Toon posts:

[JS] Alternatief voor slidebar ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op deze page ben ik bezig met een dynamisch thumbnail resize script, het gaat nu nog nergens over (en werkt nog niet in FF), het zijn gewoon een berg li's die de resize functie aanspreken en dit word opgelost met js, dit is nog de testing fase.

Voor degene die niet zien waar ik het over heb, onder "The Netherlands" staat een plaatje, ga er met je muis over heen.

Het effect werkt m.i. goed en wil dit graag behouden, nu zijn er genoeg van die slidebars te vinden maar eigenlijk wil ik dat niet gebruiken en zoek naar een alternatief of zou ik ervoor moeten kiezen het simpel te houden bijv. met small | normal | large ?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-04 09:31
Wat is nu precies het probleem? Dit werkt toch al grappig als je het wat netter uitwerkt?

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 13:05
hmmm
HTTP 403.9 - Access Forbidden: Too many users are connected
Internet Information Services
iets stabielere host misschien?

edit:
ah. Werkt alweer. Inderdaad, vind dit wel een aardige oplossing hoor. De keuze of je deze oplossing wil gebruiken of inderdaad "small, normal, large" moet je toch echt zelf maken, da's gewoon een design oplossing. Ik vind dit wel een leuke oplossing in ieder geval.

[ Voor 50% gewijzigd door party42 op 17-12-2005 13:31 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-04 00:32
party42 schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 13:29:
hmmm

[...]

iets stabielere host misschien?
krijg ik ook

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
@TS: het werkt hier gewoon onder FF hoor :?
verder vind ik dit mooier/beter dan small/normal/large ofzo

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
hmm inderdaad, in topstyle (FF preview) deed ie het niet, in FF zelf wel.

ik zit hier lokaal met IIS en die heeft een userlimit (die heb ik net even "aangepast" :) zouden er nu 40 max moeten zijn)
Wat is nu precies het probleem? Dit werkt toch al grappig als je het wat netter uitwerkt?
en daar zit even de crux, weet nog niet helemaal hoe ik het "netter" maak, vandaar dat ik aan iets als een slidebar zat te denken, maar dat vreet teveel js code, plus dat ik het dan moet rippen, dat zie ik niet als uitdaging.

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-04 15:43
Zou je niet liever een slidebar hebben? Dus dat je niet met een mouseover alleen werkt, maar met een schuifje dat je echt moet schuiven? Op deze manier hebben denk ik vooral veel mensen die minder 'mouse-handy' zijn moeite om 'm goed in te stellen...

Verbouwing

Verwijderd

Topicstarter
Mithrandir schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:59:
Zou je niet liever een slidebar hebben? Dus dat je niet met een mouseover alleen werkt, maar met een schuifje dat je echt moet schuiven? Op deze manier hebben denk ik vooral veel mensen die minder 'mouse-handy' zijn moeite om 'm goed in te stellen...
op zich is een slider ook mooi, maar hoopte op een alternatief (als dat er al is).
Pagina: 1