eio.com: $15 voor een LCD #2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 685 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Roeland: mooi zo hebben we teminste geen dubbel post :P

Ik weet niet wat er met die Ruud is gebeurt maar hij heeft ook nergens meer wat gepost enzo maar laten we er maar van uitgaan dat ie niet veel meer doet :P

Nicap: Tot hoeveel mensen was je van plan te gaan/wachten? Misschien kan je al een lijst postten net zo als Ruud hiero up ook al had gedaan....dus met nick enzo is misschien wat makkelijker :P

En zijn de lcdtjes dan bij jou op tehalen? Zo ja waaro ergens? Of wil je ze liever over de post versturen?

Ik weet niet of we moeten wachten hoor we weten toch wat we in huis halen en komen doen ze wel daar hoeven we niet bang voor te zijn.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:28

Nicap

Tsssk....

Ik zal morgen of vanavond gaan rekenen en stuur jullie allemaal een mailtje met het hoe en wat.

Nu stuur ik ook iedereen een mailtje met wat er allemaal besteld gaat worden. Ik kan het hier wel neerzetten, maar cut'n'paste werkt niet echt overzichtelijk.
Ik heb 1 type LCD veranderd voor iemand(in de hoop dat dat goed was), omdat ik van Grimreaker hoorde dat dat LCD was bedoeld voor temperaturen onder 0.

En ja, er zitten ook een paar mensen bij van de 2e lichting.

Verwijderd

mooi zo tnx ik w8 met spanning af

maar wachten we nou wel of niet op 1ste lichting??

Ik word eigenlijk wel een beetje ongeduldig en wil nou toch wel is gaan solderen :P

En doe je bij elk lcd schermpie een kabeltje auto of moeten we dat nog apart vermelden, lijkt mij handig om gewoon iedereen voor elk schermpie een kabeltje te rekenen

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ja, ik reken voor elke LCD een kabeltje. Dus voor jou 4! *D

Er kan vanaf nu niet meer besteld worden.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Als het goed is heeft iedereen een mailtje gehad met wat hij/zij moet betalen. Er word pas besteld als alles betaald is.
ALs je de LCD wil ophalen, moet je dus niet die verzendkosten erbij doen, maar dat spreekt voor zich lijkt me.

Voordat iedereen betaald heeft zijn de LCD's van de eerste lichting vast wel binnen. En als blijkt dat dat niks is(wat niet te verwachten is) dan worden alle bedragen uiteraard direkt teruggestort. We kunnen wel wachten op de 1e lichting, maar het is zonde van de tijd.
Ik ga nu EIO een mailtje sturen met de bestelling.
Ik heb in de bedragen nog niet rekening gehouden met een eventuele korting. Als het uiteindelijke bedrag verschilt dan word dat uiteraard ook verrekend.
die 35$ verzendkosten komt trouwens van GrimReaker, vandaar dat ik het wist.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

waar ligt Meppel ergens??
en hoeveel uur/min. reizen vanuit A'dam?

ennuh krijgen we nog eigenlijk korting?? en zo niet krijgen we het wel als we zeggen dat die eerste bestelling ook vanaf hiero gedaan was.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Meppel ligt achter Zwolle, vanuit jou plaats dan.
Ik heb vanavond een mailtje gestuurd, ook met de vraag hoeveel korting ik zou krijgen.
Maar als er geen korting komt, trek je je bestelling dan in?
Leon heeft me een mailtje gestuurd met de volgende opmerking. Misschien dar er veel mensen dicht bij elkaar wonen. Bijvoorveeld amsterdam e.o. Ik kan dan de LCD's naar leon sturen en kunnen degenen die in de buurt van hem wonen het daar ophalen. Tis misschien wel een aardig idee. Maar dat moeten jullie zelf maar uitmaken. Ik zal een mailtje sturen naar iedereen met de naam en plaatsnaam en het betreffende e-mail adres dan kunnen jullie dat onderling regelen. Maar wel ff mailen als er iets geregeld is.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 04 februari 2001 01:06 schreef Nicap het volgende:
Meppel ligt achter Zwolle, vanuit jou plaats dan.
Ik heb vanavond een mailtje gestuurd, ook met de vraag hoeveel korting ik zou krijgen.
Maar als er geen korting komt, trek je je bestelling dan in?
Leon heeft me een mailtje gestuurd met de volgende opmerking. Misschien dar er veel mensen dicht bij elkaar wonen. Bijvoorveeld amsterdam e.o. Ik kan dan de LCD's naar leon sturen en kunnen degenen die in de buurt van hem wonen het daar ophalen. Tis misschien wel een aardig idee. Maar dat moeten jullie zelf maar uitmaken. Ik zal een mailtje sturen naar iedereen met de naam en plaatsnaam en het betreffende e-mail adres dan kunnen jullie dat onderling regelen. Maar wel ff mailen als er iets geregeld is.
neej hoor ik trek mijn bestilling niet. maar ik vind het inderdaad wat duurder worden dan ik had verw88. ik d8 dat het max. fl 50,- kon zijn.

