Veranderingen /5

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 489 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Klopt Mark, ik was dé voorvechter van het buiten houden van WhatPulse. Maar als ik denk dat ik het eens verkeerd heb gezien druf ik het wel aan om ongelijk te bekenen en een andere richting te proberen hoor.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

goede eigenschap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien mogelijk om de proef projecten te voorzien van een weeknummer i.p.v. de datum. In eerste instantie had ik niet eens gezien dat er al weekhitparades waren. Door te kiezen voor een weeknummer is dat denk ik wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

dat er meer verschillende draadjes op /5 gaan lopen prima maar dan wel DC only, of heet het straks ook geen Dutch Power Cows meer?

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

mmm, aan de ene kant een leuk idee, aan de andere kant ook weer niet. Ik ben het grotendeels wel met MarkB eens, het zou ontaarden in chaos en de leuke verhalen van de statsposters verdwijnen ook :/. Weektopics is misschien wel wat voor de rustige projecten (<5 berichten per dag) maar zeker niet voor de drukkere projecten. Het binnenlaten van non distributed projecten is wat mij betreft de doodslag van het bestaan van dit subforum, dan kun je net zo goed een algemeen forum openen op een nieuw domein ipv hier op GoT te blijven steken...

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:47
Ik snap eerlijk gezegd niet wat bepaalde mensen tegen non-DC projecten zoals whatpulse hebben.
Als ik op GoT op 'dolphin'(zo ongeveer de voorloper van whatpulse) zoek, dan zie ik dat de meeste topics over dolphin in het DPC-forum zaten, en dat werd blijkbaar ook toegestaan.

Eigenlijk zou het weigeren van whatpulse in het DPC-forum dus betekenen dat je DPC uit elkaar laat brokkellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

DPC doet niet mee met whatpulse zover ik weet. Er is wel een GoT team...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:47
DPC doet inderdaad niet mee aan whatpulse, maar tegenwoordig is het whatpulse-topic wel verplaatst naar het DPC-forum en zijn er een paar DPC-mensjes mee gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
En gelukkig XiN voor DPC mee gaan doen ;)
Pagina: 1 2 Laatste