2 Plextor DVD RWs

Pagina: 1
Acties:

• jackioo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 08:18
Jooo..

Ik heb 2 identieke Plextor DVD RWs (gewoon ATA) die ik eigenlijk allebei in m'n pc wil aansluiten..

Ik zag topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/509365///writer%2C2 al, maar dit zou mogelijk al achterhaald kunnen zijn (is van 2001 ofzow)..

Ik heb dus een AMD64 3200+ op een Asus A8N-E moederbord (nForce), 1024MB DDR, Samsung 2504c SATA II harddisk (bootschijf enzo), Maxtor 250GB PATA harddisk (enkel dataopslag) (PRI Master), Plextor DVD RW (Sec Master) en een Plextor DVD (Sec Slave)..

Is in jullie opzichten de opstelling 't best?? :
Pri Master DVD RW
Pri Slave DVD speler
Sec Master DVD RW
Sec Slave Maxtor harddisk

Ik wil dus gewoon 2 writers aan kunnen sturen (omdat ik ze anders toch maar heb liggen, in mn andere systemen zitten er namelijk al..) en eventueel 2 CDs / DVDs tegelijkertijd aan kunnen sturen..

Any comments?? ;)

Mijn 1e systeem.. '-' Mijn 2e systeem.. '-' Mijn 3e systeem..

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Misschien dat je de DVD speler om moet wisselen met de Secondary Master DVD RW, DVD RW's trekken nl. meer dan DVD spelers tijdens het branden. Zal niet zoveel verschil maken maar het werkt wel beter naar mijn ervaring.

Verwijderd

Het hangt ervanaf of die pata hd de bootschijf is of niet, en hoe je de optische drives wilt gebruiken. Als je on the fly wilt kopieren, wordt het al moeilijker. Als je dat niet wilt, is er geen probleem denk ik. Vraag is dus of die hd de bootschijf is en of er nog een andere hd is (sata) ? Van welke schijf naar welke schijf brand je, en wil je on the fly kopieren?