Damn.. Ik snap dat je van een gratis spel niet al te veel hoeft te verwachten, maar waarom moeten ze nu weer het registratiesysteem zo gigantisch ver%(*^#%^#^
- Username: minimaal 6, maximaal 10 chars, MOET een cijfer bevatten
- Password: Idem! Slaan ze dat plaintext op op een databaseserver waar ze voor ieder bitje moeten betalen ofzo?
- Nickname: Minimaal 6, maximaal 10, enkel kleine letters, geen hoofdletters.
Vervolgens het meest bezopen password retrieval gedoe ooit: geheime vragen. Niet 1, nee wel DRIE. En ze moeten alle drie anders zijn.
Wat is er mis met mij een mailtje sturen als ik een nieuw PW wil?
Ik heb nu dus een username die ik geheid vergeet, een password waarvoor datzelfde geldt, 3 geheime vragen waarvan je antwoord ongetwijfeld tot op de bit, komma, punt en hoofdletter overeen moet komen als je het ooit nog nodig hebt...
Ik ga zo meteen, als ik mezelf een mailtje heb gestuurd met al die gegevens erin zodat ik het morgen ook nog weet, eens kijken wat ik van het spel zelf vind. Het bedrijf erachter komt iig al over als een stelletje zwaar irritante controlefreaks die nog nooit een usability-boek in handen hebben gehad.
Edit:
Irritatiepuntje 2: Tijdens het starten van het spel moet je 2x op "ok" klikken, waardoor je er dus bij moet blijven...
3: Bezopen camerasysteem als je in een humvee rijdt
4: No way dat ik met practice de gun van een hummer afgevuurd krijg
5: Krijg je een invite, klik je op ok, zegt hij "Cannot join"
Gratis of niet, ik heb het wel weer gehad met dit "spel".
[
Voor 13% gewijzigd door
Paul op 11-02-2007 12:26
]