@ juggernaut
heb jij echt glas in je units? Of van dat plastic achtige glas, zeg maar heldere koplampen?
heb jij echt glas in je units? Of van dat plastic achtige glas, zeg maar heldere koplampen?
Verwijderd
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Met een paar kleine aanpassingen aan de achterzijde van de koplamp is dat geen probleem. Ik heb zelf ook een H1 kit. Werkt uitstekend, wil nooit weer halogeen.AkroBatik schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:38:
Maar zoon imitatie xenon set, is dat zonder problemen in te bouwen in een H1 koplamp?
Oef, heb deze dingen dus gisteren in mn corolla gezet. Leek me wel grappig, kleur is idd anders.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:35:
Deze heb ik er dus in, mega wit licht!
[afbeelding]
En echt super meer zicht. En heb ook ff getest vanuit andere auto het is echt niet verblindend! Staan redelijk laag afgesteld.
Whatever.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
dat zie je in de zomer pasmeendering schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:52:
[...]
Oef, heb deze dingen dus gisteren in mn corolla gezet. Leek me wel grappig, kleur is idd anders.
Als het zo allemaal lees dat ze erg warm worden heb ik de neiging op ze weer te vervangen.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Premium heb je ook nog7th-Phoenix schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:53:
goed, ik heb dus ff gekeken op die Philips site. maar welke is nu echt de beste lamp?
Power2night
NightGuide
iemand ervaring met de SilverVision?
BlueVision heb ik al een keer gehad in me Fiat Unoen deden het uitstekend.
Kun je nagaan, een Bora heeft een redelijk groot koplamphuis. Bij een kleinere reflector zal schade door teveel warmte dus nog eerder voorkomen.paQ schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:57:
[...]
dat zie je in de zomer pas
weinig luchtkoeling en de lucht is realtief warm...
in mijn Bora gingen de lampen ook stuk voor stuk stuk () omdat er zo;n slechte warmteafvoer was
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Whatever.
inderdaad, alleen bij NightGuide staat een afbeelding met verschillen qua licht opbrengst.catchingfire schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:14:
[...]
Premium heb je ook nog
Volgens mij is qua ZICHT de NightGuide 't best... maar qua levensduur?
Spijtig inderdaad dat Philips zelf ook nogal onduidelijk is.
Als je op de snelweg je lichtbundel op je voorganger ziet, dan...7th-Phoenix schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:40:
[...]
denk dat ik maar voor de nightguide lampen ga. reed net terug vanuit Eindhoven. zag niet eens een lichtbundel op de auto's voor mezo zwak is het licht van de huidige koplampjes
eindhoven - zaandam bestaat niet uit ALLEEN snelwegJimster schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:49:
[...]
Als je op de snelweg je lichtbundel op je voorganger ziet, dan...
.. ben je flink aan t bumperkleven, of..
.. je rijdt met groot licht aan, of..
.. je lichten staan niet goed afgesteld.
Sometimes you need to plan for coincidence
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
*empty*
Waar en hoe vind ik zo'n aftermarket kit? En hoeveel zou dat dan kosten? Mijn auto is maar een Twingo uit '96 dus het lijkt me nogal zonde om voor veel geld een Xenon kit in te plaatsen.MR_VIPER schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:48:
Klopt 100W is APK afkeur en een prent als oom agent het bemerkt. Ik zou er niet aan beginnen. Spaar dan even door voor een Xenon aftermarket kit. Die zijn niet heel duur meer en hebben een langere levensduur met minder vermogen. Gemiddels 35W ipv standaard 55W om maar niet te spreken van de 100W verblindingsrotzooi.
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Waarom zou ik het afkeuren?MR_VIPER schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:48:
Klopt 100W is APK afkeur en een prent als oom agent het bemerkt. Ik zou er niet aan beginnen. Spaar dan even door voor een Xenon aftermarket kit. Die zijn niet heel duur meer en hebben een langere levensduur met minder vermogen. Gemiddels 35W ipv standaard 55W om maar niet te spreken van de 100W verblindingsrotzooi.
op marktplaats heb ik kitjes zien staan van rond de 140 euro.xtreme_lunatic schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:19:
[...]
Waar en hoe vind ik zo'n aftermarket kit? En hoeveel zou dat dan kosten? Mijn auto is maar een Twingo uit '96 dus het lijkt me nogal zonde om voor veel geld een Xenon kit in te plaatsen.
Vaak bu'j te bang!
Wellicht handig om dan ook de hoogteafstelling een keer te laten controleren? 2 meter is wel erg weinig. Normaal moet de "hotspot" 50 tot 75 meter voor je liggen. Lijkt me dus dat je lampen ook wat hoger moeten worden ingesteld.-tom-562 schreef op maandag 25 december 2006 @ 15:38:
[...]
op marktplaats heb ik kitjes zien staan van rond de 140 euro.
Ik heb gister voor kerst een setje Philips Power2Night lampen gekregen, over mijn standaard lampen in m'n Daihatsu Cuore ben ik helemaal niet tevreden (ik zie geen zak, en ze schijnen maar 2 meter voor de auto uit ofzo), hopelijk brengen die philips lampen daar verandering in
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq