In nieuws: Veertigduizendste nieuwspost ziet het levenslicht heeft tot tweemaal toe iemand alle felicitaties met -1/dubbelposts onzichtbaar gemodereerd. 'k Heb er dan ook net een vracht puntjes in gestort omdat ik het niet correct vind om posters voor een gelukswens met een karmadipje te 'belonen', maar over de gewenste eindscore moet toch maar even gebabbeld worden. Van mij mogen alle reguliere felicitaties zeker op +1, maar +2 is misschien, met andere borstkloptopics in het achterhoofd, zeker zo verantwoord.
Onzichtbaar en op 0 gaat me in elk geval te ver, dus bij deze de oproep om onzichtbare reakties (mits geen offtopic getroll, maar dat spreekt vanzelf) als je ze tegenkomt alvast een schopje omhoog te geven.
Onzichtbaar en op 0 gaat me in elk geval te ver, dus bij deze de oproep om onzichtbare reakties (mits geen offtopic getroll, maar dat spreekt vanzelf) als je ze tegenkomt alvast een schopje omhoog te geven.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.