Toon posts:

bedrijf gezocht voor webdesign

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn natuurlijk een heleboel bedrijven op internet te vinden die websites maken. Laat dat even duidelijk zijn, daar hebben we al lang gekeken.

Maar... wat is nou echt een GOED bekend bedrijf wat aan webdesign doet? Daar zijn we namelijk naar op zoek.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:22:
Er zijn natuurlijk een heleboel bedrijven op internet te vinden die websites maken. Laat dat even duidelijk zijn, daar hebben we al lang gekeken.

Maar... wat is nou echt een GOED bekend bedrijf wat aan webdesign doet? Daar zijn we namelijk naar op zoek.
mja je gaat nu vragen om dingen die mensen nu moeten gaan posten die we liever hier niet hebben.. reclame dus.

zoek gewoon telefoonboek/goudengids door en kijk welke bedrijf wat al heeft gemaakt en trek je conclusies.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 19:27
webdesign? Dus enkel het grafisch design van de site, of webdesign + webdevelopment? Dus en het grafisch design en de realisatie van de site erachter?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mocht je huiskamertoegang hebben, kun je eens kijken in de thread [URL=://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1091657/]Extreme webdesign (de top dus)[/URL].

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat wil je nou horen? Een bedrijfsnaam van een bedrijf wat mooie websites ontwikkeld?
Of eisen waaraan een goed webdesign bedrijf aan moet voldoen?

Verwijderd

Topicstarter
addictive schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:24:
webdesign? Dus enkel het grafisch design van de site, of webdesign + webdevelopment? Dus en het grafisch design en de realisatie van de site erachter?
Nee, het gaat puur om het grafisch uiterlijk, dus echt het design... het implementeren regelen we verder weer zelf.

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Laat door verschillende bedrijven een offerte maken, mss een voorbeeldje...

Verwijderd

Topicstarter
Beekforel schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:26:
Wat wil je nou horen? Een bedrijfsnaam van een bedrijf wat mooie websites ontwikkeld?
Of eisen waaraan een goed webdesign bedrijf aan moet voldoen?
Dat is natuurlijk allebei interessant. Maar het eerst punt hebben ze hier liever niet, dus dan gaan we maar naar punt 2. :)

aan welke eisen moet een goed webdesign bedrijf voldoen?

Verwijderd

Topicstarter
0X55AA schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:27:
Laat door verschillende bedrijven een offerte maken, mss een voorbeeldje...
Nee, dat is dus niet wat we willen... we zijn niet op zoek naar een eenmanszaakje van iemand die toevallig eens een keer een mooie website heeft gemaakt. We zoeken een bedrijf dat bekend staat om zijn profesionaliteit op het gebied van webdesign.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
yoursite! Zitten in rotterdam, erg goeie ervaringen mee. :) www.yoursite.nl geloof ik. Echt bedrijf, echte mensen, geen thuisknutselaar iig ;)

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-04 11:56

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:30:
[...]

Nee, dat is dus niet wat we willen... we zijn niet op zoek naar een eenmanszaakje van iemand die toevallig eens een keer een mooie website heeft gemaakt. We zoeken een bedrijf dat bekend staat om zijn profesionaliteit op het gebied van webdesign.
Woedend! of Lost Boys, of Info, etc etc.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Verwijderd

dan ga je zoeken naar websites die je mooi vind en dan mail je daar de bouwers van? zoek in elk geval zelf, je vraagt nu om meningen.
of kijk eens of de shopsurvey toevallig wat heeft onder het kopje website bouwers ofzo.

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:27:
[...]

Dat is natuurlijk allebei interessant. Maar het eerst punt hebben ze hier liever niet, dus dan gaan we maar naar punt 2. :)

aan welke eisen moet een goed webdesign bedrijf voldoen?
Aan welke eisen het moet voldoen ligt natuurlijk aan jullie bedrijf :) lijkt me logies. Jullie weten wat je wil.

Sign here please

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Scrummie schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 14:32:
[...]

Woedend! of Lost Boys, of Info, etc etc.
Woedend is gaaf, lost boys is onbetaalbaar en imo meer lucht. Ik moet ook zeggen dat die tent waar oh, when? werkt ook wel behoorlijk puik werk neer weet te zetten :)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Let erop dat je bij de grote bedrijven vaak de hoofdprijs betaald. Wij hebben een website laten ontwikkelen bij een groot bedrijf voor een grote prijs, maar zijn absoluut niet tevreden. We zitten nu bij een veel kleiner bedrijf, met persoonlijk contact en technisch minstens zulke capabele mensen. Dat bevalt een stuk beter. Qua professionaliteit hoeft een klein bedrijf natuurlijk niet onder te doen voor een van de grote namen. Je moet zelf ook een goed gevoel hebben bij het bedrijf, ik denk dat dat erg belangrijk is. Staar je dus niet blind op een paar grote namen.

edit:
ach, spammen voor een ander mag wel toch? YourSite!

[ Voor 8% gewijzigd door P_de_B op 16-12-2005 14:38 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
http://www.ciceroprod.nl/
http://www.ppa-advertising.nl/
http://www.ism.nl/

Bij alle 3 ken ik wel wat goede designers, dus ik weet dat ze goed werk kunnen leveren (mits je niet voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten). En die bedrijven komen heel aardig overeen met wat P_de_B zegt. Overigens zijn hun sites zélf niet altijd representatief voor het werk dat ze kunnen leveren :X

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 16-12-2005 14:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:46

TheBorg

Resistance is futile.

Gewoon portfolio's kijken tot je een ons weegt. Naar aanleiding daarvan heb ik ook een aantal keer websites laten ontwerpen door thuisknutselaars, en naar volle tevredenheid. Ik heb nu zelfs een vaste thuisknuselaar. Ze zijn echt niet per definitie 'slecht'. :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

Niet toegestaan, wij gaan niet voor je op zoek ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 31% gewijzigd door André op 16-12-2005 14:39 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.