![]() | ||
Inleiding. | ||
Het begon allemaal enkele maanden terug. Ik deed mee met de coolermaster casemod contest. Zoals de naam al zegt is dit een casemod contest voor de mensen die gebruik maken van coolermaster onderdelen. De wedstrijd was opgedeeld in meerdere rondes, waarbij ik de voorrondes won met I-spider. In de 1e ronde waren er zo'n 40 deelnemers, hiervan werden er 10 uitgekozen door de forumleden welke doormochten daar de 2e ronde. Daar werden de 5 finalisten uit gekozen. Elke overwinning werdt natuurlijk beloond met prijzen die men later weer nodig zou gaan hebben. Voor de finale was het namelijk de bedoeling om een compleet nieuwe kast te bouwen met het gebruik van uitsluitend hun onderdelen. Dat betrof: ventilators, behuizing, voeding, fancontroller/HDD koeler, CPU koeler en nog wat dingetjes. Om dat alles te combineren was er zo'n 2,5 maand de tijd. En de einddatum was afgelopen weekend. | ||
Het idee. | ||
Altijd het lastige begin, wat ga ik maken en hoe? Meestal krijg je een idee en koop je daarna de kast, nu had ik de kast al en moest ik het idee juist nog gaan verzinnen. Ik won met de wedstrijd een centurion kast, echter had ik nog een praetorian case staan, welke mij meer geschikt leek door zijn betere modbaarheid. Maargoed, een idee was er nog niet. Totdat ik samen met mijn pa zat te kijken en mezelf opeens afvroeg wat "praetorian" nu eigenlijk betekende. Ik zocht het op en het scheen iets met een soort van bodyguard in de romeinse tijd te maken te hebben. Het maakte mij weinig meer uit wat het precies was, want het idee van de romeinse tijd was geboren. Ik begon met schetsen en ideeen opdoen. | ||
Het resultaat. | ||
Ik weet niet wat leuker is, eerst de "in progress" foto's en daarna het eind resultaat of andersom. Daarom dit keer andersom | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
woei wat een gave mod! ik had je preview al doorgekregen (die van zoek de muis
) Maar dit is echt gaaf gemaakt! vooral het gebruik van touw en afgebroken hout! erg origineel!
Geweldig idee en super uitvoering echt top. Je herkent de muis niet eens meer tussen al die stenen prachtig!
//enige puntje wat je imho anders had kunnen doen zijn de schroeven voor de bevestiging van o.a. de kaarsenhouder had je beter van die mooie oude spijkers voor kunnen gebruiken
//enige puntje wat je imho anders had kunnen doen zijn de schroeven voor de bevestiging van o.a. de kaarsenhouder had je beter van die mooie oude spijkers voor kunnen gebruiken
[ Voor 48% gewijzigd door hannos op 13-12-2005 01:03 ]
een topmod wat mij betreft.. mooi hoor..
Enne, zo'n kast verdient beter dan een oude socket 370/socketA cpu en een pci videokaartje..
Enne, zo'n kast verdient beter dan een oude socket 370/socketA cpu en een pci videokaartje..
Verwijderd
Prachtig gewoon. Dit is een zeer mooie mod, ook orgineel gevonden om uw kabels te meshen met touw. Die kaars fakkel aan de monitor vind ik ook zeer geslaagd. En alles tot in de puntjes afgewerkt. Je voelt je zo in de Middeleeuwen
. Proficiat.
Strak kastje hoor. Veel uren werk of niet?
Just respect from my side

creativiteit... 10
Erg mooi gedaan!
Ik moest even goed naar je muis kijken en vraag je toch nu af of het lekker werkt zo'n muis met zand etc erop...
Ik moest even goed naar je muis kijken en vraag je toch nu af of het lekker werkt zo'n muis met zand etc erop...
Mooooooeeeee......
ziet er leuk uit, verder ook origineel.
Maar niet mijn smaak, compleet niet..
Maar niet mijn smaak, compleet niet..
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Erg mooi, behalve de voorkant... Die vind ik om een of de andere reden slordig afgewerkt en niet bij het geheel passen. Verder thumbs up!
Erg vette mod.
Tip: Coolermaster Casemod Contest !!!
Een beetje verlies heb je altijd...
