog geen ervaring heb met Java, anders zou ik wel wat in elkaar flansen. Zal wel tegen volgend jaar zijn :p
Ik heb gisteren toevallig een scannertje in elkaar geflanst, doet momenteel niet veel meer dan devices tonen. Wel leuk om te zien wat je allemaal kunt vinden in een supermarkt of zelfs op de snelweg. Maar het nut ervan verder niet echt groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Zou je de source eens kunnen posten / mailen Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/35470/FFFFFF/000000? Wil me er namelijk wel in verdiepen nu ik zo'n telefoon heb en krijg dan een beetje een idee van de code. Eigen op maat gemaakte apps lijkt me super, en de kennis is alvast mooi meegenomen voor mijn java competentie op school :)

Je kan gewoon andere oordopjes erin steken, geen probleem. De dopjes die erbij zitten hebben ook een gewone aansluiting :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dennahz op 14-01-2006 17:15 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Eigenlijk is het heel simpel als je een DiscoveryAgent hebt en die na elke discovery opnieuw aanroept. In de DiscoveryListener sla je dan de gevonden devices op. Ik zal de code een beetje fatsoeneren en dan posten, misschien heb je er wat aan.

edit:

hier dus http://www.neenbedankt.com/btscanner.zip

Ik gebruik Eclipse + EclipseME voor j2me spul. In de "deployed" folder staan de jar en de jad voor diegenen die het gewoon willen proberen.

[ Voor 30% gewijzigd door grhmpf op 14-01-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Thx :) Ben benieuwd, zal dan zelf ook eens wat prutsen... heb nog echt geen ervaring met Java, dus het wordt wel een uitdaging... maar als je een echt doel hebt dan ben je meer gemotiveerd en lukt het uiteindeljk wel :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf

grhmpf

Android <3

Zonder ervaring met Java heb je inderdaad meerdere uitdagingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Probleempje,

Wanneer ik de 1, 2, 3, 4, 5 of 6 intoets, krijg ik niet helemaal wat ik wil. Typ ik de 1 in krijg ik 14, bij de 2, 25 en bij de 3 krijg ik 36 te zien. Wanneer ik 4,5 of 6 krijg ik ook 14, 25 en 36 te zien. De telefoon uitzetten heeft geen zin. Verder heb ik helemaal niets met de telefoon gedaan en is het plots ontstaan. Wat kan ik doen? De firmware er opnieuw opzetten?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:51

Polycom

Poes van goud

wout-hugo schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:33:
Probleempje,

Wanneer ik de 1, 2, 3, 4, 5 of 6 intoets, krijg ik niet helemaal wat ik wil. Typ ik de 1 in krijg ik 14, bij de 2, 25 en bij de 3 krijg ik 36 te zien. Wanneer ik 4,5 of 6 krijg ik ook 14, 25 en 36 te zien. De telefoon uitzetten heeft geen zin. Verder heb ik helemaal niets met de telefoon gedaan en is het plots ontstaan. Wat kan ik doen? De firmware er opnieuw opzetten?
Lijkt mij dat het toetsenbord kapot is. Het enige wat ik nog zou proberen is een master-reset, lukt dat niet terug naar de winkel met dat ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Nu doen andere toetsen het ook ineens niet meer, ik stuur 'm wel op. Eerlijk is me de telefoon zo wel een beetje tegengevallen zeg.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amennis
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-09-2017
Mijn Memory Stick duo wordt niet meer herkend in de telefoon. Als ik bijvoorbeeld naar de camara ga komt het volgende in mijn beeldscherm:
Plaats Memory stick of selecteer opslaan in telefoon bij camara-instellingen.

Ook wordt hij niet herkend op de computer als ik hem heb aangesloten via de usb kabel.
Bij DEZE COMPUTER komt er wel een verwisselbare schijf te staan, maar als je daar opklikt vraagt de computer om een schijf te plaatsen in station F.

Ik heb vanmiddag alleen wat foto's verwijderd. Ik heb al een update gedaan.

wat is er aan de hand? is mijn memory stick nu al kapot? Ik heb telefoon net een week of 2 in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 10:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Rrob schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:46:
[...]

Klanten hebben overigens geen plichten, en moeten dus altijd al hun rechten krijgen!! Alleen als je je toestel zelf sloopt vervalt natuurlijk je recht op garantie.
Dus dan hebben ze wel degelijk een plicht.

Ga goed moet je toestel om, anders heb je geen recht op garantie.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165806

amennis schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 18:32:
Mijn Memory Stick duo wordt niet meer herkend in de telefoon. Als ik bijvoorbeeld naar de camara ga komt het volgende in mijn beeldscherm:
Plaats Memory stick of selecteer opslaan in telefoon bij camara-instellingen.

Ook wordt hij niet herkend op de computer als ik hem heb aangesloten via de usb kabel.
Bij DEZE COMPUTER komt er wel een verwisselbare schijf te staan, maar als je daar opklikt vraagt de computer om een schijf te plaatsen in station F.

