Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.782 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-05 00:05
weet iemand nou nog of de bartsmit op de webshop genoeg xboxen had?

toen ik hem bestelde stond er nog : thuisgestuurd op 2 december, nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-05 23:10

Underworld

+1 Inzichtvol

offtopic:
niet eens zo'n slecht idee een trackball, maar zal wel al pattent op aangevraagd zijn denk ik

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
jaapstobbe schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:39:
[...]

nou hoei zeg, daar heb ik zelfs over nagedacht en dat was niet eens een poging serieus iets nieuws te bedenken, maar was toen stoned ofzo...

request aan Curry of iemand, gooi een poll in dit of volgend topic zodra de xbox uit is, van wie wel en wie niet een xbox heeft weten te bemachtigen met een pre-order, ben erg benieuwd :)
dit idee heb ik al sinds dat de pookjes onhandig waren. en aangezien je niet met een muis op een ondergrond wil spelen met een console. was dit de enige oplossing om een normale FPS game te kunnen doen op een console.

en verder worden ideeen niet bewust bedacht je komt er gedurende tijd plotseling achter

niet dat ik er rijk mee wou worden ofzo maar ik snap alleen niet dat dit niet een keer geprobeerd is (door logitech ofzo)
Underworld schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:41:
offtopic:
niet eens zo'n slecht idee een trackball, maar zal wel al pattent op aangevraagd zijn denk ik
hier zie je wel bij 75% van alle console gamers valt nu ineens de blinddoek voor de ogen weg
(niet dat underworld 75% vertegenwoordigd maar "bij wijze van"

[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 29-11-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53

Phydomir

Dennis

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:29:
nu is de 360 klaar maar sony nog niet
Dus?

Ik zou je eerst eens verdiepen in de zaken ipv zo maar wat roepen, want zo zul je nooit serieus worden genomen natuurlijk.

Het is van zowel MS als van Sony de bedoeling om marktleider te worden op console gebied. Dat de 360 nu al klaar is wil niets zeggen over de kwaliteit van de PS3. (hopeloze poging op de X-Box in te halen??)
Je doet nogal loze uitspraken als je het mij vraagt. Of je dit puur doet om reacties los te krijgen of dat je er gewoon echt geen kaas van hebt gegeten is mij nog niet helemaal duidelijk. Het lijkt echter op het laaste.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Phydomir schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:43:
[...]

Dus?

Ik zou je eerst eens verdiepen in de zaken ipv zo maar wat roepen, want zo zul je nooit serieus worden genomen natuurlijk.

Het is van zowel MS als van Sony de bedoeling om marktleider te worden op console gebied. Dat de 360 nu al klaar is wil niets zeggen over de kwaliteit van de PS3. (hopeloze poging op de X-Box in te halen??)
Je doet nogal loze uitspraken als je het mij vraagt. Of je dit puur doet om reacties los te krijgen of dat je er gewoon echt geen kaas van hebt gegeten is mij nog niet helemaal duidelijk. Het lijkt echter op het laaste.
nou sony was eerder begonnen om de xbox 1 te overtreffen. maar is nog niet eens op de proppen gekomen ..

*knip

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 29-11-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:20

TweakBoy

---

* TweakBoy gaat een blije verkoper/koper worden, aangezien ik vandaag de inkoper persoonlijk in de winkel heb gesproken over de preorders... er blijven bij mij nog 1 a 2 over waar ik er 1tje zonder pre-orderen kan meenemen op vrijdag ;)

BTW: Dat verhaal over geen of slechte leveringen BS: van collega hoorde ik dat er een vrachtwagen van BS leeg is gehaald en daar ook de XB360's in lagen. Dit zou gebeurt zijn tijdens de transport naar de local verdeelstores.. ( verleen hier geen recht aan, me collega komt wel eens met betrouwbare berichten )

*edit*: er waren dus xb'en voor 250 euro aangeboden bij ons... dat was het verhaal...

[ Voor 10% gewijzigd door TweakBoy op 29-11-2005 21:48 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:39:

Ik heb van Bart Smit 2x telefonisch en 1x schriftelijk gehoord dat mijn order van afgelopen vrijdag gewoon optijd was voor 2 december. Zelfde geldt voor ID83 en nog wat anderen. Aan de telefoon zeiden ze dat alles van afgelopen weekend optijd was dus ik ga er vanuit dat ik wat hun betreft vrijdag op mn X360 game :). (ik had hem wel besteld op Eplaza.com maar dat wordt volgens mij toch allemaal via hetzelfde magazijn verstuurd)

[ Voor 10% gewijzigd door AM-PM op 29-11-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:53

Phydomir

Dennis

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:47:
[...]
nou sony was eerder begonnen om de xbox 1 te overtreffen. maar is nog niet eens op de proppen gekomen ..
*knip
Wie zegt dat Sony eerder is begonnen aan de ontwikkeling van de ps3 dan MS aan de ontwikkeling van de 360?

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 29-11-2005 23:57 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

Phydomir schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:49:
[...]

Wie zegt dat Sony eerder is begonnen aan de ontwikkeling van de ps3 dan MS aan de ontwikkeling van de 360?
elke fabrikant ontwinkelt al door aan een nieuwe gelijk na de launch van haar vorige versie.. men begint al wat aan de concepten, en 2 maanden na de launch van de huidige generatie gaat men de ervaringen van de huidige in het ontwerp opnemen.

Zodoende heeft MS ongeveer 3 jaar de tijd gehad om een console te ontwikkelen... de technische specs pas een jaar terug uitgedacht..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 142179 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:14:
[...]

De games op de xdoos zien er toch echt een stuk scherper en gelikter uit dan op de PS2, dus gelijkwaardig, mwah nee, heb ook nog geen Burnout Revenge in 720p kwaliteit op de PS2 gezien en die heb ik wel met m'n xdoos op LCD
als jij alleen gaat kijken naar de graphics, wel jah. Maar een spel bestaat ook uit gameplay. Daar doet sony het op dit moment beter in en dan doel ik op de grote van het assortiment, niet op de spellen zelf.
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:29:
[...]

+

[...]

zie je wel, microsoft dacht "ik doe ook mee met de console hype" en maakte de direct X-box (oftewel een game pc)
dat was dus antwoord op de PS2, toen dacht sony ik wil dat overtreffn maar dan x 10
maar helaas dacht microsoft heey wacht eens even laten we het nog beter maken.
toen ze begonnen met ontwikkeling lag het ver ver voor op de PC (maar in die 3 a 4 of 5 jaar is dat bijna al weer achterhaald + nieuwe technieken gaan gebruiken)

nu is de 360 klaar maar sony nog niet
Denk je nou echt dat sony zo dom is geweest om op het moment dat de xbox uit kwam gelijk daar over heen te willen. Ik denk dat sony ze eerder vierkant zat uit te lachen, kijkend naar verkoopresultaten. Sony heeft alle tijd genomen en was begonnen met de ps3 ontwikkelen, zoals ze waarschijnlijk ook de ps2 hadden ontworpen.

Dat microsoft aan een nieuwe console bezig was, was natuurlijk niet onbekend bij sony. Spreekt voor zich. Bovendien lijkt het me sterk dat de x360 als een klap voor sony kwam in de vorm van ohjee wij zijn veels te zwak. Denk je ook niet dat sony probeerd een uber systeem neer te zetten? Met in gedachten dat ms dit ook doet en dat ze dit ondertussen ook al gedaan hebben. Het is niet zoals met de videokaarten markt waar het draait om op ongeveer dezelfde perfomance te zitten als je concurrent. Waarom zou ati de r600 anders hebben achtergehouden? Om natuurlijk de vorige generatie uit te melken. Bij de console's willen ze een zo goed mogelijk presterend systeem neerzetten die op dat moment mogelijk is en zeker de komende vijf jaar kan meekomen.

