[PC] WarRock (gratis multi-player game)

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 71.254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, het is ook vrij irritant als er mensen weggaan als je een ronde aan het spelen bent. Ik vind het wel prima.
Verder is die lag af en toe wel vervelend ja.

Krijg ook vaak de melding dat mn ID al in gebruik is op de server. Beetje vervelend, krijg ze @ random. Kloten als je net wilt gaan spelen en dan constant niet in kunt loggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Outerspace schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:49:
Ik zal ook eens kijken wat dit spel mij te bieden heeft. Ik heb het een poosje gedaan, maar vanwege de enorme pings en lagstoten hield het het voor mij op.
Op dat punt zit ik nu ook.... Een beetje balen van die bagger netcode!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Daarvoor hebben ze ingesteld dat je de pinglimit van een room kunt aanpassen. Groen (ping <100), geel, of geen. Verder kun je het beste geen mission mode/close quarter combat met 8 vs 8 spelen, dan zitten er altijd wel één of meerdere laggers bij. En anders kun je nog altijd een lagger in jouw team wegvoten.

Maar ze blijven het elke keer verbeteren, door b.v. meer servers erbij te zetten (er is nu een ook Turkse server).

[ Voor 20% gewijzigd door Ruzor op 31-12-2011 03:27 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Met welk wapen spelen jullie? Ik heb wat verschillende wapens geprobeerd maar kan niet echt tot een conclusie komen welke nou de beste is (combatant btw). Gebruik nu weer gewoon de K2. Merk wel dat het hiermee wel een stuk minder speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik gebruik de G36, dat wapen wat volautomatisch is, maar wel 'n scoopje heeft. Meestal gebruik ik hem 'gewoon'.. Lekker knallen. Als iemand behoorlijk ver is,en niet met z'n sniper rifle op mij mikt kan ik hem er ook mee weghalen.

Als ze op gemiddelde afstand staan en zelf geen scoop hebben, zijn ze ook kansloos; ik kan veel beter richten met die scoop dan zij zonder.. :)

Just my 2 cents.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Als combatant vind ik de combi glock en die M4A1 heel fijn.

Als sniper ben ik nogsteeds een beetje aan het kijken... Op het ogenblik Glock met SSG. ;)

Maar om terug te komen op die netcode...In andere games heb ik extreme uitschieters als ik een ping boven de 25ms heb.
Bij warrock zit de gemiddelde server op 60 a 70 of nog hoger...
Degene die bij mij onder de 40ms komen zitten meestal opslot met pass... Heel erg jammer.

Iemand trouwens al de M134 of de Winchester geprobeerd?

[ Voor 53% gewijzigd door Ome_Les op 22-11-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheZeroorez schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:43:
Ik gebruik de G36, dat wapen wat volautomatisch is, maar wel 'n scoopje heeft. Meestal gebruik ik hem 'gewoon'.. Lekker knallen. Als iemand behoorlijk ver is,en niet met z'n sniper rifle op mij mikt kan ik hem er ook mee weghalen.
Hmm, zon wapen leek mij ook wel wat, maar ik kon alleen de AUG vinden :? En die is behoorlijk slecht imo. Van dichtbij geen crosshair, en van veraf schudt dat ding alle kanten op. Misschien dat ik de G36 over het hoofd heb gezien :? Eens kijken in ieder geval :)

Over het hoofd gezien dus :P kwam omdat je in het plaatje niet ziet dat er een scope op zit :/

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 22-11-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dit topic maar weer eens opgezocht omdat ik ook wat problemen heb maar het blijkt dus meer voor te komen. Ik heb ook dat mijn id op servers dichtbij (duitsland / Engeland) albezet is. Volgens mij komt dit niet doordat ik mezelf al heb ingelogd..En verder heb ik ook last van hoge pings maar meer omdat ik zelf kennelijk een hoge ping heb...Dat is trouwens best vaag, soms heb ik hoge ping en de andere keer een ping van 0 en dan wordt ik gekicked om de ping..Warrock is sowieso anders met ping, je kan nl op mensen schieten die stilstaan en dan valllen ze pas neer na verder te zijn gelopen. Of er komt opeens een signaal door dat je zelf allang dood was :D
Maar ik heb pas de laatste tijd last van de ping, daarvoor niet.

We zouden een Nederlandse server moeten hebben.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_gadget op 28-11-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, die lag is inderdaad vervelend. Ik word ook wel eens een lagger genoemd, dit terwijl ik buiten een spel, dus in de lijst met servers ed een lage ping van zo'n 50 heb. Wel vervelend, heb je net een uberscore neergezet, geeft dat toch weer een beetje een dubbel gevoel omdat je voordeel had doordat je (blijkbaar) lagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

of nog dubieuzer dat je elkaar doodschiet...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Kan nu na de update helemaal niet meer inloggen :( ..Wel mooi dat ze iets aan de servers hebben gedaan maar ik kan dus niet meer spelen..hebben jullie dit ook?

Anders zou het kunnen dat mijn firewall het opeens tegenhoud. Als ik zeg maar op join druk krijg je de muziek alleen hij gaat helemaal niet verder. Druk ik nog een keer dan krijg ik het standaardbericht dat ik al ingelogd ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kan inderdaad je firewall zijn. Ik moest em weer opnieuw allowen na de update. Heb je trouwens al ingelogd op warrock.net? Daarmee geef je aan in welke regio je woont zodat ze weten op welke servers jij moet spelen oid. Anders kun je niet spelen.

