Ik ben lang bezig geweest om een naam te verzinnen voor mijn bak.
Het is Mython geworden. (op zijn engels)
Wat zijn de namen van jullie bakken...
Het is Mython geworden. (op zijn engels)
Wat zijn de namen van jullie bakken...
Verwijderd
I play my enemies like a game of chess...
Verwijderd
Verwijderd
Op vrijdag 19 januari 2001 17:40 schreef Lynx666 het volgende:
'Die snelle bak'
laatste tijd werd het 'Die bak'
toen weer teruggeklokt naar default
toen werd het 'Die trage bak'
Nu vertoont ie kuren
dus wordt het 'Die trage kanker-bak!'
Ik ben dus niet de enigeOp vrijdag 19 januari 2001 17:40 schreef Terr het volgende:
Worden jullie nou nooit moe van dingen als "wat is je 3D Mark score" "hoe heet dit" enz. ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit is beter dan die k*t 3dmark scores!Op vrijdag 19 januari 2001 17:40 schreef Terr het volgende:
Worden jullie nou nooit moe van dingen als "wat is je 3D Mark score" "hoe heet dit" enz. ?
Verwijderd
Wat is JOUW 3D Mark score eigenlijk?Op vrijdag 19 januari 2001 17:40 schreef Terr het volgende:
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
De reden dat ik mijn pc's namen geef is omdat ik het een stuk makkelijker vind om te typen:Op vrijdag 19 januari 2001 17:46 schreef Neman het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje triest om je pc een naam te geven, we kunnen alles wel een naam gaan geven. Er zijn zelfs mensen die hun auto een naam geven, echt belachelijk.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
JA!Op vrijdag 19 januari 2001 17:40 schreef Terr het volgende:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Alle proemn in n drek
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Niet?
[Specs]
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Hey don't fuck with my red fox and my purple bandit (2 auto's jaEr zijn zelfs mensen die hun auto een naam geven, echt belachelijk
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Verwijderd
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
I have usernames older than you.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
Viva la Netherlands!
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
uhm...Op vrijdag 19 januari 2001 17:45 schreef LAN het volgende:
Gr-Gate
Lt-Piles
Lt-Sporc
Sg-Doa
Sld-Flipje
Sld-Lannie
Sld-Scrotum
Aars
Op vrijdag 19 januari 2001 17:48 schreef Ptah het volgende:
[..]