Dat MS zo snel is, is misschien een verassing geweest, maar dat ze de ps3 begonnen te ontwikkelen vanuit het standpunt om de xbox te overtreffen is BS. Elke 5/6 jaar komt er ten slotte een nieuwe generatie en hoeveel jaar zitten we nu verder? Juist, 5 jaar
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:35:
[...]

dat de gamecube kinderachtig is, is een feit kuch mario kuch en lowbuget is het zowiezo dat was al vermeld (voor wijdere doelgroep)
Nu zet je jezelf toch wel erg voor schut. Kijk mijn soort type spellen zijn het ook niet, maar er zit wel degelijk gameplay in die niet alleen is bestemd voor kinderen. Kijk maar naar Zelda, Pikmin of metriod prime. Er zit wel degelijk innovatiefe gameplay in (mario golf, football etc daargelaten). Iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van consoles zou deze opmerking nooit maken. Echter op forums als power unlimited of gamers.nl komen ze geregeld voor ;)

[ Voor 16% gewijzigd door dikki dik op 29-11-2005 22:02 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik meen me te herinneren gelezen te hebben (wat een zin) dat sony plande om de PS3 10 jaar mee te laten gaan.
nou dat kunnen ze vergeten (als ze dan nog steeds willen mee komen met PC'2012 en Xbox³ en de supernintendox2 ) :+

ja ze zullen dan in het begin uber zijn (terwijl de games op dat moment nog lang niet 50% van de hardware benutten)

edit:
Nu zet je jezelf toch wel erg voor schut. Kijk mijn soort type spellen zijn het ook niet, maar er zit wel degelijk gameplay in die niet alleen is bestemd voor kinderen. Kijk maar naar Zelda, Pikmin of metriod prime. Er zit wel degelijk innovatiefe gameplay in (mario golf, football etc daargelaten). Iedereen die ook maar een beetje verstand heeft van consoles zou deze opmerking nooit maken. Echter op forums als power unlimited of gamers.nl komen ze geregeld voor ;)
nou over pikmin gesproken, dat is kinderachting met hoofdletter K 8)7 ok de besturing en gameplay misschien niet, maar de uitvoering en uitstraling x2

natuurlijk zijn er ook meer games dan alleen mario, maar toch blijft het 480 t.o.v 1024 in alle opzichten

en ja ik heb 12% verstand van consoles. maar weet wel wat ik zie en wat voor mening ik daarover heb.
kijk je kan wel zeggen als je het niet lang genoeg heb gespeeld kun je het niet waarderen, maar
als je maar genoeg speelt is alles wel leuk op den duur.

als ik 2 jaar zou opgesloten worden met een gamecube, natuurlijk ga ik er dan op spelen. maar nu ben ik beter gewend. ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Bulls op 29-11-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:01:
ik meen me te herrinneren gelezen te hebben (wat een zin) dat sony plande om de PS3 10 jaar mee te laten gaan.
nou dat kunnen ze vergeten (als ze dan nog steeds willen mee komen met PC2012 en Xbox480 en de supernintendox2 ) :+

ja ze zullen dan in het begin uber zijn (terwijl de games op dat moment nog lang niet 50% van de hardware benutten)
Ipv dat jij je eerder eens verdiept in de zaken. Ze bedoelen daarmee dat de ps3 niet in 1 keer is uitgestorven nadat de ps4 is uitgekomen. Dit deden ze ook bij de ps1, nadat de ps2 was gereleased zijn er nog velen spellen op uitgekomen. Alleen niet de spellen die wij leuk vinden, maar de spellen die bestemd zijn voor kinderen. De psone ging in de uitverkoop voor 50 euro, je kan wel raden waarom ze dan inene ook aan slaan bij de nog kleinere onder ons.

Bij de ps3 heeft sony waarschijnlijk in gedachte om dit nog iets te verlengen met 2 jaar.

nou over pikmin gesproken, dat is kinderachting met hoofdletter K 8)7 ok de besturing en gameplay misschien niet, maar de uitvoering en uitstraling x2

natuurlijk zijn er ook meer games dan alleen mario, maar toch blijft het 480 t.o.v 1024 in alle opzichten

en ja ik heb 12% verstand van consoles. maar weet wel wat ik zie en wat voor mening ik daarover heb.
kijk je kan wel zeggen als je het niet lang genoeg heb gespeeld kun je het niet waarderen, maar

als ik 2 jaar zou opgesloten worden met een gamecube, natuurlijk ga ik er dan op spelen. maar nu ben ik beter gewend. ;)
wat ben je nou voor iemand als je alleen gaat kijken naar de uitstraling.... Je geeft zelf al toe dat de gameplay niet kinderachtig is, dat is waar het hele spel om draait. Het is een spel met iets aantrekkelijkere kleuren om het zo maar even te zeggen.

[ Voor 34% gewijzigd door dikki dik op 29-11-2005 22:11 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dikki dik schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:08:
[...]

Ipv dat jij je eerder eens verdiept in de zaken. Ze bedoelen daarmee dat de ps3 niet in 1 keer is uitgestorven nadat de ps4 is uitgekomen. Dit deden ze ook bij de ps1, nadat de ps2 was gereleased zijn er nog velen spellen op uitgekomen. Alleen niet de spellen die wij leuk vinden, maar de spellen die bestemd zijn voor kinderen. De psone ging in de uitverkoop voor 50 euro, je kan wel raden waarom ze dan inene ook aan slaan bij de nog kleinere onder ons.

Bij de ps3 heeft sony waarschijnlijk in gedachte om dit nog iets te verlengen met 2 jaar.
je hebt gelijk _/-\o_ ik haal mn brickgame van zolder dat is toch het beste game ooit

nou nog 10 uur doorgaan en Xbox360 deel 6 wordt geopend :7

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 29-11-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
ik meen me te herinneren gelezen te hebben (wat een zin) dat sony plande om de PS3 10 jaar mee te laten gaan.
nou dat kunnen ze vergeten (als ze dan nog steeds willen mee komen met PC'2012 en Xbox³ en de supernintendox2 ) :+

edit:

[...]

ik ga me hier verder niet meer moe aan maken maar even 2 constateringen:
- je zegt zelf al, je hebt geen verstand van consoles dus doe aub ook niet alsof dat wel zo is
- een mening is geen feit; dus pikmin IS niet kinderachtig, maar jij VINDT het kinderachtig.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:09:
[...]

je hebt gelijk _/-\o_ ik haal mn brickgame van zolder dat is toch het beste game ooit

nou nog 10 uur doorgaan en Xbox360 deel 6 wordt geopend :7
als ik nog iets zinnigs mag zeggen: er liggen al 2 exemplaren van condemned in de winkel... dat afgelopen week 'per ongeluk' in de winkel gegooid met andere 30 software titels bij bevoorrading... :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:39:

Misschien verstandig om even met Bart Smit te bellen ? Wij kunnen namelijk niet in hun magazijn kijken en ook niet zien hoe het met jou order is

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

http://www.gamer.nl/nieuws/28597

Weet niet of al gepost was, maar bij deze. Fingers crossed dus, ook voor de mensen met een pre-order kitje.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 29-11-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 05-05 19:39
kunnen we geen poll maken met wie er op een HDTV gaat spelen vrijdag en wie op een gewone? of zelfs op een PC Monitor?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129568

En breezah meneer "WSaeNoTSoCK" mag ook wel ff op zijn woorden passen. De revolution een beetje voor NGC2 uitmaken. Nintendo is juist de enige die een andere richting op wil. Of het nou uit geldgebrek is, of door gevoel; Nintendo gaat de andere consoles niet bestrijden, maar probeert een nieuw soort gamen te maken met de Revolution.

Verder is het helemaal niet zo dat de PS3 slechtere gfx krijgt dan de Xbox360, naar mijn weten veel betere. (Al wil ik hiermee niks over de kwaliteit van de console zeggen)

Met andere woorden, sommige tweakerts mogen de zaken eerst even wat nader bestuderen voor ze hun virtuele bek opentrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 129568 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:45:
En breezah meneer "WSaeNoTSoCK" mag ook wel ff op zijn woorden passen. De revolution een beetje voor NGC2 uitmaken. Nintendo is juist de enige die een andere richting op wil. Of het nou uit geldgebrek is, of door gevoel; Nintendo gaat de andere consoles niet bestrijden, maar probeert een nieuw soort gamen te maken met de Revolution.

Verder is het helemaal niet zo dat de PS3 slechtere gfx krijgt dan de Xbox360, naar mijn weten veel betere. (Al wil ik hiermee niks over de kwaliteit van de console zeggen)

Met andere woorden, sommige tweakerts mogen de zaken eerst even wat nader bestuderen voor ze hun virtuele bek opentrekken.
nou de DS was ook al zo tegen draads en heb je er plezier mee?
trouwens die controller van de revolution is bijna net zon 1 knoppig geval als de mac muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:42
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:49:
[...]

nou de DS was ook al zo tegen draads en heb je er plezier mee?
trouwens die controller van de revolution is bijna net zon 1 knoppig geval als de mac muis
Er zijn genoeg mensen die plezier beleven aan de Nintendo DS.
Natuurlijk zijn er ook mensen die liever voor de Playstation Portable gaan, en dat vind ik best.
Smaken verschillen nu eenmaal, de één heeft liever de PS2 (GC, Xbox) of GC (PS2, Xbox), de ander heeft liever een Xbox (PS2, GC).