Heb trouwens echt een hekel aan die Duitse server... ze vertikken het daar om een andere taal dan Duits te spreken, ook al geef je aan dat je geen Duits spreekt :/
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:27
Zodra je op "join" klikt (bij die keuzes van missie, urban en group) moet je erg lang wachten omdat ze de servers overhoop hebben gegooid.... Het werkt dus wel maar ik heb ook wel eens 5 minuten moeten wachten. Verder kan je wel redelijk normaal spelen maar volgens mij is er wel meer lag.

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

oke thx voor de snelle reacties, ik had hem namelijk al bijna verwijderd..

Ga het nu proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

-LA- schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:14:
Zodra je op "join" klikt (bij die keuzes van missie, urban en group) moet je erg lang wachten omdat ze de servers overhoop hebben gegooid.... Het werkt dus wel maar ik heb ook wel eens 5 minuten moeten wachten. Verder kan je wel redelijk normaal spelen maar volgens mij is er wel meer lag.
Dat idee heb ik ook. Meer dan 80% van de mensen waarmee ik speel lagged nu. En het duurt inderdaad lang voordat je kunt joinen :/
En inmiddels kom ik er helemaal niet meer in :( Het is alleen maar slechter geworden na die patch. Alsof er al niet genoeg bugs waren, damn :/

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 01-12-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ja en ze hebben het erover dat ie binnenkort beta gaat....

Ik heb nu met spelen zelf minder last van lag alleen moet langer wachten voor dat ik uberhaupt speel. Voor de patch had ik juist meer last van ingame lag. Zou je eigenlijk zelf een warrock server kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij is al beta... toch? :P Binnenkort komt Beta 5 er aan dacht ik. En ze komen met nieuws wat betreft de commerciële release. Het is te hopen dat ze dan die bugs gefixed hebben want dit product is totaal ongeschikt als commerciële release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mr_gadget schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:19:
Zou je eigenlijk zelf een warrock server kunnen draaien?
Ja, je kunt zelf servers maken ja.

Als je doelt op het 'spelen om de servers van Warrock' heen, denk ik dat je hamachi zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

wat een ellende momenteel :(

wachten wachten
ongeduldig nog eens op join drukken
allready logged in
jaja i know
wachten wachten
geirriteerd afsluiten van warrock

sigh!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Jazzper schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:20:

wachten wachten
allready logged in
jaja i know
wachten wachten

sigh!
Kijken of ik vanavond hier ook last van heb. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Jazzper schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:20:

wachten wachten
allready logged in
jaja i know
wachten wachten

sigh!
dat nog een keer drukken moet je ook niet doen ;)
Je moet serieus geduld hebben, alhoewel. De laatste 2 dagen speel ik zo nu en dan een potje op de londen server zonder te wachten en zonder lag. Ja het is mogelijk! :D

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

woei
in 1x net
moet niet gekker worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 12:02
Ik heb een probleem met dit spel, als ik wil inloggen gebeurt er niks. Is dit normaal, en komt dat vaker voor? Of doe ik gewoon iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
rickhansen schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:10:
Ik heb een probleem met dit spel, als ik wil inloggen gebeurt er niks. Is dit normaal, en komt dat vaker voor? Of doe ik gewoon iets fout?
Lees het topic, met name de laatste replies even door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rickhansen schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:10:
Wat is niks? Blijft het op het loginscherm staan? Krijg je een leeg scherm? Loopt het vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Laatst online: 06-09 12:02
RoD schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:26:
[...]

Wat is niks? Blijft het op het loginscherm staan? Krijg je een leeg scherm? Loopt het vast?
Het login scherm blijft staan. Ik kan zo vaak op ok drukken, maar dat scherm blijft gewoon staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

rickhansen schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:51:
[...]

Het login scherm blijft staan. Ik kan zo vaak op ok drukken, maar dat scherm blijft gewoon staan
Je had ook al je account confirmed op warrock.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

rick, lees eens paar posts omhoog. De laatste 10 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

rickhansen schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:51:
[...]

Dit had ik gisteren dus ook, je drukt op ok. Knop wordt even ingedrukt maar het scherm blijft. Dacht gisteren even leuk te kunnen spelen maar ik kon er dus echt niet opkomen... |:( Terwijl het rond 12 uur 's nachts natuurlijk wel weer lukte. Als ze dit spel willen verkopen dan moeten er nog een hoop servers bijkomen..

Edit:Ja Jazzper, dat heb ik gelezen. En als jij 10 posts hierboven had gekeken had je gezien dat ik het probleem al eerder had. En dat ik gewoon warrock kan spelen...ik heb al lang geregistreerd...
Het is gewoon erg irritant. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_gadget op 05-12-2006 11:12 . Reden: misverstand ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

mr_gadget: 1 post boven je...

edit: hehe ok, had niet door dat je het door had.
Het is gewoon erg crap momenteel maar een server side probleem en niet client side. 1x op OK drukken en wachten is het enige wat werkt helaas :(

[ Voor 77% gewijzigd door Jazzper op 05-12-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bah, nu ook weer... ik probeer in te loggen, krijg een error dat ie niet met de server kan verbinden... probeer het nog eens en krijg "user already logged in". En dat is nu al een uur zo. Ze moeten echt wat aan die bugs gaan doen want zo begin ik een beetje af te haken als het zo door gaat.

Je kunt het spel trouwens pre-orderen op gamestop.com. 30 dollar. Ik weet niet of ik dat er voor over heb... Maar eens kijken wat ze er van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
RoD schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:40:
Bah, nu ook weer... ik probeer in te loggen, krijg een error dat ie niet met de server kan verbinden... probeer het nog eens en krijg "user already logged in". En dat is nu al een uur zo. Ze moeten echt wat aan die bugs gaan doen want zo begin ik een beetje af te haken als het zo door gaat.

Je kunt het spel trouwens pre-orderen op gamestop.com. 30 dollar. Ik weet niet of ik dat er voor over heb... Maar eens kijken wat ze er van maken.
Ze hebben de servers weer down gehaald voor een update aan de mappen en wapens :)
Maar dat zou al lang gebeurt moeten zijn vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm vandaar dus. Las op het forum dat heel veel mensen (zo niet iedereen) hier last van heeft. Maargoed, dan weten we dat weer. Hopelijk is de downtime niet voor niets geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
RoD schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:06:
Hmm vandaar dus. Las op het forum dat heel veel mensen (zo niet iedereen) hier last van heeft. Maargoed, dan weten we dat weer. Hopelijk is de downtime niet voor niets geweest.
Jea :) word er alleen wel een beetje ziek van de laatste tijd zijn die servers zo vaak down :| is echt niet leuk meer!

Terwijl het wel z'on leuke gameplay heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Even showen hoor..
Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/7619/3238013459mediumym2.jpg

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zei toch dat het een makkelijk spel is, zeker met de G36.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheZeroorez schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:54:
Ik zei toch dat het een makkelijk spel is, zeker met de G36.. :P
Hangt een beetje van de map af imo. In Harbor own ik altijd :P Overigens gebruik ik bijna nooit de scoopt meer. Als je een poppetje van een grote afstand ziet schiet je gewoon zodra je z'n naam ziet en dan raak je em vanzelf wel.
Blijft een nette score. 133 kills + 18x2=36 punten aan vlaggen. Dat is meer dan de helft van het aantal punten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:49:
[...]

Hangt een beetje van de map af imo. In Harbor own ik altijd :P
Harbor is inderdaad erg fijn. Alle andere mission en urban maps ook trouwens :P
Overigens gebruik ik bijna nooit de scoopt meer. Als je een poppetje van een grote afstand ziet schiet je gewoon zodra je z'n naam ziet en dan raak je em vanzelf wel.
Dat maakt het nog niet een minder fijn wapen..

Ikzelf gebruik de scoop nog weleens, als m'n tegenstander mij ziet, en behoorlijk ver staat, own ik diegene 100% zeker, als hij een niet-scoped wapen heeft :P
Blijft een nette score. 133 kills + 18x2=36 punten aan vlaggen. Dat is meer dan de helft van het aantal punten :Y)
Dat zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Goeie score idd, je hebt ook lekker veel geld :9

G36 is ook wel mijn favouriete wapen hoewel ik in sommige maps de combinatie mp5k en een sniper ook wel kan waarderen. De mp5k is best goed voor dichtbij en de sniper natuurlijk op de lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

servers gaan laatste dagen wel weer goed

ik speel eigenlijk alleen maar type3, die huge mappen en dan eigenlijk alleen maar de 2 mappen met vliegtuigen.

zal die g36 ook eens proberen.
nu meestal Stinger + mp5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheZeroorez schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:00:
[...]
Harbor is inderdaad erg fijn. Alle andere mission en urban maps ook trouwens :P
Eens :)
Dat maakt het nog niet een minder fijn wapen..
Eens :)
Ikzelf gebruik de scoop nog weleens, als m'n tegenstander mij ziet, en behoorlijk ver staat, own ik diegene 100% zeker, als hij een niet-scoped wapen heeft :P
Klopt, of als je maar een klein stukje van je tegenstander ziet omdat hij op een snipeplek verstopt ligt oid.
Dat zeker :P
:Y)
Jazzper schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:53:
servers gaan laatste dagen wel weer goed

ik speel eigenlijk alleen maar type3, die huge mappen en dan eigenlijk alleen maar de 2 mappen met vliegtuigen.

zal die g36 ook eens proberen.
nu meestal Stinger + mp5
Ik kan niet vliegen :/ Lukte me in BF ook nooit goed, en nu krijg ik het ook niet onder de knie. Die grote maps zijn niks voor mij dus.

[ Voor 27% gewijzigd door RoD op 10-12-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
RoD schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:04:
[...]

Ik kan niet vliegen :/ Lukte me in BF ook nooit goed, en nu krijg ik het ook niet onder de knie. Die grote maps zijn niks voor mij dus.
Mij lukte het 'vroeger' ook nooit, maar je moet gewoon even offline gaan oefenen.

Geen druk, geen gezeik van anderen, en de score van -10 deert niet.

Je moet gewoon een bepaalde flow krijgen, en even doorhebben hoe het rol- en stuurwiel werkt.

