Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HELP !! mda vario en tomtom

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
WIe kan mij helpen ?
Ik heb een MDA vario van T-mobile en ik wil tomtom erop zetten.
Ik heb tomtom3 voor pocket PC en tomtom mobile 5. Beide op cd.
Ik krijg het niet voor elkaar om deze op mijn mda te zetten.
Wie kan mij naar de oplossing leiden ?

Alvast bedankt,

Wendy

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hey Wendy,

Wat heb je al geprobeerd? Waar gaat het mis? Volg je de instructies uit het boekje? Draai je de setup of probeer je tomtom met de hand op de mda te zetten?

(overigens is die grote "HELP !!" in je topictitel niet zo netjes; er zitten hier meer mensen met problemen en als iedereen zulke titels gebruikt wordt het één grote schreeuwerige bende in de lijst met topics ;))

welkom op tweakers trouwens :P

[ Voor 45% gewijzigd door HunterPro op 07-12-2005 19:44 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Wendy, welkom op GoT. Ik wil je graag aanraden voor je een volgende post doet de FAQ en (vooral) de Netiquette eens door te lezen. Deze post is namelijk niet zoals we ze graag zien en gaat daarom ook op slot. De schreeuwerige topic titel springt het meest in het oog, maar ook de inhoud had vollediger gekund. Je laat namelijk niet blijken dat je zelf als wat geprobeerd hebt en wat daar het resultaat van is. Ook wat zoeken betreft.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.