Ik heb vanmiddag alleen wat foto's verwijderd. Ik heb al een update gedaan.

wat is er aan de hand? is mijn memory stick nu al kapot? Ik heb telefoon net een week of 2 in bezit.
Yep ik had hetzelfde afgelopen week, maar ik haalde de batterij eruit toen de usbkabel er nog in de pc zat. Als je de telefoon opstart met het kaartje erin komt hij niet verder dan het sony ericsson logo! Met de kaart eruit doet hij wel gewoon alles.

Ik ben ermee teruggegaan naar de winkel, en ze zouden hem opsturen en waarschijnlijk kreeg ik een nieuwe omdat ik al de derde was met dit probleem! Wel jammer dat al je gegevens weg zijn ik baal er nogsteeds van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

(jarig!)
Anoniem: 165806 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:48:
[...]

Yep ik had hetzelfde afgelopen week, maar ik haalde de batterij eruit toen de usbkabel er nog in de pc zat. Als je de telefoon opstart met het kaartje erin komt hij niet verder dan het sony ericsson logo! Met de kaart eruit doet hij wel gewoon alles.

Ik ben ermee teruggegaan naar de winkel, en ze zouden hem opsturen en waarschijnlijk kreeg ik een nieuwe omdat ik al de derde was met dit probleem! Wel jammer dat al je gegevens weg zijn ik baal er nogsteeds van :X
Dat probleem heb ik ook wel es gehad. Uren lopen klooien totdat ik me eens bedacht dat ding es aan te zetten zonder MemoryStick, en toen startte die inderdaad wel verder. Na opstarten gewoon weer MemoryStick derin, formatteren gekozen en alles werkte weer als voorheen. :) (Was nog een nieuw kaartje toen, bleek gewoon niet fatsoenlijk geformatteerd te zijn. Edit: Wel al ff gewoon kunnen gebruiken overigens.) Nu al maanden geen probs meer gehad met m'n toestel, doet het nu gewoon perfect! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-01-2006 19:57 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albiez
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-03 16:42
wout-hugo schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:33:
Probleempje,

Heb hetzelfde probleem gehad, opgestuurd naar dynafix en gemaakt binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Anoniem: 165806 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:48:
[...]

Probeer het eerst is met een ander?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165809

Bij welke van de twee (k750i/w800i) is dat klepje voor de camera steviger?
Het lijkt me bij bij beide vrij gammel maar toch nog wel een voordeel boven die nieuwe w810i toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155294

Bestaat er eigenlijk een waltrough voor het laten werken van Bemused op je k750i. Ik krijg hem namelijk niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Anoniem: 165809 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:39:
Het lijkt me bij bij beide vrij gammel maar toch nog wel een voordeel boven die nieuwe w810i toch?
Klepje :? Het is een schuifje hier :p

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto5.JPG

Nooit last van dattie per ongeluk open gaat ofzo.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28821

Anoniem: 165809 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:39:
Die van de k750 is ook zeer solide, en oogt imo een stuk professioneler dan die van de w800!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:31
die van k750i gaat veel sneller per ongeluk open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Het mechanisme van de W800 lijkt me ook wat degelijker. Lijkt me minder snel 'lui' te worden. Hoewel ik het schuifje van de K750 mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pina schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:18:
die van k750i gaat veel sneller per ongeluk open
Ik heb dat nog nooit meegemaakt hoor!! En hij is nog net zo soepel als dat hij uit de winkel kwam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
albiez schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:00:
[...]

Heb hetzelfde probleem gehad, opgestuurd naar dynafix en gemaakt binnen een week.
Dat klinkt dan wel weer goed. Kun je je probleem ook online aanmelden of moet je ze bellen? Welk nummer is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:31
Heb sinds een week de K750i en wil toch even kwijt dat dit een supertoestel is, sta echt versteld van de mogelijkheden en het gebruiksgemak. Heb hiervoor een D500 gehad en hoewel ik dat model gewoon erg mooi vind, valt die telefoon in het niet bij deze. Ben dus erg blij met de K750i en vooral omdat ik 'm goedkoop met een 256 MB kaartje heb kunnen overnemen van iemand. Een paar dagen geleden ook een USB-kabel gekregen en het updaten ging vlekkeloos, dat gaat toch wel erg gemakkelijk zo :)

Heb ook BTexplorer en sinds de laatste update van de week, moet ik ook eerst BT aanzetten voordat ie werkt, maar voor de rest doet ie het wel. Vind BT sowiezo een verademing itt de D500 en dan heb ik het nog niet eens over de fotokwaliteit en vele andere extra functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61447

wout-hugo schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:18:
[...]

Dat klinkt dan wel weer goed. Kun je je probleem ook online aanmelden of moet je ze bellen? Welk nummer is dat?
Aangetekend versturen met brief waarin je je probleem uitlegt. Heb ook het toetsenprobleem gehad, duurde na de vakantie +/- 3 weken...
Dynafix BV
Dealderweg 21
6361 HK Nuth
Tel. 045-565.6158

Voeg bij verzending van uw toestel een duidelijke klachtomschrijving en een kopie van de aankoopfaktuur (=garantiebewijs) toe.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 61447 op 15-01-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Anoniem: 61447 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:53:
[...]
Dynafix BV
Dealderweg 21
6361 HK Nuth
Tel. 045-565.6158

Voeg bij verzending van uw toestel een duidelijke klachtomschrijving en een kopie van de aankoopfaktuur (=garantiebewijs) toe.

[...]
Alleen beschik ik niet meer over het garantie bewijs, wat kan ik nu het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
weet er iemand of ik ergens een keypad kan kopen voor de w800i OF er een cover ergens te koop is inclusief het keypad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127536

http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w800i-c-28_107.html

Is al meerdere keren op dit forum vermeld. Een beetje zoeken en je vind het zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 08:15
Middag...

iemand hier al ervaring met de navigatiesoftware voor de K750i ?

--> wayfinder Navigator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:42
Ik heb sinds een paar minuten opeens problemen met mijn k750i. Ik heb tijdelijk twee simkaartjes (Orange en Simyo), en ik wilde ze verwisselen. Dus: telefoon uit, accu eruit, sim eruit, sim erin, accu erin, telefoon aan.

Ik krijg gewoon een volledig wit scherm te zien, zoals altijd. Maar daarna wordt het scherm zwart en gebeurd er niets meer :/ Ik kan hem dan ook niet opnieuw aanzetten, dus het lijkt erop alsof hij vastloopt... ik moet eerst weer de accu eruit halen, waarna ik hem nog een keer kan aanzetten. Met hetzelfde resultaat.

Opnieuw de accu verwijderd, er weer in en daarna aan de oplader gehangen: zelfde probleem. Eerst een wit scherm, dan scherm en niets meer.

Tenslotte ook nog even mijn 1GB geheugenkaart eruit gehaald. Zelfde stappen doorlopen: ook geen succes.

Ik heb de firmware nog nooit geupdate. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Hij is geproduceert in week 31 van 2005.

[ Voor 3% gewijzigd door eborn op 15-01-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

-Leon- schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:36:
Middag...

iemand hier al ervaring met de navigatiesoftware voor de K750i ?

--> wayfinder Navigator
Nee, zou het wel eens willen proberen lijkt me wel leuk :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 08:15
Mij inderdaad ook :)

Ben nog niet veel tegen gekomen op het web, behalve een trial-versie (dus dat maar eens proberen zo) en een duitse site die je de software via wap kan sturen..

Als ik wat vind laat ik het wel effe weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Zit aan een K750 te denken, maar waar ik een beetje huiverig voor ben is de schuif die de camera afdekt. Dat lijkt me nou echt zoiets wat in je broekzak na een tijd kapot gaat. OF valt dat mee?
Ik heb nu een T610 en daar steekt niets aan uit wat kapot kan gaan in je broekzak en dat heeft de Nokia 6230 bijvoorbeeld ook niet. Dat is namelijk een andere toestel waar ik over twijfel.

Ik heb nu al Sony Ericsson dus menu en besturing is vertrouwd maar die Nokia lijkt me beter bestand tegen schade. Iemand toevallig ervaring met beide toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:42
Trin1ty schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:42:
Zit aan een K750 te denken, maar waar ik een beetje huiverig voor ben is de schuif die de camera afdekt. Dat lijkt me nou echt zoiets wat in je broekzak na een tijd kapot gaat. OF valt dat mee?
Het valt wel mee. Ik heb hem nu een maand of 2. Ik ben er pas geleden per ongeluk op gaan zitten :P Het klepje is nu ingedeukt, maar werkt nog prima.

En als het echt erg is kun je er altijd een vervangende behuizing omheen gooien. Kost wel een paar tientjes, maar dan kun je er gewoon weer een tijd mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154606

Het schuifklepje blijft prima functioneren.
Ik heb de telefoon nu zo'n half jaar en nog steeds gaat het schuifklepje niet te makkelijk open. Precies hetzelfde als toen ik hem kocht.

Maar moet er wel bijzeggen dat het natuurlijk aan je gebruik ligt. Ben je heel roekeloos met je toestel dan zal het allemaal sneller kapot gaan dan dat je het normaal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dennahz schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:02:
[...]

Klepje :? Het is een schuifje hier :p

[afbeelding]

[afbeelding]

Nooit last van dattie per ongeluk open gaat ofzo.
Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/438/8006ee.jpg
Wat is dat voor dingetje?

[ Voor 4% gewijzigd door Erasmo op 15-01-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Daarmee kan je het "klepje" voor de lens open en dicht schuiven.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:51

Polycom

Poes van goud

Dat schuif je is inderdaad wel stevig.. ik heb het maar heel zelden dat hij ongewild opgaat en 9/10 keer heb ik het dan zelf op mn geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amennis
  • Laatst online: 05-09-2017
--MeAngry-- schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 19:54:
[...]

Dat probleem heb ik ook wel es gehad. Uren lopen klooien totdat ik me eens bedacht dat ding es aan te zetten zonder MemoryStick, en toen startte die inderdaad wel verder. Na opstarten gewoon weer MemoryStick derin, formatteren gekozen en alles werkte weer als voorheen. :) (Was nog een nieuw kaartje toen, bleek gewoon niet fatsoenlijk geformatteerd te zijn. Edit: Wel al ff gewoon kunnen gebruiken overigens.) Nu al maanden geen probs meer gehad met m'n toestel, doet het nu gewoon perfect! _/-\o_
Het probleem is dus, dat de telefoon bij zegt: Geen Memory Stick geplaatst.

