2100 punten = 25 euroVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:46:
Wat moet ik me voorstellen bij "punten"? 1 punt = 1 eurocent?
1,19 cent dus
[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 30-11-2005 14:54 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
2100 punten = 25 euroVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:46:
Wat moet ik me voorstellen bij "punten"? 1 punt = 1 eurocent?
[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 30-11-2005 14:54 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk wel maar bij huidige xbox mediaplayer buffert hij constant in HDGeengrenzuh schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:50:
[...]
Hoezo man, je downloadt ze toch gewoon op je HD. Kan je x360 em daar vanaf streamen..
Verwijderd
Eh, ja, de 1 is breedbeeld, en de ander niet? Hoeveel verschil wil je hebbenVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:59:
Zal er veel verschil zitten tussen een 4:3 en 16:9 tv?
Want ik kan kiezen tussen een sonny met vlakke beeldbuis 4:3
en een philips (oude) met bolle beeldbuis 16:9
Heeft iemand hier tips over ik weet nog niet wat het verschil in beeld is dat ga ik vanmiddag ff kijken.
* The flash is encrypted with a per-box key
* The key is stored inside the CPU
* The boot ROM is stored inside the CPU
* Also inside the CPU is a hypervisor that verifies the running state of the kernel, making sure there is no modification (RAM checksums), else the Xbox 360 panics and blows up!
* The CPU contains RAM inside of it to store the checksums
* All interrupt/exception handling is done by the hypervisor
* All code runs in kernel mode
* The emulator for first generation games can be updated via an official Microsoft download burned to CD by the user, though the CDs' content will be encrypted and signed with public key cryptography. The boot ROM is stored inside the CPU.
Verwijderd
Een stuk hierboven staat al wel dat 400 punten ongeveer 5 dollar isXun schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:48:
[...]
in de startpost staat er iets over maar niet de precieze prijzen..
curry684 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:08:
[...]
Een stuk hierboven staat al wel dat 400 punten ongeveer 5 dollar is
Zal TS ff bijwerken.
Bron www.xbox.nlKlanten kunnen een kaart ter waarde van 2100 punten aanschaffen tegen een geschatte verkoopprijs van €25,00. Aanbiedingen in de interface zijn verkrijgbaar vanaf 500 punten.
Verwijderd
Bunnie heeft goed werk geleverd voor MS.PWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:01:
[...]
Eh, ja, de 1 is breedbeeld, en de ander niet? Hoeveel verschil wil je hebben
Overigens leuke opsomming van beveiliging van de 360 van een groep die er linux op wil zetten:
[...]
Verwijderd
Theoretisch gezien zeker, toch niet van Wanaboo want dan haal je dat zekerrrrr nietTheVisionMaster schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:52:
[...]
1 mb....8mb...?? Ik heb hier 20Mbit/sec liggen
Versatel heeft er weinig moeite mee. OK, ze cappen je op 1,5MB/secVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:14:
Theoretisch gezien zeker, toch niet van Wanaboo want dan haal je dat zekerrrrr niet
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Hmm... best prijzig grapje dan, zo'n old skool arcade game.... zeker als je ze ook op je PDA hebt staan, zoals ik
4,76 euro prijzig?Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:30:
[...]
Hmm... best prijzig grapje dan, zo'n old skool arcade game.... zeker als je ze ook op je PDA hebt staan, zoals ik
Verwijderd
Ofwel, 12 Mbit ipv 20, dat bedoel ik maar...matthijst schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:20:
[...]
Versatel heeft er weinig moeite mee. OK, ze cappen je op 1,5MB/sec
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ben jij die ene Wannadoo klant in de polder??Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:14:
[...]
Theoretisch gezien zeker, toch niet van Wanaboo want dan haal je dat zekerrrrr niet
Cappen!?!?! Hmm....volgens mij heb ik daar in dit topic geen last vanmatthijst schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:20:
[...]
Versatel heeft er weinig moeite mee. OK, ze cappen je op 1,5MB/sec
[ Voor 39% gewijzigd door TheVMaster op 30-11-2005 15:44 . Reden: Link naar 20Mbit Versatel topic toegevoegd ;) ]
Verwijderd
Oops.. miscalculatie in mijn nadeel... alhoewel.. meer voordeel... weet niet hoe ik aan die 10 eurie kom op mijn rekenmachinecurry684 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:34:
[...]
4,76 euro prijzig?
En we hebben het wel over games met dit soort graphics he: klik en klik
Dat doet jouw PDA niet
Daarbij, ze zijn echt wel leukVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:37:
[...]
Oops.. miscalculatie in mijn nadeel... alhoewel.. meer voordeel... weet niet hoe ik aan die 10 eurie kom op mijn rekenmachine![]()
Die graphics doet mijn pda inderdaad niet
[ Voor 9% gewijzigd door Spypiet op 30-11-2005 15:43 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Ligt ook bij Replay Den Bosch, met een grote sticker "For display only" eropSpypiet schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:43:
Ik zag de Limited edition (staal doosje) van Perfect Dark Zero al bij de Replay in leiden liggen!
Staat er bij mij ook, maar ePlaza ff gebeld (omdat ik het bij de buren laat bezorgen, vrij krijgen in Duitsland in December is niet te doenTrasos schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:59:
Ben benieuwd wat ze onder 'bestelling verwerkt' verstaan...
Ordernummer: 1378676
Datum: 26-11-2005
Status: Uw bestelling is verwerkt
Betaalmethode: OGONE
* Trasos is bang dat ie een kutweekend tegemoet gaat
[ Voor 11% gewijzigd door Pubbert op 30-11-2005 15:52 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Gelukkig heb ik geen Wanaboo, heb meerdere kennissen die het wel hebben, maar Wanaboo verkoopt zogenaamd nu 20 Mbit, terwijl het in vele gevallen gewoon nog 4 Mbit is en het hele netwerk officieel voor 1 december voor een ieder op 20 Mbit zou moeten zitten. Yeah rightTheVisionMaster schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:36:
[...]
Ben jij die ene Wannadoo klant in de polder??![]()
Overigens haal ik bij de downloads rond de 1,85 Mbyte/secdussuh..ik zit rond de 17Mbit ofzo
[...]
Cappen!?!?! Hmm....volgens mij heb ik daar in dit topic geen last van![]()
![]()
Maar goed...we zullen zien hoe lekker het werkt...
Serieus? hmm niet gezienShiverzz schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:50:
[...]
Ligt ook bij Replay Den Bosch, met een grote sticker "For display only" erop
[ Voor 22% gewijzigd door Spypiet op 30-11-2005 15:59 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Thund3r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:51:
[...]
En die dude vertelde me dat het zelfs al bij de TPG lag
Ik overdrijf....het was maar een klein stickertje......was er zelf ook bijna ingetraptSpypiet schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:55:
[...]
Serieus? hmm niet gezien
//edit En ik heb hem toch echt in mijn handen gehad, dat ik het niet zag staan![]()
Verwijderd
dit was de ps2 ook toen hij gereleased werd. De specs waren dan wel moeilijk te vergelijken met die van een pc, maar dat neemt niet weg dat hij krachtig was. De xbox daarentegen lag al ver achter op de pc toen die nog eens gereleased werd, er zat een "gewone" pentium en een geforce 3 in. Mensen hadden niet de drang om een xbox in huis te halen, vanwege de specs.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:10:
[...]
amen...
en dat komt omdat de 360 nu eindelijk een beetje concureerd met de highend gaming PC
ook mede dankzij hoge reoluties.
Verwijderd
damn...PWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:09:
Blijft leuk
[afbeelding]
Zo beterWas hem al aan het editten
Ehh.....ik ben Versatel klantVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:52:
[...]
Ofwel, als jij dit wel haalt ben je één van de happy few die juist al wel over zijn. Maar ja dan heb je nog al die problemen met de Livebox... En telefonie...
Dit kan mijn pc real-time met gemak aan, dus waarom de superieure xbox360 niet?Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:10:
[...]
damn...maar dit is pre-rendered, i pressume?
denk het niet, team ninja kennende. Die gasten weten echt de meest mooie games te maken. Maar keep in mind dat die levels ook niet zo verdomd groot zijn dus ze veel meer detail kunnen inbouwen.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:10:
[...]
damn...maar dit is pre-rendered, i pressume?
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
specs vergelijken is per definitie niet zo snugger aangezien je de benadering van de desbetreffende hardware achterwege laat en dit juist de kracht van consoles is.....Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:07:
[...]
dit was de ps2 ook toen hij gereleased werd. De specs waren dan wel moeilijk te vergelijken met die van een pc, maar dat neemt niet weg dat hij krachtig was. De xbox daarentegen lag al ver achter op de pc toen die nog eens gereleased werd, er zat een "gewone" pentium en een geforce 3 in. Mensen hadden niet de drang om een xbox in huis te halen, vanwege de specs.
