Hallo,
Ik ben nieuw hier, en heb deze vraag niet zo snel kunnen vinden.
Het gaat om het volgende..
Ik wil graag overstappen naar Internetplusbellen van KPN, hiervoor moet ik een ADSL aansluiting hebben. Ik zit nu op het internet via @Home en wil daar graag vanaf, en Internetplusbellen leek me een mooie optie.
Nu komt het bij het aanvragen kwam ik niet eens door de postcodecheck, dit kon wel een maand of 2 geleden bij het bekijken naar beschikbaarheden op mijn adres. Na veel onderzoek blijkt het dat ik aangesloten zit op het glasvezelnetwerk.
Dit moet dus kortgeleden gebeurd zijn, aangezien ik dus een aantal maanden geleden wel ADSL kon aanvragen op mijn huisadres.
Nu is mijn vraag..
- in de moderne tijd is het nu onmogelijk om ADSL te krijgen,
- en hoe zit het dan met ADSL 2 kan dit wel via glasvezel???
- Wat kan ik doen om eventueel terug te gaannaar 'koper'.
Wie kan me uit de brand helpen.
Ik ben nieuw hier, en heb deze vraag niet zo snel kunnen vinden.
Het gaat om het volgende..
Ik wil graag overstappen naar Internetplusbellen van KPN, hiervoor moet ik een ADSL aansluiting hebben. Ik zit nu op het internet via @Home en wil daar graag vanaf, en Internetplusbellen leek me een mooie optie.
Nu komt het bij het aanvragen kwam ik niet eens door de postcodecheck, dit kon wel een maand of 2 geleden bij het bekijken naar beschikbaarheden op mijn adres. Na veel onderzoek blijkt het dat ik aangesloten zit op het glasvezelnetwerk.
Dit moet dus kortgeleden gebeurd zijn, aangezien ik dus een aantal maanden geleden wel ADSL kon aanvragen op mijn huisadres.
Nu is mijn vraag..
- in de moderne tijd is het nu onmogelijk om ADSL te krijgen,
- en hoe zit het dan met ADSL 2 kan dit wel via glasvezel???
- Wat kan ik doen om eventueel terug te gaannaar 'koper'.
Wie kan me uit de brand helpen.