Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[eXistenZ Mk.1]Casemod komt niet af...

Pagina: 1
Acties:

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Ik heb in het verleden al eens een CiP geopend, maar dit is mijn main rig, en aangezien ik noggal PC gek ben, zit ik er dus vaak achter. Ik wil dit ding dus niet altijd uit elkaar hebben liggen, terwijl die bak een keer uit elkaar moet om de zaak goed te kunnen opbouwen.
Hoe doen jullie dat? Want ik zit toch wel elke dag een uur of 6 achter mn pc. Die bak is gewaterkoeld, en dat moet helemaal schoon, algen enzo :r Dat gaat mij een weekje kosten om schoon te spoelen, onderwel pimp ik de kast dan, maar in totaal zit ik dan wel 2 weken zonder. :)

Zo komt mijn CiP nooit af... :S

[ Voor 19% gewijzigd door _eXistenZ_ op 07-12-2005 13:59 ]

There is no replacement for displacement!

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
Kan je je pc in tussentijd niet in een andere kast onderbrengen, of desnoods op een kartonnen doos op je bureau?

Verwijderd

Míjn main-rig ligt onderhand ook al meer dan een halfjaar uitelkaar. Ik gebruik een ander systeempje voor het internetten en gamen doe ik op m'n pa's systeem. Mss is het handig om een of ander oud systeempje onder je bed vandaan te trekken om de belangrijke zaken te doen. En tjsa, gamen moet je maar op een andere pc.

Dat is iig mijn huidige levenswijze :P

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:19

sapphire

Die-hard pruts0r

ik wilde net zeggen, ik zorg gewoon dat mijn broertje en zusje een leuke pc blijven hebben en als me main rig in puin ligt dan kan ik altijd daarop werken.
Sowieso doe ik groote mods in vakantie tijd, meesten in de zomer omdat ik me pc dagelijks voor school nodig heb :)

Gabriël AM5

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:25

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Daar heb ik een laptop voor.. of anders pak ik ander pc'tje.. simpel :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 18:16

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

koop een kastje van 30 euri en zet daar je main rig even tijdelijk in met gewone coolers en dus zonder overclocken en zo, en dus kun je er nog gewoon op door werken terwijl je de rest allemaal aan past.

Verwijderd

Heb me pc als ''testbed opstelling'' naast me liggen :p
Is wel klote dat er nog al wat stof op komt maar daar moet het maar tegen kunnen, in een kast zit ook veel stof.
Ben wel van plan om binnenkort 2de pc aan te schaffen ivm dit probleem :P

• _eXistenZ_
Hmm, ik zal eens een mooie kartonnen doos ombouwen tot pckast, dat is niet zo moeilijk te doen.
En dan wordtie luchtcooled @ stock speeds. Moet werken :) Echt lam dat ik niet op zo'n idee kom :?

Ik heb btw een netwerk met nog naast mijn pimpass pc een AMD2600 met 512MB ram en Ti4200 staan, wat de huis pc is. Dus ik kan wel vooruit :)

[ Voor 80% gewijzigd door _eXistenZ_ op 11-03-2010 02:34 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het kan nog goedkoper. Je koopt voor ongeveer 20 euro een sweex kastje. als je hem netjes behandelt. kun je hem weer verkopen voor 10 euro dan kost je de tijdelijke oplossing maar 10 euro

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-11 21:12
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:17:
Heb me pc als ''testbed opstelling'' naast me liggen :p
Is wel klote dat er nog al wat stof op komt maar daar moet het maar tegen kunnen, in een kast zit ook veel stof.
Ben wel van plan om binnenkort 2de pc aan te schaffen ivm dit probleem :P
vandaar dat je die laptop hebt gekocht 8)

K to the KillaZ

• _eXistenZ_
touchdomex schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:22:
Het kan nog goedkoper. Je koopt voor ongeveer 20 euro een sweex kastje. als je hem netjes behandelt. kun je hem weer verkopen voor 10 euro dan kost je de tijdelijke oplossing maar 10 euro
Kartonnen doos is goedkoper dan sweex shit, dus daar gaat ik voor :)

Verwijderd

KillaZ schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:32:
[...]

vandaar dat je die laptop hebt gekocht 8)
Die nu terug is gestuurd naar mycom en waar ik nog steeds geen bericht van terug heb gehad...
Mijn beeld over mycom wordt steeds negatiever :(

• _eXistenZ_
Jaja, slowchatkaap mn topic maar ff ergens anders.

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ik had tijdens mn vorige casemod een kartonnen doos als vervanging. Nu heb ik zoals velen het goedkoopste kastje wat er is gekocht :P

Casemod: Cubeleon

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
eXistenZ_NL schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:05:
[...]

Kartonnen doos is goedkoper dan sweex shit, dus daar gaat ik voor :)
En kwalitatief is een kartonnen doos nog beter ook :P

Maar iig, mijn oplossing is gewoon een mainrig hebben, en daarnaast cases die je mod. Ik mod ook wel eens wat aan mijn mainrig, maar dat is meer vanuit functioneel oogpunt dan dat het met casemodden te maken heeft. Want dan krijg je idd dingen als de TS heeft, en dat is gewoon niet handig.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Pagina: 1