Hij vind hem dus niet, maar als hij er in zit en ik start telefoon opnieuw op dan blijft hij steken. Iemand een oplossing of is de memorystick kapot. Wat ik me niet kan voorstellen want heb hem nog maar 2 weken.
Memorystcik is van SanDisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-02 11:29
Ik krijg als ik internet op mijn K750i via mijn PC (bluetooth) dan krijg ik regelmatig, eigenlijk best vaak, deze melding; Could not open data connection to server (error 14.0.43:80/)

Waar zou het aan kunnen liggen? misschien aan de El Cheapo bluetooth stick die ik gebruik... :|

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
Andere mensen die het hebben gebruiken geen BT voor de verbinding, maar het antwoord op hun vraag (wat eigenlijk dezelfde is als die van jou) is, stel wap goed in.

Omdat je het via BT doet ligt het waarschijnlijk aan je El Cheapo Bt Stick.
Of aan de drivers, sommige gebruiken bluesoleil als driver.
Andere weer Toshiba drivers :Y)

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 15:01

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

De link naar disc2phone in de TS klopt niet meer.
De nieuwe link naar de nieuwste versie is:
http://www.sonyericsson.com/downloads/Setup1.2.0.94_NLD.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
amennis schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 18:32:

Dat probleem heb ik ook bij mn vriendin.

Zij heeft een pc van de Aldi (medion) met ingebouwde cardreader, als ik mijn memorystick pro met adaptor erin steekt.. dan leest ie hem wel af! (zoekt ie naar plaatjes, geluidjes etc) en verdwijnt weer..

Vervolgens wil ik naar DEZE COMPUTER :) en dan vraagt ie bij mij ook hetzelfde!

Hoe kan ik dit probleem verhelpen en waar ligt het aan? drivers maybe?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Speedy-Andre schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:25:
Ik doe er een week mee, ik maak best veel foto's, bellen en sms-en doe ik weinig en soms speel ik een filmpje af ('s nachts staat ie uit).
Bij mij staat (bewust) de oudste firmware er nog op en aangezien met de nieuwste iets met de display helderheid is gedaan denk ik dat het hogere batterijverbruik daar door komt :/
In dit topic heb ik pas een keer iemand zien melden dat z'n batterij sneller leeg was met de nieuwste firmware.
Je kan het verbruik iets verminderen door bluetooth uit te laten als je het niet gebruikt en de helderheid lager te zetten.
Bij mij is het display op de laagste stand nog steeds zeer goed bruikbaar als zaklamp :P
gek! update gelijk je phone man..de nieuwste firmware is een grote verbetering. (denk ook aan verbeterde kwaliteit film en foto, zandlopertje tussen de foto's als je overspringt, etc. in de startpost :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 21:30
vanpeltje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:49:
[...]
gek! update gelijk je phone man..de nieuwste firmware is een grote verbetering. (denk ook aan verbeterde kwaliteit film en foto, zandlopertje tussen de foto's als je overspringt, etc. in de startpost :)
Die verschillen zijn anders niet echt significant (zeg maar miniem) hoor. De eerste firmware was een hele fijne, en hij heeft gewoon niet een hele tijd met een maar half bruikbare foon gelopen. (En als je een keer update, dan kan je niet meer terug. Dus waarom updaten als je foon het goed doet?)

[ Voor 16% gewijzigd door Jesse op 16-01-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ik loop ook nog een oude firmware-versie rond(RN350?) maar ik wil hem niet updaten omdat ik nu het geluk om geen shuttergeluid te hebben als hij op stil staat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:04
Erasmo schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:00:
Ik loop ook nog een oude firmware-versie rond(RN350?) maar ik wil hem niet updaten omdat ik nu het geluk om geen shuttergeluid te hebben als hij op stil staat :Y)
Maak jij zo vaak stiekem foto's van meisjes dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb een paar vragen:

- Is het mogenlijk om je smsjes op je memorystick op te slaan?
- Als ik mijn smsjes op de computer zet en ze verwijder van de telefoon en ze weer terug zet op de tel krijgen ze de datum wanneer ze weer terug zijn gekopieerd van de pc.. is het ook mogenlijk om gewoon de datum te zien wanneer het smsjes gewoon binnen was gekomen ( met behulp van MyPhoneExplorer )

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
zo zal mijn w800i eruit zien als ik een zwarte cover bestel :-)

ziet er nog cool uit vind ik :-)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/pina/w800i-black.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

sjek schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:29:
[...]

Maak jij zo vaak stiekem foto's van meisjes dan?
Nee maar als ik in het openbaar een foto van voor mijn part een lantaarnpaal maak heb ik er geen zin dat de mensen in een kilometer radius mij aankijken alsof ik een halve debiel ben. Als ik ze dat wil laten weten vertel ik het zelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Jesse schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:54:
[...]

Die verschillen zijn anders niet echt significant (zeg maar miniem) hoor. De eerste firmware was een hele fijne, en hij heeft gewoon niet een hele tijd met een maar half bruikbare foon gelopen. (En als je een keer update, dan kan je niet meer terug. Dus waarom updaten als je foon het goed doet?)
qua gebruiksvriendelijkheid wel. En ik vind de verbetering van de fotokwaliteit en vooral de filmkwaliteit een groot verschil! maar goed, ik wil jullie niet verder erop aandringen.

