ik heb dus problemen met de snelheidsverhogingen zoals sommige al weten, nu keek ik erg uit naar deze snelheden omdat ik 24/7 download, en nu is me snelheid zelfs achteruit gegaan en intrainwaarden onstabiel, Nu werd me gegarandeerd dat ik 1 januari 2006 de 6 mbit ging halen door een medewerker, maar als ik dat dus niet haal, houden zei zich niet aan hun afspraak, dus toen zei een vriend van me met veel kennis over netwerken enzo dat de OPTA er voor gezorgd heeft dat KPN na een jaar contract niet meer met een JAAR mag verlengen maar gewoon een maandelijkse opzegtermijn heeft, Als je dus al een jaar lid bent, aangezien ik 2 jaar planet heb vind ik dit dan wel interessant, want als ik 1 januari dan niet me speeds haal wil ik graag overstappen op een ADSL2 provider (zal de naam niet noemen).
Overigens haal ik de 3200 kbits al Stabiel en met Gemak 2 jaar dus dat me lijn nu opeens 3200 kbits niet maar aan zou kunnen lijkt mij wel heel sterk, dan had die altijd al onstabiel moeten zijn dacht ik zo.
om deze vraag in het kort te stellen: Is het mogelijk als je al twee jaar een ADSL verbinding van Planet (kpn) hebt deze maandelijks op te zeggen zoals mn vriend zegt ivm de OPTA?
als het kan blijf ik nog een paar maandjes dan bij planet en dan vind ik het wel genoeg als het dan nog niet geregeld is, en ik weet het wel over die lijn afstand enzo maar alsnog wil ik gewoon sneller internet, en niet voor 80 euro als het ook voor 20 kan.
dit is overigens niet als een flame bedoelt naar de mensen die me probeerden dingen uit te leggen, ik word er gewoon een beetje moe van dat ze mij die snelheid garanderen terwijl ik al zeer vermoed dat dit dus niet zo is, en dan kan ik er nix aan doen, en downgraden zie ik niet zitten want dan zit ik nog een jaar traag.
Overigens haal ik de 3200 kbits al Stabiel en met Gemak 2 jaar dus dat me lijn nu opeens 3200 kbits niet maar aan zou kunnen lijkt mij wel heel sterk, dan had die altijd al onstabiel moeten zijn dacht ik zo.
om deze vraag in het kort te stellen: Is het mogelijk als je al twee jaar een ADSL verbinding van Planet (kpn) hebt deze maandelijks op te zeggen zoals mn vriend zegt ivm de OPTA?
als het kan blijf ik nog een paar maandjes dan bij planet en dan vind ik het wel genoeg als het dan nog niet geregeld is, en ik weet het wel over die lijn afstand enzo maar alsnog wil ik gewoon sneller internet, en niet voor 80 euro als het ook voor 20 kan.
dit is overigens niet als een flame bedoelt naar de mensen die me probeerden dingen uit te leggen, ik word er gewoon een beetje moe van dat ze mij die snelheid garanderen terwijl ik al zeer vermoed dat dit dus niet zo is, en dan kan ik er nix aan doen, en downgraden zie ik niet zitten want dan zit ik nog een jaar traag.
[ Voor 20% gewijzigd door Tiduz op 18-12-2005 03:35 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i