Toon posts:

NEC 3540A - 90 min CD's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben van plan online CD's te gaan kopen. Maar bij alle CD's van 90 min. staat bij dat niet alle readers/writers dat ondersteunen.

Weten jullie of de NEC 3540A (een vrij nieuwe op de markt) dit ondersteund? Zo nee, waar kan ik dat vinden? Ik heb volgens mij geen boekje want ik heb 'n complete PC gekocht.

Het is trouwens gewoon een dvd-brander.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik heb met mijn 3540 zonder problemen een platinum 800mb / 90 min cd-rom gebrand.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bij mij in elk geval wel, mits je hem maar heel langzaam brand. Vooral het laatste stukje wil wel eens fout gaan op hoge snelheid heb ik gemerkt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:39

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

edit:wel dus.

[ Voor 81% gewijzigd door Nitroglycerine op 06-12-2005 15:45 ]

Hier kon uw advertentie staan

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zou naar TDK 90min schijfjes zoeken. Die kun je aan volle snelheid branden zonder kwaliteitsverlies. Je hoeft niet eens te overbranden en je krijgt zelfs een minuutje extra op de disc ;)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/_NEC____DVD_RW_ND-3540A_1.01_06-December-2005_17_21.png

De NEC gebruikt een vreemde P-CAV mode (@ 40x) om 90min schijfjes te branden maar dat heeft geen nadelige gevolgen voor de kwaliteit. Diezelfde P-CAV mode wordt ook gebruikt bij het lezen.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/twister336/_NEC____DVD_RW_ND-3540A_1.01_06-December-2005_17_26.png

Geen C2 errors en C1 errors <=20. Dit is zowat het beste resultaat dat je kunt krijgen.
Een aanrader dus! :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:39
Je hebt toch 18278 C1 errors als ik zo dat plaatje bekijk? Of zit dat anders? Want dan is misschien mijn topic ook beetje fout ([CDs] Errors na branden. Media, brander of beide?).
Pagina: 1