Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 aansluiten op de computer en ik kan niets meer doen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pas heb ik een nieuwe mp3 speler gekocht. Creative MuVo V200. Als ik deze aansluit op de usb aansluiting van onze computer kan ik helemaal niets meer met de computer! Geen programma beweegt, geen muis: het beeld blijft staan...het enigste redmiddel dan is de computer weer herstarten.

Al de installatiesoftware had ik volgens de instructies al van tevoren geinstalleerd

Hoe kan het verhopen worden?

groetjes!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Vertel eens iets meer over je hardware. Welk moederbord, chipset, OS ? Heb je de nieuwste drivers voor je USB poort (onderdeel van chipset) geïnstalleerd ?
Overigens hoef je voor die speler geen enkele software te installeren, normaal kun je hem gewoon aansluiten, Windows herkent hem, geeft een driveletter en de bestanden kun je via de verkenner er naartoe slepen (usb mass storage device).

Verwijderd

Topicstarter
haha...dankje! Kun je me dan ook helpen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik zie 2 mogenlijkheden:

Ofwel trekt die mp3 speler zoveel stroom (heel onwaarschijnlijk) dat je voeding niet kan bijhouden -> instabiliteit, windows lockt up

Ofwel gaat er iets mis met het initialiseren van de driver van de mp3, waardoor de mp3 ophangt

Mij lijkt het 2de het meest waarschijnlijke

Probeer het eens eraf te gooie, die software

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 20:53
Is het een USB poort op de voorkant van de case? Veel kans dat die dan verkeerd aangesloten is op het moederbord. Heb ik namelijk ook eens voor gehad :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet genoeg van onze computer, maar specifieke gegevens :? Nah...niet veel in ieder geval. Dit heb k ff opgezocht:

Processor
AMD Athlon(tm) XP 2800+
Versie: x86 Family 6 Model 10 Stepping 0
Snelheid: 2087 MHz

Windows XP professional SP2 (5.1.2600)
Direct X-versie 9.0c

Lokaal station
Totale capaciteit: 111.80 GB
Som van de vaste schijven: (C: D: E: F: G: H: I: J: K: L: M: )
Gebruikt: 22.80 GB

Beschikbaar: 88.99 GB

En...van jij hiervoor: ik zag dat er nog een topic was dat over hetzelfde onderwerp ging, dus ik dacht: ik probeer het maar bij allebei. Allebei kans op misschien iemand die me kan helpen..

Snake 903: moet ik alle software eraf halen? want ik vond het namelijk al raar, pas heb ik nog een gewone usb-stick erop aangesloten en toen ging alles gewoen hoe het moet gaan. Misschien ligt t wel aan de software!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de USBaansluiting is niet voor bij de PC, maar achterin. Van achteruit hebben we een verlengkabel
Maar ik twijfel niet of hij het doet, die doet het, want afgelopen week heb ik er nog een gewone usb-stick in gehad en toen deed ie het perfect.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-11 15:49
Dit heeft niet echt iets met AV te maken; het is een combinatie tussen PC en je Creative MuVo. Ik ga er vanuit dat je met andere USB devices geen problemen hebt, dus hou ik de MuVo als verdachte nummer één over en daarom move ik 't topic naar GT.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem had ik erna wel opgelost: een nieuwe kopen en die andere inruilen: het is nu een Sony NW-E505 en hij werkt prima!
Pagina: 1