Ik heb een formulier gemaakt:
Dit formulier stuurt de user na het invullen van de nodige gegevens door naar mijn processing page 'upload2.php' die de gegevens ook daadwerkelijk zal versturen (ik weet, dat had ik ook in dezelfde pagina kunnen doen). Enfin:
Het enige dat ik te zien krijg is: "Now in upload2.php"
Ik hoop dat het probleem voldoende duidelijk is. Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik dat heel erg waarderen
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <HTML> <FORM METHOD=POST ENCTYPE="multipart/form-data" action="upload2.php"> <input type=file name="filename" > <input type=text name="desc"> <input type=hidden name="toc" value=1> <input type=submit> </form> </HTML> |
Dit formulier stuurt de user na het invullen van de nodige gegevens door naar mijn processing page 'upload2.php' die de gegevens ook daadwerkelijk zal versturen (ik weet, dat had ik ook in dezelfde pagina kunnen doen). Enfin:
PHP:
Wat ik dus wil doen is wel de form data inclusief het te uploaden bestandje verzenden naar http://externe-server/index.php?page=upload, maar wel een tekst tonen (In dit geval dus: echo $pnp_result_page = curl_exec($ch);), maar dit wil ik later nog veranderen iets anders omdat het voor de user helemaal niet nodig is om de pagina op de externe server te zien.1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <?php echo "Now in upload2.php "; $file = $_FILES['filename']; $desc = $_POST['desc']; $toc = $_POST['toc']; $submit_url = "http://externe-server/index.php?page=upload"; $formvars = array("cc"=>"us \n"); $formvars[desc] = $desc; $formvars[toc] = $toc; $formvars[upfile] = "@$file"; // "@" causes cURL to send as file and not string (I believe) // init curl handle $ch = curl_init($submit_url); curl_setopt($ch, CURLOPT_VERBOSE, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_HEADER, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_FOLLOWLOCATION,1); // follow redirects recursively curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, $formvars); // perform post echo $pnp_result_page = curl_exec($ch); curl_close ($ch); ?> |
Het enige dat ik te zien krijg is: "Now in upload2.php"
Ik hoop dat het probleem voldoende duidelijk is. Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik dat heel erg waarderen