Bij mij heeft update geen enkel probleem opgeleverd en ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn K750i van 19 mei 2005.
Ik hoor van vele gebruikers dat het shuttergeluid nog steeds uitblijft bij 'stil' na een update.
en anders werkt foto's maken onder het bellen ook altijd geluidsloos ;)
pina schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:50:

[afbeelding]
Ik wil mijn k750i cover vervangen..

Ik wil hem namelijk zo hebben!

Afbeeldingslocatie: http://forums.se-nse.net/index.php?act=Attach&type=post&id=122

Met een zwart w800 voorkantje natuurlijk!

Weet iemand waar ik zoiets in nederland kan halen?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

De zwarte (of anders gekleurde) covers zijn wel op eBay te bestellen (internationaal, niet uit NL), maar helaas is het zonder keypad. Ik zou er graag een zilveren/zwarte keypad bij hebben... is iemand die toevallig ergens tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
schaduw schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:04:
De zwarte (of anders gekleurde) covers zijn wel op eBay te bestellen (internationaal, niet uit NL), maar helaas is het zonder keypad. Ik zou er graag een zilveren/zwarte keypad bij hebben... is iemand die toevallig ergens tegengekomen?
inderdaad, maar ik heb dan w800i's gezien met zwart keypad (die van k750i) en ik vond ze niet geslaagd. Daarmee dat een wit eigenlijk nog veel mooier is. Met een zwart zou het teveel op een k750i lijken.

via http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=9 kan je hem uit NL laten versturen :)
en je kan ze bestellen met keypad hoor, via e-bay :)
hier ook nog: http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w800i-c-28_107.html

[ Voor 19% gewijzigd door pina op 16-01-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 01-05 15:09

Fjeze

AllesPerfect!

pina schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:50:

[afbeelding]
waar heb je die cover vandaan, of waar kan je die ergens bestellen? want heb wel zwarte gezien maar daar staat dat walkman logo helemaal niet op omdat het geen originele covers zijn.
en deze ziet er wel echt heel vet uit!

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126366

euhm... ik zit net te bedenken, bij de w800 zit toch normaal die aansluiting voor 3,5mm koptelefoon ? dat verloopstukje van pop-port naar 3,5 cinch ? klopt dit ?
ik wil dat verloopstukje namelijk hebben voor mijn k750 om vervolgens mijn eigen koptelefoon erop aan te sluiten. of zit ik nou onzin te vertellen ? help me ff, ben ietsjes in de war...

ik kan dat verloopstukje nou ff nergens op de fotos terug vinden 8)7

-- EDIT --

heeft zich al opgelost. ik zie dat je bij de w800 headset gewoon een andere koptelefoon kunt zetten. shit rest alcohol van zondag :O

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 126366 op 16-01-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
:'(

Aan alle W800i (headset) gebruikerss

Vandaag één van mijn rubberen dopjes van mijn W800i headset (HPM-70) kwijt geraakt. De kleine en grote dopjes passen niet.. en wil ik graag ruilen tegen een setje medium dopjes. Wie wil der ruilen?
Graag mailen naar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/101249/FFFFFF/000000 met daarin jouw adres en jouw keuze tussen kleine of grote doppen.
Ik stuur jou dan een envelop met postzegel en daarbij 2 middel of grote dopjes op. Ik woon in utrecht, en kan ook eventueel afhalen vanaf Utrecht CS (mocht je langskomen met de trein..)

[ Voor 12% gewijzigd door willy1986 op 16-01-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11-2024

bas.kb

BI'er :P

Mijn w800i werkte prima samen met mijn bluetooth dongle. Ik wilde van SE de J2ME SDK installeren, om met Opera Mini te kunnen internetten op mijn mobieltje. Na de installatie werkte mijn bluetooth verbinding niet meer naar behoren. Ik krijg wel een inkomende verbinding met de PC, maar de uitgaande verbinding werkt niet. Hierdoor kan ik o.a. mijn Desktop niet op afstand besturen, en krijg ik de volgende foutmelding op mijn w800i;
  • Verbinding via bluetooth is mislukt. Controleer BT instell. op ander app.: BT aan, zichtbaar. en binnen bereik.
Nu valt me op dat ik bij de COM poorten alleen een 'binnenkomende verbinding' heb. Als ik een uitgaande verbinding probeer aan te maken, dan selecteer ik netjes mijn telefoon, en dan krijg ik als optie 'de seriele poort', maar vervolgens krijg ik de foutmelding;
  • Fout in Bluetooth service. Parameter is onjuist.
Wie o wie weet hoe ik dit kan reparen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De SDK heeft in principe geen invloed op BT drivers, hij maakt er wel gebruik van.
Misschien ff de BT drivers opnieuw installeren :?
Wat voor driver is het trouwens, van Widcomm, Toshiba of iets anders?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11-2024

bas.kb

BI'er :P

Speedy-Andre schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:49:
De SDK heeft in principe geen invloed op BT drivers, hij maakt er wel gebruik van.
Misschien ff de BT drivers opnieuw installeren :?
Wat voor driver is het trouwens, van Widcomm, Toshiba of iets anders?
Het is een Sillicon Wave adapter, en ik gebruik de standaard drivers die bij SP2 van XP zitten... ik heb het apparaat verwijdert, en de drivers opnieuw geinstalleerd. Dezelfde foutmelding blijft, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Ik had dezelfde firmware versie als jou; en was ook bang dat na het updaten m'n shutter geluidje weer aan zou gaan... is echter niet gebeurd :Y)

