"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Is het misschien mogelijk om de proef projecten te voorzien van een weeknummer i.p.v. de datum. In eerste instantie had ik niet eens gezien dat er al weekhitparades waren. Door te kiezen voor een weeknummer is dat denk ik wat duidelijker.
dat er meer verschillende draadjes op /5 gaan lopen prima maar dan wel DC only, of heet het straks ook geen Dutch Power Cows meer?
Van klussen krijg je grijze haren
mmm, aan de ene kant een leuk idee, aan de andere kant ook weer niet. Ik ben het grotendeels wel met MarkB eens, het zou ontaarden in chaos en de leuke verhalen van de statsposters verdwijnen ook
. Weektopics is misschien wel wat voor de rustige projecten (<5 berichten per dag) maar zeker niet voor de drukkere projecten. Het binnenlaten van non distributed projecten is wat mij betreft de doodslag van het bestaan van dit subforum, dan kun je net zo goed een algemeen forum openen op een nieuw domein ipv hier op GoT te blijven steken...

Ik snap eerlijk gezegd niet wat bepaalde mensen tegen non-DC projecten zoals whatpulse hebben.
Als ik op GoT op 'dolphin'(zo ongeveer de voorloper van whatpulse) zoek, dan zie ik dat de meeste topics over dolphin in het DPC-forum zaten, en dat werd blijkbaar ook toegestaan.
Eigenlijk zou het weigeren van whatpulse in het DPC-forum dus betekenen dat je DPC uit elkaar laat brokkellen...
Als ik op GoT op 'dolphin'(zo ongeveer de voorloper van whatpulse) zoek, dan zie ik dat de meeste topics over dolphin in het DPC-forum zaten, en dat werd blijkbaar ook toegestaan.
Eigenlijk zou het weigeren van whatpulse in het DPC-forum dus betekenen dat je DPC uit elkaar laat brokkellen...
DPC doet niet mee met whatpulse zover ik weet. Er is wel een GoT team...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
DPC doet inderdaad niet mee aan whatpulse, maar tegenwoordig is het whatpulse-topic wel verplaatst naar het DPC-forum en zijn er een paar DPC-mensjes mee gaan doen...