wat een gedoe gewoon je mailduif naar het adres toesturen nou maar hopen dat hij aankomt. btw ik heb hem dinsdag op de post gedaan.Op vrijdag 09 februari 2001 18:03 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is dat een heledomme smoes ????
Gewoon een papiertje schrijven en in de brievenbus van de bank gooienwat boeit het als je 2 keer in 1 week er na toe moet ! je houd het eigenlijk op voor de rest
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mmmmmmmmmmm, is er toevallig ergens op het net een "How To Guide" om een backlight 8er je LCD te Tweaken.Op maandag 05 februari 2001 21:55 schreef te(X)en het volgende:
vaak kan je er gewoon losse ledjes achter plaatsen
Weet iemand dit ??????
/edit/
Sorrie, isp loopt te baggeren, pagina's niet bereikbaar en meer van dat ongein.
En pingen kan ik niet meer, ivm het installeren van filters door de isp
Nicap weet er alles van, heeft dezelfde isp
/edit/
And The Only One
Maar met die "How to ..." kan ik je niet mee helpen, helaas.
Het late betalen is een beetje lullig voor de mensen die wel gelijk hebben betaald.
donderdagmorgen g ik naar de bank en ga ik de overboeking regelen, dus woensdag moet het erop staan. En als je morgen nog naar de bank moet om het te laten overschrijven moet je ff een mailtje sturen, dan schrap ik je namelijk van de lijst en komt er een nieuwe.
Als iemand het hier niet mee eens is, moet ie het ff melden in dit topic.(maar dat lijkt me logisch)
Maar het zal er woensdag vast wel op staan, hoop ik voor je.
Verwijderd
Zoja, kun je me dan ff mailen of icq-en.
ik had nml. graag een Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD
Ik doe het toch ff anders. Ik ga morgen ff naar de bank de overboeking regelen. De eerste groep heeft ze ook nog niet, en EIO schijnt ze pas morgen op de post te doen. Ik ga het dus morgen regelen, anders duurt het allemaal wel erg lang. Maar zorg in ieder geval wel dat het bedrag deze week gestort word anders bied ik de overige LCD's in dit forum aan.
[aanvulling]
Heb vandaag EIO betaald. Dus ergens volgende week zal de boel wel verstuurd worden.
Savage007 kan ook worden toegevoegd aan het lijstje met mensen die betaald heeft.
Ik kon net niet op de site van de rabobak komen, dus ik kijk later op de avond(lees: uur of 23:30) wel weer.
Als je EIO een copie van je betalingsopdracht faxt, sturen ze de displays misschien meteen wel op, of in ieder geval sneller. Het kan alleen maar helpen, toch? Ondertussen ga ik dan maar fijn zitten hopen en wachten bij de brievenbus.Heb vandaag EIO betaald. Dus ergens volgende week zal de boel wel verstuurd worden.
Savage007 kan ook worden toegevoegd aan het lijstje met mensen die betaald heeft.
Ik kon net niet op de site van de rabobak komen, dus ik kijk later op de avond(lees: uur of 23:30) wel weer.
Er is verder niks bijgeboekt. Dus alleen savage007 is erbij gekomen. Maar op zich maakt dat voor de betalende mensen niks uit, omdat EIO toch al betaald is.
Ik zal ff een kopietje naar iedereen sturen van de overmaking.
Naar EIO stuur ik niks, omdat ik denk dat dat toch niks uitmaakt. Als ik EIO was zou ik wachten tot het geld er echt op stond.
Dus dat doe ik maar niet. Ik heb ze wel een mailtje gestuurd dat het geld is overgemaakt iniedergeval.
hoeveel was eigenlijk de uiteindelijk bestelling in guldens van alles?
Thunderstorm
Teabeats
Dr_Frickin_Evil
-=ME=-
Leon
GarBaGe
Savage007
En deze zijn er vandaag bijgekomen:
MoRtAl
TriLithium
Van de volgende mensen staat er nog niks op mijn rekening:
as4Raven
ZiXon
ReseTTim
Mike Bennink
Je hebt toch geen overschrijvings kaart in de normale brievenbus gedaan
Als je d;r een bankevelop om heen doet kan het wel...Op dinsdag 13 februari 2001 21:49 schreef SaURoN het volgende:
zoals op de post in de brievenbus
Je hebt toch geen overschrijvings kaart in de normale brievenbus gedaan
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik merk het vanzelf wel als het gestort is.
Verwijderd
Er is iets van 1050 van m'n rekening afgeschreven. Das de betaling aan EIO, maar daar komt dus nog 19% overheen. Dus kom je op ongeveer: 1250.-
As4raven heeft ook betaald nu. Nog 2 te gaan.
Te weten:
Zixon
Mike bennink
Dus alleen Mike bennink moet nog dokken. Verder geen info. Ik denk dat ik volgende week ofzo pas een mailtje krijg dat het geld is ontvangen en dat de bestelling naar het shipping department is verhuist.
En van Grimreaker heb ik ook nog niet gehoord dat ze LCD's ontvangen waren.
Nu precies vier weken geleden heb ik de betaling voor de displays de deur uit gedaan.
Ongeveer 3 weken geleden kreeg ik bericht dat mijn overschrijving goed en wel ontvangen was. Verder werdt er niks over verzending gezegd, maar ik verwachte de zooi toch wel binnen een week te hebben.
Na een week vruchteloos gewacht te hebben heb ik dan toch eio.com gemailed. Zich wisten zich gellukig nog wel te herinneren wie ik was, maar over verzending konden ze niet veel zeggen. Ja, behalve dat mijn order overgedragen was aan de packing en shipping department....
Afgelopen woensdag heb ik dan eindelijk het bericht dat mijn order op 12/02/2001 aan de USMAIL overgedragen is, en dat hij op weg is naar mijn huis.
Sinds de betalingsopdracht zijn er dus al 4 weken verstreken en nog steeds geen disps verschenen... Should be anytime now..
Verwijderd
En ik ben bang dat elke bestelling zo gaat hoor
En wat wou je daarmee zeggen¿Op maandag 19 februari 2001 17:17 schreef Roeland het volgende:
hmz
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb wel wat anders te melden. Mike Bennink heeft nog steeds niet betaald dus ik schrap hem van m'n lijstje. Moet ie maar op tijd zijn, en tijd heeft ie wel gehad dacht ik zo.
Hij heeft een Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD besteld en die gaat nu in de verkoop. Dus als iemand nog iemand weet voor zo'n schermpie? De eerste die zich meld op verbij@rendo.dekooi.nl kan hem kopen(als ie er is uiteraard).
kosten van deze LCD zijn Fl. 58,46 exclusief verzendkosten van mij naar de koper, maar wel inclusief kabeltje.(verzendkosten komen ongeveer op 13,-
\o/
zoiets vergeet je niet!!!Op dinsdag 20 februari 2001 00:27 schreef -=!ME!=- het volgende:
Misschien issie het vergeten
toch:?
Erg dom, zo iemand is geen LCD waard lijkt me
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Ja, kunnen jullie geen actie opzetten van "help te(X)en en SaURon de winter door zonder LCD?", dat alle tweakers dan geld storten op onze rekeningenOp donderdag 22 februari 2001 13:07 schreef SaURoN het volgende:
Duurt echt wel langer, wij w8ten nu al een maand
Voor 149,95 mag u ook meedoen aan de "red iedereen met LCD scherm in bestelling de winter door"-actie.
mvg,
te(X)en
.
.
.
prijzen in euro's
dank jewel, geef die rekening van jou maar ff door dan stort ik wat...Op donderdag 22 februari 2001 17:25 schreef te(X)en het volgende:
Geachte heer ReseTTim,
Voor 149,95 mag u ook meedoen aan de "red iedereen met LCD scherm in bestelling de winter door"-actie.
mvg,
te(X)en
.
