yu, en dat dat aan hun lag kon je zelf ook zien, want pingen naar die sites werkt wel.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
jah ik dacht al want
http://www.omroep.nl/bnn
doet het wel, wat zou er aan de hand zijn er is vet veel down van hun
http://www.omroep.nl/bnn
doet het wel, wat zou er aan de hand zijn er is vet veel down van hun
Ja, maar wat wil je dat ik eraan ga doen? Er is zo vaak een site down, maar niet echt een reden om dit te melden. Er zijn vele redenen waarom die site down kan zijn.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
ik vind het zo vaag dat BNN wel up is maar de rest van de omroepen niet.. zou toch een reden voor moeten zijn, zo'n grote site als omroep en avro enzow mag eigenlijk niet lang down zijnJust_I schreef op woensdag 14 december 2005 @ 00:54:
Ja, maar wat wil je dat ik eraan ga doen? Er is zo vaak een site down, maar niet echt een reden om dit te melden. Er zijn vele redenen waarom die site down kan zijn.
Zo van
Geduld is een schone zaak!!
Geduld is een schone zaak!!
Ik vind dit niet echt een topic waardig 
Maar wie ben ik
Maar wie ben ik
Jah kan slotje op eigenlijk, de site doet het na 2uur weer.. en is voorledig vernieuwd, maar dat was dus niet van te voren gezegt
Voor de volgende keer:
en:Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
dion_b schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:20:
Wat nou 'topic kan dicht'![]()
GoT is geen helpdesk! We werken niet met tickets oid, en een topic is ook niet 'van' de topicstarter. Sowieso staat duidelijk in de GoT Huisregels dat om een slotje roepen in een topic niet gewenst is. Niet doen dus.
[ Voor 39% gewijzigd door sdomburg op 14-12-2005 02:02 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()