nieuw speeltje gemaakt

Pagina: 1
Acties:

• chromium
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 15:40
Omdat het geen 'die-hard' overclocking PC is, en de case modding maar miniem is, heb ik mijn laatste project onder 'hardware' geplaatst. Maar misschien zitten er hier ook enkele tweakers die wel een leuke bak vinden
staat onder : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/109368

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Crosspost :+

Bruut ding, en eerlijk gezegd vind ik dit wel een Casemod waard !!

Hoppa, post je pics hier ff man! :7

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

hier zie je de afgewerkte M-box uit de gaatjes boven de emblemen en achter de skyline komt er een Dblauwe neon gloed, maar niet te zien op de foto.
Afbeeldingslocatie: http://schoolweb.argo.be/ka/roeselare/mbox/mbox3.jpg

Het front, pas gespoten, maar zonder het M-box logo en zonder het uitgedremelde frontje
Afbeeldingslocatie: http://schoolweb.argo.be/ka/roeselare/mbox/mbox4.jpg

M-box de eerste keer op zijn plaats,let op het logo dat ook terugkomt als opstartscherm. Vieze kables zijn ondertussen verstopt
Afbeeldingslocatie: http://schoolweb.argo.be/ka/roeselare/mbox/mbox4.jpg

Closeup van sommige details
Afbeeldingslocatie: http://schoolweb.argo.be/ka/roeselare/mbox/mbox5.jpg

Skyline frontje met neon bedrading
Afbeeldingslocatie: http://schoolweb.argo.be/ka/roeselare/mbox/mbox6.jpg

Zow. ff gedaan...leek me wel handig :)

Verwijderd

Waar vind je zo'n schema?

Verwijderd

Nice man :) Zo vind ik die Aopen kast mooi, op de zijkant :) Als ie staat is het ruk imo!

nice done!

Verwijderd

merde, ik had m'n case ook zwart moeten spuiten.

Dat is echt knap man

• chromium
Dankjewel.. :)
Nu nog eentje maken voor de auto :P

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op vrijdag 19 januari 2001 16:00 schreef chromium het volgende:
Dankjewel.. :)
Nu nog eentje maken voor de auto :P
www.megacar.com >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:42
Op vrijdag 19 januari 2001 15:46 schreef Alchemy het volgende:
Nice man :) Zo vind ik die Aopen kast mooi, op de zijkant :) Als ie staat is het ruk imo!

nice done!
Misschien komt het omdat dit het desktop model is ?

En die mod is kewl gedaan hoor

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Hehe Jah dat zag ik dus ook net speedy :)

• chromium
schema is poepsimpel hoor, hier vind je een voorbeeld terug.
http://www.caseetc.com/case_images/nsmall/neon_schematic.jpg

Was overigens mijn eerste keer met een soldeerbout en het viel wel mee.

Verwijderd

Ik bedoelde het schema om het op "hifi-wijze" te kunnen bedienen. Je gaat toch niet telkens een keyboard aansluiten om een mp3tje te spelen?

• chromium
keyboard is draadloos, ligt onder de relaxzetel. ik heb er ook een IRman remote controll bijgekocht, maar ik het gebruik het zelfs niet. Keyboard is veel handiger.
Klinkt raar, maar die draadloze dingen zijn licht en liggen goed in de hand. Het enige wat ik mis, maar ik denk dat het nog niet bestaat, is een draadloos toetsenbord met een ingebouwde glidepad, net zoals mijn laptop. Nu heb ik aan de muis een tweede remote controll, maar ik gebruik hem dus bijna niet.

Verwijderd

En gebruik je dan je TV-scherm?

