Toon posts:

Powerpoint presentatie als executable opslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers :)

Voor mijn stage bedrijf heb ik in powerpoint een digitale catalogus gemaakt. Wonder boven wonder werkt dit perfect.

Het enige obstakel wat ik ben tegengekomen is het opslaan van dit hele project. Het idee van dit alles is dat onze klanten een cd-rom krijgen, deze laden en daarna (automatisch) een executable openen en ze de hele catalogus kunnen bekijken. Ik kan de presentatie wel als .pps opslaan, maar dan zit er geen Microsoft Viewer bij dus heeft het geen nut. Als ik de functie pack & go kies (inpakken & wegwezen) maakt Powerpoint er een .ppt van.

Wat ik dus wil bereiken is dat de klant de cd-rom opent, en dan (automatisch) een executable opent en meteen de catalogus kan bekijken.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Dat bestaat nochtans... Ik geloof dat je het vanuit PowerPoint zelf kan doen (Pack & Go of zoiets).

OK, weer slecht gelezen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Borromini op 18-12-2005 21:26 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Powerpoint naar standalone
Powerpoint Exporteren naar executable
[rml][ powerpoint] presentatie naar .exe[/rml]

Het zijn oude topics maar het idee is duidelijk, zet de presentatie op CD samen met de viewer executable en plaats dat in je autorun.inf bestand.

W&G -> OFF