Ik heb een nieuw moederbord / proc / geheugen aangeschaft en moest hierdoor windows xp opnieuw installeren. Hier kwam ik pas achter toen ik mijn oude mobo enzo al kwijt was dus ik wilde nog graag een backup maken van mn bestanden die ik in de documents & settings folder van mij andere windows installatie had staan.
Ik heb dus een nieuwe windows geinstalleerd naast mijn oude windows en dat werkt perfect, ik kan nu alleen niet bij mijn bestanden die in de documents & settings folder staan van mijn oude windows installatie omdat ik daar geen rechten voor schijn te hebben. Ik weet wel de username / password van deze map maar kan deze nergens invoeren zodat ik er toch in kom.
Weet iemand hier misschien een oplossing dat ik toch nog in mijn bestanden kom?
Alvast bedankt.
Peter
Ik heb dus een nieuwe windows geinstalleerd naast mijn oude windows en dat werkt perfect, ik kan nu alleen niet bij mijn bestanden die in de documents & settings folder staan van mijn oude windows installatie omdat ik daar geen rechten voor schijn te hebben. Ik weet wel de username / password van deze map maar kan deze nergens invoeren zodat ik er toch in kom.
Weet iemand hier misschien een oplossing dat ik toch nog in mijn bestanden kom?
Alvast bedankt.
Peter