• chromium
yep, via die Matrox G450 dual head heb je helemaal geen monitor meer nodig, TV staat hier toch bijna constant aan, en nu gebruik ik het scherm om leuke phsychedelische effecten te bekomen bij de muziek via enkele Winamp plugins. Dat freakt lekker hoor, goed ge-encodeerde mp3-files via een redelijk goede geluidsinstallatie met een TV scherm vol rare effecten op de achtergrond :)

Ik was eerst een fan van die kant en klare dingen met zo'n klein schermpie ingebouwd, maar dat is zo beperkend, en ik zie je de boel niet besturen vanop 3 meter, of je moet wel erg goede ogen hebben :+

• Leipo
  • Niet online
is het ook mogelijk om zonder zo'n dualhead matrox je TV aan te sluiten (dan gewoon op de aansluiting waar je normaal je monitor in plugd)... en dan bijv via een kabeltje in je scart aansluiting van je TV

of is dit gewoon niet mogelijk?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

REALY nice job :)

• chromium
nee, je vidkaart moet een TV-out (of dual head hebben)
Ik heb gekozen voor de Matrox, omdat ik er toch niet mee ga gamen en omdat het een van de weinige kaarten is die opstart zonder dat er een monitor moet aanhangen. De meeste kaarten met TV-out moeten eerst een monitor detecteren vooraleer je de TV-out functie kan gebruiken. (en ja ik weet dat er een oudere Asus kaart het ook kan)
Wat er ons wel te wachten staat is dat de nieuwere generatie TVs, standaard een RGB ingang hebben, dan kan je gewoon je PC in je TV pluggen.
Vorig maand een demo megemaakt van de nieuwste Sony 90CM beeldbuis TV, 100Mhz en RGB input. Zelfs in 1024 RES kon je nog de lettertjes van een WORD doc perfect lezen van op 2 meter afstand.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Pics doen et nie.. ;( :?.

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

COOL MAN !!!, Gaaf idee trouwens denk dat ik ook zoiets ga maken

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Mijn viper II start ook op zonder monitor via de tv-out .... doe ik altijd als ik in de kamer div-x jes ga kijken .... (dan hoef ik niet mijn 30Kg wegende 19" monitor de trap op slepen ... :)

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

Verwijderd

Netjes hoor, en als je nog een mooi toetsenbord zoekt, draadloos en met ingebouwde muis, dan heb ik dat nog wel liggen. Voor pics :
www.smarthome.com/9451.html

Ik kan er zelf niet aan wennen, aan dat kleine toetsenbord, je kan het overnemen voor 80 gulden, in plaatst van een kleine honderd dollar(zie site). ZGAN

Verwijderd

Knap stukkie werk, mn complimenten!
Egt vet hoor, waar staan de specs?

Verwijderd

Ah, xie de specs nu, nvm..

PS: patent op aanvragen en die dingen in de handel nemen :P

• chromium
Polle . Mooie toetsenbordje.Als ik het voordien geweten had, kocht ik het zo. Maar nu zou het wat overkill zijn, net nu ik die splinternieuwe Logitech draadloze hap gekocht heb..jammer

modderfokker
Raar dat je het zegt, maar toen ik vandaag mijn mailboxje opende,zaten er 4 requests in van mensen die er eentje wilden....
Het rare is dat mijn emailadres hier niet verschijnt...
En het andere rare is dat 1 van die 4 mails van Singapore kwam...hehe

bizar bizar :?

Verwijderd

Heb je wel goed beeld op die TV? Ik heb wel eens gehoord dat het helemaal niet goed zou zijn. Ik wal het ook al een tijdje van plan totdat ik dat hoorde.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 16:58

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dit is een van de moioire die ik heb gezien :9~:9~:9~:9~:9~:9~.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• chromium
Hangt ervan af wat je met goed beeld bedoelt.
Ik heb een 100Mhz Sony Trinitron en daar is alles aan 640RES meer dan ok, surfen, email etc is zeer goed te doen.
Films bekijken vind ik zelfs beter dan op de monitor, het klinkt misschien gek, maar doordat het beeld van een monitor fijner is, zie je ook veel beter de foutjes (pixellatie, encoding blocks etc...)

Op een 10-jaar oude TV zal je natuurlijk al wat meer last ondervinden. Ook zou ik op de mijne geen uren willen Excell tabellen maken, maar het is nu eenmaal een multimedia box.

Lees overigens wat ik een reply of 7 terug heb geschreven in deze thread over de nieuwste TVs die er nu al zijn
Pagina: 1