Toon posts:

[XP] Dubbele windows installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw moederbord / proc / geheugen aangeschaft en moest hierdoor windows xp opnieuw installeren. Hier kwam ik pas achter toen ik mijn oude mobo enzo al kwijt was dus ik wilde nog graag een backup maken van mn bestanden die ik in de documents & settings folder van mij andere windows installatie had staan.

Ik heb dus een nieuwe windows geinstalleerd naast mijn oude windows en dat werkt perfect, ik kan nu alleen niet bij mijn bestanden die in de documents & settings folder staan van mijn oude windows installatie omdat ik daar geen rechten voor schijn te hebben. Ik weet wel de username / password van deze map maar kan deze nergens invoeren zodat ik er toch in kom.

Weet iemand hier misschien een oplossing dat ik toch nog in mijn bestanden kom?

Alvast bedankt.

Peter

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-03 22:11

DefLite

Why so serious?

je kan ook ff knoppix downloaden en branden en dan booten van af knoppix en dan alle bestanden op een cd/dvd pleuren

[ Voor 26% gewijzigd door DefLite op 08-12-2005 18:31 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:28
How to take ownership of a file or folder in Windows XP

zoeken is niet zo moeilijk als het lijkt.. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Occy74 op 08-12-2005 18:43 ]

Systeem Specs

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je al in de Windows Operating Systems - FAQ gekeken? Daar staat namelijk een stukje in over hoe je dit kan verhelpen. Gebruik ook de search even met bijvoorbeeld [search=toegang geweigerd] of [search=access denied]. Hier zijn nog al veel topics over gestart, dus er is zat op GoT te vinden hoe je het repareren :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."