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 11:55

Amiet01

Master_A

Nog ff over die covers. Ik zag ook ergens een plaatje met een zwarte middel stukje (dus ipv oranje). Waar kan je die kopen want die zie ik nergens op die sites. En ik wil er overal nog wel het walkman logo op hebben. En is dat zwarte nou net als bij de w810i (dus een beetje glanzend) of is het mat?
Ik hoop iig dat de cover van die w810i erop gaat passen (iig de backplate).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

pina schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:38:
[...]
inderdaad, maar ik heb dan w800i's gezien met zwart keypad (die van k750i) en ik vond ze niet geslaagd. Daarmee dat een wit eigenlijk nog veel mooier is. Met een zwart zou het teveel op een k750i lijken.

via http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=411&gid=9 kan je hem uit NL laten versturen :)
en je kan ze bestellen met keypad hoor, via e-bay :)
hier ook nog: http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w800i-c-28_107.html
Het liefst heb ik dan ook een zilveren keypad. Het nadeel van een zwarte cover, is namelijk dat hij er (volgens mij) niet uit gaat zien zoals op je plaatje. Door de lichtgekleurde rand om het display, wordt het namelijk zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://awakingdragon.com/productpictures/facia/sonyeric/w800i/AD/sonyeric-w800i-black-main-auc.jpg

Bij het hoesje hieronder heb je wel een zilveren rand, maar de witte rand op het plaatje hierboven schrikt mij toch nogal af...

Afbeeldingslocatie: http://comobile.free.fr/sonyercisson/cover/w800/black+orange/1.1.jpg

Maar misschien ga ik maar voor de zilveren.. (http://comobile.free.fr/s...0/silver%2Borange/1.1.jpg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

N-E-R-D schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:49:
[...]

waar heb je die cover vandaan, of waar kan je die ergens bestellen? want heb wel zwarte gezien maar daar staat dat walkman logo helemaal niet op omdat het geen originele covers zijn.
Volgens mij is deze gefotoshopt, wit vervangen door zwart... Ziet er zo idd wel heel gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165936

Sinds 1 maand ben ik in het bezit van de SE W800. Nu heb ik er natuurlijk al diverse foto's mee gemaakt, maar om de een of andere rare reden verdwijnen deze sinds kort. Ik heb niets geks gedaan of wat dan ook

Iemand enig idee hoe dit kan?

Ook kan ik foto's die er nog wel in staat niet meer opvragen. Dan krijg ik een zwart scherm.

En de melodie die ik gedownload had en aan m'n sms en cp's had toegevoegd doet het niet meer. En ze staan nog wel in de opties aangevinkt.

Heb ik last van een virus of is dit een veel voorkomend probleem en wat moet ik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 00:34
Hallo,

Ik probeerde zojuist mijn K750i te voorzien van de nieuwste software door gebruik te maken van de (nieuwe) flash-methode. Programma ziet er prettig uit, maar op het moment dat hij mijn telefoon gaat 'detecteren' krijg ik een foutmelding dat de detectie is mislukt en dat ik op 'opnieuw' moet drukken.

Wanneer ik het echter nogmaals probeer, stuit ik op hetzelfde probleem. Iemand hiermee bekend?

Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Jewie op 16-01-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
N-E-R-D schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:49:
[...]

die is gephotoshopped omdat ik eerst wilde zien hoe het er zou uitzien met zwart en oranje en witte keypads. Meer dan behoorlijk dus :). Maar de cover die ik zou willen bestellen is identiek (buiten vooraan het kleine logo denk ik). Achterzijde, middenstuk en voorzijde. Wat je dan doet, is gewoon enkel de achter- en voorzijde vervangen.

[ Voor 15% gewijzigd door pina op 16-01-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
schaduw schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:13:
[...]

Het liefst heb ik dan ook een zilveren keypad. Het nadeel van een zwarte cover, is namelijk dat hij er (volgens mij) niet uit gaat zien zoals op je plaatje. Door de lichtgekleurde rand om het display, wordt het namelijk zoiets:

[afbeelding]

Bij het hoesje hieronder heb je wel een zilveren rand, maar de witte rand op het plaatje hierboven schrikt mij toch nogal af...
hier zie je de volledige cover:
Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/images/ppw/big/7208.jpg
dus zonder witte rand :) die zwarte cover met die witte rand is wel :r

[ Voor 6% gewijzigd door pina op 16-01-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32026

Ik las in de startpost dat de normale K750i versie, in tegenstelling tot de Vodafone en T-mobile versie, NIET gelockt is. Ik heb er zelf 1 met een Orange sim, maar helaas is deze WEL gelockt. Hoe kan dit?

Stel: je foon heeft oorspronkelijk een sim-lock. Je unlockt hem. Word de telefoon dan echter weer gelockt als je er een nieuwe firmware op plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 09:52
hallo,
ben in bezit van een k750i met de nieuwste software erop
maar ik wil de w800i software.
weet iemand waar ik die software kan downloaden ofzo en of iemand al ervaring er mee heeft?
alvast bedankt Rohit

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
rohit schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:23:
hallo,
ben in bezit van een k750i met de nieuwste software erop
maar ik wil de w800i software.
weet iemand waar ik die software kan downloaden ofzo en of iemand al ervaring er mee heeft?
alvast bedankt Rohit
Dit mag niet volgens de policy :) Dus je moet je geluk even ergens anders beproeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156901

ik ben nog even wachtend op mijn bestelde cover, een zwarte

ik ben benieuwd heb hem besteld via ebay

hij zal ong. tussen de 21ste en de 26ste afgeleverd worden

dan zal ik um in elkaar zetten en kijken of ik wat foto's online kan gooien :D

ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een zwarte keypad maar ik kijk wel even op Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159520

Bij mij doet de update service het nogsteeds niet en heb schijnbaar wel de goede flashplayer geinstalleerd....rara hoe kan dat?
heb trouwens wel gezocht ernaar maar dat heeft tot 0 resultaaat geleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:38:
[...]

Dit mag niet volgens de policy :) Dus je moet je geluk even ergens anders beproeven.
Waarom zou je in godsnaam geen andere software op je telefoon mogen zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Hele coole versie van MyPhoneExplorer (nieuwste versie 1.3.1 download )

http://members.aon.at/fwechsel/

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Anoniem: 156901 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:30:
ik ben nog even wachtend op mijn bestelde cover, een zwarte

ik ben benieuwd heb hem besteld via ebay

hij zal ong. tussen de 21ste en de 26ste afgeleverd worden

dan zal ik um in elkaar zetten en kijken of ik wat foto's online kan gooien :D

ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een zwarte keypad maar ik kijk wel even op Ebay
Heb jij hem met een witte rand besteld, of compleet zwart?
En staat bij jou het merk er nog op??

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 87506 op 16-01-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Anoniem: 28821 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:57:
[...]

W800 firmware op een K750 is schending van copyright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

vanpeltje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:01:
Hele coole versie van MyPhoneExplorer (nieuwste versie 1.3.1 download )

http://members.aon.at/fwechsel/
Wat is er "cool" aan dan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MPmad schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:21:
[...]

W800 firmware op een K750 is schending van copyright.
Hetzelfde bedrijf, hetzelfde stukje hardware, ik zie niet in wat je aan copyright schendt hoor!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156901

Anoniem: 87506 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:02:
[...]

Heb jij hem met een witte rand besteld, of compleet zwart?
En staat bij jou het merk er nog op??
Deze heb ik volgens mij besteld :D

http://cgi.ebay.nl/FREE-T...68023QQrdZ1QQcmdZViewItem

Dit is trouwens ook een mooie die was er nog niet toen ik de mijne bestelde heh

http://cgi.ebay.nl/Sony-E...29776QQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 21:30
Anoniem: 28821 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:33:
[...]
Hetzelfde bedrijf, hetzelfde stukje hardware, ik zie niet in wat je aan copyright schendt hoor!?
Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware
Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
Om de W800 firmware op een K750 te draaien moet je dingen modificeren. Het kan immers niet volgens de methodes die de fabrikant aanbied? Lees de EULA van de update service en van de firmware maar eens.

rohit, je moet dit en dit eerst eens doorlezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 16-01-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Anoniem: 156901 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:52:
[...]

gheghe netjes! Ik vind het alleen jammer dat S-E geen originele skins uitbrengt..

Ik ben trouwens benieuwd hoe dat staat, dat covertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik ben ook benieuwd naar de covers, graag pics als ze binnen zijn!! :)
Ik vraag me ook af hoe de cover van Pina is, op de foto zie je helemaal geen 'doorzichtig scherm deel,' die moet er wel bij zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Anoniem: 156901 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:52:
[...]

Die ene die jij niet hebt besteld is wel heel erg mooi zeg; en niet duur ... hmmm misschien maar eens een accountje maken op e-bay.... :9~

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Fitting instructions will not be included.
:Y)
Ik ga het niet wagen. Van elke technisch apperaat wat ik "maak" houd ik onderdelen over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

willy1986 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 04:54:
[...]

:Y)
Ik ga het niet wagen. Van elke technisch apperaat wat ik "maak" houd ik onderdelen over :P
Als je dat altijd om 04:54 doet dan kan ik me er wel wat bij voorstellen (8>
Overigens zit de foon met 4 schroefjes vast, dus zo lastig kan het nou ook weer niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
08. January 2006 19:00 MyPhoneExplorer Version 1.3 released !!