Daarentegen is dat denk ik nu wel een rede voor de meeste mensen, om hem in huis te halen. Of iig zal het een leuk effect hebben gehad op hype. De specs zijn beter vergelijkbaar met die van een pc, in tegenstelling tot de ps2 ( die met een 266?? mhz emotion engine kwam) Er zit nu een videokaart van ati in die pas over een jaar in aangepaste vorm op de markt komt, een processor met drie cores. Vooral voor de mensen die helemaal pro-pc zijn zal dit erg aantrekkelijk klinken. Verbaasd me daarom ook niet echt dat veel pc gamers nu een x360 halen.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 16:26 ]
Verwijderd
Memorycard indien je deze los aanschaft.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:25:
want waar slaat de core versie de gamedata op op?
Memorystick a 39,95Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:25:
de core versie heeft toch helemaal geen hd? op die xbox mod pagina zie je dat de hd op de dvd drive zit.
ik neem aan dat ze hem uit de hd behuizing hebben gehaald en daar hebben geplaats voor de looks maar weet iemand dat zo.
want waar slaat de core versie de gamedata op op?
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 30-11-2005 16:29 ]
Daarnaast heb ik uit dit artikel:NightHawk schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:18:
[...]
specs vergelijken is per definitie niet zo snugger aangezien je de benadering van de desbetreffende hardware achterwege laat en dit juist de kracht van consoles is.....
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
34,95 34,99 is adviesprijsPWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:28:
[...]
Memorystick a 39,95
EDIT
Damn you Curry
P.s. Helaas. Vrijdag wordt het bij mij geleverd rond 15.00. Hij gaat dan direct door, hoop dus voor je op zaterdag.
Verwijderd
Jaja, zelfs streepjescodes verwisselt zeker, geluk beïnvloeden heet datedgarf28 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:30:
zow! heb net de draadloze network adaptor gekocht voor 39,95 euro bij de media markt (Middelburg)
hihi! stond verkeerde streepjes code op!
ik heb eindelijk eens geluk!
Lees je zelf wat je als bewijs presenteert?Armada schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:30:
[...]
Daarnaast heb ik uit dit artikel:
http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=2610&p=8
deze quote:
"There are 48 shader units in the Xbox 360 GPU, but given that we're dealing with a unified shader architecture, you can't compare that number directly to the 24 shader pipelines of the GeForce 7800 GTX for example. We roughly estimated the shader processing power of the Xbox 360 GPU to be similar to that of a 24-pipeline ATI R420 GPU. "
Dit betekent dat het dus vergelijkbaar is met de X800, die nu dus ruimschoots te koop is. Natuurlijk heeft een console alles geïntegreerd en is er daarom een behoorlijke snelheidswinst (he, zie je jezelf nog met de CPU van de XBox spelen op een reguliere PC, nah!). Helaas is het dus niet de technologie van volgend jaar, tenminste voor wat betreft de GPU.
[ Voor 4% gewijzigd door J0J0 op 30-11-2005 16:35 ]
Dat zegt genoeg en zoals je zelf al zegt is geïntegreerd al een stuk snelheidswinst, daarnaast word er voor pc's veel oppervlakkiger geprogrammeerd aangezien het op tig duuzend systemen moet draaien.Armada schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:30:
[...]
Daarnaast heb ik uit dit artikel:
http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=2610&p=8
deze quote:
"There are 48 shader units in the Xbox 360 GPU, but given that we're dealing with a unified shader architecture, you can't compare that number directly to the 24 shader pipelines of the GeForce 7800 GTX for example. We roughly estimated the shader processing power of the Xbox 360 GPU to be similar to that of a 24-pipeline ATI R420 GPU. "
Dit betekent dat het dus vergelijkbaar is met de X800, die nu dus ruimschoots te koop is. Natuurlijk heeft een console alles geïntegreerd en is er daarom een behoorlijke snelheidswinst (he, zie je jezelf nog met de CPU van de XBox spelen op een reguliere PC, nah!). Helaas is het dus niet de technologie van volgend jaar, tenminste voor wat betreft de GPU.
Sorry, deze ging over PGR3 voor CurryNightHawk schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:31:
[...]