.
.
prijzen in euro's
ik hoor btw ook bij de gedupeerde LCD bestellers.
Gedupeerd¿Op donderdag 22 februari 2001 17:58 schreef ReseTTim het volgende:
ik hoor btw ook bij de gedupeerde LCD bestellers.
Das wel erg negatief gezegd...
We krijgen de schermpies wel, het duurt alleen FF...
\o/
Ze zijn er!
Mailtje van Grimreaper:
Was vandaag niet thuis, maar vond daarnet een briefie van de ptt: maandag kan ik mijn zending uit redondo beach california ophalen tegen betaling van 182,60 btw.
vanaf dinsdag kun je dus je disp ophalen, of door mij laten verzenden. Ophalen aan mijn huis moeten we even een afspraak voor maken, aangezien ik werk in mijn vakantie. Ik kan however wel regelen dat er iemand thuis is, die je dan het disp overhandigd.
Ophalen op CS kan ook, maar eigenlijk alleen op donderdag.
Degenen die er een aansluiting bij wilden moeten nog even geduld hebben aangezien ik die dingen nog moet maken en testen.
Verzending gaat 9,90 kosten en waarschijnlijk 3,25 voor de verpakking. Ook krijg ik nog van iedereen 5 gulden koers compensatie.
Mail me met verdere vragen en/of afspraken.
mvgr,
Peter van Schijndel
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Dat is een behoorlijk eindje fietsen...maandag kan ik mijn zending uit redondo beach california ophalen
FF voor de duidelijkheid: Dit is de EERSTE zending, NIET de tweede...
\o/
Ik wil beginnen!
Nu nog wachten op de onze.
Met name omdat mijn andere import project, oakley replicas, ook afgeleverd is.
Als ze geen van beide kwamen was ik een maand meer dan 2000,- armer geworden. En als middelbaar scholier trek ik me dat toch een partij slecht
Ik ben dan namelijk nog op mijn werk, en ook mijn ouders en zusje zijn niet thuis.
En nee er zijn geen sieraden, creditcards of andere waardevolle kleinoden te halen a la casa Schijndel.
Donderdag lijkt mij een ideale dag om af te spreken, zo rond een uur of 3 op centraal moet lukken. Niet lachen, want ik loop dan nog in mijn cateringsoutfit rond.
Nicap: al/nog iets gehoord van eio?
kheb die 4 x 20 besteld en past die nou qua breedte in een 5Œ bay?
Verwijderd
qua breedte wel, alleen qua hoogte nietOp maandag 26 februari 2001 21:46 schreef ReseTTim het volgende:
ik zat opeens zorgen te maken of dat displaytje wel past nadat ik foto's zag van die lcd displays.
kheb die 4 x 20 besteld en past die nou qua breedte in een 5Œ bay?
van www.eio.comViewing Area is: 3" x 1", Display Dimensions: 3 1/2" x 1 5/8" (Height: 3/8"), Board Dimensions: 3 7/8" x 2 3/8" (Height: less than 1/8")
Bij Conrad is de 20x4 display 9,8 x 6,0 wat dan de gehele module is, het display (scherm) zelf is 6,1 x 2,5.
Wat ik met een liniaal zo meet is een 5Œ 4,1 cm hoog, dus past net niet
dus als ik 2 basy pak dan moet het wel passen.Op maandag 26 februari 2001 22:07 schreef [MoRtAl] het volgende:
[..]
qua breedte wel, alleen qua hoogte niet
[..]
van www.eio.com
Bij Conrad is de 20x4 display 9,8 x 6,0 wat dan de gehele module is, het display (scherm) zelf is 6,1 x 2,5.
Wat ik met een liniaal zo meet is een 5Œ 4,1 cm hoog, dus past net niet
btw een brander past dan niet meer in mijn pc
Verwijderd
Tsja, keuzes...keuzes....Op maandag 26 februari 2001 22:19 schreef ReseTTim het volgende:
btw een brander past dan niet meer in mijn pc.
