Powerpoint Exporteren naar executable

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Weet iemand een mogelijkheid om een powerpoint presentatie te exporteren naar bijvoorbeeld een executable?

Met behoud van alle grahpic's die erin zitten heb namelijk een Presentatie gemaakt in pp2002 en moet het morgen draaien op een PC met pp2000 en heb het al uitgeprobeerd alle graphics zijn dus pleiten :(

En pp2002 installeren op die PC op school is geen optie :(

Alvast bedankt voor het openen van deze topic.

Verwijderd

bestand inpakken en wegwezen daarna op een rommetje branden, zo neemt je ook een viewer mee.

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 11:30

MethinX

't is wat!

ik zit niet zo in pp maar het lijkt me logisch dat het niet naar exe te exporteren is...

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

• Padje
Het is gewoon kl*te met PP2002 want dat heb ik al geprobeerd met Pack and Go.

Maar dan zegt PP dat viewer niet geinstalleerd is ??? en dan moet ik een update downloaden maar dan werkt die functie nog steeds niet :'(

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Op donderdag 04 oktober 2001 20:02 schreef Padje het volgende:
heb het al uitgeprobeerd alle graphics zijn dus pleiten :(
Heb je je presentatie al wel eens gesaved als Powerpoint 2000 bestand? Dan zouden de graphics toch niet moeten verdwijnen (animaties wel maar dat is niet zo erg).

...maar ik heb een bel op mijn fiets

• Padje
Op donderdag 04 oktober 2001 21:38 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Heb je je presentatie al wel eens gesaved als Powerpoint 2000 bestand? Dan zouden de graphics toch niet moeten verdwijnen (animaties wel maar dat is niet zo erg).
Dat bedoelde ik eigenlijk ook de Animatie's worden dan gesloopt :-( maar saven als 2000 bestand bied geen uitkomst

• SigmundFreud
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Op donderdag 04 oktober 2001 21:45 schreef Padje het volgende:
Dat bedoelde ik eigenlijk ook de Animatie's worden dan gesloopt :-( maar saven als 2000 bestand bied geen uitkomst
Okee dan is het duidelijk. In Pp 2002 zitten nieuwe animaties, en die werken niet goed in Pp 2000 (zelf ook al gemerkt). Volgens mij kun je dan toch het beste de presentatie aanpassen (animaties eruit slopen), is misschien niet zo mooi maar het werkt dan wel.
Of gewoon sheets met een overhead projector gebruiken, dat is wel vaker een laatste remedie :).

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Verwijderd

Is er nog geen powerpoint 2002/XP viewer bij MS te downloaden?

Ik heb af en toe graag gebruik gemaakt van de Word en Excel viewers. scheelde weer tig MB's op mn harddisk

• dust | zone
  • Laatst online: 25-03 13:34

dust | zone

don't ask...

Ik heb 't net eens effe geprobeerd. Bij de optie Pack & Go krijg je als laatste de optie om de viewer erbij te zetten. Deze wordt er niet standaard in gegooid. Je zult em eerst moeten downloaden.

Op de |:( download site van Microsoft staat hij echter nog niet.

Mooie actie van Microschoft

Asus A7V266 | AMD Dondervogel 1400 | >200 GB aan schijfjes

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:42
Op donderdag 04 oktober 2001 22:56 schreef kptelmo het volgende:
Ik heb 't net eens effe geprobeerd. Bij de optie Pack & Go krijg je als laatste de optie om de viewer erbij te zetten. Deze wordt er niet standaard in gegooid. Je zult em eerst moeten downloaden.

Op de |:( download site van Microsoft staat hij echter nog niet.

Mooie actie van Microschoft
hier stond geblaat :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Pagina: 1