34,95 34,99 is adviesprijs
en vrijdag? je kon hem toch eerder halen?
ruk ik mis wel meer de laatste dgaen....droekdroekdroek
Ik heb bij de MM de toen nieuwe GTA box gekocht voor 14,95Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:37:
eerst enschede toen middelburg ik ga ook maar eens kijken bij de MM
Ben ik helemaal met je eens, het is zeker een verbetering voor de Xbox 360 tov een standaard X800. Maar het is niet een vooruitlopende technologie, zeker niet iets van een jaar verder.J0J0 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:35:
[...]
Lees je zelf wat je als bewijs presenteert?
De kaart zou ongeveer hetzelfde zijn als (theoretisch) een 24 pipes r420 GPU, dat is toch ff een stukje sneller dan een x800 kaartje. Zelfs een x1800xt heeft nog altijd 16 pipelines.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 16:48 ]
neenee, zow ben ik niet!Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:33:
[...]
Jaja, zelfs streepjescodes verwisselt zeker, geluk beïnvloeden heet dat
Damn volgens mij heb ik dadelijk op vrijdag serieus wel een X360 maar geen gamesPWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:28:
[...]
P.s. Helaas. Vrijdag wordt het bij mij geleverd rond 15.00. Hij gaat dan direct door, hoop dus voor je op zaterdag.
[ Voor 44% gewijzigd door Black_Mage op 30-11-2005 17:06 ]
ik sla carnaval elk jaar over duss....J0J0 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:04:
Leg maar ff 220+ euro neer voor 4 spellen en dan heb je nog niet eens een xbox360 maar wel al spellen
Dan nog ff plus minus 360 euro voor een xbox 360, mooi een sloot aan accesoires erbij....
Hebben jullie carnaval ofzo overgeslagen en stoppen jullie dat geld nu in die xbox ofzo?
Ik sla carnaval al sinds 1998 over, dus ik heb iig wat in te halenJ0J0 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:04:
Leg maar ff 220+ euro neer voor 4 spellen en dan heb je nog niet eens een xbox360 maar wel al spellen
Dan nog ff plus minus 360 euro voor een xbox 360, mooi een sloot aan accesoires erbij....
Hebben jullie carnaval ofzo overgeslagen en stoppen jullie dat geld nu in die xbox ofzo?
Bij welke winkel komen die vandaan?Black_Mage schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:02:
zo nu de xbox 360 nog ... en wireless thingy, en battery charge dinges
maar de spellen heb ik
[afbeelding]
damn nu al meer dan 200 euro armer
@curry Condemned heb ik nog niet zien staan
Rapapa...
ik sla carnaval elk jaar over duss.... vandaar misschien
Hmmz hiero ook maare toch, kheb net 600 euro uitgegeven aan pconderdelenIk sla carnaval al sinds 1998 over, dus ik heb iig wat in te halen
Dus je bent wel zo stoer om je geld aan onderdelen uit te geven, maar betaald liever niet voor de software?J0J0 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:15:
[...]
Nja maar even afwachten hoe de prijs daalt en *KUCH* totdat ie gekraakt is...
Doe is liefPWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:21:
[...]
Dus je bent wel zo stoer om je geld aan onderdelen uit te geven, maar betaald liever niet voor de software?
Erger je er niet zo aan levert weer oneindige discussies op.PWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:24:
[...]
SorryKan gewoon niet zo tegen de (wannabee) Modders, 't is een tick
---
Auw voor eplaza die krijgen weer hijgende ms advocaten achter zich aan:PTweakBoy schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:25:
Ik vernam net van een vriend die bij EPlaza was gaan shoppen dat EPlaza ze stiekum al verkopen en de pre-orders al uitlevern.. ( vestigingen den haag )
Verwijderd
Dynabyte Leeuwarden 10% korting (klantenkaart)
Vraag 1 jaVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:27:
hehe mensen.. slaat de premium xbox360 wel gamedata op de hd op? of moet die ook een memorycard hebben?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
WTF....dadj schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:32:
WOOHOO!!
article number artist title items ordered order status
360007 Xbox 360 Xbox 360: Premium edition 1 verzonden
302910 Xbox 360 Project gotham racing 3 1 verzonden
En ik had geen preorder pakket!!!! Ik heb bij FRS online besteld op 17-10-2005
Ik denk dat ik hem ook pas vrijdag zal krijgen, eerder mag niet toch?TheVisionMaster schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:36:
[...]
WTF....ik kan hem vrijdag pas ophalen
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ach tuurlijk wel.... zal ms een worst wezen of ze hem nu, morgen of vrijdag verkopen.dadj schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:39:
[...]
Ik denk dat ik hem ook pas vrijdag zal krijgen, eerder mag niet toch?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
sjugt....topic word weer leker gelezen zo te zien. Microsoft heeft een vermogen uitgegeven aan promo voor de xbox360 en vind het dan niet zo grappig als de streetdate verbroken wordt.S2S schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:43:
[...]
Ach tuurlijk wel.... zal ms een worst wezen of ze hem nu, morgen of vrijdag verkopen.
think again...S2S schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:43:
[...]
Ach tuurlijk wel.... zal ms een worst wezen of ze hem nu, morgen of vrijdag verkopen.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 17:50 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik was vanmiddag ook bij de MM in enschede, en volgens mij was die wireless netwerkadapter ook daar 39 euro... De spellen waren daar allemaal 59, maar PGR3, PD0 en NFS:MW lagen er niet. Ook lagen er maar 4 bedrade controllers.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:33:
[...]
Jaja, zelfs streepjescodes verwisselt zeker, geluk beïnvloeden heet dat
Verwijderd
Klopt, mijn zoon werkt bij de FRS en elk filiaal heeft orders van het hoofdkantoor gekregen om niets te leveren voor 2 December.dadj schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:39:
[...]
Ik denk dat ik hem ook pas vrijdag zal krijgen, eerder mag niet toch?
Meen je dat nou serieus? Ik zie geen smilies. Klinkt een beetje jaloers.....Phusebox schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:46:
[...]
think again...
elke shop die em eerder verkoopt zal ik ook ff doorgeven aan MS... wel ff eerlijk houden voor iedereen
nou ik meen t serieus... iedereen tegelijk, geen vriendjespolitiek (als ik ergens een hekel aan heb)Armada schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:52:
[...]
Meen je dat nou serieus? Ik zie geen smilies. Klinkt een beetje jaloers.....
Maar je begrijpt ook dat je nu alleen maar bewerkstelligt dat de mensen die hem wel voor 2 december krijgen, domweg hun dealer niet noemen? Het feit dat zij hem eerder krijgen en dat anderen hem daar eerder krijgen, houd je dus niet tegen. Wat is dan het nut? Zorgen dat medelezers hem niet ook daar halen? Beetje on-tweakers....Phusebox schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:55:
[...]
nou ik meen t serieus... iedereen tegelijk, geen vriendjespolitiek (als ik ergens een hekel aan heb)
MS moet gewoon screenen, alle NL IP's die voor 2 december online gaan: bannen
Verwijderd
Dat heeft voor je portemonee relatief weinig zin. Ten eerste, de prijs zal pas dalen over een jaar of 1,5 jaar als de PS3 gaat uitkomen. Dalen zal 'ie in fasen doen, dus reken op min. 349,- Euro over een jaar of 1,5 jaar. De modchip die je graag wil is ook niet kostenloos en zeker in het begin (schaars he) niet. Ofwel, je komt duurder uit dan je verwacht. Tja en dan zijn de games relatief gezien gratis, dus over langere termijn kom je misschien wat goedkoper uit. 400+ zal het iig voor de hardware blijven, of je het ding nu koopt of over 1, dan wel 2 jaar.J0J0 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:15:
[...]
[...]
Hmmz hiero ook maare toch, kheb net 600 euro uitgegeven aan pconderdelen
400+ aan xbox 360 gaat bij mij niet lukken
Nja maar even afwachten hoe de prijs daalt en *KUCH* totdat ie gekraakt is...
ach ja, ik snap gewoon niet dat er shops zijn die eerder leveren, ik bedoel ze zijn toch al verkocht dus ze verkopen heus niet meer omdat ze een dag eerder verkopenArmada schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:57:
[...]
Maar je begrijpt ook dat je nu alleen maar bewerkstelligt dat de mensen die hem wel voor 2 december krijgen, domweg hun dealer niet noemen? Het feit dat zij hem eerder krijgen en dat anderen hem daar eerder krijgen, houd je dus niet tegen. Wat is dan het nut? Zorgen dat medelezers hem niet ook daar halen? Beetje on-tweakers....
Verwijderd
Wat een onzin allemaal, alleen omdat je jezelf benadeeld voelt tov iemand die het ding eerder heeft gekregen. Mocht jij 'em eerder krijgen, zou je het ook doen en die shop zeker niet aangeven.Phusebox schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:55:
[...]
nou ik meen t serieus... iedereen tegelijk, geen vriendjespolitiek (als ik ergens een hekel aan heb)
MS moet gewoon screenen, alle NL IP's die voor 2 december online gaan: bannen
VriendjespolitiekPhusebox schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:55:
[...]
Verwijderd
Ja zo'n mailtje heb ik ook gehad.dadj schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:32:
WOOHOO!!
360007 Xbox 360 Xbox 360: Premium edition 1 verzonden
302910 Xbox 360 Project gotham racing 3 1 verzonden
En ik had geen preorder pakket!!!! Ik heb bij FRS online besteld op 17-10-2005
ik heb ze alleen een net mailtje gestuurd vanmorgen met de vraag of ik vrijdag thuis moest blijven..PWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:05:
[...]
Vriendjespolitiek![]()
Vriendjespolitiek houd het leven af en toe leuk. Je moet je kruiwagens ook gebruiken
ik voel me niet benadeeld, maar ik vind gewoon dat als je een releasedatum nastreeft je er ook voor moet zorgen dat daar aan wordt gehouden.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:05:
[...]
Wat een onzin allemaal, alleen omdat je jezelf benadeeld voelt tov iemand die het ding eerder heeft gekregen. Mocht jij 'em eerder krijgen, zou je het ook doen en die shop zeker niet aangeven.
Sommigen hebben gewoon mazzel, nah ja, ze mogen dat mazzeltje van mij hebben hoor. Één of twee dagen later 't ding krijgen poeh wat een probleem...
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2005 18:09 ]
date cancelen en wie heeft er vrienden nodig as je een xbox360 hebt...dadj schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:07:
[...]
ik heb ze alleen een net mailtje gestuurd vanmorgen met de vraag of ik vrijdag thuis moest blijven..ja dus.. Helaaaassssss zaterdag een verjaardag en zondag een date.. dus kan volgende week pas echt asociaal gaan gamen en weer rsi krijgen..
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Ik vindt het niet zo grappig dat microsoft relatief veel aan marketing doet, terwijl de 360 amper te krijgen is!NightHawk schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:44:
[...]
sjugt....topic word weer leker gelezen zo te zien. Microsoft heeft een vermogen uitgegeven aan promo voor de xbox360 en vind het dan niet zo grappig als de streetdate verbroken wordt.
Dan heeft het donderdagnacht opengaan ook niet zoveel zin meer of wel?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Valt mee hoor. De echte campagne (TV) begint volgens mij pas over een week of 2. De Jump In en game reclames worden dan uitgebreid op tv geshowed. Op de Citroen reclame is er verder nog weinig gebeurd.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:13:
[...]
Ik vindt het niet zo grappig dat microsoft relatief veel aan marketing doet, terwijl de 360 amper te krijgen is!
Het is toch te ziek eigenlijk dit gebeuren, reclames in de dixns/mm/bart smit enz... launch partys heel veel demo pods op diezelfde partys...360 te winnen kamertje in amsterdam...loop een winkel binnen zonder preorder kit en het antwoord is NEE!
Damn ensen er wordt een erg smerig spelletje met ons gespeeld, en we doen gewoon lkkr mee.
daarnaast zeggen ze wel dat de multiplayer het beste is van alles spellen, met tot 32 players online ... dat is wel wat beter dan CoD2 waar je maar met 8 man online kan spelen... wat me overigens zeer verbaaste toen ik thuis het doosje eens goed bekeek. denk dat ik CoD2 dan ook maar ga terugbrengenBecause of these problems, the single-player campaign is frustrating and boring at times. Though some parts of some levels really shine, in other places the action just isn't that interesting and you'll feel as if you're just wasting time between large action sequences.
Ik heb Halo 2 nooit offline gespeeldPhusebox schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:16:
ik lees net de review van PDZ op ign, vindt het niet echt positief
ze hebben het over slecht AI o.a.
[...]
daarnaast zeggen ze wel dat de multiplayer het beste is van alles spellen, met tot 32 players online ... dat is wel wat beter dan CoD2 waar je maar met 8 man online kan spelen... wat me overigens zeer verbaaste toen ik thuis het doosje eens goed bekeek. denk dat ik CoD2 dan ook maar ga terugbrengen
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 30-11-2005 18:19 ]
"insert disk" en "eject" doen het toch niet helemaal voor me, sorryNightHawk schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:09:
[...]
date cancelen en wie heeft er vrienden nodig as je een xbox360 hebt...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq