[PC] WarRock (gratis multi-player game)

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 71.151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119987

Anoniem: 201016 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:33:
aha vandaar had al vanalles geprobeert. wat een afzetters gaan ze geld vragen voor een game dat vol met bugs zitten en heel erg lagt
Lees het topic eens door. Je kan nog steeds gratis spelen maar er is een koopversie waarmee je extra's krijgt. Lijkt me een hele redelijke oplossing die ik nog maar weinig keer heb gezien.

En wees eens een beetje lief voor een bedrijf waarbij je de afgelopen 2 jaar gratis mocht spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Erpeet schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:01:
Kijk hier eens.
http://www.warrock.net/
De test is voorbij.
Ik kan ook niet meer spelen.
Alle servers zijn down tot 7 februari, dan komt het definitieve spel uit.
Dan moet je wel weer een nieuwe gratis versie downloaden als je wil spelen.
Deze heeft wel beperkingen t.o.v. de betaalversie.
De gratis versie zal ook updates krijgen, heb ik vernomen. Wij niet-betalers hebben er dus ook baat bij. Verder kun je inderdaad zoals gemeldt gewoon gratis blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 17:04

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

In het begin toen dit spel nog "closed beta" was, was het echt SUPER, geen "headshot lag" en dergelijke de game was toen nog niet verpest door hackers.
Nadat de "spelverneuqers" kwamen was de pret over er waren hacks zoals "instant capture flag(lock)" en "1shot kill everywhere" "unlimited ammo" de hacks waren erg vervelend er kwamen toen closed rooms, waar de niet hackers (spelverneuqers) in konden maar na een maandje was dat ook over en was het forum gevonden (bestaat nu niet meer).

Door de tegenmaatregelen dat "anti hack ding" was het spel eigenlijk over, de vertraging van de kogels heeft het spel verpest, soms liep je nog de halve map rondt en viel je ineens dood neer, dood door iemand die je net neerschoot (nee was geen respawn).... Als je nu begint met spelen zul je het misschien niet zo merken maar als je in de begin fase van het spel begonnen bent is er nu echt geen bal meer aan.

Daar kwam ook bij dat die "beveiliging" bij veel mensen niet wilde updaten, ik heb toen een hele tijd niet meer kunnen spelen.

/OT/
Sorry voor de woordkeuze maar dit spel was echt geweldig voordat de hacker community zich erop storte, nadien was het gewoon over.
/OT/

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

prutser001 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:29:
In het begin toen dit spel nog "closed beta" was het echt SUPER, geen "headshot lag" de game was toen nog niet verpest door hackers.
Nadat de "spelverneuqers" kwamen was de pret over er waren hacks zoals "instant capture flag(lock)" en "1shot kill everywhere" "unlimited ammo" de hacks waren erg vervelend er kwamen toen closed rooms, waar de niet hackers (spelverneuqers) in konden maar na een maandje was dat ook over en was het forum gevonden (bestaat nu niet meer).

Door de tegenmaatregelen dat "anti hack ding" was het spel eigenlijk over, de vertraging van de kogels heeft het spel verpest, soms liep je nog de halve map rondt en viel je ineens dood neer, dood door iemand die je net neerschoot.... Als je nu begint met spelen zul je het misschien niet zo merken maar als je in de begin fase van het spel begonnen bent is er nu echt geen bal meer aan.
Hier heb ik ook nog geregeld last van. Vooral als je in vehicles zit, komt dit voor, althans bij mij. Ontzettend irritant, heb je net een vehicle verovert, ben je ineens dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wees wel rustig met de hackers blamen.

Ten eerste moeten die bugs gewoon niet in het spel zitten.. Veel 'hacks' waren ook bugs..
Ten tweede ben ik onnoemelijk veel keren voor hacker uitgemaakt, maar het spel was gewoon zo simpel met de G36 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

TheZeroorez schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:56:
Wees wel rustig met de hackers blamen.

Ten eerste moeten die bugs gewoon niet in het spel zitten.. Veel 'hacks' waren ook bugs..
Ten tweede ben ik onnoemelijk veel keren voor hacker uitgemaakt, maar het spel was gewoon zo simpel met de G36 ;(
Er was een duidelijk verschil tussen "hacks en bugs" de bugs waar ik vanaf wist, sommige plekjes waar je door de muur kon kijken/schieten. "Bugs" zoals unlimited ammo, capture the flag lock, en dat "truukje" om iedereen te waardanook op de map afteknallen door muren/bergen etc..

Er waren wel meer bugs genoemd op het forum, ook de hacks waren er wel meer.

En ja als je een wapen een beetje onder controle hebt ben je al snel "goed" zeker in het begin van de hack periode zodra je met een kill of 5 tot 10 meer had dan de nr 2 was je gelijk gedoopt tot hacker...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201016

Falcon schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:39:
Vanavond maar even dowloaden zie ik!.. :-)
waarvoor zou je als je het toch niet kan spelen :( :(
dacht dat ik op de laatste pagina keek maar keek op de eerst :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 201016 op 03-02-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
prutser001 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:17:
[...]

En ja als je een wapen een beetje onder controle hebt ben je al snel "goed" zeker in het begin van de hack periode zodra je met een kill of 5 tot 10 meer had dan de nr 2 was je gelijk gedoopt tot hacker...
Inderdaad.. en soms nog veel meer :X Ik speelde vaak op die map met al die containers, en op een gegeven moment ken je dat gewoon helemaal uit je hoofd.. Die containers zijn echt heel gaaf gewoon.. Ook een granaat die je puur op gevoel in die gang gooit vinden ze hacken.. Net als weten dat iemand aan de andere kant van de muur loopt.. Mja, da's niet gek, al het geluid gaat superhard door die muren heen 8)7

Toch nog wel een leuke tijd gehad ermee :)

Harbor_Ida ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Harbor_Ida bedoel je? Geweldige map. Ik doe het ook niet voor minder dan de eerste plek in die map :P Nu speel ik wat meer Montana. Ook een map die je snel kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201016

is idd een geweldige map met deze game heb ik geleerd om een kelin beetje goed in fps shooters te worden. maar toen kwam die lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Vandaag is het dan zo ver :-)
De final komt uit!

Ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

De launch is alweer uitgesteld (lees: http://forum.warrock.net/index.php?showtopic=34612), ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren :(

[ Voor 17% gewijzigd door Ruzor op 07-02-2007 16:27 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goh, er is iets misgegaan, verrassend :P Nouja, ik speel het eigenlijk niet zo vaak meer, dus ik zit er niet mee. Maar ze moeten wel oppassen zo dat ze niet veel klanten kwijt gaan raken. Als je zon launch helemaal voorbereid hebt moet het toch ook goed gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tees
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ondertussen is de commercial launch een feit en kunnen we downloaden!
Behalve dat ik de installer werkelijk als stront door een trechter (20 kBps) binnenkrijg :(
Dus als iemand 'm al binnenheeft, zou ik een mirror erg op prijs stellen :+

[ Voor 22% gewijzigd door Tees op 08-02-2007 12:07 . Reden: typos ]

"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Niet online
Hier een link zodat je hem met bittorent kan downen:

*knip*
Let op met wat je post! Linken naar een willekeurige torrentsite met illegale meuk kan je een OW opleveren :o

http://mijnadres.net/jhea...taller_020707.exe.torrent

Hij komt bij mij nu binnen met 80KB/sec

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 08-02-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tees
  • Niet online
Dankjewel, ik heb ondertussen zo'n 50 kBps via een mirror van GigaSize. Nog steeds niet geniaal, maar ik wacht wel geduldig :)
Die torrent had ik ook al gevonde via het WarRock forum, maar die haalde in het eerste kwartier niet meer dan 5 kBps bij mij, dus die had ik maar weer eruit gegooid.

[ Voor 39% gewijzigd door Tees op 08-02-2007 13:21 ]

"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zou dat linkje naar die torrentsite even weghalen... linkt indirect nogal naar warez, en dat mag niet. Niet dat ik je hiermee terecht wil wijzen oid, maar als een modje het ziet zal deze het niet zo leuk vinden.

Zag net dat je als beta-tester een account kan maken met je beta-account-emailadres en dat je hiermee iets extra's krijgt. Weet iemand wat dit inhoudt?
Valt me toch mee dat de launch niet langer uitgestelt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Voor zover ik gelezen heb, zijn die extras alleen maar een AK-47 voor een week. Feest! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tees
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:32:
Ik zou dat linkje naar die torrentsite even weghalen... linkt indirect nogal naar warez, en dat mag niet. Niet dat ik je hiermee terecht wil wijzen oid, maar als een modje het ziet zal deze het niet zo leuk vinden.
Ik neem aan dat de modjes slim genoeg zijn om te begrijpen dat dit Free2Play is en niet warez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tees
  • Niet online
Voor de liefhebbers onderstaand een goede downloadsite (even doorklikken naar downloads):
Online Welten Mirror

Jammer genoeg dat WarRock bij de Commercial Launch overgegaan is op XACT-audio en laat dat nou niet werken onder Win2000 (wat ik draai). Stomme beslissing dus, hopelijk draaien ze dat snel terug.

[ Voor 10% gewijzigd door Tees op 08-02-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ruzor schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:59:
Voor zover ik gelezen heb, zijn die extras alleen maar een AK-47 voor een week. Feest! :P
Voor een week? :/ Dus geen blijvende extra's? Verder vind ik die AK47 een kutwapen :( Geef dan tenminste een keuze ofzo.
Tees schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:08:
[...]

Ik neem aan dat de modjes slim genoeg zijn om te begrijpen dat dit Free2Play is en niet warez...
Dat wel, maar op die site staat ook warez, en dat mag dus niet. Maargoed, het is niet mijn probleem... slechts een tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 17:09

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Hoe kan je dan als betatester je registreren? Ik ben volgens mij helemaal uit het systeem.
Ik neem aan dat iedereen die het speelde voor de release hiervan gebruik kan maken?

edit: geen lag is wel heel positief :)
kom alleen niet door de validator van de registratie "Your registration info could not be processed. Please try again" waarschijnlijk doordat het country veld niet zichtbaar is..

[ Voor 38% gewijzigd door Mr_gadget op 08-02-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73609

Ik heb een aantal beta's gespeeld van warrock en ik dacht vandaag maar eerst eens even de final downloaden.
Wat viel dat tegen.

- Als je niet betaald en je create een room. Dan kun je maar 2 levels kiezen.
zelfs een paar levels die in de beta gewoon speelbaar waren nu alleen maar voor betaalde leden.

- Het geluid klonk slechter dan in de beta's.

- Het spelen voelde minder aan dan met beta's

- Controls nog steeds niet te veranderen.

Voordeel:
Geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tees
  • Niet online
Anoniem: 73609 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:27:
Ik heb een aantal beta's gespeeld van warrock en ik dacht vandaag maar eerst eens even de final downloaden.
Wat viel dat tegen.

- Als je niet betaald en je create een room. Dan kun je maar 2 levels kiezen.
zelfs een paar levels die in de beta gewoon speelbaar waren nu alleen maar voor betaalde leden.
- Het geluid klonk slechter dan in de beta's.
- Het spelen voelde minder aan dan met beta's
- Controls nog steeds niet te veranderen.

Voordeel:
Geen lag.
Hmm, dat heb ik meer gehoord. Vooral die van het geluid vinnik erg boeiend, gezien mijn bovenstaande post dat daardoor de final van WarRock niet meer op Win2k werkt. Hebben ze schijnbaar echt een flinke fout gemaakt door van geluidssysteem te veranderen.

Ik snap ook niet waarom er voor de final zulke grote veranderingen zijn doorgevoerd terwijl de beta superpopulair was. Lijkt me dat het spel dan voldoende zichzelf bewezen heeft en dat er alleen wat veranderingen om de boel wat commercieler te maken gemaakt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Niet online
Tot nu toe merk ik dat er veel minder lag is... Dat is een groot plus punt.
Maar het geluid klinkt veel minder... Granaten maken een slap geluid :-S

En erg jammer dat je de GS 36 pas kan kopen als je lvl11 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik heb nu Warrock verwijdert en opnieuw gedownload. Alleen hij komt net als de oude versie niet verder bij het updaten. Ik krijg een melding dat er een zip niet kan worden gedownload en dan start ie niet. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mr_gadget schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:04:
Ik heb nu Warrock verwijdert en opnieuw gedownload. Alleen hij komt net als de oude versie niet verder bij het updaten. Ik krijg een melding dat er een zip niet kan worden gedownload en dan start ie niet. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Is al vaker gepost hiero. Opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:43
Ik heb het spel supersnel gedownload van een officiele mirror en heb het spel één dag gespeeld. Het valt me echt tegen. Je kunt geen wapens of ammo oprapen en als je dood bent en wacht tot de ronde is afgelopen heb je niet de mogelijkheid om vrij vliegend te observen, maar ben je gedwongen de overgebleven teamgenoten te volgen. Ook zijn de geluiden erg slecht. Als je iemand raakt, hoor je niet het geluid van kogels die vlees raken, maar gewoon gekreun. Het geluid van iemand die sterft klinkt ook nogal onrealistisch. Verder heb ik al een flink aantal keren een simultaneous kill gehad. Niet echt leuk en nogal spelverpestend. Wat wel leuk is, zijn de RPG-elementen. De hele game heeft niet de kwaliteit van BF of zelfs CoD multiplayer. 1 Dag gespeeld en daarna weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

RoD schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:08:
[...]

Is al vaker gepost hiero. Opnieuw downloaden.
Maar ik had dus al de nieuwste versie gedownload..Ben hem nu weer aan het downloaden maar het is exact dezelfde versie :? Zou het niet eerder een probleem kunnen zijn met de oude versie die nog resten op mijn hd heeft achtergelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 21:00
Damn.. Ik snap dat je van een gratis spel niet al te veel hoeft te verwachten, maar waarom moeten ze nu weer het registratiesysteem zo gigantisch ver%(*^#%^#^ :(

- Username: minimaal 6, maximaal 10 chars, MOET een cijfer bevatten
- Password: Idem! Slaan ze dat plaintext op op een databaseserver waar ze voor ieder bitje moeten betalen ofzo?
- Nickname: Minimaal 6, maximaal 10, enkel kleine letters, geen hoofdletters.

Vervolgens het meest bezopen password retrieval gedoe ooit: geheime vragen. Niet 1, nee wel DRIE. En ze moeten alle drie anders zijn.
Wat is er mis met mij een mailtje sturen als ik een nieuw PW wil?

Ik heb nu dus een username die ik geheid vergeet, een password waarvoor datzelfde geldt, 3 geheime vragen waarvan je antwoord ongetwijfeld tot op de bit, komma, punt en hoofdletter overeen moet komen als je het ooit nog nodig hebt...

Ik ga zo meteen, als ik mezelf een mailtje heb gestuurd met al die gegevens erin zodat ik het morgen ook nog weet, eens kijken wat ik van het spel zelf vind. Het bedrijf erachter komt iig al over als een stelletje zwaar irritante controlefreaks die nog nooit een usability-boek in handen hebben gehad.

Edit:
Irritatiepuntje 2: Tijdens het starten van het spel moet je 2x op "ok" klikken, waardoor je er dus bij moet blijven...

3: Bezopen camerasysteem als je in een humvee rijdt
4: No way dat ik met practice de gun van een hummer afgevuurd krijg
5: Krijg je een invite, klik je op ok, zegt hij "Cannot join"

Gratis of niet, ik heb het wel weer gehad met dit "spel".

[ Voor 13% gewijzigd door Paul op 11-02-2007 12:26 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Duurde idd ook een tijd voor ik me door die registratie heen had geworsteld zeg...

Maar de oplossing van mijn probleem: oude warrock was niet goed gedinstalleerd waardoor er nog een oud incoontje stond.. :X

Het lagt trouwens nog steeds een beetje en de pings kloppen echt niet meer..
Dat geluid van die granaten is echt vreselijk, snap niet waarom ze dat ooit hebben gedaan |:( rare jongens die Koreanen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-05 14:09
Mja dat registratie probleem, ze zouden wel veel klachten gehad hebben van account hackers ofzo.

Ik vond de beta wel een 'aardig' spel, en speelde het regelmatig.

De final is nog helemaal niet af na mijn gevoel, in close combats zakt mijn fps dramatisch naar beneden. De geluiden zijn inderdaad erg overdreven, kwestie van smaak en wennen denk ik.
En de servers lijken wel overbelast ofzo.

Jammer ook dat je maar 2 mappen kan selecteren als het spel free2play speelt.

Ik hoop dat ze nog het een en ander kunnen patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff wat een gezever zeg op dit spel, het is zeker geen 100% ofzo maar geef dan goede argumenten, 2x op ok drukken, moeilijk registratiesysteem, geen vliegende camera (goddank) en onrealistische doodgaan geluiden.... afijn kweekgrondje voor toekomstige gamereviewers.

geef liever de grote gebreken aan (voertuig besturing is er idd wel 1, al vond ik vliegtuig makkelijker dan in bf2) en laat ook eens een positief puntje horen (rollls, rpg ellementen).

Spel is dus echt niet foutloos maar probeer de volgende keer echte fouten te pakken ipv kleine irritaties. Zo krijgen lezers een beter overzicht van dit spel en zullen ze het misschien eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 17-06 21:00
Ik wil best de grote fouten gaan ontdekken, als ik maar niet tegengehouden wordt door de kleine...

Na het downloaden was mijn allereerste ervaring met dit spel: het registreren, en dat zit al meteen brak en irritant in elkaar.

Dan het spel starten: Noem eens één enkel modern spel waarbij je tijdens het starten van het spel op 33% en op 66% van het laden nog even op een knopje moet drukken voordat hij verder gaat? Zelfs Steam valt hier niet onder omdat Steam en (bijvoorbeeld) HL2 2 verschillende programma's/dingen zijn en je HL2 perfect kunt starten zonder dat er (onnodige) interactie wordt vereist.

Wat is dan de volgende logische stap? Gaan oefenen, onder andere in een autootje... Je ziet totaal niet waar je heen rijdt, en schieten wil ook al niet.

Je mag het kleine issues noemen, voor mij zijn ze groot genoeg dat ik het spel weer links laat liggen.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208503

Paul Nieuwkamp schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:59:
Ik wil best de grote fouten gaan ontdekken, als ik maar niet tegengehouden wordt door de kleine...

Na het downloaden was mijn allereerste ervaring met dit spel: het registreren, en dat zit al meteen brak en irritant in elkaar.

Dan het spel starten: Noem eens één enkel modern spel waarbij je tijdens het starten van het spel op 33% en op 66% van het laden nog even op een knopje moet drukken voordat hij verder gaat? Zelfs Steam valt hier niet onder omdat Steam en (bijvoorbeeld) HL2 2 verschillende programma's/dingen zijn en je HL2 perfect kunt starten zonder dat er (onnodige) interactie wordt vereist.

Wat is dan de volgende logische stap? Gaan oefenen, onder andere in een autootje... Je ziet totaal niet waar je heen rijdt, en schieten wil ook al niet.

Je mag het kleine issues noemen, voor mij zijn ze groot genoeg dat ik het spel weer links laat liggen.
Hoi;

Ja ik heb vooral problemen bij het registreren; ik heb jet de afgelopen dagen wel al 40 keer geprobeert op de gekste tijden :'( zucht het helpt niks. Het spel kan wel op mijn PC gespeelt worden; een buurjongen heeft dat geprobeert met zijn codes; maar wij zitten dus nog zonder..

Zeg; als je het toch niet meer speelt of iemand anders; zou men mij de username en het paswoord daarvan dan eens een keer willen sturen? Zijn we uit ons lijden verlost; want mijn zoontje zit er al heel lang op te wachten.
Verder heb ik nog een demootje van BF2 geprobeert; maar dat is wel even wennen zeg; ik moet zeggen dat warrock nu wel meer op BF2 ging lijken met die nieuwere release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:46
Om het maar kort te houden, geef mij de BETA maar!

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Spel ziet er veelbelovend uit, maar ik wacht nog wel ff af tot de irritaties zijn verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Ik krijg soms tijdens het spelen een error en dan knalt ie naar m'n desktop. Mijn broertje heeft dit ook op zijn pc. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleejuhr
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pff de beta was goed te doen, maar jezus wat ze er nu van gebakken hebben. Ik weet niet waarom ze de beta uberhaupt gemaakt hebben. Als je ineens 3 gasten in de buurt hebt die alledrie gaan schieten lag ik me de pleuris, maakt niet uit waar. Sta ik alleen, totaal geen problemen ermee.

Nee tot ze de lag verbeterd hebben die met het geluid samen hangt en de wat grotere mappen weer goed te spelen zijn, dan pas misschien ga ik weer spelen. Maar op dit moment heb ik er na een halve dag spelen meer dan genoeg van.

Zonde want de demo was echt goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169507

Kreeg mailtje van WarRock. Krijg 7 dagen die AK-47 omdat ik de beta heb gespeeld. Jullie ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Na alle negatieve geluiden heb ik het maar gelaten voor wat het was. Bovendien vind ik de AK ronduit ruk.
Blijgemaakt met een dode mus imo :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 08:46
Sleejuhr schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:44:
Pff de beta was goed te doen, maar jezus wat ze er nu van gebakken hebben. Ik weet niet waarom ze de beta uberhaupt gemaakt hebben. Als je ineens 3 gasten in de buurt hebt die alledrie gaan schieten lag ik me de pleuris, maakt niet uit waar. Sta ik alleen, totaal geen problemen ermee.
Idem dito hierzo, erg vervelend want 't maakt 't spel vreselijk lelijk qua gameplay, hopelijk daan ze dit nog 'n keer (binnenkort) veranderen, de beta's waren zo leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
  • Laatst online: 14-06 00:22
Ik speel dit spel nu iets van drie weken en bevalt prima. Alleen word ik helemaal gek van al die cheaters :( Ben je druk bezig met een game komt er een dakhaas binnen en WHOPPA, hele game vern**kt. Mensen die door muren kunnen schieten, 85 granaten tegelijk kunnen gooien, ik word er zo moe van...

Ik hoop echt dat daar wat aan gedaan wordt, want het hele spel gaat eraan onder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dat komt voornamelijk omdat die k2 amateurs punkbuster hebben uitgezet 8)7 Waarom is vooralsnog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Punkbuster maakt niet veel uit. In CoD had je ook soms mensen met aimbots. Maar in warrock stikt het van de hackers. In 1 op de 4 kamers waar ik kom is er een hacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Joep Stoffels schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:03:
Punkbuster maakt niet veel uit. In CoD had je ook soms mensen met aimbots. Maar in warrock stikt het van de hackers. In 1 op de 4 kamers waar ik kom is er een hacker.
Weet je wel wat je zegt? In CoD had je 'soms ook mensen met aimbots'. Dat zijn dus hackers inderdaad.

In Warrock echter, loopt elke 5e rangs scriptkid zonder gamer-skills al met 100 granaten te gooien..

Die erge gevallen, die dus heel bekend zijn, en ook extreem 'functioneel', worden door punkbuster tegen gehouden. De wat zeldzamere hacks, niet.

Anoniem: 86561

Ik word een beetje strontziek van dat gehack, vind je eindelijk een server, zit er weer zo'n rotblaag (sorry voor generalizeren, het is meestal wel zo) een wallhack of gren hack of wat ze ook doen te gebruiken, ik kan nooit fatsoenlijk spelen

• Bas_zip
Ik snap ook niet dat zulke gasten niet worden gekicked... Als je ziet dat iemand op 60/0 kills zit dan moet er toch wel iets niet kloppen :)

Wat ook irri is: Soms ben je wel eens goed bezig met een potje en dan word je gelijk als cheater uitgemaakt :(

• Joep
@ The Zeroozez
Je hebt gelijk, maar of het nu een getalenteerde hacker is of gewoon iemand die wat in elkaar geflansd heeft, het komt op hetzelfde neer, namelijk spelverzieking. In Warrock zijn er gewoon erg veel van dat soort personen aanwezig. Er zijn zelfs n00bs die in de chatroom vragen om hacks.

Anyway, ben nu lvl 5 en als ik lvl 6 ben, kijk ik of het spel nog de moeite waard is. Heb namelijk weinig keuze (Intel GMA900 |:( ). Hey, verrek, iets wat positief is aan dit spel. Het loopt zelfs goed op mijn oude pc met Athlon XP 1800, 256 MB RAM en Geforce 2 400MX 64 MB.

• TheZeroorez
  • Niet online
Joep Stoffels schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:52:
Er zijn zelfs n00bs die in de chatroom vragen om hacks.
Juist, en die vinden ze ook gewoon. In een game waar punkbuster zit niet, omdat die 'bekende' hacks geblokt worden, en de personen die wél hacken heel zeldzaam zijn, en óf teveel geld hebben, óf goed kunnen coden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:09
Even een n00bvraagje (of misschien wel een bug). Ik heb dit spel nu al een flink aantal dagen achter elkaar gespeeld maar ik kan geen trappen op. Ik dacht eerst dat ze het veranderd hadden tov normale FPS spellen maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Als ik tegen een trap aan loop en ik kijk naar boven en druk op pijltje naar voren, dan kan ik (erg langzaam) nog net halverwege de trap komen en daarna blijf ik hangen. Meer kan ik niet. Ben ik gewoon een sukkel die niet trappen kan klimmen of is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Je moet wel naar boven blijven kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
En er is een patch uit:
[02-23-2007] 2/22 Patch Information:

The new patch focuses primarily on a reversion to the MILES sound engine (resulting in much-improved stability) and addresses several major crash issues. Current plans are to keep this engine in place as we continue to research the issues reported with XACT.

There is a known issue with this patch (holding any key down while waiting to respawn in BG/UO will cause your Windows cursor to remain on-screen until you close the game client), but we feel that the stability increase is worth this inconvenience and will continue to work on it. If you encounter this error, you can fix it without exiting the game by clicking on any of your weapon slots in the respawn window, then selecting any weapon.

Thank you for your patience!

Team War Rock
Het geluid is naar mijn mening echt stukker beter! En wat ook handig is, wanneer je spawned kan je voor ongeveer 5 seconden niet gekilled worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
meer mensen die last hebben van haperingen sinds de beta afgelopen is? Ik snap er echt de ballen van!

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Na een goede review-score van Pcgamepley toch maar eens geprobeerd. Alleen het spel draait ronduit dramatisch (onspeelbaar) op mijn pc. Ik speel hem wel op high maar zonder shaders (lelijk trouwens!).

Mijn pc: p4 2.8 ghz, 1024 mb RAM, geforce 6800 gt 256 mb

Neem aan dat ik hem wel op high zou kunnen draaien. Nog meer mensen performance-issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 13:39
Ik heb Warrock tijden geleden (toen de beta eigenlijk net uit as) gedraaid op een AMD 2800+ met een nVidia FX5200. Hoewel niet alles op high draaide het spel toch vlotjes.

Ik heb het overigens nog niet geprobeerd op mijn nieuwe systeem (core3duo met 7600xt)

edit:

Net een nieuwe account aangemaakt en de client gedownload. Alleen werkt het niet :(
De eerste keer starten kreeg ik de melding dat mijn account niet geupdate kan worden, en nu roept ie al 2 uur lang dat ik al ben ingelogged. Op de Warrock forums las ik overigens dat ik niet de enige ben met die problemen.

Ook kan ik dynamic light niet aanzetten wat wel een beetje jammer is

[ Voor 43% gewijzigd door Suepahfly op 04-03-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
bij mij speelde de beta ook goed, alleen nu speelt het ook crap!

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

-LA- schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:11:
bij mij speelde de beta ook goed, alleen nu speelt het ook crap!
Ah, zal het wel tijdig met een patch verholpen worden! Vind alleen wel dat het liggen/hurken/liggen/hurken/etc. gehalte te hoog is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196469

mijn neefje van 16 is hier gek van. het is mij een beetje te chaotisch als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik speel dit spel ook al een tijdje, maar sinds kort is het heel vaak als ik het opstart, klik een server en game aan, dat die aan het laden is en dan crasht. Dan krijg ik zo'n foutmelding van Windowsrapport blabla. Is daar niet iets voor?

En is er een optie om de muispijl weg te halen als je aan het spelen bent? Zit nu telkens op het scherm, en gaat overal mee heen :s

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
GGS_206 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:44:
Ik speel dit spel ook al een tijdje, maar sinds kort is het heel vaak als ik het opstart, klik een server en game aan, dat die aan het laden is en dan crasht. Dan krijg ik zo'n foutmelding van Windowsrapport blabla. Is daar niet iets voor?

En is er een optie om de muispijl weg te halen als je aan het spelen bent? Zit nu telkens op het scherm, en gaat overal mee heen :s
Zoals ik een paar posts eerder liet weten:
There is a known issue with this patch (holding any key down while waiting to respawn in BG/UO will cause your Windows cursor to remain on-screen until you close the game client), but we feel that the stability increase is worth this inconvenience and will continue to work on it. If you encounter this error, you can fix it without exiting the game by clicking on any of your weapon slots in the respawn window, then selecting any weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189236

ik speel het ook maar heb geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:09
Wow, die niet patch van vandaag(/gisteren?) is ook een drama. Het stikt van de cheaters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
heeft er iemand ook last van bij dit spel dat hij soms als je inlogd bij een server hij terug klapt naar een windows venster?
zeer irri is dat omdat je dan met je muis uit het spel kan.
iemand daar toevallig een oplossing voor

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smashnl schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:05:
heeft er iemand ook last van bij dit spel dat hij soms als je inlogd bij een server hij terug klapt naar een windows venster?
zeer irri is dat omdat je dan met je muis uit het spel kan.
iemand daar toevallig een oplossing voor
Zelfde probleem als 3 posts boven je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Hebben jullie een site waarop je de laatste client snel kan dll'en. Heb al meermaals geprobeerd maar dat gaat echt triestig traag hier.

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 26-03-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anders google je even op 'download warrock'?

De officiële sites staan iig hier: http://warrock.net/download.php

Is het verder niet tijd voor een deeltje 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is hier een beetje dood (logisch ook) dus ik vraag me af hoeveel animo hier nog voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

RoD schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:50:
Het is hier een beetje dood (logisch ook) dus ik vraag me af hoeveel animo hier nog voor is.
Na een hele periode van lamegaming, klote houding van spelers, gameplay en een te slechte connectie, ondanks dat ik andere games wel kan spelen, ben ik weer overgestapt naar andere (oldskool) games.

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel het ook wel eens
er zijn inderdaad veel cheaters en hackers maar het is dan ook een spel van k2 network
en k2network staat er nu niet echt om bekend dat ze iets tegen cheaters en hackers ''proberen'' te doen
knight online ook een spel wat ze hosten hebben ze ook helemaal verziekt door niks te doen
en inderdaad als je een goede cheater of hacker in je team zit dan kik je die natuurlijk niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206655

Nou, speel ook al lekker klein maandje ofzo (+-60 uur speeltijd) Al lv 11 :*)
Hele leuke game, behalve de hackers, Bugusers, lamers en Lag.
Maar, heb sinds net een probleem als ik hem wil spelen.. :( dan start hij de executor/updater, geeft soms een error (could not get version.txt) of hij start en loopt daar vast :( :(
Heb al gezocht op de WarRock site, en op de forums daar kan ik het ook (nog) niet vinden.
Iemand een oplossing? En nee, ik heb geen CE/Hacks gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
Anoniem: 206655 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:43:
Nou, speel ook al lekker klein maandje ofzo (+-60 uur speeltijd) Al lv 11 :*)
Hele leuke game, behalve de hackers, Bugusers, lamers en Lag.
Maar, heb sinds net een probleem als ik hem wil spelen.. :( dan start hij de executor/updater, geeft soms een error (could not get version.txt) of hij start en loopt daar vast :( :(
Heb al gezocht op de WarRock site, en op de forums daar kan ik het ook (nog) niet vinden.
Iemand een oplossing? En nee, ik heb geen CE/Hacks gebruikt.
weet niet of je er nog veel last van hebt maar schijnt aan warrock server te liggen. die klapt er vaak uit de laatste week ze zijn haastig op zoek naar een oplossing schijnt.
maar als het goed is moet ie de laatste dagen goed zijn

yep it's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

piep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

neuhj.. zelfs dat niet....

Heb het nogwel op mijn pc staan, maar ik ben niet meer zo geneigd om het aan te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223316

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/3272/mitlijeurpikte1.jpg
Mietulijeurpik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212692

Heb hem nu aan het downloaden gezet. Tenminste als het goed is staat die er over 30 minuten op PC.

