Cool ideetje voor dit topic. Vond de meeste namen wel cool alhoewel ik het vernoemen naar Goden een beetje suf vind.
De Toshiba Sattelite 1730CDT waar ik nu op zit heet Harry naar de schenker van dit mooie speelgoedje. Mijn vorige laptop is gejat en heette gewoon VageGast.
Mijn PC Pentiumpje heet Dunhill
Mijn Pentium100

heet momenteel Mindless omdat het geheugen rot is en ik nieuwe zoek.
Toshiba Sattelite 2520CDT heet Anonymous omdat ze bij Toshiba op de websites nog nooit gehoord schijnen te hebben van dat type. Staat nergens vermeld iig.
Die Toshiba 2520CDT heet ook wel verr*tte- k*nker-leiptop omdat ik de batterij niet los krijg

Verder staat hier nog een Compaq laptoppie die omgedoopt is tot Comprak omdat het ding alleen kuren vertoont (niet op mijn advies gekocht!) en een PC zonder fatsoenlijke naam. Heeft mijn pa geloof ik zijn Win98 serienummer ingevuld als PC naam hehehe.
Mijn PC op school heet MoetStuk en dat lukt ook al aardig
P.S Als iemand me een tip kan geven voor die batterij van de Toshiba 2520CDT... GRAAG!
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5