Natuurlijk kunnen de smaken ook verschillen wat design en functionaliteit betreft, jij vind dat de Nintendo Revolution een ''Mac Muis'' als controller heeft, maar de ander vind hem juist weer mooi en vernieuwend (Wat trouwens ook Nintendo's intentie, zoals Xaveer al zei, is wat de Revolution betreft, iets vernieuwends bedenken, produceren, lanceren).

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 29-11-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-05 00:05
ik ga donderdag avond naar de winkel om pgr3 te kopen, maar kan 't zijn dat ie dan al uitverkocht is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Yonix schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:55:
[...]

Er zijn genoeg mensen die plezier beleven aan de Nintendo DS.
Natuurlijk zijn er ook mensen die liever voor de Playstation Portable gaan, en dat vind ik best.
Smaken verschillen nu eenmaal, de één heeft liever de PS2 (GC, Xbox) of GC (PS2, Xbox), de ander heeft liever een Xbox (PS2, GC).

Natuurlijk kunnen de smaken ook verschillen wat design en functionaliteit betreft, jij vind dat de Nintendo Revolution een ''Mac Muis'' als controller heeft, maar de ander vind hem juist weer mooi en vernieuwend (Wat trouwens ook Nintendo's intentie, zoals Xaveer al zei, is wat de Revolution betreft, iets vernieuwends bedenken, produceren, lanceren).
die controller kan dan wel vernieuwend zijn , maar hij leek me niet comfortable (al kan dat het proto type model zijn uiteraard)
en ik zou verder wel geen aanstootgevende meningen geven :X

maar de Xbox 360 is de EERSTE console waarbij ik denk JA dat is de moeite waard (tot voor heen kon geen van allen tippen aan een redelijke PC) maar de 360 komt aardig in de buurt.

edit:

300000 voor heel europa? voor heel nederland zou het nog niet eens genoeg zijn imo

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 29-11-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Jouw kamer is helemaal van Oranje geverft?

hmm 300.000 is wel heel weinig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59
Mag ik de heren verzoeken om het vriendelijker te houden, of moet ik ingrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Modbreak:Jij moet heel erg op gaan passen :{

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 29-11-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
*knip :{

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 29-11-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Wow mensen, alweer een nieuw topic...
TS ziet d'r wederom goed uit. Maarja dat wist je van de vorige delen al he.

Pffff, nog 2 dagen staat er op de teller. Te vet eigenlijk. Zeker toen ik gister (ofja maandag) de Xbox360 EINDELIJK in het echt heb gezien. COD2 ziet d'r zeker vet uit. Het komt gewoon omdat je TE dicht erop staat dat het niet zo "scherp" uitziet. Je moet er gewoon een beetje vanaf gaan staan (bij alle spellen). Dan ziet het er zeker vet hip uit. En dit was nog maar op een LCD.... ga me dus helemaal amauseren als ik het op de plasma kan spelen haahahha heerlijk!!! Echt ongeloofelijk.. ik heb me nog nooit zo erg op iets verheugd. Sju nog aan toe ik kan niet meer wachten.

Hoorde vandaag op de radio dat nieuwsbericht dat er te weinig Xbos360's waren en dat ze nog ergens een 3e fabriek gingen maken. Dus dat wordt vrijdagmorgen nog vroeger opstaan. Heb d'r zin an!!! _/-\o_ Kga dan nu maar eens slapen, morgen rond deze tijd staat de teller op 1 dag ---> bet0r 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

jaja het is bijna zover en helaas moet ik nog een xbox360 premium hebben voor mijn broer die ik helemaal gek heb gemaakt met mijn xbox360 pre-order.

dat wordt voor hem waarschijnlijk wachten tot 14 december of misschien nog langer.

maarjah ik heb hem lekker over 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 19:36

Xenan

Tree-of-life

Vandaag was ik in de MediaMarkt in Amsterdam en daar hadden ze al drie Xboxen 360 staan, waar je op kon spelen. De Xboxen zijn aangesloten op Samsung HDTV's en waren goed aangesloten! (Daar op de TV afdeling beneden maken ze er regelmatig een potje van). Duidelijk verschil met die nu toch wel wazige Xbox en PS2 beelden op PAL televisies naast de Xbox 360 op HDTV.
Over de gameplay kan ik nog niets zeggen.

En o ja, als je elders die Xboxen verkeerd aangesloten ziet, gewoon de verkoper uitleggen hoe het wel moet. Dat heb ik in het verleden bij demo's van DVD spelers, toen die net nieuw waren, ook gedaan. Sommige verkopers krijgen een rode kop, sommige ontkennen, maar meestal helpt het wel.

Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

ik meen dat die demo pods niet door de winkeliers zelf aangesloten worden maar ter plekke door xbox promo ofzo worden geinstalleerd en zelfs het sleuteltje van de kast meegenomen wordt door die gasten.

:) en ik denk dat ze die dingen wel goed aansluiten.

het viel me trouwens wel op dat de xbox360 opgesloten zit in een plexiglazen koepel.. ik heb er niet lang naar gekeken maar ik hoop dat die dingen goed kunnen ademen enz anders .. kaboom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zeg WSaeNoTSoCK, je mag je wel even wat beter gedragen hier. Het is geen oorlog hoor.

Ik vind de X360 helemaal te gek, dat wil niet zeggen dat b.v. Nintendo helemaal ruk is.

Er waren 3 goede consoles. Volgend jaar zijn er weer 3 goede consoles. Gewoon je keuze maken, of net zoals ik, gewoon de Xbox en Revo halen. Een beetje volwassenheid siert de mens, en iemand of een bedrijf aanvallen op de console keuze is niet helemaal zoals we het hier in het topic willen zien.

Gezonde discussies _/-\o_ Daar houden we van, en een beetje afzeiken is leuk, maar hou het netjes en gefundeerd.

Iedereen weet dat Sony ongetwijfeld een beest van een console gaat neerzetten. Of die beter wordt dan de Xbox? Wie weet, ik hoop het persoonlijk niet, maar het zou kunnen. Respect dan.

Sony heeft knap werk geleverd met de Ps1/Ps2 en Nintendo maakt al jaren mooi spul (Heck, heb de NES hier nog aangesloten staan), dat kan je dan niet bagitaliseren omdat de X360 eerder op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 18-05 18:26

NightHawk4

Lotte is Liev :>

curry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 20:34:
[...]

Hele voorraad premiums is al op tot januari. Dus een core als ze geluk hebben.
Hoe kom je daar nu weer bij? Zelfs de distributeurs weten nog niet wat er geleverd gaat worden op 12 december en misschien komt er nog een levering tussen kerst en nieuwjaar...

Bovenstaand is ook een van redenen dat ik omoeilijk kon inschatten wat ik toch nog aan cores erbij heb genomen aangezien ik die vandaag nog betsellen uit de vrije voorraad van een distributeur... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenan
  • Laatst online: 14-05 19:36

Xenan

Tree-of-life

Anoniem: 114719 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:29:
ik meen dat die demo pods niet door de winkeliers zelf aangesloten worden maar ter plekke door xbox promo ofzo worden geinstalleerd en zelfs het sleuteltje van de kast meegenomen wordt door die gasten.
Verstandig van MS. ;)

Die demo maakt me nog nieuwsgieriger naar de PS3 trouwens, want ik denk dat die de Xbox zal overtreffen. Dit is niet als flame bedoeld, gewoon mijn verwachting. Het kan ook anders zijn. In ieder geval wil ik mijn geld maar één keer uitgeven dus ik wacht nog even af.

Of niet natuurlijk. :Y)

Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

het viel me trouwens wel op dat de xbox360 opgesloten zit in een plexiglazen koepel.. ik heb er niet lang naar gekeken maar ik hoop dat die dingen goed kunnen ademen enz anders .. kaboom.
Destijds met de N-Gage QD werden ook niet goed neergeplaatst in Rotterdam is toen nog een volledige diplay zuil de winkel uit ontvreemd (naar horen zeggen hard de stekker eruit getrokken en kijkhard weg gerend) :/ trek je toch niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59
Modbreak:De eerstvolgende die ik hier nu nog zie flamen of trollen kan een OW van mij verwachten. Mochten een aantal van jullie morgen posts missen in dit topic dan zijn ze richting TC gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

AM-PM schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:49:
[...]

Ik heb van Bart Smit 2x telefonisch en 1x schriftelijk gehoord dat mijn order van afgelopen vrijdag gewoon optijd was voor 2 december. Zelfde geldt voor ID83 en nog wat anderen. Aan de telefoon zeiden ze dat alles van afgelopen weekend optijd was dus ik ga er vanuit dat ik wat hun betreft vrijdag op mn X360 game :). (ik had hem wel besteld op Eplaza.com maar dat wordt volgens mij toch allemaal via hetzelfde magazijn verstuurd)
Word up :+

Ook bij Eplaza besteld inderdaad en ook telefonisch bevestiging gekregen. _/-\o_
* wacht mailtje nog even af, voor 100% zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-04 23:19
De Pre order kits worden toch gewoon geleverd neem ik aan dit lijkt mij wat anders dan de pre orders van ketens zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
schiffeb schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:04:
De Pre order kits worden toch gewoon geleverd neem ik aan dit lijkt mij wat anders dan de pre orders van ketens zelf.
ja dat neem ik ook aan je kan niet meer pre order kits verkopen dan er xboxen geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

zo, dit lijkt me een leuk tv'tje om op te gamen

http://www.son-video.com/...nsLCD/Thom_27LB130S5.html _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hmm voor orginaliteit moet je juist uber sip kijken met een BSOD op je TV :p
8ms op een TV? dat is rete snel (voor een monitor iets minder) maar menig TV's hebben 25ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Laatst online: 03-03 19:41
ik weet niet als het klopt. maar mijn neef die bij de bart smit stage loopt hoorde dat er problemen waren en dat de xbox360 en dat deze pas 14 of 17 December geleverd wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door The D op 30-11-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
NightHawk schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:32:
[...]

Hoe kom je daar nu weer bij? Zelfs de distributeurs weten nog niet wat er geleverd gaat worden op 12 december en misschien komt er nog een levering tussen kerst en nieuwjaar...
Microsoft heeft het bij monde van de directeur Xbox Nederland tegen Nu.nl gezegd en het was op het 3FM nieuws, Gamer.nl etc. ;)

En mensen, doe elkaar even een plezier en hou het hier inderdaad gezellig. Ik ga even een avondje weg nadat dit topic al weken leuk en gezellig is en meteen wordt er lustig op los geflamed en worden er zelfs (terecht) posts getrashed :/

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik wil graag met die Contest op Fok meedoen maar ik heb geen pre-orderkit.
Krijg mijn Xbox360 direct opgestuurd :(

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Laatst online: 17-05 23:25
Die demo maakt me nog nieuwsgieriger naar de PS3 trouwens, want ik denk dat die de Xbox zal overtreffen. Dit is niet als flame bedoeld, gewoon mijn verwachting. Het kan ook anders zijn.
ik hoop het voor de ps3 wanneer gaan we hem hier zien beging 2007 ??
Zo geduldig ben ik niet meer B)

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Zijn jullie nu niet bang dat door alle zelf-veroorzaakte hype die xdoos straks een beetje gaat tegenvallen ? Laten we wel wezen, we zitten hier allemaal achter een pc en daar kan je al tijden op hoge resoluties mee gamen, zoals 1280x1024 (of zoals hier op breedbeeld 1680x1050). Afhankelijk van je grafische kaart ook met AA en AF.

De 360 zit op 720p wat 1280x720 is, dus de grafische verschillen zullen bijzonder klein zijn.
Zie ook de shots en de reviews hier bevoorbeeld : http://www.winsupersite.com/xbox/

Vooral duidelijk wordt het, voor mij althans, als je de quake4 screenshots ziet, die er op de pc net zo uitzien. Qua gameplay hoef je ook niets nieuws te verwachten, die is al jaren hetzelfde, racer - fighter - fps - platform - adventure, en de graphics komen niet mijlenver over een pc heen.

Ik raad de aankoop niet af, in tegendeel de mediacenter mogelijkheden en de "altijd online live" lijken ook mij wel leuk. Maar verwacht geen wonderen van de gameplay en graphics. Zoals gezegd misschien ligt het aan de leeftijd, lees daarom vooral die link boven, daar wordt de 360 grondig gereviewed door iemand van mijn leeftijd met dezelfde zwakte voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39
Het blijft niet reeel om te gaan vergelijken met een PC. Daar heb je inderdaad veel hogere resoluties, maar voordat je dat allemaal een beetje goed kan spelen ben je minimaal 1500 euro verder en dat moet je dan ook nog eens minimaal eens in de 2 jaar upgraden.

Ik was ook altijd een PC gamer, maar 2 jaar geleden heb ik toch de Xbox gekocht (vooral voor PGR2).. Sindsdien speel ik bijna geen games meer op mijn PC en dat scheelt me toch aardig wat geld wat betreft upgraden (al heb ik laatst nog een lekkere werkpc gekregen van het werk).. Verder ben ik er voor mijzelf erachter gekomen dat ik lekker op de bank gamen beter vindt dan boven achter mijn bureau op de PC.

PC monitoren hebben een hogere resolutie, maar de stap naar HD tv zal al een groot deel goed maken.

Wat me trouwens opvalt is dat ik nog helemaal geen negatieve reacties heb gelezen over ervaringen met de draadloze controller (wat betreft US)... Daar was ik eigenlijk wel een beetje bang voor, want draadloos is voor bepaalde mensen standaard slechter.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148530

Reg. datum: 18 december 2004
--------------------------------------------------------------------------------

siemed33 schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:26:
Heeft iemand nog een tip waar ik op 02/12 het beste kan proberen om een Xbox 360 te bemachtigen? Ik heb geen pre-order gedaan, maar ben voornamelijk de laatste week steeds meer van de mogelijkheden van deze machine gaan houden...

Ik woon in de omgeving Den Haag/Zoetermeer.

Thanks.
Wat is je emailadres
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo PeterLosseSchoe, mijn mail adres is siemed@hotmail.com
Effe een dag geen internet gebruikt en we zijn een compleet topic verder.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Sorry als dit voor jullie een probleem is, maar ik heb paar vraagjes.

1. Weet iemand hier een goed & betaalbare HDTV beeldscherm?
2. Heeft de Core versie zelfde hardware als de Premium versie? (dus is het kwa prestatie net zo goed?
3. Ik ga de Core systeem kopen met 2 spellen erbij, maar ik vraag me af of ik later de 20 GB Hardeschijf (los) kan aanschaffen?
4. Is er groot verschil tussen een HDTV en normale TV? Ik wil wel nog kunnen zien dat het mooier uitziet dan de PS2 en de Xbox

Gistere advertenties gehad, van E-Plaza, Bart Smit, Mediamark en Dixon en ze kosten gewoon 299 en 399 :p

Mooi openingpost btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 20:55

Rival24

I'll Be Back

Anoniem: 74065 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:00:

Hiervoor geldt nog steeds dat je zelf moet kijken bij een winkel, het verschilt enorm per persoon wat hij of zij mooi vindt. Je hebt al 26" schermen vanaf 700 euro.
2. Heeft de Core versie zelfde hardware als de Premium versie? (dus is het kwa prestatie net zo goed?
Ja zelfde hardware, alleen het cdromklepje bij de premium blinkt, maar de drive is hetzelfde
3. Ik ga de Core systeem kopen met 2 spellen erbij, maar ik vraag me af of ik later de 20 GB Hardeschijf (los) kan aanschaffen?
Ja, 99 euro
4. Is er groot verschil tussen een HDTV en normale TV? Ik wil wel nog kunnen zien dat het mooier uitziet dan de PS2 en de Xbox
zit enorm veel verschil tussen, ik zou zeggen ga eens een demopod bekijken bij de lokale mediamarkt ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Rival24 op 30-11-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53
Anoniem: 74065 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:00:

Gistere advertenties gehad, van E-Plaza, Bart Smit, Mediamark en Dixon en ze kosten gewoon 299 en 399 :p

Mooi openingpost btw :)
1. Check eens de samsungs
2. Core is dezelfde box
3. Die kan je los kopen... alleen kost die evenveel als het verschil tussen core en premium (100 euro)
4. Je mist een boel grafisch genot zonder HDTV

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
1. Dat vraag je in het Xbox topic?
2. Ja, op de HD, de HDTV kabels en het verchroomde CD tray'tje na ;)
3. Ja dat kan, kost je 100 pietermannen, hij lag al bij de Bart Smit gister
4. Hangt er vanaf wat je een 'groot verschil' vind en hoe belangrijk AV voor je is. Ik weiger om over te stappen het komende anderhalf jaar.

Ok, dat weten we.

Ook dat weten we.

:)

(moet ... sneller ... typen ... )

(Cybermans; waarop basseer je dat je 'een hoop grafisch genot' zou missen? Die hogere resolutie? Kan mij iig gestolen worden)

[ Voor 21% gewijzigd door AM-PM op 30-11-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 15:18

TheVMaster

Moderator WOS

Dit klopt inderdaad, ik heb namelijk gezien hoe dit 'promo-team' de kast bij de Entertainer in Zwolle naar binnen reedt ;) whehehe....sleutel werd inderdaad weer meegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
HaseMike schreef op woensdag 30 november 2005 @ 07:54:
Laten we wel wezen, we zitten hier allemaal achter een pc en daar kan je al tijden op hoge resoluties mee gamen, zoals 1280x1024 (of zoals hier op breedbeeld 1680x1050). Afhankelijk van je grafische kaart ook met AA en AF. De 360 zit op 720p wat 1280x720 is, dus de grafische verschillen zullen bijzonder klein zijn.
Staar je niet blind op resolutie. Kijk naar PGR3 die gewoon niets aan clipping of distance fog doet, en stiekem toch die auto's met idioot veel polygonen kan neerzetten. Boeiend dat het dan maar 720p is (of intern schijnbaar 600p), maar afgezien van de highest-end PC's kan geen PC zich daar mee meten, of het nu 640x480 of 1600x1200 is. Resolutie is alleen pixels stampen. Veel detail is geometry en shaders rossen. Gears of War ziet er op 720p beter uit dan Halflife 2 op mijn high-end laptop die het op 1920x1200 met AA/AF en alles highest detail eruitrost.

Het feit dat mijn laptop een veelvoud van 400 euro heeft gekost is daarbij slechts secundair ;)
Vooral duidelijk wordt het, voor mij althans, als je de quake4 screenshots ziet, die er op de pc net zo uitzien. Qua gameplay hoef je ook niets nieuws te verwachten, die is al jaren hetzelfde, racer - fighter - fps - platform - adventure, en de graphics komen niet mijlenver over een pc heen.
Q4 is een belabberde port van een engine die voor PC's met OpenGL geoptimaliseerd is.

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 30-11-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26
Tamarinde schreef op woensdag 30 november 2005 @ 07:12:
[...]

Ik wil graag met die Contest op Fok meedoen maar ik heb geen pre-orderkit.
Krijg mijn Xbox360 direct opgestuurd :(
Da's dus geen probleem he.
foto van jezelf met een pre-order kit of je Xbox360 en een briefje met "FOK!games [je nickname]";
Foto van jezelf met je Xbox 360 is dus ook prima. Je moet 'm alleen wel op tijd binnen hebben :)

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:09
Oke, even nog een vraag omtrent de HD VGA kabel. Ik heb diverse posts gelezen m.b.t. dit onderwerp maar één ding is me nog niet duidelijk. Ik heb zelf de philips 32PF9966. De jongens van PH waren zo briljant (NOT) om daar alleen een DVI aansluiting op te solderen en die als bus te gebruiken voor diverse aansluitmogelijkheden (DVI; VGA; Component).

Nu weet ik dat ik gewoon de VGA kabel moet kopen en die om moet zetten naar DVI met de (door PH bijgeleverde ;-) VGA2DVI adapter.

Nou, ten eerste... heeft iemand al ergens gelezen dat dat werkt? (gewoon even ter bevestiging).

Ten tweede, ik zie tot mijn grote verbazig bij de HD kabel specs van de component uitvoering wel duidelijk vermeld dat ik tot 480p DVD's kan bekijken en die vermelding zie ik niet bij de VGA variant. Daar staan wel verschillende Video outputs met onderandere 480p.

http://www.xbox.com/en-US.../xbox360componenthdcable/

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/

Hebben ze dit nou gedaan zodat er geen verwarring bestaad over het feit dat met de component kabel je alsnog "maar" tot 480p DVD's kunt kijken? (daarom er ff speciaal bij?).

Ten derde (even een bevestiging): Component en VGA zijn toch beide anologe signalen? Het verloopje van VGA naar DVI zou toch geen kwaliteitsverschil op mogen leveren? (en volgensmij is [VGA-->DVI] zeker net zo goed als Component... of zijn daar andere meningen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
/me AM-PM krijgt opeens wat ideetjes voor die Fok! contest, good busy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik net gebeld met de shop waar mijn preorder kit vandaan komt: ze hadden nog niks binnen? geen enkel spel, geen enkele accesoire... dat belooft niet veel goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:05
Phusebox schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:35:
ik net gebeld met de shop waar mijn preorder kit vandaan komt: ze hadden nog niks binnen? geen enkel spel, geen enkele accesoire... dat belooft niet veel goeds
klinkt niet goed nee..... de shop waar ik mn pre-order kit vandaan heb had in ieder geval al 5 spellen binnen gekregen maar nog geen accesoires.. al heb ik er wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen ik heb voor de zekerheid alles maar besteld voor donderdag nacht :) Xbox360 premium, PD0, PGR3, Play and Charge kit en Wireless controller.. COD2 en Condemned had ik tenslotte al gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
Voor iedereen die niet weet hoe HDTV beelden van de XBOX 360 eruitzien, zullen dat ook niet missen op een SDTV (wat je niet hebt, kun je ook niet missen ;)). Ik heb zelf 480p native op mijn plasma, en dat gaat mij een hoop kijkgenot en bovendien speelgenot opleveren vrijdag a.s. En aangezien ik nog nooit 480p heb gedraaid, maar slechts 480i, betekent 480p voor mij al HDTV. (als is het EDTV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Ai ai ai.

Slecht nieuws van mijn leverancier van de Xbox. Hij zou er een opzij zetten voor mij en zou die op 28 november ontvangen. Ik bel zojuist en microsoft heeft hem gemeld dat de eerste xboxen pas bij hem worden geleverd op 28 december 2005 !!!!!!! (hij heeft een kleine winkel in België).

Ik was zeker dat ik hem ten laatste vandaag zou hebben :-( Dan maar de vrijdag bij openingsuur aan de fnac gaan aanschuiven en erop hopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

curry684 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 01:41:
[...]

Microsoft heeft het bij monde van de directeur Xbox Nederland tegen Nu.nl gezegd en het was op het 3FM nieuws, Gamer.nl etc. ;)

En mensen, doe elkaar even een plezier en hou het hier inderdaad gezellig. Ik ga even een avondje weg nadat dit topic al weken leuk en gezellig is en meteen wordt er lustig op los geflamed en worden er zelfs (terecht) posts getrashed :/
Ah ok dan snap ik het, ik denk dat de aardige meneer van Microsoft het verhaaltje namelijk graag aandikt want dit is publiciteit die priceless is voor ze. Maar hij heeft gelijk aangezien Microsoft inderdaad uitverkocht is, oftewel zij hebben alle premium packs van dit jaar al verkocht :>

wat niet het uitverkocht zijn van de detailhandel hoeft te betekenen

[ Voor 6% gewijzigd door NightHawk4 op 30-11-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Hitmixer schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:25:
Knipperdeknip
Ten tweede, ik zie tot mijn grote verbazig bij de HD kabel specs van de component uitvoering wel duidelijk vermeld dat ik tot 480p DVD's kan bekijken en die vermelding zie ik niet bij de VGA variant. Daar staan wel verschillende Video outputs met onderandere 480p.

Ten derde (even een bevestiging): Component en VGA zijn toch beide anologe signalen? Het verloopje van VGA naar DVI zou toch geen kwaliteitsverschil op mogen leveren? (en volgensmij is [VGA-->DVI] zeker net zo goed als Component... of zijn daar andere meningen over?
Kwaliteitsverschil lijkt me niet. Ik heb zelf zitten kijken naar een adapter van analoog naar vga om hem aan te sluiten dat kost $24 ipv $39 voor de MS HD VGA kabel. Maar goed dan ga je 2 x door een adapater en met de ms kabel maar 1 x.

HD VGA heeft ondersteuning tot 1080i dus ook 480p voor dvd:)

DVD is volgens mij op zn hoogst 480p al zie ik bij mijn sony dvd speler ook nog wel is +/- 560p doorkomen. Ik ga testen met vershil tussen sony dvd speler voor dvd films en xbox 360 voor dvd films. Als dit verschil nihil is gaat de sony er uit.

Iemand al reviews gezien over HDTV films via media center extender op een HDTV scherm?

[ Voor 12% gewijzigd door schiffeb op 30-11-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donnie Darko schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:00:
[...]

klinkt niet goed nee..... de shop waar ik mn pre-order kit vandaan heb had in ieder geval al 5 spellen binnen gekregen maar nog geen accesoires.. al heb ik er wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen ik heb voor de zekerheid alles maar besteld voor donderdag nacht :) Xbox360 premium, PD0, PGR3, Play and Charge kit en Wireless controller.. COD2 en Condemned had ik tenslotte al gekocht ;)
het gaat overigens om de FRS, wat ik dus niet begrijp. kan het zijn dat het hoofdkantoor alles vasthoudt tot morgen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
NightHawk schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:18:
[...]

Ah ok dan snap ik het, ik denk dat de aardige meneer van Microsoft het verhaaltje namelijk graag aandikt want dit is publiciteit die priceless is voor ze. Maar hij heeft gelijk aangezien Microsoft inderdaad uitverkocht is, oftewel zij hebben alle premium packs van dit jaar al verkocht :>

wat niet het uitverkocht zijn van de detailhandel hoeft te betekenen
Tjah...da's een ding waar Microsoft erg goed in is..MARKETING :) whehehe....we zullen het na het weekend wel zien, hoeveel XBOX 360's er nog te koop zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 21:58
schiffeb schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:20:
[...]

DVD is volgens mij op zn hoogst 480p al zie ik bij mijn sony dvd speler ook nog wel is +/- 560p doorkomen. Ik ga testen met vershil tussen sony dvd speler voor dvd films en xbox 360 voor dvd films. Als dit verschil nihil is gaat de sony er uit.
480p is NTSC (480 verticale beeldlijnen) en pal is uit mijn hoofd 576p (576 verticale beeldlijnen) indien je gebruik maakt van progressive scan natuurlijk. Gewone standaard tv is gewoon 480i en 576i.

[ Voor 10% gewijzigd door Chocovla op 30-11-2005 10:29 ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
Dus met een VGA kabel van MS met daarbij een VGA-->DVI-i adapter zou ik gewoon HDTV kwaliteit met Xbox games EN DVD moeten krijgen...??? Dat zou echt geweldig zijn... wilde die tv al bij Modern door de voorruit launchen...

[ Voor 2% gewijzigd door curry684 op 30-11-2005 11:33 . Reden: dat bedrijf heet Microsoft en kort je af als MS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Hitmixer schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:28:
Dus met een VGA kabel van MS met daarbij een VGA-->DVI-i adapter zou ik gewoon HDTV kwaliteit met Xbox games EN DVD moeten krijgen...??? Dat zou echt geweldig zijn... wilde die tv al bij Modern door de voorruit launchen...
Ik heb nu mijn dvd speler met die componenent naar vga kabel aangesloten en die komt strak door op 576p dus lijkt me goed.
PC metDVI>DVI op plasma gaf ellende op 1080i ben heel benieuwd hoe dat met de 360 gaat worden. 720P ging wel goed. Mocht 1080i niet goed gaan dan ga ik weer bij Philips aan de bel hangen ben dat gezeik over geen ondersteuning op randapparatuur meer dan zat:P

[ Voor 24% gewijzigd door curry684 op 30-11-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

AM-PM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:14:
1. Dat vraag je in het Xbox topic?
2. Ja, op de HD, de HDTV kabels en het verchroomde CD tray'tje na ;)
3. Ja dat kan, kost je 100 pietermannen, hij lag al bij de Bart Smit gister
4. Hangt er vanaf wat je een 'groot verschil' vind en hoe belangrijk AV voor je is. Ik weiger om over te stappen het komende anderhalf jaar.

Ok, dat weten we.

Ook dat weten we.

:)

(moet ... sneller ... typen ... )

(Cybermans; waarop basseer je dat je 'een hoop grafisch genot' zou missen? Die hogere resolutie? Kan mij iig gestolen worden)
1. Natuurlijk vraagt iemand dit in het 360 topic, aangezien er mede voor gebruik 360 een HDTV LCD aangeschaft zal worden ;) Ofwel het hoort bijna bij de aankoop van een 360 :)

Idd bekijk de Samsung schermen eens, die worden door Microsoft zelf ook gebruikt bij de demopods die in de winkels staan/bij events waar de 360 wordt gepresenteerd. Ze hebben een goede contrastratio, helderheid, kunnen de HD resoluties aan en hebben een goede reactiesnelheid

een 23 inch is de Samsung LE23R51B vanaf ongeveer 700 Euro

iets groter, 26 inch Samsung LE26R51B vanaf ongeveer 900 Euro

Groter zou ik niet zo snel doen, gezien de gemiddelde grootte van woonkamer en afstand tot TV

2. Ondanks dat de interne hardware hetzelfde is, zit er wel verschil in HD, kabels etc. Wil je op je nieuwe LCD HDTV in HD kwaliteit kijken, zul je bij een core system weer een andere kabel moeten aanschaffen. Als je bijvoorbeeld weet dat een HD Pack van Microsoft voor de ouderwetse xdoos al tussen de 40 Euro (bij Foregames in Tilburg) en 50 Euro (Mediamarkt o.a. in Zwolle) kost, kun je jezelf wel voorstellen dat dit geen leuke geintjes zijn achteraf. Volgens mij kost 'ie voor de 360 iets van 30 Euro las ik ergens in een krantje...

Maar dan nog, later een HD en al die andere extra's aanschaffen maken je vele Euri lichter tov nu de premium kopen (althans, bij de 2e lichting, niet 2 dec. a.s. Wil je dan nog IETS scoren dan zul je idd voor het core system moeten gaan.

3. Zie antwoorden hierboven ;)

4. Ik heb mijn normale xdoos al via een HD Pack op een HD LCD draaiende en kan je vertellen, zelfs daar is het verschil al aardig op, niet alleen qua resolutie, ook qua kleur etc.

AM-PM, heb je het wel eens naast elkaar gezien qua verschil in beeld? De beelden van mijn normale doos doen me inmiddels vermoeden dat ik een 360 heb staan! Is serieus te gek. Meer informatie over HD op je normale doos en het verschil dat je merkt in dit forum voor de niet gelovigen onder ons

http://www.xboxworld.com.au/forum/showthread.php?t=28489

Een reactie van iemand op dit HD forum t.a.v. een normale xbox met burnout revenge die dit hele verhaal mooi illustreert:

"Wow. This is... amazing. HUGE difference on my plasma. I can actually see what's ahead of me in Burnout Revenge now. I can READ TEXT.

I can't believe I didn't do this sooner."

Het is dus zeker wel een aanrader. Vraag is natuurlijk of je het geld ervoor hebt liggen. Feit blijft wel dat het hele LCD gebeuren nog niet zo lang in deze mate op de markt aanwezig is en wellicht het e.e.a. in de komende jaren iets verder uitontwikkeld wordt. Echter denk ik dat je geen miskoop doet zolang je niet het nieuwste van het nieuwste grootste scherm wilt dat er te koop is... Zoals de Samsungs die ik aangeef, goed te doen en mooi beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
Ik hoop dat MonsterCables snel met een DVI 360 kabel komt... al die adapters vind ik maar niks... WHYYYY geen HDMI of DVI?? Why geen normale TV met Component aansluiting??? (over standaarden gesproken...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Hitmixer schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:33:
Ik hoop dat MonsterCables snel met een DVI 360 kabel komt... al die adapters vind ik maar niks... WHYYYY geen HDMI of DVI?? Why geen normale TV met Component aansluiting??? (over standaarden gesproken...).
_/-\o_ Helemaal mee eens lever die HD kabel met een component naar dvi adapter en je bent ook van het gezeik af (8>

Monster cables: http://www.monstercable.com/monstergame/xbox360/

[ Voor 8% gewijzigd door schiffeb op 30-11-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10373

Ik weet dat sommigen hier gek worden van de TV-replies, maar het is nu eenmaal zo dat een groot deel van het Next-Gen verhaal van MS hangt aan de hogere resoluties.

Mijn vraag is de volgende. Ik heb sinds een half jaar hier een Samsung PS-42D4S aan de muur hangen. Daar ben ik supertevreden mee, alleen met de bijna komst van de X360 baalde ik van de 852 x 480 native resolutie. Ik ging er dus eigenlijk vanuit dat de hogere resolutie van de 360 er niet voor mij zouden zijn en gezien de prijs van de tv is het vervangen voorlopig geen optie voor mij.

Nu kom ik echter net langs de volgende link (http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=10), waar wordt aangegeven dat 480p, 576p, 720p en 1080i via component mogelijk zouden zijn.

Mijn vraag; is dit nu mogelijk en zo ja hoe(dankzij bijvoorbeeld scaling)? Of zit die website fout?

p.s.: zeg me ajb dat het mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 10373 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:35:
Ik weet dat sommigen hier gek worden van de TV-replies, maar het is nu eenmaal zo dat een groot deel van het Next-Gen verhaal van MS hangt aan de hogere resoluties.

Mijn vraag is de volgende. Ik heb sinds een half jaar hier een Samsung PS-42D4S aan de muur hangen. Daar ben ik supertevreden mee, alleen met de bijna komst van de X360 baalde ik van de 852 x 480 native resolutie. Ik ging er dus eigenlijk vanuit dat de hogere resolutie van de 360 er niet voor mij zouden zijn en gezien de prijs van de tv is het vervangen voorlopig geen optie voor mij.

Nu kom ik echter net langs de volgende link (http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=10), waar wordt aangegeven dat 480p, 576p, 720p en 1080i via component mogelijk zouden zijn.

Mijn vraag; is dit nu mogelijk en zo ja hoe(dankzij bijvoorbeeld scaling)? Of zit die website fout?

p.s.: zeg me ajb dat het mogelijk is...
Nee, dat kan niet, sorry :)

Wat de tv kan, is 720P signalen ontvangen en die zelf omvormen naar jouw resolutie: 480P. Overigens is het dan beter om je 360 gewoon op 480P in te stellen. Dat geeft beter beeld, dat een door de TV gedownscalede resolutie.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 30-11-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Anoniem: 142179 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:31:
[...]

1. Natuurlijk vraagt iemand dit in het 360 topic, aangezien er mede voor gebruik 360 een HDTV LCD aangeschaft zal worden ;) Ofwel het hoort bijna bij de aankoop van een 360 :)
Grootste onzin ooit, je game't toch omdat je graag games speelt en dan maakt het toch geen zak uit of je 325489p of 239572i hebt? Stom AV geneuzel, vroegah ging het in Spielerij nog gewoon om games en gamen, niet om DVI -> VGA -> Composite en of je dan wel of niet 888p had.
AM-PM, heb je het wel eens naast elkaar gezien qua verschil in beeld? De beelden van mijn normale doos doen me inmiddels vermoeden dat ik een 360 heb staan! Is serieus te gek. Meer informatie over HD op je normale doos en het verschil dat je merkt in dit forum voor de niet gelovigen onder ons
Ik heb die demopods niet bekeken en blijf verre van dat hele HDTV gezeik, het kan me niet interesseren en het zal me niet interesseren. Als het maar in kleur is vind ik het wel best.
Een reactie van iemand op dit HD forum t.a.v. een normale xbox met burnout revenge die dit hele verhaal mooi illustreert:

"Wow. This is... amazing. HUGE difference on my plasma. I can actually see what's ahead of me in Burnout Revenge now. I can READ TEXT.

I can't believe I didn't do this sooner."
Wauw! Ik ben om! Wat een prachtrecensie. En for the record, ik heb ooit problemen gehad met tekst lezen in Burnout Revenge.
Anoniem: 10373 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:35:
Dus omdat MS je graag doet denken dat je écht een HDTV nodig hebt moeten we in een topic over de console 50% van de posts over resoluties en kabels neuzelen?

Mag het nu weer gewoon over consoles en games gaan? Alsjeblieft?

[ Voor 14% gewijzigd door AM-PM op 30-11-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Jou desinteresse voor games op de hoogste kwaliteit weergeven waarvoor ze zijn gemaakt botvieren op anderen staat niet echt netjes.
Mogen we het straks ook niet meer over een game hebben als dit niet jou favoriet is:P

[ Voor 7% gewijzigd door schiffeb op 30-11-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
schiffeb schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:41:
Jouw desinteresse voor games op de hoogste kwaliteit weergeven waarvoor ze zijn gemaakt botvieren op anderen staat niet echt netjes.
Mogen we het straks ook niet meer over een game hebben als dit niet jou favoriet is:P
Laatst post hierover wat mij betreft;

Het was helemaal geen aanval, meer een hoop opgekropte frustratie. Dit is 'Spielerij', gaat over games last time I checked. Dit is 'het grote Xbox 360 topic', gaat over de Xbox 360 en zijn games last time I checked. Iedereen mag van mij doen wat ie wil, het kan me echt vrij weinig schelen of er mensen over AV gedoe praten maar bevuil er alsjeblieft geen console topics mee. En 'games op de hoogste kwaliteit'; wordt een spel beter als je hem op HDTV speelt? Heb je meer plezier als je een spel op 1080p speelt dan ik heb op mijn 10 jaar oude 4:3 TV? Ik betwijfel het. Beeldkwaliteit a-la maar de kwaliteit van games de games heeft hier niet zoveel mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
even chill hier;

is er geen mogelijkheid om een "HDTV Gaming" topic te openen? zeker gelet met het oog op de toekomst en de andere consoles lijkt me dit het beste.

dan kunnen we hier verder gaan over de xbox360 zonder dat men zich aan elkaar stoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
AM-PM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:44:
[...]
Eens ik zie het ook niet als een aanval maar het grote xbox 360 topic gaat over de XBOX 360 en accesoires en games . Uiteindelijk draait het om gameplay helemaal mee eens maar als ik een HDTV heb en een XBOX 360 dan wil ik ook wel vol aan de bak.

Iemand Call of Duty al gespeeld hoe speelt dat met de controller ik ben over het algemeen van mening dat ik daar een keyboard en muis bij nodig heb.

[ Voor 16% gewijzigd door schiffeb op 30-11-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

http://www.xboxemea.com/xbox360/survey/faceplate/en-gb.htm

Hier kan je stemmen welke Faceplates MS op de markt moet brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Nice PWM, Pink Balloon heeft mijn stem gekregen :) Deze vond ik ook wel ook toruwens:

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1133343273.1342.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

Edit; ik ben ook voor een apart topic voor HDTV.

[ Voor 24% gewijzigd door AM-PM op 30-11-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:47:
even chill hier;

is er geen mogelijkheid om een "HDTV Gaming" topic te openen? zeker gelet met het oog op de toekomst en de andere consoles lijkt me dit het beste.

dan kunnen we hier verder gaan over de xbox360 zonder dat men zich aan elkaar stoort
Idd goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Was dit al gepost?

Dead or Alive 4 op 13 januari in de winkels voor de 360

http://www.xboxworld.nl/news/7535/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Dieverse van die faceplates zijn hier straks ook gewoon te koop bij gameshops, aangezien ik ze ook gewoon ga importeren :D
PWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:58:
Was dit al gepost?

Was al eerdre gepost door mij, vorige week al en gisteren/eergisteren gepost dat DOA4 nu weer uitgesteld is naar 31-01 volgens de laatste releaselijst :>

[ Voor 36% gewijzigd door NightHawk4 op 30-11-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:58:
Was dit al gepost?

Goed geinformeerde nieuwsposter als ie meerdere keren herhaalt dat Master Chief in DoA4 zal zitten :z

For the record: tis een vrouw, ze heet Nicole, en d'r 'handle' is Spartan-458. Maar ik help mee hopen op 13-1-2006 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

AM-PM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:44:
[...]

Het was helemaal geen aanval, meer een hoop opgekropte frustratie. Dit is 'Spielerij', gaat over games last time I checked. Dit is 'het grote Xbox 360 topic', gaat over de Xbox 360 en zijn games last time I checked. Iedereen mag van mij doen wat ie wil, het kan me echt vrij weinig schelen of er mensen over AV gedoe praten maar bevuil er alsjeblieft geen console topics mee. En 'games op de hoogste kwaliteit'; wordt een spel beter als je hem op HDTV speelt? Heb je meer plezier als je een spel op 1080p speelt dan ik heb op mijn 10 jaar oude 4:3 TV? Ik betwijfel het. Beeldkwaliteit a-la maar de kwaliteit van games de games heeft hier niet zoveel mee te maken.
De (line-up) games van de Xbox360 moet het vooral hebben van betere graphics, dus ja HDTV speelt wel degenlijk een belangrijke rol bij deze nextgen-console. Ik denk dat velen veel plezier aan de hogere resoluties zullen beleven (jij speelt toch ook Simcity liever op 1024x768 dan op 640x480?). Beeldkwaliteit heeft wel degenlijk een belangrijke rol bij games (ik speel niet graag meer Sonic op een Sega Mastersysteem, dan toch echt liever op de Dreamcast/GC). De Xbox360 is (nog?) geen revolutie, en moet het dus vooral hebben van betere graphics, hogere resoluties, betere onlinegameplay, beter geluid. Veel van de eerste games zullen alleen dit als meer waarde bieden (zie de reviews maar van bv Fifa06, is op betere graphics na, qua features alleen maar een achteruitgang op de Xbox versie). Als het je echt om de gameplay gaat kun je beter wachten (op bv Halo3 en anderen) en verder genieten van de games op de NGC, PS2 en Xbox, want daar zitten een heleboel gameplay toppers tussen en ik kan me niet voorstellen dat jij die allemaal al geprobeerd hebt...dus als de gameplay zo belangrijk voor je is, ga dan daar lekker verder. Want voor veel van ons zullen de betere HD-graphics wel een enorm belangrijke rol bij deze nieuwe console(games) spelen. Anders had je net zo goed bij de Xbox kunnen blijven.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 30-11-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
AM-PM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:53:
Nice PWM, Pink Balloon heeft mijn stem gekregen :) Deze vond ik ook wel ook toruwens:

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1133343273.1342.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

Edit; ik ben ook voor een apart topic voor HDTV.
lol nu al iemand zn xbox gemod :)
wel jammer dat er geen CCFL in zit

en zo te zien heeft hij de core edition met een eigen HDD

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 30-11-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 01:28
het valt me wel op dat veel pc gamers (die nog nooit een console hebben gehad) nu toch een xbox360 gaan kopen (ik ben er zelf ook 1 van), microsfot is echt goed in marketing :)

ik ben trouwens ook voor een apart hdtv topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Black_Mage schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:07:
het valt me wel op dat veel pc gamers (die nog nooit een console hebben gehad) nu toch een xbox360 gaan kopen (ik ben er zelf ook 1 van), microsfot is echt goed in marketing :)

ik ben trouwens ook voor een apart hdtv topic
amen...

en dat komt omdat de 360 nu eindelijk een beetje concureerd met de highend gaming PC
ook mede dankzij hoge reoluties.

kijk dan kun je wel mooie grasjes hebben maar als je tv ze in 1 grote smudge brei op je beeld tovert heb je daar ook niets aan. vandaar HDTV
(persoonlijk ga ik hem op mn 19" monitor spelen)

[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 30-11-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:36
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:06:
[...]

lol nu al iemand zn xbox gemod :)
wel jammer dat er geen CCFL in zit

en zo te zien heeft hij de core edition met een eigen HDD
Ehm de harddisk zit aan de bovenkant en hij heeft een usb 2.0 60 Gb laptop drive verbonden met een van de usb poorten aan de achterkant. Daarnaast zit er weldegelijk een blauwe ccfl in...
Afbeeldingslocatie: http://www.llamma.com/xbox360/images/blue360/112905%20076.jpg

Meer pics

[ Voor 25% gewijzigd door OcNewB op 30-11-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
oh dan had ik niet goed gekeken.(ging ook makkelijk zonder link) maar je kan dus gewoon een USB device er aan pluggen?

zou je dan ook een muis kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 05-05 19:39
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:17:
oh dan had ik niet goed gekeken.(ging ook makkelijk zonder link) maar je kan dus gewoon een USB device er aan pluggen?

je kunt zelfs je psp erin pluggen! :7

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

AM-PM schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:38:
[...]

Grootste onzin ooit, je game't toch omdat je graag games speelt en dan maakt het toch geen zak uit of je 325489p of 239572i hebt? Stom AV geneuzel, vroegah ging het in Spielerij nog gewoon om games en gamen, niet om DVI -> VGA -> Composite en of je dan wel of niet 888p had.

[...]

Ik heb die demopods niet bekeken en blijf verre van dat hele HDTV gezeik, het kan me niet interesseren en het zal me niet interesseren. Als het maar in kleur is vind ik het wel best.

[...]

Wauw! Ik ben om! Wat een prachtrecensie. En for the record, ik heb ooit problemen gehad met tekst lezen in Burnout Revenge.

[...]

Dus omdat MS je graag doet denken dat je écht een HDTV nodig hebt moeten we in een topic over de console 50% van de posts over resoluties en kabels neuzelen?

Mag het nu weer gewoon over consoles en games gaan? Alsjeblieft?
Wat een belachelijke reactie, sorry hoor.

Zoals Cowbow-Bebop al schrijft, het gaat niet alleen om de console, maar ook om de graphics. Precies wat hij zegt, je gaat op je PC ook niet meer op 640x480 gamen als er monitoren zijn die hogere resoluties draaien.

Het gaat er toch ook om dat je de mogelijkheden van die next gen console tot het maximale kunt gebruiken. Dat doe je simpelweg met een HDTV. Als iemand die een 360 op het oog heeft daarover een vraag heeft, kan het best hier gesteld worden.

Vroeguh was alles anders beter en minder complex.
Als we zo verder mogen gaan, over games en gamen, dan moet een 360 topic naar een hardware forum...

Jij wilt geeneens naar die HDTV's kijken, struisvogelpolitiek. Dat jij die vernieuwing niet leuk vindt, betekent toch niet dat jij voor dit hele topic en iedereen die het wel interessant vindt even bepaald wat er gebeurd? Trouwens, ik speel zelf Burnout Revenge hier via HDTV en alles wordt wel degelijk scherper, de auto's tegenstanders zie je veel eerder/beter dan op een normale TV. En mijn normale TV is ook geen slechte. Check de rest van dat topic maar even en zul je zien dat iedereen aangeeft er flink op vooruit te gaan qua beeldkwaliteit. Als je dat wilt ontkennen, best maar zo te zien heb je er de ballen verstand van, omdat je het nog nooit gezien hebt en wellicht alleen omdat je 't niet kan betalen er niet over wil praten.

Het is omdat de beeldkwaliteit er beter van WORDT, dat gamers er graag over praten wat de beste optie en combinatie van 360, HDTV LCD, kabelset en andere zaken is om de GAMES zo mooi mogelijk op het beeld te toveren.

En als je morgen weer zo met het verkeerde been uit bed gaat stappen, blijf er dan maar in dan discussieert de rest hier wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Lijkt me een uitdaging om een volledig plexi behuizing zelf te maken en dan ook waterkoeling erop etc. UV ccfl er in en 'glow it up' :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:17:
Nee. Keyboards wel, maar alleen voor datainvoer (chatten/passwords e.d.). Muizen hebben in het dashboard geen nut en gaan nu niet en nooit niet in games werken.

En mensen, hou het nou ajb een beetje vriendelijk. D'r is gisteren al een stapel posts getrasht, dus laat het flamen een beetje rusten.

[ Voor 18% gewijzigd door curry684 op 30-11-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
curry684 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:27:
[...]

Nee. Keyboards wel, maar alleen voor datainvoer (chatten/passwords e.d.). Muizen hebben in het dashboard geen nut en gaan nu niet en nooit niet in games werken.

En mensen, hou het nou ajb een beetje vriendelijk. D'r is gisteren al een stapel posts getrasht, dus laat het flamen een beetje rusten.
oh nu wordt mij nickname gelijk met flamen geassocieerd? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

I'm so happy, i'm soooo happy, tralalalala. ;)

Ik had besloten om nog maar eens voor de laatste maal te bellen met de klantenservice van Eplaza en er kan nu echt niks meer fout gaan!
Ik had begrepen dat alle orders die voor het weekend zijn verwerkt hun xbox 360 met zekerheid op vrijdag 2 dec. ontvangen, klopt dit?
Antwoord: Ja.
Kunt u een eventuele schating maken van het tijdstip dat de order ongeveer zal worden afgeleverd?
Antwoord: Hij komt bij u met de TPG (en dat is bij mij altijd rond 11.00 _/-\o_ )
Ik zie dat mijn order is verzonden? Kan ik hem al eerder verwachten?
Antwoord: U ontvangt hem op de release datum en niet eerder.

Dan nog een leuk plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://www.id83.nl/tmp/eplaza_3.jpg

* id83 doet een dansje met AM-PM en iedereen die voor het weekend heeft besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:30:
[...]

oh nu wordt mij nickname gelijk met flamen geassocieerd? :*)
Ik had het eigenlijk niet direct tegen jou, maar als je de schoen aan wil trekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wireless Network adapter review.

"However, the first-party accessory we are reviewing today will definitely be an exception. The Xbox 360 Wireless Networking Adapter is one of the most innovate, well designed first-party accessories ever created. Manufacturers of networking gear will have a tough time offering a competitor to this terrific device."

http://hardware.teamxbox....ss-Networking-Adapter/p1/

/EDIT

Zou je hem ook op je PC kunnen aansluiten?

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 30-11-2005 11:40 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om over de X360 te gaan. Vragen en opmerkingen over HDTV's etc. horen thuis in Audio, Video & Hifi Forum! Veel info is met name te vinden in dit topic