Vraag: Zijn er meerdere maps, en met hoeveel in een map kun je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anoniem: 212692 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:50:
Vraag: Zijn er meerdere maps, en met hoeveel in een map kun je dan?
Meerdere maps, in drie stijlen: een met bommen bij elkaar planten/disablen, een met wat auto's in een gemiddelde stad, en een met allerlei grote vliegtuigen op grote stukken land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226764

Ik heb een probleem: Ik heb het vandaag gedownload en het eerste half uur ging alles perfect met spelen enzo, maar als ik nu weer het spel opstart en een map in ga wordt het scherm zwart en sluit het spel af...
Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

iemand deze game al werkend onder Vista?

ik speeld ehet spel voorheen onder XP geen probleem... heb nu een nieuw systeem (X2 5600+, 8800gts 640mb, 2GB) en draai daar op Vista 32bits.

kan warrock wel opstarten maar zodra ik een game ga joinen dan kom ik nog wel in het "level", zeg maar dat overview scherm waar je het level van boven ziet, maar zodra het scherm moet komen waar je de klasse en wapens selecteert knalt hij terug naar de desktop (zonder foutmelding)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb de eerste 2 openbetas veel gespeeld en er erg veel plezier mee gehad, maar de versie die er nu ligt bevat meer bugs is me al wel opgevallen, en van de punkbuster gezeik wordt je helemaal gek. Daarbij is de userbase ook erg arrogant, ze denken continu dat je aan het hacken/cheaten bent, terwijl je gewoon beter bent dan wat er rond loopt. Heb veel maps nu al zo vaak gespeeld dat ik weet hoe ze in elkaar zitten en wat goede routes zijn, maar veel mensen kunnen het niet hebben dat iemand met een laag leven bovenaan staat.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik hier voor ga betalen. Ten tijde van het einde van de 2e openbeta wilde ik dat nog wel doen, misschien voor een paar euro een keer wat items kopen e.d., maar zoals het nu gaat heb ik zelfs weinig zin om de gratis versie te draaien, je kunt het gewoon niet lekker meer spelen.

Ik wacht wel weer op de volgende online shooter, anders ga ik gewoon Call of Duty spelen ofzo.

@Chaoss
dat heb ik hier ook vaak zat met windows 2000. Wordt je ook niet vrolijk van.

[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 21-07-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Terw_Dan schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:57:
Ik heb de eerste 2 openbetas veel gespeeld en er erg veel plezier mee gehad, maar de versie die er nu ligt bevat meer bugs is me al wel opgevallen, en van de punkbuster gezeik wordt je helemaal gek. Daarbij is de userbase ook erg arrogant, ze denken continu dat je aan het hacken/cheaten bent, terwijl je gewoon beter bent dan wat er rond loopt. Heb veel maps nu al zo vaak gespeeld dat ik weet hoe ze in elkaar zitten en wat goede routes zijn, maar veel mensen kunnen het niet hebben dat iemand met een laag leven bovenaan staat.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik hier voor ga betalen. Ten tijde van het einde van de 2e openbeta wilde ik dat nog wel doen, misschien voor een paar euro een keer wat items kopen e.d., maar zoals het nu gaat heb ik zelfs weinig zin om de gratis versie te draaien, je kunt het gewoon niet lekker meer spelen.

Ik wacht wel weer op de volgende online shooter, anders ga ik gewoon Call of Duty spelen ofzo.

@Chaoss
Verwoordt eigenlijk precies hoe ik er over denk. Ben er een tijd terug mee gestopt door de lag. Het is een leuk spel, maar door alle brakheden in het spel gewoon niet leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Terw_Dan schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:57:
@Chaoss
echt wierd maar die crash heb ik dus maar bij 1 level :? dat elvel met die kasteel ruïne waar de ene partij start en het strand waar de andere partij start... ben de naam ff kwijt...

Kheb andere elvels gespeeld en die werken prima... toen dat elvel weer en CTD! wierd

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
WAAROM toch word je in Warrock ZO SNEL gekicked? Ik kan er echt niet meer tegen man. Na een week is het feest denk ik alweer over. VEEL teveel cheaters, laggers en.. lvl's 80 die er niet tegen kunnen dat ik bovenaan sta :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

TheZeroorez schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:45:
WAAROM toch word je in Warrock ZO SNEL gekicked? Ik kan er echt niet meer tegen man. Na een week is het feest denk ik alweer over. VEEL teveel cheaters, laggers en.. lvl's 80 die er niet tegen kunnen dat ik bovenaan sta :/
Heb het na lange tijd weer eens op mijn nieuwere systeempje geplempt.
Kwam een paar nieuwe levels tegen, leken wel leuk... Maar wat zonde dat er zo een lame community achter zit.

Het gros dat ik tegenkwam, inderdaad alleen maar zeiken over lag- cheaters etc.
Ik ga het er weer vanaf ketsen en de demo van Bioshock checken. :(

(Jammer want dit had tijdens de eerdere beta's veel potentie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ome_Les schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:06:
[...]

(Jammer want dit had tijdens de eerdere beta's veel potentie.)
Inderdaad, op de bugs en het niveau van het spel (over het algemeen) na.

Helaas zijn die twee dingen niet echt weg gegaan, en is er een zooi cheat/lag/KUTCOMMUNITY bij gekomen :|

MOH:A komt toch bijna uit, en over een tijd weer CoD4, dus ach :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

TheZeroorez schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:08:
[...]

Inderdaad, op de bugs en het niveau van het spel (over het algemeen) na.

Helaas zijn die twee dingen niet echt weg gegaan, en is er een zooi cheat/lag/KUTCOMMUNITY bij gekomen :|

MOH:A komt toch bijna uit, en over een tijd weer CoD4, dus ach :P
DAMN... MoH:AA heb ik hier ook nog liggen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

DAMN!

Heb ik weer... Op een of andere manier vindt mijn pc het leuk om eens in de 'x' seconden gewoon helemaal vast te slaan. Om na een seconde of 15 weer verder te gaan met spelen.
Meestal resulteerd dit in een death, aangezien ik dan gewoon een stilstaand doel ben voor de tegenstander.

Heeft iemand dit vaker gehoord? Zo ja, wat zou een oplossing kunnen zijn?
(Zal straks ook wel even op het warrock forum kijken, aangezien ik daar al een tijdlang niet ben geweest.)

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Heb op het warrock forum gekeken, je schijnt een microsoft patch te moeten downen, vervolgens moet je ervoor zorgen dat je de game start in Win NT4.0 compatability mode? 8)7

Een gekke oplossing, maar hij werkt dus wel? :o
Aanzienlijk minder hickups. Eigenlijk alleen maar als iemand mij aansprak op skype.

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 15:32
Onder Vista is het echt niet te doen! Heel veel crashes, Punkbuster update niet zelf manueel niet...

En ik zie daar vaak mensen in de lucht "zwemmen"

[ Voor 20% gewijzigd door Mayonaise op 30-08-2007 12:38 ]

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Fatihtjuh schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:37:
Onder Vista is het echt niet te doen! Heel veel crashes, Punkbuster update niet zelf manueel niet...

Jups... dan vliegen ze als een soort gekruizigde jezus door de lucht.... :(

• prutser001

prutser001

Het is jammer dat er zoveel verandert is sinds de beta toendertijd het was leuk goed speelbaar weinig/geen lag en een leuke community (soms een rotte appel maar die was zo weg).

Gister maar weer eens geprobeerd, maar het is niet meer wat het geweest was.
Sinds ze punkbuster erin hebben gestopt is het ruk, shoot outs kloppen geen ruk van, je schiet iemand dood, je ziet hem neervallen, krijgt de kill 'loopt 10 meter' en valt zelf dood neer.
Het constante gerant, gezeik en 10 jarige kinderlijke gecheld verpest de hele game, het lijkt wel een 2de CS/CSS.

Ik weet niet welk spel het was, maar dat heeft een closed community, alleen huidige spelers kunnen een invite krijgen, 1 maand trial en als diegene cheat of wat dan ook gaat degene die hem geinvite had er ook uit. Moeilijk om erin te komen maar het is iig beter dan dat het nu is.

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

prutser001 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:14:
Het is jammer dat er zoveel verandert is sinds de beta toendertijd het was leuk goed speelbaar weinig/geen lag en een leuke community (soms een rotte appel maar die was zo weg).

Gister maar weer eens geprobeerd, maar het is niet meer wat het geweest was.
Sinds ze punkbuster erin hebben gestopt is het ruk, shoot outs kloppen geen ruk van, je schiet iemand dood, je ziet hem neervallen, krijgt de kill 'loopt 10 meter' en valt zelf dood neer.
Het constante gerant, gezeik en 10 jarige kinderlijke gecheld verpest de hele game, het lijkt wel een 2de CS/CSS.

Ik weet niet welk spel het was, maar dat heeft een closed community, alleen huidige spelers kunnen een invite krijgen, 1 maand trial en als diegene cheat of wat dan ook gaat degene die hem geinvite had er ook uit. Moeilijk om erin te komen maar het is iig beter dan dat het nu is.
Ben benieuwd welke game dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-06 21:23
Sinds gisteravond staat mijn account op locked, wat dus inhoud dat ik gebanned ben. Ik heb hierover geen enkel bericht gehad, wat de reden ervan is.

Ik heb nog nooit van mijn leven gehackt/cheat, en gedraag me conform de warrock regels.

Gister dus gelijk een ticket opsturen, kreeg vanochtend heel leuk dit terug:

Attention gerbenvan1!

Thank you for contacting the War Rock Customer Support Department.

Your petition has been forwarded for further investigation and troubleshooting. Please keep in mind that, due to the nature and complexity of these types of tickets, it may take some time for the other department to contact you. We appreciate your patience and understanding during this time.

-War Rock Customer Support Staff

www.warrock.net / www.k2network.net

Heel handig dus.

Ik ben een clan leader, kan nu niet eens met mn clan trainen etc etc.
Verder heb ik meer dan 100 euro in mijn account zitten, ik vind het ronduit belachelijk dat ze zomaar zonder opgaaf van enkele reden een betalende klant bannen.

Heeft iemand anders hier ervaring mee wat te doen??

Ik wil echt graag mijn account weer terug, het is mn enige en iedereen kent me op dit account ook

groetjes happyguppy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224209

hoe kan je hacks krijgen ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Een hack krijg je niet, maar maak je.

Zulke lappen code zullen ongetwijfeld wel ergens uitgewisseld worden, maar dat gaan we niet doen.
Ten eerste niet omdat het op GoT niet hoort, en ten tweede niet omdat het je alleen maar meer n00b maakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240934

Fatihtjuh schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:37:

Hacks :')_!
Ik speel het sinds juni , ik ben level 31 55%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248916

frederikske schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:09:
Oh, dat van dat keyboard azerty/querty probleem... dat heb ik alsvolgt opgelost:
Aangezien het spel zelf geen mogelijkheden heeft omdat aan te passen heb ik bij de instellingen van windows zelf maar wat zitten veranderen. Nu kan ik met een toetscombinatie switchen van de ene keyboard layout naar de andere... Werkt perfect nu.
hoe heb je dat gedaan??

MET DAT PROBLEEM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dude die post is anderhalf jaar geleden gemaakt 8)7

Tevens heb k vandaag Warrock weer geinstalleerd..
Helaas wist ik m'n oude inloggegevens niet meer.. leuk spel nog steeds!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Anoniem: 248916 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:52:
[...]

hoe heb je dat gedaan??

MET DAT PROBLEEM!
Rechts klikken op je Language Bar ( Rechts onderaan ) en dan settings, hier kan je een keyboard layout instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248916

SniperFox schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:58:
[...]

Rechts klikken op je Language Bar ( Rechts onderaan ) en dan settings, hier kan je een keyboard layout instellen.
hoe dus er staat dus als ik op instellingen vs en nederlands ik vs verwijderen maar als ik het spel opstart komt het terug
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste