Toon posts:

Vraagje over Zyxel modem

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, :)

Ik ben van plan om een ZyXEL Prestige 650 H/HW series aan te gaan schaffen omdat ik nu een Alactel Speedtouch 330 heb ( usb modem ) dit werkt slecht tot niet met mijn Acces-point samen. maar nou is mijn vraag hoe kom ik er achter of de ZyXEL Prestige 650 H/HW goed werkt met mijn abonnement ? ik heb een planet ADSL lite abonnement. Ik weet dat zyxel bij demon word geleverd maar deze werken met andere protocolen dan KPN zou hij hierop kunnen gaan storen ?? in ieder geval hopelijk is er iemand die dit weet of iemand die weet waar ik hier meer info over kan vinden

Greetzz Jelle :7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 10:24 ]

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Dit modem werkt ook goed met Wanadoo abonnementen via KPN (kortom: alle KPN ADSL abonnementen waar normaal Speedtouch modems voor worden gebruikt), maar het kan zijn dat je daarvoor de nieuwste firmware erin moet flashen, aangezien de oudere niet ADSL2-voorbereid zijn en dan direct disconnecten.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Zeg, het is dus NIET de bedoeling zomaar NOG een topic te openen, zeker omdat ik al antwoord heb gegeven op je vorige: [rml][ Vraag] Aankoop ZyXEL Prestige 650 H/HW series[/rml]

Neem http://gathering.tweakers.net/forum/faq en met name Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door over de regels die hier gelden.

Dit topic is gesloten.