Ikzelf ben trouwens ook niet zo'n fan van grote maps.. Het gaat mij te langzaam, en duurt me te lang. Meestal pak ik een sniper rifle, en een tank/heli om te vechten. Als die er niet zijn pak ik een straaljager om ergens anders heen te gaan, maar een target locken doe ik amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

heerlijk een beetje cruisen met de A10 thunderbolt , de F15 of die heli met raketten. Totaal onrealistische besturing maar daar wen je aan. Je moet ook niet vergeten bochten te maken met een combi. Dus muis + a of d + gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheZeroorez schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:21:
[...]

Mij lukte het 'vroeger' ook nooit, maar je moet gewoon even offline gaan oefenen.
Heb ik gedaan, hielp niet veel :X
Ikzelf ben trouwens ook niet zo'n fan van grote maps.. Het gaat mij te langzaam, en duurt me te lang. Meestal pak ik een sniper rifle, en een tank/heli om te vechten. Als die er niet zijn pak ik een straaljager om ergens anders heen te gaan, maar een target locken doe ik amper.
Vind ik ook, ik speel liever de middelste maps, of die kleinste. Anders duurt het zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, ik las dus dat ze de servers gaan resetten zodra de commerciële versie uit is. Account ben je dus kwijt. Tenzij je een pre-order doet waarbij ze je account zullen vastleggen zodat je dus niet geheel overnieuw hoeft te beginnnen.. Misschien wel interessant, andere features zien er ook niet slecht uit.

Zijn er hier mensen die een pre-order gaan doen? Mij lijkt het opzich wel interessant. 30 dollar zag ik... valt opzich best mee. Maar gratis spelen is natuurlijk ook erg fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zeker niet.

Het is leuk om af en toe te spelen, maar het spel is gewoon nog veel_te buggy, en niet leuk genoeg om voor te betalen. Nee, ik speel wel weer wat anders.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

TheZeroorez schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:30:
Ik zeker niet.

Het is leuk om af en toe te spelen, maar het spel is gewoon nog veel_te buggy, en niet leuk genoeg om voor te betalen. Nee, ik speel wel weer wat anders.. ;)
Tja.. het blijft leuk dat sommige mensen je nogsteeds neer kunnen schieten, dwars door een berg heen!
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mja met die bugs ga ik er ook zeker niet voor betalen. Maar ik heb toch de hoop dat ze die op gaan lossen. Anders zou een commerciële release ook vrij zinloos zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

En ze moeten ook iets aan die lag doen. Het systeem is af en toe sociaal of juist niet voor je. Soms kan je door de lag lopen en op anderen schieten terwijl die je niet zien. Ik vind het erg irritant dat je soms ook een tientallen meters na een de echte granaat opeens ontploft of dat je door de lag gewoon niemand kan raken.

Maar per wanneer worden die servers dan gereset? Misschen kan je door eigen servers op te zetten gewoon doorspelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mr_gadget schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:50:
Maar per wanneer worden die servers dan gereset? Misschen kan je door eigen servers op te zetten gewoon doorspelen >:)
Mja, maar je laadt altijd je profiel, en die staat op 'de servers'; England, Germany....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Zijn de servers nu al gereset? Ik was opeens een "unregistered user".....
Wou ff kijken of er nu minder lag was, had het namellijk eerder vandaag wel gespeeld maar dan met veel lag..

edit: website doet het ook niet echt, ze hadden al eerder problemen met AOL users die niet de goede servers zagen. Misschien een algemeen probleem..teveel succes ;(

[ Voor 31% gewijzigd door Mr_gadget op 12-12-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mr_gadget schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:50:
En ze moeten ook iets aan die lag doen. Het systeem is af en toe sociaal of juist niet voor je. Soms kan je door de lag lopen en op anderen schieten terwijl die je niet zien. Ik vind het erg irritant dat je soms ook een tientallen meters na een de echte granaat opeens ontploft of dat je door de lag gewoon niemand kan raken.
Klopt, erg irritant.
Een week voor de commerciële release.
Mr_gadget schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:49:
Zijn de servers nu al gereset? Ik was opeens een "unregistered user".....
Wou ff kijken of er nu minder lag was, had het namellijk eerder vandaag wel gespeeld maar dan met veel lag..
Ik kon vanavond niet inloggen. Later werkte het wel weer, met de nodige lag. Ik denk dus dat er weer iets mis was. Merk trouwens nu wel vaker dat het vooral in de avond mis is op de servers.
Nouja, er zou in "late december" een grote patch komen. Ik ben benieuwd. Fixes zijn echt hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ben ook nogsteeds erg benieuwd naar wat er komen gaat.

En ook nogsteeds erg benieuwd naar de A134 en de Winchester. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zag trouwens al verscheidene keren mensen met een shotgun lopen. Die zou toch nog helemaal niet uit moeten zijn? :? Weet iemand hoe dit zit en hoe het mogelijk is dat sommige mensen hiermee rondlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

RoD schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:28:
Ik zag trouwens al verscheidene keren mensen met een shotgun lopen. Die zou toch nog helemaal niet uit moeten zijn? :? Weet iemand hoe dit zit en hoe het mogelijk is dat sommige mensen hiermee rondlopen?
Kort gezegd, dit zijn hackers. De shotgun is nog helemaal niet uit. Het enige wat je hiertegen kunt doen een screenshot maken en ze aangeven bij de War Rock mods op forum.warrock.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Ruzor schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:37:
[...]