Ik denk dat ik mn lcd gewoon in een mooi kastje maak, of anders een mooi gaat in de voorkant van mn case maken
Lekker belachelijk.
Zoals duidelijk is in bovenstaand verhaal heeft EIO dus nog niks ontvangen. Dus nog gewoon afwachten dus.
Helaas.
\o/
Die is normaal wel aardig snel met overboekingen. Behalve dus naar het buitenland.
Verwijderd
Maar goed als we het maar gewoon krijgen....
En eerste groep soldeer die krengen ff ik wil pics zien!!
psies solderen met die hap of laat in iedergeval ff zien hoe het eruit ziet die displays, vooral die 4 x 20Op woensdag 28 februari 2001 19:31 schreef ZiXon het volgende:
Ja das minder
Maar goed als we het maar gewoon krijgen....
En eerste groep soldeer die krengen ff ik wil pics zien!!
dus plaats ff pics hiero plz.
Ik heb echter vandaag al wel de disps voor 9 personen op de post gedaan, en stuk of 13 disps komen dus morgen aan. Zal niet lang duren voordat de pics dan hier te vinden zijn denk ik.
Tot morgen!
ps wie staan er morgen nog meer in utrecht?
Gezelligheid
ow leuk gaan we counterstrike spelen :):) morgen.Op woensdag 28 februari 2001 21:48 schreef RTBravo het volgende:
* RTBravo is morgen ook aanwezig op CS.
Gezelligheid
welke server?? post ff ip-adres
>:)>:)>:)
(ok, me icoon doet anders denken
Bevindingen:
Het 2x20 display van Koek werkt uitstekend. Draai op het T.NET headlines op dat ding.
De 4x20 van Sauron is echter dood uit de doos gekomen, dat ding doet niks behalve af en toe een character vakje aanzetten.. Je weet wel: net alsof je hard op de plaat van een digitaal horloge drukt... Het spijt me Sauron, maar het is niet anders
Voor de rest:
Bijna alle displays zijn onderweg, en aantal mensen zal ik vanmiddag op Utrecht CS treffen.
Verwijderd
waarvoor moet je wachten, paypal werkt perfect en geen transactie kosten
heb zelf een postbank credit card em gebruik paypal veel...
Verwijderd
Waarschijnlijk staan er ook wel wat tips/oplossingen kijk maar ff:
http://www.eio.com/public/lcd.1999/
http://www.eio.com/public/lcd.2000/
en
http://www.eio.com/public/lcd.2001/ die bestaat niet
nu maar duimen dat die van mij het wel doet...
Euhm als ik me goed kan herinneren hebben wij (eerste LCD inkoop teamOp donderdag 01 maart 2001 10:13 schreef ZiXon het volgende:
Dat is mooi dat je bij pay-pal zit kan je nog is een gezamenlijke inkoop actie organiseren!!
P.S. * RTBravo vind het ook zwaar naai voor Sauron. Vraag me af wat EIO zegt als je hun erop aanmerkt...
Nou ze sturen maar een nieuwe op, je koopt daar toch geen kapot display.Op donderdag 01 maart 2001 12:40 schreef RTBravo het volgende:
P.S. * RTBravo vind het ook zwaar naai voor Sauron. Vraag me af wat EIO zegt als je hun erop aanmerkt...
Maar ff afwachten of er nog meer kapotte displays zijn en dan actie ondernemen.
Er is een kans dat ze zeggen : "Wij hebben goed werkende LCD's opgestuurd. Het zal wel met de post kapot zijn gegaan, of je hebt em thuis verkeerd aangesloten.". Jah en dan zou ik het niet meer weten, wat jij ?
Het zal inderdaad moeilijk worden.