Mooi, echt netjes gemaakt. Die touwen in de kast maken het echt af
Hoe lang ben je hier mee bezig geweest?
Verwijderd
Toppie
Die mesh is echt super. Ik hoop wel voor je dat je dat zand op de een of andere manier vast hebt zitten op je bureau ,of dat je een hele aardige schoonmaakster hebt
. Origineel
Verwijderd
Echt super mooi gemaakt, vooral dat touw als mesh vind ik geniaal!
Veel sucses met de wedstrijd verder.
Fantastisch gedaan zeg, echt prachtig zoals het eruit ziet.
[ Voor 8% gewijzigd door @r!k op 13-12-2005 08:52 ]
Een hele rij microsoft certificeringen.
Dat hout om je Keyboard en die kaars naast je monitor vind ik nog de coolste details
Verwijderd
Daar was ie toch al voor??PeGys schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 04:30:
Erg vette mod.
maar erg origineel!
Zeer mooie case, vooral 't zwaard(dolk) en die kabels in je kast.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Weer een mooie mod maar kleine details.
Vind de blauwe nbfan, de blauwe voeding fan en het blauwe cooldrive6 logo jammer dat ze niet ook groen zijn.
Vind de blauwe nbfan, de blauwe voeding fan en het blauwe cooldrive6 logo jammer dat ze niet ook groen zijn.
/me Guldan vindt hem wel vet
Maar waarom heb je eigenlijk die voorkant zo met dat hout gedaan. Doet wel een beetje afbreuk aan de rest van de mod IMHO
Maar waarom heb je eigenlijk die voorkant zo met dat hout gedaan. Doet wel een beetje afbreuk aan de rest van de mod IMHO
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Dus zo zagen de PC's er toen uit 
Ik zou het zelf niet beter doen maar het is een beetje jammer dat je de originele behuizing nog steeds kunt zien, ook hadden ze vroeger geen kruiskopschroeven?
Ik zou het zelf niet beter doen maar het is een beetje jammer dat je de originele behuizing nog steeds kunt zien, ook hadden ze vroeger geen kruiskopschroeven?
haha eigenlijk had je em met de "Centurion" moeten maken 
had wat beter gepast misschien bij de naamwikipedia.nl
Centurion kan verschillende betekenissen hebben
* Een Romeinse aanvoerder van 100 soldaten, zie centurio
* Een Britse tank, de Centurion (tank),
* Een Cylon voetsoldaat in het Battlestar Galactica universum, de Centurion
[ Voor 3% gewijzigd door Tuumke op 13-12-2005 11:23 ]
Verwijderd
Hej Fer,
Marco hier, Vette mod
Vooral omdat je hem ook met hout gemaakt heb
Ik hoop zeker dat je gaat winnen met die mod.
Ik zal binnenkort ook mijn D-Day mod eens op tweakers zetten, tot wat ik nu heb, (ook houten kast)
Spreek je snel weer en Succes
Marco hier, Vette mod
Ik zal binnenkort ook mijn D-Day mod eens op tweakers zetten, tot wat ik nu heb, (ook houten kast)
Indrukwekkend! Ik vind alleen de neonkleuren minder geslaagd, maar iedereen weet dat de gustibus coloribusque non est disputandum.
jah dat is wel zowInitial G schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 11:28:
De praetoriaanse garde was wel iets cooler imho
http://en.wikipedia.org/wiki/Praetorian_Guard
niet om de mod naam
erg mooie mod, alleen wat er eerder al vermeld is, het front sluit niet echt lkkr aan bij de rest
K to the KillaZ
Vette casemod, echt wel strak gedaan hoor!
voor wie die engelse tekst niet wilt lezen (dat je dat moet gaan opzoeken --> cultuurbarbaar
) Praetorians waren de prive soldaten van de keizer, ze beschermde zijn paleis en waren in die zin bodyguards. Dit waren de beste vechters van het rijk, echt een supper sterk leger. MAAR een nadeel, ze waren totaa niet trouw, degene die hen hetmeeste geld bood was hun baas.
Veel keizers vermoord door hen dus.
voor wie die engelse tekst niet wilt lezen (dat je dat moet gaan opzoeken --> cultuurbarbaar
gianada
Naaaaaaaaaais werk weer Ferry
:9:9
Heb een van je andere casemods toen op NKCM gezien?
* Tsunameh stond daar met de HeatWave *Rest in Peace/Pieces*
* Tsunameh z'n handen jeuken om weer te gaan casemodden
Heb een van je andere casemods toen op NKCM gezien?
* Tsunameh stond daar met de HeatWave *Rest in Peace/Pieces*
* Tsunameh z'n handen jeuken om weer te gaan casemodden
Wat is een ander woord voor synoniem?
Lollig maar verder niet oogschokkend in mijn ogen
Eerlijk gezegt vind ik het een beetje zonde van de kast
Origineel voor de wedstrijd. Extreem origineel
Maar ik wil 'm iig niet op mijn bureau
Maar ik wil 'm iig niet op mijn bureau
Verwijderd
Hmm, vind de kast eigenlijk niet zo romeins stijl achtig.
Eerder gotish / voc style. Met die kanonskogels erbij en al dat hout zou ik toch niet al eerste indruk hebben van, nou goh... Romeins.
Maar desondanks toch nog steeds wel vet gedaan. Zeker in deze tijden van weinig thema mods vind ik het een knap staaltje werk.
Eerder gotish / voc style. Met die kanonskogels erbij en al dat hout zou ik toch niet al eerste indruk hebben van, nou goh... Romeins.
Maar desondanks toch nog steeds wel vet gedaan. Zeker in deze tijden van weinig thema mods vind ik het een knap staaltje werk.
Verwijderd
Leuk maar onhandig.. Dat zand op je bureau is toch niet handig met het typen en gamen?
De gekloofde blokke hout die je daar hebt ligge zou ik een keer boven het vuur houden
Jammer dat niet alles er even verweerd uit ziet.
De gekloofde blokke hout die je daar hebt ligge zou ik een keer boven het vuur houden
nijs! strak afgewerkt, maar ik vraag me af of dit wel practiesch is!? voor al dat zand lijkt me erg matig met gamen en gewoon gebruik! natuurlijk wel erg leuk voor de photoshoot!
mijn complimenten!
mijn complimenten!
iMac 2020 i7
P E T J E AF!!! Ziet er echt super strak uit!
Kan niet zeggen dat het niet mooi gemaakt is, zeker niet. Er is veel tijd en aandacht aan besteed, en het sfeertje is er wel een beetje. Een beetje, helaas voor mij niet helemaal.
Ik vind hem wat onsamenhangend, het komt misschien door de verschillende houtsoorten (vooral de past er niet echt bij vind ik) of de verschillende stijlen.
Nog een klein puntje: schroeven? Dat soort dingen hadden ze naar mijn weten in die tijd nog niet
Dit alles wil niet zeggen dat ik het beter doe hoor
Zeker niet, erg knap gedaan
Ik vind hem wat onsamenhangend, het komt misschien door de verschillende houtsoorten (vooral de past er niet echt bij vind ik) of de verschillende stijlen.
Nog een klein puntje: schroeven? Dat soort dingen hadden ze naar mijn weten in die tijd nog niet
Dit alles wil niet zeggen dat ik het beter doe hoor
Van niet-1337 hardware een uber1337 mod maken, respect !
Ziet er echt weer megagoed uit
Ziet er echt weer megagoed uit
Zeer mooi gedaan, zeker in 2,5 maand tijd
Het is idd weer een behoorlijk nieuw thema wat nog niet of niet veel gedaan is. Dragon's Liar komt ook wel iets in de buurt. Maar ik vind de oplossingen die je hebt bedacht allemaal zeer mooi
Casemod: Cubeleon
Het is totaal niet mijn smaak, maar de uitvoering is inderdaad erg goed gedaan!
Mijn favo is toch het toetsenbord!
Mijn favo is toch het toetsenbord!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Prachtig concept, schitterende uitvoering. Ik reageer niet vaak op casemods, behalve als ze er met kop en schouders boven uitsteken: Zoals deze!!
.
Heel mooi gedaan maar ik vind helaas de combinatie van het bruin met "flashy" hardware niet zo geslaagd. Maar respect voor wat je er van hebt gemaakt, het is echt iets uniek en speciaal!
Haha supervet 
Echt een mooie mod en vooral het oog voor detail is leuk, zoals de kaars/fakkel en de IDE touwen
Echt een mooie mod en vooral het oog voor detail is leuk, zoals de kaars/fakkel en de IDE touwen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Supervette mod..!! mooi idee mooi afgewerkt..! mooi alles!!
[ Voor 58% gewijzigd door jimbojansen op 13-12-2005 17:23 ]
Verwijderd
Ziet er idd zeer vet uit...
Ook nog functioneel: Als je steeds verliest en gefrustreerd raakt, pak je het zwaard van de houder en ga je desbetreffend character "letterlijk" met het zwaard te lijf!
(moet je wel een paar reserve-monitoren hebben staan natuurlijk
maar als ik dan op zo'n foto zie dat je in de hoek van je kamer een stapeltje pc's hebt staan denk ik dat dat niet zo'n probleem is)
Ook nog functioneel: Als je steeds verliest en gefrustreerd raakt, pak je het zwaard van de houder en ga je desbetreffend character "letterlijk" met het zwaard te lijf!
(moet je wel een paar reserve-monitoren hebben staan natuurlijk
Echt een van de vetste mods die ik ooit gezien heb,
Heel sfeervol.
RESPECT
Heel sfeervol.
RESPECT
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
mijn mond viel open toen ik hat zag
, zeer zeer netjes gedaan. Details met zwaart en fakkels ed.
Lijkt me nog eens knap lastig om eens niet perfect te werken, en waarbij alles dus er juist scheef moet uitzien enzo, kunst appart
Ehm een klein (mierenneuk) ding, je powerkabel ben je vergeten
Lijkt me nog eens knap lastig om eens niet perfect te werken, en waarbij alles dus er juist scheef moet uitzien enzo, kunst appart
[ Voor 30% gewijzigd door B_FORCE op 13-12-2005 18:05 ]
hier heb ik maar 1 1 smilies voor
I've GoT a solution
Thanks voor de reply's allemaal. Wat gemengde meningen wat ik ook wel had verwacht door het afwijkende thema. Maar ben wel blij dat ik dit gekozen heb, weer eens wat anders, en 3 andere deelnemers hebben auto als thema genomen. De 5e deelnemer had een mailtje verstuurd waarbij het zipje met foto's beschadigd was geraakt dus daar wacht men nog op. Daarna zal ik de andere 4 ook posten. Weten jullie tenminste wat de andere hebben gemaakt. Ik moet zeggen dat daar ook erg mooie kasten bij zitten, de jury gaat het moeilijk krijgen denk ik
coolmiester doet bijv. ook mee en die staat toch wel bekend om zijn altijd erg strakke kasten.
Even proberen wat reacties te beantwoorden:
ik heb windows geinstaleerd ermee en verder nog niets. Voor het dagelijkse werk zal het inderdaad niet geweldig zijn, daar heb ik gelukkig 2 andere PC's voor. Al is dit wel 1 van de weinige muizen die niet klef gaat aanvoelen
het zand zit met name in de groefjes.
Hoeveel uur weet ik niet, maar hou het op zo'n 8 uur per week, gezien ik elke vrijdag en zondag vrij ben en er dan op het gemakje aan werkte. Dus bij elkaar zo'n 80 uur.
Wel een eigen werkplaats dus als er iemand is die klaagt over de rommel zal ik het toch echt zelf zijn
Kwestie van stoffer en blik 
Fan in PSU kon ik op zich modden, echter is hij normaal amper te zien (foto is vanonder genomen) cooldrive 6 is een lcd welke niet te vervangen is, en de NB fan heeft SMD led's. Voorheen zat er een zalman op, maarjah, er mogen geen concurerende onderdelen in zitten.
waarom maak je er geen CiP van? 

Totdat ik begon hem te modden heeft hij een half jaar gestaan omdat ik er geen ideeen voor had. En ik ben er blij mee 
Wat niet evenveel verweerd? Zoals de muismat bijv?
Scherp is het zwaard IIG wel, ik hakte zonder problemen 3 aderige 1,5mm mb instalatiekabel door. Maar toch denk ik dat ik dan beter kan afreageren op een boksbal ofzo 

Powerkabel, hmm ja
gok alleen dat de kabel te dik is om met datzelfde touw te omwikkelen. dan zou ik het zoals de ATX kabel moeten doen. Dus over de hele lengte omwikkelen met dun draad ben ik wel even zoet mee
. Als ik win ga ik daar wel voor zorgen
Het zou wel een finishing touch zijn
Even proberen wat reacties te beantwoorden:
Ik zocht ook naar een andere montage, net als die spijkers inderdaad. Punt is echter dat ik hem nog wil kunnen demonteren IVM vervoeren enzo, de kaars maakt de monitor in 1 keer 2x zo dik en gevoeliger namelijk.hannos schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 01:02:
Geweldig idee en super uitvoering echt top. Je herkent de muis niet eens meer tussen al die stenen prachtig!
Geen ideeBlack Piet schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 01:13:
creativiteit... 10Erg mooi gedaan!
Ik neem aan vanwege het hout/steen verschil?Gr0wLiThE schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 01:42:
Erg mooi, behalve de voorkant... Die vind ik om een of de andere reden slordig afgewerkt en niet bij het geheel passen. Verder thumbs up!
2,5 maand dusTrippleSix schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 07:46:
Mooi, echt netjes gemaakt. Die touwen in de kast maken het echt afHoe lang ben je hier mee bezig geweest?
Geen schoonmaakster helaasVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:05:
ToppieDie mesh is echt super. Ik hoop wel voor je dat je dat zand op de een of andere manier vast hebt zitten op je bureau ,of dat je een hele aardige schoonmaakster hebt
. Origineel
Ik ookeltinio schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:18:
Weer een mooie mod maar kleine details.
Tjah, ehm dichtplamuren leek mij ook niet echt een optie als er eens een andere DVD drive in moet, en wat te doen met de knopjes van de cooldrive. Misschien had ik hout rondom de intake kunnen doen IPV stenen, daar heb ik niet bij stilgestaan eigenlijkGuldan schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:18:
/me Guldan vindt hem wel vet
Helemaal steen had ook gekund, maar ik denk dat dat een beetje té is. Daarom een soort van aflopende muur en het aluminium wat roest en bruine verf vlekken gegeven.Initial G schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:57:
Dus zo zagen de PC's er toen uit
Thanks, kzie je nog wel weer op schoolVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:01:
Hej Fer,
Marco hier, Vette mod![]()
Dat ik een romeinse kast maak betekent nog niet dat ik latijns verstaF.U.B.A.R schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 13:06:
Indrukwekkend! Ik vind alleen de neonkleuren minder geslaagd, maar iedereen weet dat de gustibus coloribusque non est disputandum.
Tjah, wat is zondearnoman schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:21:
Lollig maar verder niet oogschokkend in mijn ogen
Nee, maar wel leuk voor de foto'sVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:24:
Leuk maar onhandig.. Dat zand op je bureau is toch niet handig met het typen en gamen?
Wat niet evenveel verweerd? Zoals de muismat bijv?
IDDVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:57:
Ziet er idd zeer vet uit...
(moet je wel een paar reserve-monitoren hebben staan natuurlijkmaar als ik dan op zo'n foto zie dat je in de hoek van je kamer een stapeltje pc's hebt staan denk ik dat dat niet zo'n probleem is)
Tjah met Chemical Overdose (die volledig verroestte PC) heb ik dat al eens eerder gehad, je komt er vanzelf in als je er mee bezig bent. Dan ga je vanzelf meer kijken in de trand van "dit glimt nog". Verder loopt het meeste wel gewoon recht, maar wel met een handgemaakte look, zoals zaagsnedes welke niet haaks door het hout zijn gegaan maar onder een variabele hoek. Maar uitgebreid tekenen en afmeten is er hier niet bij, is ook wel eens lekkerB_FORCE schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:04:
mijn mond viel open toen ik hat zag, zeer zeer netjes gedaan. Details met zwaart en fakkels ed.
Powerkabel, hmm ja
[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 13-12-2005 19:44 ]
Supergave mod zeg! Echt tof!
Dat zouden meer mensen moeten doen
Dat gaat nu wel gebeuren denk ik, aan het aantal reacties te zienJape1985 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:54:
Supergave mod zeg! Echt tof!
Casemod: Cubeleon
Verwijderd
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=103761
Hier is iig de mod van Coolermeister te vinden welke ook meedoet met de CM wedstrijd. Wordt nog spannend.
Hier is iig de mod van Coolermeister te vinden welke ook meedoet met de CM wedstrijd. Wordt nog spannend.
IDD, spannend is het zeker, hieronder alle 4, de laatste houden jullie nog tegoedVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 20:17:

_ferry_ Entry: http://www.coolermaster.c...ewtopic.php?p=49893#49893

coolmiester Entry: http://www.coolermaster.c...ewtopic.php?p=49905#49905

Tech-Daddy Entry: http://www.coolermaster.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4016
SuAsDu Entry: http://www.coolermaster.com/phpBB2/viewtopic.php?t=4018
Vind hem zeker origineel, maareh maakt dat geen verschrikkelijk geluid al die zandkorrels tussen je muis en muismat

tech-daddy en coolmiester vind ik ook echt wel cool
gianada
Verwijderd
Qua techniek vind ik die van SuAsDu ook zeer... technisch
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 21:35 ]
orginaliteit vind ik _ferry_ iig oppermachtig!
Aap!
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Van dat blauwe en dat oranje ding win je met gemak, die 4de case weet niet want dat zijpaneel dat van kleur veranderd is wel super vet.
Wanneer word de winnaar bekend gemaakt?
Wanneer word de winnaar bekend gemaakt?
Wanneer de winnaar bekend wordt gemaakt is niet bekend, zal IIG wel binnen 2 weken ofzo zijn gok ik, gezien de winnaar begin januari al naar de CES gaat. Dan kunnen ze moeilijk 2 dagen van tevoren de winnaar bekend maken.
Ik kan het nu zo 1,2,3 niet meer vinden waar het staat, maar even duidelijk maken wil ik het toch:
De jury bestaat geloof ik uit de coolermaster werknemers welke zullen beoordelen op originalitiet en de beste indruk. Het gaat er immers om dat de case een echte eyecatcher is als hij daar op de beurs staat. Of er dan warmteverkleurende verf op zit bijv. zie je dan niet
Al weet ik niet hoe sterk ze op zulke dingen letten. Ben blij dat ik niet hoef te kiezen IIG
Ik kan het nu zo 1,2,3 niet meer vinden waar het staat, maar even duidelijk maken wil ik het toch:
De jury bestaat geloof ik uit de coolermaster werknemers welke zullen beoordelen op originalitiet en de beste indruk. Het gaat er immers om dat de case een echte eyecatcher is als hij daar op de beurs staat. Of er dan warmteverkleurende verf op zit bijv. zie je dan niet
[ Voor 6% gewijzigd door _ferry_ op 13-12-2005 23:08 ]
Ik denk dat je een prima kans maakt
Die van jou springt er goed tussen uit 
Ik denk zelf dat aleen die coolmiester van beter beoordeeld zou kunnen worden (Als ik de jury was, zou ik daar tussen tobben
)
Ik denk zelf dat aleen die coolmiester van beter beoordeeld zou kunnen worden (Als ik de jury was, zou ik daar tussen tobben
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Tja wat zal ik zeggen, totaal niet mijn smaak 
Maartoch, mooie afwerking en erg mooi gemaakt kerel !!
Persoonlijk denk ik dat je echt een goede kans hebt om te winnen, ik bedoel de andere kasten zijn ook echt onwijs mooi maar die vind ik toch echt meer euhm ja....casemods:P dan is die van jou veel origineler vind ik.
Succes ermee man !!
Maartoch, mooie afwerking en erg mooi gemaakt kerel !!
Persoonlijk denk ik dat je echt een goede kans hebt om te winnen, ik bedoel de andere kasten zijn ook echt onwijs mooi maar die vind ik toch echt meer euhm ja....casemods:P dan is die van jou veel origineler vind ik.
Succes ermee man !!
Mooie mod! Niet mijn smaak maar niettemin érg origineel en meesterlijke afwerking!
Verwijderd
De cip van die blauwe... ook ERRUG vet!!!
De cip van die blauwe... ook ERRUG vet!!!
Alle respect voor de originaliteit ferry! Weer een onverbeterlijk mooi thema, maar aangezien die coolmiester toch wel echt onzettend hard de pan uit ruleert, vrees ik dat je ditmaal het onderspit zal moeten delven..
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Verwijderd
Ben ik ook bang voor. Ik heb nml het voorgevoel dat die gaat winnen en soms lijk ik paranormaal
hehe met een beetje geluk 2 GoTTers op de CES_ferry_ schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:07:
Wanneer de winnaar bekend wordt gemaakt is niet bekend, zal IIG wel binnen 2 weken ofzo zijn gok ik, gezien de winnaar begin januari al naar de CES gaat. Dan kunnen ze moeilijk 2 dagen van tevoren de winnaar bekend maken.
De jury bestaat geloof ik uit de coolermaster werknemers welke zullen beoordelen op originalitiet en de beste indruk. Het gaat er immers om dat de case een echte eyecatcher is als hij daar op de beurs staat. Of er dan warmteverkleurende verf op zit bijv. zie je dan nietAl weet ik niet hoe sterk ze op zulke dingen letten. Ben blij dat ik niet hoef te kiezen IIG
althans de cases dan toch ik kan spijtig genoeg niet naar las vegas
www.weefab.com
Beetje late reply
maar ik was rond kerst op vakantie.
De 5e inzending:

En tevens de winnaar. Het beste kun je even het topic lezen (klik op foto) want achter de casemod gaat een vernuftig stukje techniek qua LCD en bediening schuil. Deze kast zal dus te vinden zijn op de CES, de mijne gewoon thuis
Al komt daar verandering in, eerst even gebruiken als tijdelijke PC voor mijn vriendin en daarna denk ik te koop zetten of laten verstoffen, geen idee wat ik anders met 4 pc's moet

De 5e inzending:
En tevens de winnaar. Het beste kun je even het topic lezen (klik op foto) want achter de casemod gaat een vernuftig stukje techniek qua LCD en bediening schuil. Deze kast zal dus te vinden zijn op de CES, de mijne gewoon thuis
heeft dat gewonnen ?!?
1 woord: IEW !
1 woord: IEW !
ik vind hem wel vet.. maar ja het is en blijft een coolermaster

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Same here; er zit veel meer in dan je op eerste zicht zou denken....
En idd Ferry; jij was...???
En idd Ferry; jij was...???
Dont work hard, just party!
Wow
Had deze nog niet gezien. Zier d'r echt super mooi uit.
Heel erg vet gemaakt allemaal
Klasse!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had deze nog niet gezien. Zier d'r echt super mooi uit.
Heel erg vet gemaakt allemaal
Klasse!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dat er betere mods waren dan deze... Maar hierin is duidelijk te zien dat het om coolermaster spul gaat...
[ Voor 6% gewijzigd door Ice T op 30-12-2005 22:06 ]
dus is het logisch dat ie gewonnen hebt, die kast moet maar 1 ding doen: Coolermaster promoten en daar zal die kast errrrug goed in worden
dat scherm is trouwens erg mooi, iemand een idee wat het kost en hoeveel tijd erin gaat zitten om het te programmeren?
dat scherm is trouwens erg mooi, iemand een idee wat het kost en hoeveel tijd erin gaat zitten om het te programmeren?
K to the KillaZ
Verwijderd
Ik vind het hele sidepanel van die mod ook erg origineel. Zitten vernufte knopjes in. Of terwijl beide mods liggen op een gelijk hoog niveau. Jammer dat coolermaster dan toch meer merktrots is.
Dat neemt het respect van mijn kant voor beide mods natuurlijk niet weg. Beide mods zijn uniek en goed uitgewerkt

Dat neemt het respect van mijn kant voor beide mods natuurlijk niet weg. Beide mods zijn uniek en goed uitgewerkt
Mooi gemaakt hoor! Echt een knap staaltje hollands huisvlijt
Wauw, dat is echt een gave mod! Hoe heb je die knoppen in het hout voor elkaar?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Ik denk niet dat je dat hier moet vragenBreepee schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:27:
Wauw, dat is echt een gave mod! Hoe heb je die knoppen in het hout voor elkaar?
Edit ojee...dat bericht kon toch ontopic zijn ,omdat de ts ook knoppen in hout heeft

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 16:33 ]
Pagina: 1