Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 aansluiten op de computer en ik kan niets meer doen!

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Pas heb ik een nieuwe mp3 speler gekocht. Creative MuVo V200. Als ik deze aansluit op de usb aansluiting van onze computer kan ik helemaal niets meer met de computer! Geen programma beweegt, geen muis: het beeld blijft staan...het enigste redmiddel dan is de computer weer herstarten.

Al de installatiesoftware had ik volgens de instructies al van tevoren geinstalleerd

Hoe kan het verhopen worden?

groetjes!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je je USB drivers al ns gerefreshed? Al ns een andere pc geprobeerd? Werken andere USB apparaten wel goed?

Kortom, geef wat meer informatie.

Je hebt hier ook al een topic over geopend? :? Dubbelposten is niet de bedoeling hoor.

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 17-12-2005 16:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry,

nou ik heb laatst nog een gewone usb-stick erop gehad en toen werkte nog alles hoe het moest zijn.

Hoe doe je btw USB-drivers refreshen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pak de cd van je moederboard, daar moeten ze op staan. Als andere USB apparaten wel goed werken zou je de speler ook ns op een andere pc moeten testen. Ook kun je de software van Creative ns proberen te herinstalleren.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Je vraag één keer stellen is voldoende. Omdat de hulp in het andere topic al het verst is, gaat deze dicht...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.