kan iedereen die bij Nicap een LCD display heeft besteld ff zijn plaats opgeven waar hij woont dan kunne we gewoon die opstuurkosten delen.

Ik woon zelf in Heemstede ligt naast Haarlem. Ik heb OV dus ik kan zo ff naar A'dam of Den Haag bijv.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik dacht zelf dat het ook wel mee zou vallen. Niet dat het nu tegenvalt trouwens, het is nog steeds niet duur. Die hoge prijs komt voornamelijk door die 35$ verzend en al die bankkosten. Maar dat kan niet anders.
En dan nog de 19% btw, das helemaal lullig

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Stuurde net een icq-tje naar Ruud om te vragen hoe het met die LCD-tjes zit.
Krijg geen reactie terug en hij was gelijk niet meer online.
Kortom: ik heb geen Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD :'(
Tis dat ik zelf al een LCD-tje heb geregeld 4x20 zonder backlight helaas dat wel.
En 1 met Backlight is nog steeds welkom, misschien een 4-de ronde een id.

*NiCap*
Meppel-RdK sl8offer-RGP, komt me bekend voor.
Ikke ook RdK sl8offer, woon 10 Km oid hoger naar het noorden toe

And The Only One

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Nicap ik kom echt iniedergeval niet jou kant op want 2 uur en 2 uur trug in de trein zitten is toch wel erg lang.

MoRtAl
Dr_Frickin_Evil
Thunderstorm
Savage007
as4raven
Teabeats
Elwin vd meer
TriLithium
Leon

het lijkt me slim als we ff kunnen iets regelen zodat de verzendkosten lager zijn.
dus diegene die hier ook mee eens zijn moeten we maar ff hier iets posten en dan kunne we daarna iets afspreken hoe we het psies gaan doen.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik woon in Hattem » 5 KM van ZWOLLE.
Iemand die daar ook in de buurt woont¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Ik woon in Amsterdam!!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Diamon, ik ben inderdaad een RDK-slachtoffer ja, helaas.

en voor de anderen wil ik ff iets duidelijk maken. Er kon sinds gister niemand meer bij omdat ik alles uit ben gaan rekenen. Het is dan ook wel de bedoeling dat alle bestelde LCD's blijven staan zoals die besteld zijn. Ik heb namelijk al 2 mensen gehad die de bestelling wilden veranderen. Bij 1 persoon was dat geen probleem, daar is een nieuwe voor gevonden. Maar Dr_Frickin_Evil besteld de L2012B en de L2014, maar vanmiddag stuurt hij een e-mail met de mededeling dat ie toch maar liever een L4034 wil. Dit is dus niet mogelijk, laat dat duidelijk zijn. Het is een heel geregel en alles moet wel duidelijk zijn.
Verder heb ik iedereen een mailtje gestuurd met namen en plaatsen. Ik hoop dat iedereen daar iets mee kan doen. Verder wil ik er wel op wijzen dat de verzendkosten van mij naar jullie niet in het bedrag gerekend zijn, hou daar wel rekening mee.