Basic changes:

Better filebrowser (folderview and filepreview for: *.mid,*.mp3,*.wav,*.amr,*.jpg,*.gif,*.bmp,*.thm)
Windows-shellextension - upload files via contextmenu of windows-explorer
MemoryStick-support over USB-cable
Setupwizzard to find the right settings
Edit birthdays of the contacts (K750,W800,W550,W900 - please download entire phonebook and organizer from phone !)
MyPhoneExplorer calculates holidays (please enable this for your country in the options)
SMS im/export to *.csv
SMS im/export as website to/from MemoryStick (K750/W800)
subfolders in message-archive
The filetypes *.mpb and *.sms are registred correctly in Windows
MultiSync - one click and all selected items will be synced
Better sync-routines
New languages: indonesia, turkish, ukrainian, slovenia, norsk - many thanks to the translators !

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-03 11:05
Heerlijk zo'n link ;) :Y)

[ Voor 76% gewijzigd door Big-R op 17-01-2006 09:34 ]

Greetz Big-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:01
Anoniem: 28821 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:57:
[...]

dat mag wel alleen je mag er niet hier niet over praten...lekker lomp.

www.telecomvergelijker.nl kan je je hart luchten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djambo
  • Laatst online: 02-05 15:31
EvoII schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:21:
Ok is me gelukt. Update ook eindelijk hoop ik. Hij lijkt sneller te zijn in de menu's, maar als ik bij de sw versie kijk zie ik staan:

R 1AA008
prgCXC125952_EU_1_CL
R 1AA008

Softwareversies voor
LCD- scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig: 4.5

Softwareversies voor ITP
CXC 125 932 R1A038

Aanpassing
CDA 102338/48 R11A
cxc 125953 R1AA008
EUROPE_3

Content versie
PA19

Is dit goed zo?
heb ook geupdate naar R1AA008 maar is toch wat anders, is het toch goed nu?

R 1AA008
prgCXC 1250092_EU_1_C
A R 1AA008

softwearversies voor
LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 0

Camera SWversie
Camera
Huidig 4.5

Softwearversies voor
ITP
CXC 125 932 R 1E

Aanpassing
CDA 102425/ 17 R2A
cxc1250093 R1AA008
EUROPE_3

Content versie
PA11

is dit nu goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Is uw toestel defect?

Stuur het defect toestel van het merk Sony-Ericsson, Samsung, Nokia, Motorola of LG naar het volgende adres:

Dynafix
Daalderweg 21
6361 HK Nuth
045 5 65 61 67

Wij adviseren u de zending te verzekeren en het toestel aangetekend en goed ingepakt te versturen. De simkaart, kabels en accessoires hoeft u niet mee te sturen. Stuur wel een kopie van de aankoopnota en een duidelijke omschrijving van het probleem mee.

(bron: gsm.nl)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98011

Ik heb m'n W800i een paar maanden, en ben er erg tevreden over. Maar ik ben onlangs een van die rubberen dopjes kwijtgeraakt. Ik gebruikte altijd de kleinste maat, maar nu moet ik een andere maat gebruiken en die zitten gewoon niet zo stevig vast. Weet iemand of die dopjes ergens los te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 98011 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:09:
Ik heb m'n W800i een paar maanden, en ben er erg tevreden over. Maar ik ben onlangs een van die rubberen dopjes kwijtgeraakt. Ik gebruikte altijd de kleinste maat, maar nu moet ik een andere maat gebruiken en die zitten gewoon niet zo stevig vast. Weet iemand of die dopjes ergens los te krijgen zijn?
Nee, bespaar je de moeite. ;)
Plaats hier even een oproepje met emailadres (email plaatje van je profiel ff plaatsen)

Heb vanochtend mijn kleine dopjes per post gestuurd naar Ginz, en ik krijg van hem weer een setje Medium dopjes terug :) kost je hoogstens 39 cent. iig wel goedkoper dan bestellen bij SE met de bijbehorende rekening van xx euro's :X

Email even wat W800i gebruikers op dit forum en vraag of ze hun dopjes willen ruilen.
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98011

Ok hierbij dus een oproep:

Wie gebruikt de kleinste dopjes van z'n W800i headset NIET. Ik ben er een van kwijt dus zou die graag willen hebben. In ruil kan ik je oordopjes van andere maten sturen.

[edit] Inmiddels niet meer nodig, er heeft al iemand gemaild.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 98011 op 17-01-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-04 07:56
Anoniem: 98011 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:18:
Ok hierbij dus een oproep:

Wie gebruikt de kleinste dopjes van z'n W800i headset NIET. Ik ben er een van kwijt dus zou die graag willen hebben. In ruil kan ik je oordopjes van andere maten sturen.

Mail naar: [afbeelding]
ik heb ze, ik heb naar je gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik gebruik de standaard dopjes die erop zaten, weet niet welken dat zijn ? :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Laatst online: 21:32
ey

ik moest ff een memo'tje omzetten naar een wav of een mp3'tje
nou kwam ik deze link tegen

http://www.miksoft.net/mobileAMRconverter.htm

het werkt perfect en is ook voor een se geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:17
Jongens maak mij nog es ff lekker met die prachtige W800i, hij ligt bij mijn ouders op mij te wachten... maar ik ga pas vrijdag naar huis! dus moet nog weekje zonder doen!!! HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
telecom zaak binnenlopen? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:17
geen tijd voor... tentamens, heb alleen tijd om af en toe te internetten ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.