Je zou kunnen proberen hem terug te sturen naar amerika.. maar veel kans geef ik je niet. Bovendien is het alleen al 40 om op te sturen, dus dat schiet niet op.
Ik had je al een bericht gestuurd met daarin een mogelijke oplossing. Via de Url die ik hier niet herhaal, om te voorkomen dat het disp is gekocht voordat jij er de kans toe hebt gehad, kan je redelijk goedkoop aan een nieuwe komen. Als je die naar mij op laat sturen dan monteer ik hem, en geef ik je de helft van de aankoop van de nieuwe display terug. Niet omdat ik schuldig ben aan het je kapotte disp, maar omdat het anders helemaal zo sneu is.
Goed idee? Mail me dan even
maareh hoe weet je sekers dat ie kapot is en dat dat display van Saurun is?
Met de aansluiting die ik nu heb werkt die de display van LRC KOEK wel, maar de display van Sauron niet. Er gebeurt gewoon totaal niks. Het enige wat ie doet is bij powerup heel eventjes heel zachtjes een paar characters aanfaden. De controller is dus gewoon dood.
Hoe ik weet dat ie van Sauron is:
Had hier een heleboel LM2014's liggen. Heb er 1 apart gelegd voor Sauron, en de rest opgestuurd cq naar het station gebracht.
Vond het een beetje naai om hem alsnog om te ruilen met eentje die ik naar het station zou brengen, toen ik wist dat ie kapot was. Dan zou ik iemand met een kapot display, met soldeerresten op de connectors geven. Niet zo netjes toch?
tis begrijpelijk. niemand wil een lcd display hebben waaraan al gesoldeert is en dat jij weet dat ie al kapot is, dat is ergOp donderdag 01 maart 2001 16:26 schreef Grimreaper het volgende:
Hoe ik het zeker weet:
Met de aansluiting die ik nu heb werkt die de display van LRC KOEK wel, maar de display van Sauron niet. Er gebeurt gewoon totaal niks. Het enige wat ie doet is bij powerup heel eventjes heel zachtjes een paar characters aanfaden. De controller is dus gewoon dood.
Hoe ik weet dat ie van Sauron is:
Had hier een heleboel LM2014's liggen. Heb er 1 apart gelegd voor Sauron, en de rest opgestuurd cq naar het station gebracht.
Vond het een beetje naai om hem alsnog om te ruilen met eentje die ik naar het station zou brengen, toen ik wist dat ie kapot was. Dan zou ik iemand met een kapot display, met soldeerresten op de connectors geven. Niet zo netjes toch?
sauron krijgt mijn 2x16 te leen. tegen de tijd dat ie weer geld heeft, zorgt ie dat bij mij op de stoep een 4x20 en mijn 2x16 terecht komen. de 4x20 krijgt hij vervolgens met de helft van de aanschaf weer terug.
De porto van de 2x16 naar hem toe betaal ik, voor de rest worden alle verzendkosten door sauron betaald.
Dit heeft de volgende consequenties voor mij:
* Ik heb nu geen display meer, aangezien het andere display dat ik besteld had niet geleverd is, of gejat bij de douane.
* Ik maak verlies op Sauron. Ik had hem al een schuld van 8 gulden kwijt gescholden, wegens de onmogelijkheid voor hem om bedragen kleiner dan 25,- gulden over te maken (???).
Nu blijkt dat ik ook de porto moet dokken, want ongefrankeerd verzenden kost de ontvanger 23,80.. en dat doe ik hem maar niet aan.
Dit verlies komt bovenop de schade die mij toegebracht is door de douane. Zij hebben mij invoerrecht laten betalen omdat ze de disps aanzagen voor HORLOGE ONDERDELEN.
Eio.com mailen met verzoek om een vervanging is niet extreem usefull aangezien:
* Er gesoldeerd is aan het display, en DOA dus niet aan te tonen valt.
* Voor vervanging is een retourzending nodig, en deze kost sowieso al 40 gulden.
Dit topic is gesloten.
![]()