Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mp3 speler die kan lezen van usb?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een mp3 speler die afspeelt vanaf usb. Ik wil dus gewoon een memory stick of usb harde schijf op de mp3 speler aan kunnen sluiten.

Ze zullen er vast wel zijn maar vanwege de gigantische hoeveelheid hits met alle mogelijke combinaties van mp3 usb enz is zoeken gewoon geen doen (tenzij iemand een effectieve zoekterm weet?)

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:28
Misschien denk ik te simpel, maar is het niet handiger om gewoon een USB stick te kopen die ook kan fungeren als MP3 speler? Dan sla je 2 vliegen in één klap en hoef je ook geen dingen op elkaar aan te gaan sluiten.

The devil is in the details.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Die weet ik: mp3,usb,stick
Dan kom je o.a. in [mp3speler] USB-based speler? en ben je er al snel achter dat ze niet bestaan (als je de USB On the Go-functies van diverse harddiskbased spelers niet meerekent...)

En als je echte verder wilt discussiëren over dit onderwerp, mag je in het bovengenoemde topic verder... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.