Kort gezegd, dit zijn hackers. De shotgun is nog helemaal niet uit. Het enige wat je hiertegen kunt doen een screenshot maken en ze aangeven bij de War Rock mods op forum.warrock.net.
Hoeven geen hackers te zijn, je hebt ook contests waarbij je een shotgun kon winnen. Die komt dan in slot 5 ofzo.... :>

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Klopt, op het toernooi kreeg iedereen 'n shotgun, en kon je extra andere zooi winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm had ik toch aan dat toernooi mee moeten doen :o Lijkt me wel een grappig wapen om eens uit te proberen. Maargoed, hij zal vanzelf wel voor iedereen beschikbaar komen. Tot die tijd blijf ik wel gewoon met mn G36 schieten O+

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Heb zelf met dat (FFA) toernooi meegedaan en de winchester was alleen tijdens dat toernooi beschikbaar. Iemand die 'm nu nog heeft, heeft 'm op niet legale wijze verkregen ;)

Wat zijn trouwens jullie ingame namen?

[ Voor 10% gewijzigd door Ruzor op 14-12-2006 14:30 ]

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Name: Overlord66

Het is toch wel populair merk ik, zelf tot 's avonds laat zijn er mensen die het spelen. Maar door de drukte is het 's ochtens het beste zonder lag.

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ruzor schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:30:
Heb zelf met dat (FFA) toernooi meegedaan en de winchester was alleen tijdens dat toernooi beschikbaar. Iemand die 'm nu nog heeft, heeft 'm op niet legale wijze verkregen ;)

Wat zijn trouwens jullie ingame namen?
IGN: phuusk
speel meestal op Duitse of Engelse Servers.

Misschien een idee om dit ook in de OP mee te trekken?

• -LA-
Naam: lampje (valt lekker op onder de nederlanders)
Speelt 90% op de londen server...

MTB Trail Traffic

• TheZeroorez
  • Niet online
Mr_gadget schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:01:
Name: Overlord66

Het is toch wel populair merk ik, zelf tot 's avonds laat zijn er mensen die het spelen. Maar door de drukte is het 's ochtens het beste zonder lag.
Dus jij dacht dat enkel Nederlanders, en anderen uit onze tijdzone het spel speelden? :o

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

nee, tuurlijk niet |:( Ook Amerikanen, Koreanen en nog velen anderen.
Maar die zitten vooral op hun eigen servers. Ten minste dat is de bedoeling, zij zien als het goed is alleen lokale servers.
Het viel mij juist op dat er nog duitsers en een aantal met Nederlandse naam waren..

• RoD
  • Niet online

RoD

Klopt, als het goed is zitten de Amerikanen ed op de Noord- en Zuid-Amerikaanse server. Dus vandaar dat het 's avonds meer laggy is. Heb er zelf ook last van.

Volgens mij ben ik trouwens vandaag nog een lampje tegengekomen in een game :o Kan dat kloppen?

• TheZeroorez
  • Niet online
Mja, maar ook wij spelen weleens op servers die 'ergens anders' zitten..

Enneh, lampje? Die van Willie Wortel :? :P

• -LA-
RoD schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:06:
Klopt, als het goed is zitten de Amerikanen ed op de Noord- en Zuid-Amerikaanse server. Dus vandaar dat het 's avonds meer laggy is. Heb er zelf ook last van.

Volgens mij ben ik trouwens vandaag nog een lampje tegengekomen in een game :o Kan dat kloppen?
Was vandaag wel aardig bezig ja, cantumira blijft toch wel een fijn veld vind ik :9
Ondanks dat je vaak voor cheater/hacker wordt uitgemaakt als je dik eerste staat met je chopper....

Edit: Neej, ben geen familie van willie...

[ Voor 3% gewijzigd door -LA- op 14-12-2006 22:56 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Harrie

NederVlaming

Ik heb nu ongeveer 8?? (mss meer) maanden geleden deze game ook eens geprobeerd. Nu wilde ik deze weer starten maar moet natuurlijk eerst updaten. Maar dat is het probleem niet. Probleem is dat als ik de account informatie probeer op te vragen door mijn mail/adres op de site in te vullen, de melding komt dat dit account niet bestaat. IZijn er in de tussentijd misschien een keer de servers gewiped?

edit: ik heb wat gevonden op de website. Bij de closed beta release heeft iedereen zijn account opnieuw moeten valideren, en dat heb ik dus niet gedaan :(
As part of our plan to move forward with War Rock, we need to verify all user accounts to ensure that they are still active. As such, you will need to login to your account and use the "Resend email validation code" link to receive your validation code. Until this code is entered, your user account will be locked and you will be unable to play War Rock.

[ Voor 40% gewijzigd door Harrie op 15-12-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Harrie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:31:
Ik heb nu ongeveer 8?? (mss meer) maanden geleden deze game ook eens geprobeerd. Nu wilde ik deze weer starten maar moet natuurlijk eerst updaten. Maar dat is het probleem niet. Probleem is dat als ik de account informatie probeer op te vragen door mijn mail/adres op de site in te vullen, de melding komt dat dit account niet bestaat. IZijn er in de tussentijd misschien een keer de servers gewiped?

edit: ik heb wat gevonden op de website. Bij de closed beta release heeft iedereen zijn account opnieuw moeten valideren, en dat heb ik dus niet gedaan :(

[...]
Dat is dan niet zo fijn.. Geloof ik. :D

Dit weekend maar weer eens kijken of ik weer wat kan schieten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

-LA- schreef op donderdag 14 december 2006 @ 22:55:
[...]

Was vandaag wel aardig bezig ja, cantumira blijft toch wel een fijn veld vind ik :9
Ondanks dat je vaak voor cheater/hacker wordt uitgemaakt als je dik eerste staat met je chopper....

Edit: Neej, ben geen familie van willie...
Ja klopt! Ik heb je in Cantumira gezien, en je zat idd steeds in een chopper. Ik zat bij jou in het team, alleen ik speelde op de grond. Jij stond eerste kan ik me nog herinneren.. ik tweede :+ Al was ik later begonnen.

Grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Iemand die ook heet probleem heeft dat na dat je bent ingelogd je geen game mode kan kiezen? Is dit een probleem emt de servers oid?

Zou wel fijn zijn als ik vanavond weer verder kon :)

IGN: Vincenzio , het was eerst spyker maar toen kreeg ik een keer Unregistered user dus nieuwe aangemaakt :p Zit inmiddels al weer even ver..

Nevermind, keek weer niet verder dan me neus lang is:

Monday, 12/18

Game servers down @ 2:30pm PST for maintenance and upgrading.
Downtime is expected to be approx. 2 to 3 hours.
Beta 5 will patch in when servers go back up.

Tuesday, 12/19

All servers (game, website, forums) down @ approximately 2pm PST for switch upgrade.

Downtime is expected to be at least 5 hours.

update Current downtime estimate is 4pm to 11pm.

[ Voor 39% gewijzigd door MoietyMe op 19-12-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En de update is er.
Nieuwe map, bugfixes, en een nieuwe game mode. Klinkt niet verkeerd, ga het zo even bekijken. Jammer genoeg hebben ze Ravello eruit gehaald :/ :(
Met die nieuwe game mode, conquest, schijnen trouwens al weer zoveel bugs te zijn dat de game mode alleen onder toezicht gebruikt kan worden. *zucht* nouja, eerst maar ns even kijken hoe de gameplay nu is. Mn vriendin meldde vanmiddag al dat ze zoveel lag had dat het onspeelbaar was. Klinkt al goed. Ben benieuwd.

Edit: En ja hoor. Gi-gan-tische lag. Echt een diashow. Onspeelbaar. Waardeloos dus. Ik denk dat ik deze game maar aan de kant schuif.

Oh, nieuwe map is trouwens wel leuk. Heb ook het idee dat vooral noobs het spelen. Het zijn echt sitting ducks :P Zelfs in die diashow slaagde ik er in een boel af te knallen.

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 23-12-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
RoD schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:45:
En de update is er.
Nieuwe map, bugfixes, en een nieuwe game mode. Klinkt niet verkeerd, ga het zo even bekijken. Jammer genoeg hebben ze Ravello eruit gehaald :/ :(
Met die nieuwe game mode, conquest, schijnen trouwens al weer zoveel bugs te zijn dat de game mode alleen onder toezicht gebruikt kan worden. *zucht* nouja, eerst maar ns even kijken hoe de gameplay nu is. Mn vriendin meldde vanmiddag al dat ze zoveel lag had dat het onspeelbaar was. Klinkt al goed. Ben benieuwd.

Edit: En ja hoor. Gi-gan-tische lag. Echt een diashow. Onspeelbaar. Waardeloos dus. Ik denk dat ik deze game maar aan de kant schuif.

Oh, nieuwe map is trouwens wel leuk. Heb ook het idee dat vooral noobs het spelen. Het zijn echt sitting ducks :P Zelfs in die diashow slaagde ik er in een boel af te knallen.
Lol, ik heb dus totaal nergens last van he :P

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

-LA- schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:21:
[...]

Lol, ik heb dus totaal nergens last van he :P
Komt dit door je eigen connectie... of heb je een paar truukjes uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ome_Les schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:57:
[...]

Komt dit door je eigen connectie... of heb je een paar truukjes uitgehaald?
Ook nergens last van zonder tweaks, nouja de gebruikelijke lag die wel eens wil voorkomen maar bij een goeie server loopt het als een gek.

Maarja de vloek van Warrock. Dit spel is zo gruwelijk goed door een paar punten die vrijwel uniek zijn voor shooters en de speciale wapens zijn ook een hele aanvulling maar het blijft op 2 punten net zo bagger als een jaar terug toen ik het ook speelde.

De lag die het spelen vaag maakt en zorgt voor vage kills (allebei dood ervaring zit er nog steeds in) en de blijkbaar makkelijk te hacken code. Eerste hackers al weer meegemaakt (en die waren nog eens dom ook) al zou punkbuster wel wat helpen.

Kortom wachten tot de frustratie zich weer meestermaakt en het wint van de kick ass actie. Dit spel heeft zoveel potentie maar wil gewoon geen topper worden...

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Het heeft veel potentie idd maar de lag maakt het zo slecht...Je kan zoveel slechter spelen door de lag. Dat is echt vervelend, vooral omdat de je als door de lag opeens dood bent weer een ronde moet wachten.

Ik wordt de laaste tijd af en toe beschuldigt van hacken en zo dat ik een of andere magic nog wat heb....Maar dat is helemaal niet zo, het komt door de lag vaak. Wat ik hier mee wil zeggen is dat het ook deels is wat de mensen er van maken. Of er echt veel hacks zijn of helemaal geen is dus niet te zeggen.

Verwijderd

Mr_gadget schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:15:
Het heeft veel potentie idd maar de lag maakt het zo slecht...Je kan zoveel slechter spelen door de lag. Dat is echt vervelend, vooral omdat de je als door de lag opeens dood bent weer een ronde moet wachten.

Ik wordt de laaste tijd af en toe beschuldigt van hacken en zo dat ik een of andere magic nog wat heb....Maar dat is helemaal niet zo, het komt door de lag vaak. Wat ik hier mee wil zeggen is dat het ook deels is wat de mensen er van maken. Of er echt veel hacks zijn of helemaal geen is dus niet te zeggen.
Nouja aimbots ed zijn altijd moeilijk te herkennen maar de bekende tank die zichzelf kan repairen (vanuit de tank dus) heb ik alweer een paar keer gespot. Net als vroeger reparen ze zo snel en vanuit de tank dat het gewoon een hack is, en een focking lastige.

Daarnaast schijnt de code echt een zooi te zijn, is wel te lezen op verschillende plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel dit spel nu een weekje... En speel het met paar vrienden. Alleen hun kunnen allerlij widescreen resoluties selecteren. Terwijl ik(de enige met widescreen) dat niet kan. Iemand een idee hoe ik dat oplos?

Beeldscherm : Mirai 19'' breedbeeld
Videokaart: 7600gs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:36:
[...]

Nouja aimbots ed zijn altijd moeilijk te herkennen maar de bekende tank die zichzelf kan repairen (vanuit de tank dus) heb ik alweer een paar keer gespot. Net als vroeger reparen ze zo snel en vanuit de tank dat het gewoon een hack is, en een focking lastige.

Daarnaast schijnt de code echt een zooi te zijn, is wel te lezen op verschillende plekken.
Er zijn een aantal plaatsen waar je ini- files gewoon kan modificeren, zou alleen echt eens moeten onderzoeken wat mogelijk is.
(Onder andere dat trage opstarten met dat Warrock scherm... Bah.. wat duurt dat bagger lang. :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Hmmm... opstarten gaat tegenwoordig een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het nu niet meer maar de dag dat de beta versie uit kwam 5 december 2005 had ik hem gedownload en een tijdje gespeeld vond het altijd een vette game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:45:
Speel dit spel nu een weekje... En speel het met paar vrienden. Alleen hun kunnen allerlij widescreen resoluties selecteren. Terwijl ik(de enige met widescreen) dat niet kan. Iemand een idee hoe ik dat oplos?

Opnieuw installeren ofzo? :? Dr willen nog wel ns rare bugs inzitten. Ik kan tenminste wel gewoon widescreen reso's selecteren (22" wide).

Verder speel ik nu constant Montana, leuke map :Y) Laatst 134 kills gemaakt in 1 game. Slechts 36 keer doodgegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klein kickje

Inmiddels is WarRock ook te pre-orderen bij amazon.co.uk. Zijn er nog mensen die dit gaan doen? Ik zit er over na te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Over 2 weken (7 Februari) is de commercial launch. Ik ben erg benieuwd of we dan ook een flinke update krijgen of dat die pas erna komen. Sowieso is het onduidelijk betreffende betaling, waarvoor en hoe, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ruzor schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:58:
Over 2 weken (7 Februari) is de commercial launch. Ik ben erg benieuwd of we dan ook een flinke update krijgen of dat die pas erna komen. Sowieso is het onduidelijk betreffende betaling, waarvoor en hoe, etc.
Mja, en met die pre-order codes enzo. Je moet er dus zelf achteraan gaan, aangezien de verkopers (Amazon ed) de verantwoordelijkheid hebben over die codes.
Ben benieuwd of de F2P'ers nog updates krijgen. Ik mag in ieder geval hopen dat de bugs en de lag eruit gaat.
Ik ben nog altijd een hacker volgens sommigen als ik weer ns onzichtbaar ben :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:24:
[...]

Mja, en met die pre-order codes enzo. Je moet er dus zelf achteraan gaan, aangezien de verkopers (Amazon ed) de verantwoordelijkheid hebben over die codes.
Ben benieuwd of de F2P'ers nog updates krijgen. Ik mag in ieder geval hopen dat de bugs en de lag eruit gaat.
Ik ben nog altijd een hacker volgens sommigen als ik weer ns onzichtbaar ben :z
commercieel... ohw ja dat gaat wel werken. Als je moet betalen voor aanschaf dan redden ze het nooit, gewoon het koopsysteem duurder maken (genoeg voor 1 upgrade met casual spelen) en als mensen dan meer wapens willen gewoon via micropayments. Misschien in ZK dat ze willen betalen maar hier gaan ze echt dik verliezen van ET en BF2/2143.

Nogmaals het is een leuk en uitgebreid spel met een paar unieke punten maar daar hoort ook een uniek commercieel idee bij, had meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind WarRock toch leuker dan ET of BF2. BF2 vind ik zelf ultiem slecht eigenlijk. Ik weet niet of ik hier nou de enige in ben of dat er meerdere zijn die er zo over denken, maar ik neem aan dat ze wel een marktonderzoek gehouden hebben voordat ze de commerciële release aangekondigd hebben. Maar we zullen zien :) Je kunt het gratis blijven spelen dus er zal sowieso een grote userbase blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 22-01-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:47:
Ik vind WarRock toch leuker dan ET of BF2. BF2 vind ik zelf ultiem slecht eigenlijk. Ik weet niet of ik hier nou de enige in ben of dat er meerdere zijn die er zo over denken, maar ik neem aan dat ze wel een marktonderzoek gehouden hebben voordat ze de commerciële release aangekondigd hebben. Maar we zullen zien :) Je kunt het gratis blijven spelen dus er zal sowieso een grote userbase blijven.
Weet je ook wat je dan krijgt als je het spel aanschaft? Opzich geen slecht plan om extras aan te bieden maar het wel f2p te houden.