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

ik woon vlak bij leeuwarden, misschien dat ik wel ff naar meppel rij voor dat display, ik weet niet in hoeverre je dat van te voren wil weten dat je het opsturen moet of dat ik het kom halen, opzich is het niet zo ver om ff naar meppel te rijden, hebben we ook weer wat te doen, lijkt mij handiger om het ff te bekijken wanneer je die displays binnen hebt

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 14:10 schreef -=!ME!=- het volgende:
Ik woon in Hattem » 5 KM van ZWOLLE.
Iemand die daar ook in de buurt woont¿
Apeldoorn? ik weet niet hoe ver dat van Hattem afligt :)

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zwolle weet je toch wel¿ ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 16:42 schreef -=!ME!=- het volgende:
Zwolle weet je toch wel¿ ;)
Yupz, maar ik meet altijd de afstanden met scooter, dus of het te doen is.

Alternatief is afstand met bus berekenen, dus hoeveel zone's :)

edit:
hoe bedoel je, wazig bericht :P

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op zondag 04 februari 2001 16:45 schreef [MoRtAl] het volgende:

[..]

Yupz, maar ik meet altijd de afstanden met scooter, dus of het te doen is.

Alternatief is afstand met bus berekenen, dus hoeveel zone's :)

edit:
hoe bedoel je, wazig bericht :P
www.anwb.nl/anwb.exe/49mZs915/rpe_start.htm
Totale reisafstand: 37.8 km
Totale rijtijd: 31 minuten

\o/

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Trilithium, e.a.

Het lijkt me handig dat jullie eerst ff regelen bij wie jullie het eventueel gaan halen. Doe dat dan voordat jullie betalen, anders moet dat 2 keer. Ik heb 13,- gerekend( die dus nog wel bij het bedrag op moet), maar als ik het in een dikke envelop doe dan kan dat ook wel goedkoper. Het was mijn bedoeling om er een stevig pakketje van te maken i.v.m. breken. Laten we zeggen dat een envelop 5 gulden kost ofzo. Dan kunnen jullie zelf kiezen voor het type verzenden. En worden er geen verzendkosten overgemaakt, dan stuur ik je wel een e-mail met de vraag naar wie ik het toe moet sturen(dus dan neem ik aan dat jullie iets geregeld hebben.

• TriLithium

TriLithium

heb ff de route opgezocht, ik haal dat ding wel bij je op, is alleen maar A32 tot meppel, een half uurtje volgens de planner, dat rijden we wel ff, geloof ook niet meer lcd's in het lijstje staan die deze kant op moeten, dus das snel klaar

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 04 februari 2001 14:58 schreef ZiXon het volgende:
Ik woon in Amsterdam!!
may be kunnen wij wat afspreken. ik hbe toch OV en de afstand tussen ons als je het vanaf A'dam CS rekent is het een halfuur met de trein.

zeg TriLithium das lullig voor jou dat er niet eens een station is in Wirdum.

als er nog meer mensen richting A'dam willen of Haarlem. post ff

• TriLithium

TriLithium

zeg TriLithium das lullig voor jou dat er niet eens een station is in Wirdum.
je wil ook niet weten wat voor fuck dorp dit is, is geen station rendabel op te krijgen, en al was er een, ging ik nog niet met zo'n geel ding op grote wielen, groepsvervoer stinkt :r

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-08 01:52
EXCUSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor alle mensen die ik teleur heb gesteld met het niet reageren meer op mailtjes en threads. Helaas lag mijn systeem eruit, en het installeren viel nogal tegen... Ook had ik het nogal druk met werk, en dus is de bestelling er al met al behoorlijk ingeschoten. Nogmaals excuses!!! Maar goed, ik heb alles nu weer up and running, en ik heb alle data nog kunnen behouden. pfiew. Ik ga nu alles uitrekenen, ik ga er vanuit dat iedereen die bij mij heeft besteld, en niet heeft afgezegd, alsnog bij mij besteld, en zo niet, dan hoor/lees ik dat nog. Voor tienen morgen staat er een posting van mij op deze thread, plus dat er een mailtje is gestuurd naar iedereen.
Ik hoop nu een beetje duidelijkheid te hebben gegeven omtrent de eio.com bestelling.

TweakBlog

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ruud, ik heb al besteld bij Nicap.
Ik wil dus cancellen. Sorry, maar ik heb het geld al overgemaakt.

\o/

• Diamon

Diamon

The Weird One

Ik zit nu te twijfelen of ik mijn bestelling door wil laten gaan.
Heb immers al een 4x20 LCD, alleen deze heeft geen backlight.

Maar wat is nu de uit eindelijke prijs Ruud.

And The Only One

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

vaak kan je er gewoon losse ledjes achter plaatsen

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ruud P. als het goed is heb ik jou een mailtje gestuurd om het de bestelling bij jou te cancelen want dat leek me wel zo netjes. ennuh ik heb ook al bij Nicap besteld, Sorry.

moet je achter de display nog een neon lampje erachter gooien dan??

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ehm, ik zie hier dat Leon en ZiXon
in A'dam wonen maar als ik weer goed bekijk zie ik bij de ene bestel lijst Leon niet voorkomen en in de andere ZiXon niet voorkomen. mijn vraag is nu is dit 1 en dezelfde persoon??

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik dacht het niet. Ik heb nog steeds geen adres van Zixon gekregen trouwens. Dat is tevens de enige die geen adres heeft doorgegeven.

• killercow
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

kan er nog besteld worden?

zoja dan zou ik graag een 4x20 willen hebben met kabel, want tjah t lijkt me niet al te moeilijk aan te sluiten.

m'n gegevens stuur ik wel naar jullie toe als er nog besteld kan worden

openkat.nl al gezien?

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Yep ik woon inderdaad in Amsterdam.
Ik heb ReseTTim net al gemaild. De liefhebbers kunnen de displays eventueel naar mij
laten sturen en ophalen of ik geef het even af. (Woon vlakbij Leidseplein).
Ik werk in Leiden dus dat kan eventueel ook.
En dan nu maar lekker :Z:z

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 06 februari 2001 01:52 schreef LeonO het volgende:
Yep ik woon inderdaad in Amsterdam.
Ik heb ReseTTim net al gemaild. De liefhebbers kunnen de displays eventueel naar mij
laten sturen en ophalen of ik geef het even af. (Woon vlakbij Leidseplein).
Ik werk in Leiden dus dat kan eventueel ook.
En dan nu maar lekker :Z:z
Leon ik heb jou ook weer een mailtje trug gestuurd. we moeten maar kijken wat we spies afspreken.

Verwijderd

Nicap, als't goed is heb je mijn cash...wat is verder de stand van zaken?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Stand van zaken is nu wacten op de betalingen. Steeds als er een bedrag is ontvangen zal ik het in deze topic zetten.
Ook heb ik een mailtje teruggehad van EIO met de bestelling. TriLithium had pech, omdat de door hem bestelde LCD niet op voorraad was. Hij heeft een ander type gemaild en die heb ik weer doorgemaild aan EIO. Hopelijk is die wel op voorraad.

Het bedrag van de volgende mensen is al gestort:

Teabeats
Dr_Frickin_Evil

Verwijderd

Nicap: sorry voor enig oponthoud
maar m'n adress heb je nu en het geld is onderweg :P

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

bij mij schoot het ff in om geld over te maken. tja dat krijg je als je vrij bent wat later uit je bed komt, je case nog ff een laagje verf moet geven en vervolgens haarlem in moet om nog een fingerguard om te ruilen( had een 9cm gekregen en had 8cm nodig)en vervolgens om nog 17.45 de brillewinkel binne te komen om mijn ogen te testen omdat eindelijk mijn bril binne was die ik in dec. besteld had(hij moest uit Italie komen).
daar dit alles had ik geen tijd om te ontbeiten dus dat doe ik morgen maar.

dat was een dag uit het leven van Tim

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/up.gif

\o/

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Nicap ik heb vandaag het overmakingsvormulier op de post gedaan. dan weet je dat.

hebben jullie btw mijn casemod al gezien.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/121971

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
Hmm tot zover ziet het erna uit dat bestellen bij eio.com echt enorm lang duurt.
Afgelopen woensdag was mijn betaling binnen bij hen, hebben ze vriendelijk bevestigd. Met de mededeling dat de order de eerst volgende shipping day de deur uit zou gaan, wat ook nog bevestigd zou worden. Hierover heb ik tot op heden helaas niks meer vernomen.
Heb ze gister gemailed en hoop vanacht dus bericht terug te krijgen.....

ik laat het het nog horen.

fyi:
ik ben dus de gast die de eerste lading regelt.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

De volgende mensen hebben betaald tot nu toe:

Teabeats
Dr_Frickin_Evil
-=ME=-
Leon

Verwijderd

Kan ik nog bestellen?
zo ja dan wil ik wel een:

Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD - with HD44780 Controller Chip

Verwijderd

mmmmh, lezen zal wel een vak zijn?.....

Verwijderd

oja nou zie ik het maar het was wel een lang topic zodat je er snel overheen leest

• TriLithium

TriLithium

De volgende mensen hebben betaald tot nu toe:

Teabeats
Dr_Frickin_Evil
-=ME=-
TriLithium
uhuh ik betaald, hoe kan het dat dat ik door die fucking drukte van de laatste dagen ik nog steeds niet bij de bank ben geweest????

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op donderdag 08 februari 2001 17:20 schreef TriLithium het volgende:
uhuh ik betaald, hoe kan het dat dat ik door die fucking drukte van de laatste dagen ik nog steeds niet bij de bank ben geweest????
Een anonieme schenker¿ :)

\o/

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Sorry Trilithium, je hebt gelijk. Ik las een beetje krom. Jij staat boven Leon in m'n ecxelletje. Trilithium moet dus Leon zijn.
Excuses.
Er is er ook weer 1 bijgekomen:

Teabeats
Dr_Frickin_Evil
-=ME=-
Leon
GarBaGe

Verwijderd

dat van mij komt eraan, heb mn vader opdracht gegeven, en hij doet altijd eens in de zoveel tijd alles achter elkaar :)

dus heb geduld ;)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

mijne is al onderweg hij zal nu wel ergens met de mailduif in nederland vliegen, k hoop voor je dat hij zijn mond niet open doet want anders raakt hij nog het geld kwijt dat voor jou bedoeld was. :)

• Leon O.
  • Niet online

Leon O.

Kom op jongens, niet zo treuzelen. Gewoon dat geld meteen overmaken, des te sneller kunnen die LCD's besteld worden ! Al die smoezen van 'ik heb het druk' of 'mijn tante heeft de griep' of 'de kat van de buren heeft diarree', daar kopen we niks voor :)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Er zijn nu 6 mensen die betaald hebben:

Thunderstorm
Teabeats
Dr_Frickin_Evil
-=ME=-
Leon
GarBaGe

• TriLithium

TriLithium

wil het wel versturen, maar ik als ik thuis kom is de bank al dicht :(:(
tenminste de laatste vier dagen althans

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 09 februari 2001 16:41 schreef TriLithium het volgende:
wil het wel versturen, maar ik als ik thuis kom is de bank al dicht :(:(
tenminste de laatste vier dagen althans
Brievenbus¿
Dan zorg PTT wel voor de rest..

\o/

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 21:20 schreef [MoRtAl] het volgende:
dat van mij komt eraan, heb mn vader opdracht gegeven, en hij doet altijd eens in de zoveel tijd alles achter elkaar :)

dus heb geduld ;)
Ligt het aan mij, of is dat een heledomme smoes ????
Gewoon een papiertje schrijven en in de brievenbus van de bank gooien :? wat boeit het als je 2 keer in 1 week er na toe moet ! je houd het eigenlijk op voor de rest |:(

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 09 februari 2001 18:03 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Gewoon een papiertje schrijven en in de brievenbus van de bank gooien :? wat boeit het als je 2 keer in 1 week er na toe moet ! je houd het eigenlijk op voor de rest |:(
of in een bankvelop en dan in de dichtsbijzijnde briefenbus.

\o/

Verwijderd

[..]

ik had het over girotel, kom op zeg.......je gaat tegenwoordig toch niet meer de deur uit ;)

maar ik zorg ervoor dat het morgen gestort word :)

• SaURoN
  • Niet online
Nou girotel kan je altijd doen dus waarom nu niet :?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

[..]

wat een gedoe gewoon je mailduif naar het adres toesturen nou maar hopen dat hij aankomt. btw ik heb hem dinsdag op de post gedaan.

• Diamon

Diamon

The Weird One

Op maandag 05 februari 2001 21:55 schreef te(X)en het volgende:
vaak kan je er gewoon losse ledjes achter plaatsen
Mmmmmmmmmmm, is er toevallig ergens op het net een "How To Guide" om een backlight 8er je LCD te Tweaken.
Weet iemand dit ??????

/edit/
Sorrie, isp loopt te baggeren, pagina's niet bereikbaar en meer van dat ongein.
En pingen kan ik niet meer, ivm het installeren van filters door de isp :r :( :r
Nicap weet er alles van, heeft dezelfde isp
/edit/

And The Only One

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Inderdaad Diamon. Het moet ook niet gekker worden zoals het nu is. Internet met intervallen, belachelijk. Het ligt volgens mij gewoon aan die kut transparante proxie. Alles doet het gewoon, mail, icq, alles behalve een beetje surfen.

Maar met die "How to ..." kan ik je niet mee helpen, helaas.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

moet je er dan zelf nog een black light ofzo erachter doen. ennuh wat doet dat licht dan??

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Er zijn verder nog geen betalingen binnengekomen. Als dat te lang duurt zet ik de types LCD die de niet betalers hebben besteld in dit topic. Iemand die te laat was om te bestellen kan dan reageren en dan doet diegene maar mee, i.p.v. de late betalers. Woensdag moet alles binnen zijn, anders heb je pech, komt het donderdag binnen dan stort ik het direct weer terug.
Het late betalen is een beetje lullig voor de mensen die wel gelijk hebben betaald.
donderdagmorgen g ik naar de bank en ga ik de overboeking regelen, dus woensdag moet het erop staan. En als je morgen nog naar de bank moet om het te laten overschrijven moet je ff een mailtje sturen, dan schrap ik je namelijk van de lijst en komt er een nieuwe.

Als iemand het hier niet mee eens is, moet ie het ff melden in dit topic.(maar dat lijkt me logisch)

• TriLithium

TriLithium

als het mee zit dan heb je die van mij woensdag wel, weet alleen niet wat mijn bank er evt mee uitvreet, dus das ff een probleem

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Het is algemeen bekend dat de bank 2 dagen wacht met doorsluizen. Maar daar mag je de bank niet de schuld van geven. Je hebt vanaf maandag kunnen betalen.
Maar het zal er woensdag vast wel op staan, hoop ik voor je.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

je weet dus nog nie of je mijn geld binne hebt??

Verwijderd

is het nog mogenlijk om er nog een te bestellen?
Zoja, kun je me dan ff mailen of icq-en.

ik had nml. graag een Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Je geld staat er nog niet op, heb net nog ff gechecked. Alleen de mensen die ik al had genoemd. Maar ik denk dat er morgen wel weer het een en ander op staat hoor. Als je vrijdag ofzo hebt overgemaakt staat het er denk ik morgen pas op.

Ik doe het toch ff anders. Ik ga morgen ff naar de bank de overboeking regelen. De eerste groep heeft ze ook nog niet, en EIO schijnt ze pas morgen op de post te doen. Ik ga het dus morgen regelen, anders duurt het allemaal wel erg lang. Maar zorg in ieder geval wel dat het bedrag deze week gestort word anders bied ik de overige LCD's in dit forum aan.

[aanvulling]
Heb vandaag EIO betaald. Dus ergens volgende week zal de boel wel verstuurd worden.
Savage007 kan ook worden toegevoegd aan het lijstje met mensen die betaald heeft.
Ik kon net niet op de site van de rabobak komen, dus ik kijk later op de avond(lees: uur of 23:30) wel weer.

• Roeland_
  • Laatst online: 27-04 02:13
hmz

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ok dan w88 we maar ff. :)

• Leon O.
  • Niet online

Leon O.

Heb vandaag EIO betaald. Dus ergens volgende week zal de boel wel verstuurd worden.
Savage007 kan ook worden toegevoegd aan het lijstje met mensen die betaald heeft.
Ik kon net niet op de site van de rabobak komen, dus ik kijk later op de avond(lees: uur of 23:30) wel weer.
Als je EIO een copie van je betalingsopdracht faxt, sturen ze de displays misschien meteen wel op, of in ieder geval sneller. Het kan alleen maar helpen, toch? Ondertussen ga ik dan maar fijn zitten hopen en wachten bij de brievenbus.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

LeonO, zet daar dan ook meteen je koelkast, fornuis en stoel met pc zodat je niet verhongerd of wat er ook kan gebeuren met je. :)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

{aanvulling 2]

Er is verder niks bijgeboekt. Dus alleen savage007 is erbij gekomen. Maar op zich maakt dat voor de betalende mensen niks uit, omdat EIO toch al betaald is.
Ik zal ff een kopietje naar iedereen sturen van de overmaking.
Naar EIO stuur ik niks, omdat ik denk dat dat toch niks uitmaakt. Als ik EIO was zou ik wachten tot het geld er echt op stond.
Dus dat doe ik maar niet. Ik heb ze wel een mailtje gestuurd dat het geld is overgemaakt iniedergeval.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

stel dat je dat toch deed zo'n mailtje naar EIO zouden ze nog kunnuh denken heeft die gast het wel op de bus gedaan of heeft ie gewoon een check geschreven ingescand en daarna weer verscheurt. dus als ik EIO was zou ik ook w88 totdat het geld binne is.

hoeveel was eigenlijk de uiteindelijk bestelling in guldens van alles?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

De volgende mensen hebben betaald:
Thunderstorm
Teabeats
Dr_Frickin_Evil
-=ME=-
Leon
GarBaGe
Savage007

En deze zijn er vandaag bijgekomen:
MoRtAl
TriLithium

Van de volgende mensen staat er nog niks op mijn rekening:
as4Raven
ZiXon
ReseTTim
Mike Bennink

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

dat is maf ik heb het dinsdag op de post gedaan. :? waar is het geld:?

• SaURoN
  • Niet online
zoals op de post in de brievenbus :?

Je hebt toch geen overschrijvings kaart in de normale brievenbus gedaan :?

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op dinsdag 13 februari 2001 21:49 schreef SaURoN het volgende:
zoals op de post in de brievenbus :?

Je hebt toch geen overschrijvings kaart in de normale brievenbus gedaan :?
Als je d;r een bankevelop om heen doet kan het wel...

\o/

• SaURoN
  • Niet online
Je moet het gewoon in de bankbrievenbus doen want PTT heeft nog al vaak de neiging om het kwijt te raken, of te jatten :(:(

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

kheb het in een echte originele postbank envelop gestopt en op de bus gedaan. maareh kan ik anders ook naar het postkantoor gaan en daar vragen of het al overgemaakt is??

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Nicap ol ga strax ff voor de sekersheid ff mijn overmakingsgiro nr. van jou checke of ik dat wel goed heb overgeschreven. ennuh was die bestelling rond de fl 1200,- dan vind ik dat is toch best wel veel.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dat kan je altijd vragen. Maar het is bekend dat de postbank nogal traag is met overmaken. Dat wil zeggen dat het wel van jou bank is afgeschreven, maar nog niet bij mij. Zo verdienen ze er meer aan dan andere banken. Vandaar dat bijna alles gratis is bij de postbank. Of is dat al heel lang geleden dat bijna alles gratis was??
Ik merk het vanzelf wel als het gestort is.

• TriLithium

TriLithium

mooi dat dat van mij is overgemaakt

Verwijderd

Je moet het gewoon goed doen. Neem girotel of rabobankieren ofzo. Dan heb je het devolgende dag. Van postbank naar rabo 2/3 dagen ofzo...

• Nicap

Nicap

Tsssk....

ReseTTim, je geld staat erop. Nu die andere 3 nog.
Er is iets van 1050 van m'n rekening afgeschreven. Das de betaling aan EIO, maar daar komt dus nog 19% overheen. Dus kom je op ongeveer: 1250.-

As4raven heeft ook betaald nu. Nog 2 te gaan.
Te weten:

Zixon
Mike bennink

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

nog info voor ons Nicap??

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ja, Zixon heeft ook betaald nu.
Dus alleen Mike bennink moet nog dokken. Verder geen info. Ik denk dat ik volgende week ofzo pas een mailtje krijg dat het geld is ontvangen en dat de bestelling naar het shipping department is verhuist.

En van Grimreaker heb ik ook nog niet gehoord dat ze LCD's ontvangen waren.

• schijndel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:36
Oke dan zal Grimreaper:) hier even een update plaatsen over de eerste order.

Nu precies vier weken geleden heb ik de betaling voor de displays de deur uit gedaan.
Ongeveer 3 weken geleden kreeg ik bericht dat mijn overschrijving goed en wel ontvangen was. Verder werdt er niks over verzending gezegd, maar ik verwachte de zooi toch wel binnen een week te hebben.
Na een week vruchteloos gewacht te hebben heb ik dan toch eio.com gemailed. Zich wisten zich gellukig nog wel te herinneren wie ik was, maar over verzending konden ze niet veel zeggen. Ja, behalve dat mijn order overgedragen was aan de packing en shipping department....
Afgelopen woensdag heb ik dan eindelijk het bericht dat mijn order op 12/02/2001 aan de USMAIL overgedragen is, en dat hij op weg is naar mijn huis.

Sinds de betalingsopdracht zijn er dus al 4 weken verstreken en nog steeds geen disps verschenen... Should be anytime now..

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dan zal ik ze volgende week dinsdag ofzo ff een mailtjes sturen of er al schot in zit. Samen met een kort verhaaltje met jou bevindingen. Ik hoop dat het een toevalstreffer was bij jou en dat ze dat dus niet bij iedereen flikken.

Verwijderd

YEAH! ik heb dus (eindelijk) betaald, mooi zo. Ik ben dus ook weer terug :P Je hoort van me Nicap....

En ik ben bang dat elke bestelling zo gaat hoor :(

Verwijderd

hmz

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op maandag 19 februari 2001 17:17 schreef Roeland het volgende:
hmz
En wat wou je daarmee zeggen¿ ;)

\o/

• Nicap

Nicap

Tsssk....

hoi, ik heb verder nog geen nieuws m.b.t. EIO.
Ik heb wel wat anders te melden. Mike Bennink heeft nog steeds niet betaald dus ik schrap hem van m'n lijstje. Moet ie maar op tijd zijn, en tijd heeft ie wel gehad dacht ik zo.
Hij heeft een Seiko L2014 4X20 LED Backlight LCD besteld en die gaat nu in de verkoop. Dus als iemand nog iemand weet voor zo'n schermpie? De eerste die zich meld op verbij@rendo.dekooi.nl kan hem kopen(als ie er is uiteraard).
kosten van deze LCD zijn Fl. 58,46 exclusief verzendkosten van mij naar de koper, maar wel inclusief kabeltje.(verzendkosten komen ongeveer op 13,-

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Dat is lullig eerst bestellen en vervolgens nix meer van je te laten horen.:(:(

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Misschien issie het vergeten :?

\o/

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 20 februari 2001 00:27 schreef -=!ME!=- het volgende:
Misschien issie het vergeten :?
zoiets vergeet je niet!!!
toch:?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Hij mailde wel terug. Na die scan van de betaling. Maar daarvoor heeft ie tijd genoeg gehad, en na die tijd ook. Dus als ie het vergeten is is hem dat 2 keer gelukt.
Erg dom, zo iemand is geen LCD waard lijkt me

• Leon O.
  • Niet online

Leon O.

Ei-o Ei-o, waar blijft dat mooi' kado?
Any news?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Heb dinsdag een mailtje gestuurd met de vrfaag hoe lang het nog ongeveer zou duren. Kreeg woensdag een mailtje terug> Er stond dat de betaling nog niet ontvangen was en als ie wel ontvangen was dan zou de bestelling naar shipping gaan en binnen een week verstuurd worden. Als het eenmaal verstuurd was dan zou het met een week hier moeten zijn. Dus ga er maar vanuit dat het dus nog 2 weken gaat duren. :(

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Ik denk dat het nog wel iets langer zal zijn, de eerste bestelling is ook nog steeds niet binnen :(

• SaURoN
  • Niet online
Duurt echt wel langer, wij w8ten nu al een maand ;(
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.