Het is anders dan de BF en ET's van deze wereld en in mijn opinie beter maar de grote markt zal toch snel voor BF kiezen. Toch als ze de lag en de bugs eruithalen, betere cheatcontrole erop en je hebt een superspel, er is nog hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:13:
[...]

Weet je ook wat je dan krijgt als je het spel aanschaft? Opzich geen slecht plan om extras aan te bieden maar het wel f2p te houden.

Het is anders dan de BF en ET's van deze wereld en in mijn opinie beter maar de grote markt zal toch snel voor BF kiezen. Toch als ze de lag en de bugs eruithalen, betere cheatcontrole erop en je hebt een superspel, er is nog hoop ;)
Het hoeft natuurlijk ook niet persé een BF of ET te worden. Sowieso zal het wel relatief klein blijven. Ik denk toch dat ik het eerst even aan ga kijken wat er gebeurd qua lag en bugs ed. Zien we dan wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Hehe... Eindelijk weer een hardware firewall.

Kan eindelijk weer een beetje op een normale manier spelen. Merk dus dat een hoop van mijn eerder waargenomen "lag" aan mijn oude pc lag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Je hebt een hardware firewall thuis staan?

Ik heb warrock nu ook maar op een andere computer geinstalleerd, blijkt dat de draadloze verbinding van mijn laptop toch ook voor een hoop extra lag zorgde... |:(

Waarom zou je het spel trouwens pre-orderen? Als ik het zou kopen dan begin ik liever opnieuw..dat ik nu een hoog level heb geeft toch niks extras? Ik doe er nu namelijk langer over om van level naar level te gaan en krijg daardoor ook minder bonus als een beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieDeBoer
  • Laatst online: 21:24
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:45:

Probeer deze link anders: http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=2423

Zoiezo als er games geen breedbeeld ondersteunen kan het 9 van de 10 keer wel. Gewoon tjekken op die website hoe.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mr_gadget schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:22:
Je hebt een hardware firewall thuis staan?

Ik heb warrock nu ook maar op een andere computer geinstalleerd, blijkt dat de draadloze verbinding van mijn laptop toch ook voor een hoop extra lag zorgde... |:(

Waarom zou je het spel trouwens pre-orderen? Als ik het zou kopen dan begin ik liever opnieuw..dat ik nu een hoog level heb geeft toch niks extras? Ik doe er nu namelijk langer over om van level naar level te gaan en krijg daardoor ook minder bonus als een beginner.
Je moet sowieso overnieuw beginnen, pre-order of niet.
SjakieDeBoer schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:21:
[...]

Probeer deze link anders: http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=2423

Zoiezo als er games geen breedbeeld ondersteunen kan het 9 van de 10 keer wel. Gewoon tjekken op die website hoe.

Suc6
Probleem is dus dat het spel standaard wel widescreen ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjakieDeBoer
  • Laatst online: 21:24
RoD schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:27:
Probleem is dus dat het spel standaard wel widescreen ondersteund...
Klopt, maar soms vinden bepaalde games je gewoon eventjes niet lief en laten geen breedbeeld reso's toe.

Raar maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er toch best veel mensen dit spel spelen..

Is er nog geen GoT clan van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:04:
Ik zie dat er toch best veel mensen dit spel spelen..

Is er nog geen GoT clan van?
Nog niet gezien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met warrock ik speelde dit spel al iets van 1 maand maar toen heb ik mijn computer gerestet en warrock opnieuw geinstalleert daarna kon ik het weer gewoon spelen voor een week maar na die week starte warrock heel traag op veel trager dan eerst en duurde het heel lang voordat hij bij de updater kwam en als ik probeer inteloggen reageert warrrock niet meer weet iemand hoe dit kan komen volgens mij licht het niet aan een update want het is niet na een update gebeurt dat ik niet meer kan spelen en op de warrock forums kon ik ook niet vinden wat ik kan begrijpen. weet iemand waar dit aan licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:10

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Kijk hier eens.
http://www.warrock.net/
De test is voorbij.
Ik kan ook niet meer spelen.
Alle servers zijn down tot 7 februari, dan komt het definitieve spel uit.
Dan moet je wel weer een nieuwe gratis versie downloaden als je wil spelen.
Deze heeft wel beperkingen t.o.v. de betaalversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha vandaar had al vanalles geprobeert. wat een afzetters gaan ze geld vragen voor een game dat vol met bugs zitten en heel erg lagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Lekker ja...

Had de afgelopen dagen ook geprobeerd in te loggen.Druk je ok in het connect schermpje, gebeurt er niks...dus ik denk dat het druk was ofzo (ben wel eens pas na 5 min na drukken ingelogd)..paar keer proberen. In plaats dat ze dat ff netjes melden :( Dan had ik het niet zovaak hoeven proberen...

Zijn er mensen die het uberhaupt gaan kopen?
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste