Tja Spawnkilling hoort bij elke FPS game. Fatal1ty speelde Quake3Arena ook heel veel. Hiermee had je hetzelfde principe, een kamertje en spawnkills.
ik lees morgen wel hoe het afgelopen is (waarsch dat voo verloren heeft)
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Btw ik heb eens een q3 match van die fatality gezien, maar die zat ook vol met spawnkills... het is dus zijn taktiek... Nouja... zo kan je ook winnen he...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Misschien wou voo het gewoon spannend houden
En dit woprdt over kaasjager gezegd op wikipediaAham brahmasmi schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:09:
[...]
->
[...]
LoL!Maar het klopt wel een beetje natuurlijk.
He is greatly respected and admired by fellow gamers for his control of the game and his unpredictability.
Een hele rij microsoft certificeringen.
mooi plaatje, en het helpt (4-0)
begint niet goed in ieder geval 
He, mijn stream is echt heeeeeeel apart
He, mijn stream is echt heeeeeeel apart
[ Voor 39% gewijzigd door Infinchible op 23-11-2005 01:12 ]
nu in 1 keer doorstoten en die fatal1ty eens laten meemaken hoe je 100 keer gekilled wordt in een kwartier
Kamertje? Arena zul je bedoelen. De meeste maps bestaan trouwens uit meerdere atria (dus geen plafond) met gangen, trappen en teleporters die ze verbinden. Het is logisch dat ze zoveel mogelijk proberen elkaar direct bij een respawn af te maken; ze gaan niet wachten totdat de ander sterkere wapens en armor oppakt.Xavier schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:09:
Tja Spawnkilling hoort bij elke FPS game. Fatal1ty speelde Quake3Arena ook heel veel. Hiermee had je hetzelfde principe, een kamertje en spawnkills.
omg, sta nog heel ff te kijken en wil nu weer niet weg
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
en daar komt fatal1ty weer helaas
GO Vo0
GO Vo0
die amerikanen hebben wel een voorkeur zeg.
5-0 voor VoO en hij heeft het spel naar zijn hand
Fatal1ty maakt 5-2 en hij heeft het spel weer in controle....
5-0 voor VoO en hij heeft het spel naar zijn hand
Fatal1ty maakt 5-2 en hij heeft het spel weer in controle....
7-7

[ Voor 17% gewijzigd door @r!k op 23-11-2005 01:16 ]
en weer gelijk achter
[ Voor 34% gewijzigd door megamuch op 23-11-2005 01:17 ]
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Hmmm crap fatality gaat winnen
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Vo0 kom op nou man!!!
spoiler:
dit is over... Helaasch
[ Voor 22% gewijzigd door megamuch op 23-11-2005 01:20 ]
Het lijkt wel of die fatal1ty eerst zijn tegenstander analyseert en als ie genoeg weet dat ie voor de kill gaat. Het gaat hem goed af in ieder geval
Idd, altijd na de helft v/d game pwnd die gozer alles en iedereen...ErikH schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:20:
Het lijkt wel of die fatal1ty eerst zijn tegenstander analyseert en als ie genoeg weet dat ie voor de kill gaat. Het gaat hem goed af in ieder geval
mij nietheadhunternl schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:22:
[...]
Idd, altijd na de helft v/d game pwnd die gozer alles en iedereen...
Helemaal afgeslacht. too bad.
hey Vo0 is weer aan het scoren
Spelen die gasten eigenlijk met hun eigen hardware? (eigen tobo /muis enzo?)
Waarom, zit jij daar dan niet?
13-20, denk t niet...
13-20 inmiddels
En het is bekend...
Edit: arrogante bastard...
Edit2: Ik ga maffen...
Edit: arrogante bastard...
Edit2: Ik ga maffen...
[ Voor 68% gewijzigd door Technicality op 23-11-2005 01:27 ]
Ja ik ben onder het gamen aan het Gotten, daarom verlies ik ookheadhunternl schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:24:
[...]
Waarom, zit jij daar dan niet?![]()
13-20, denk t niet...
kut die arrogante eikel heeft gewonnen 
Maar hij is wel goed dat moet ik toegeven

Maar hij is wel goed dat moet ik toegeven
Mijn snelle analyse:
- Painkiller draait dus kennelijk om armor & megehealth control
- Fatality kan contole terug krijgen door spawnkill techniek
- Fatality loop uit in score
- Fatality gebruikt trage spawns op het laatst voor tijdwinst
en wint...
en wint...
damn..lame dat hij telkens van die 5sec gebruik maakt
Gelukkig krijgt hij niet een te grote check, anders zou het nogal opvallen als hij hem gaat inleveren bij de bank
Tactiek gebruiken jah, soms lullig, werkt meestal wel
Tsja ik vond en vind het altijd zo'n klotestreek om door spawnkills op voorsprong te komen. In quake had ik er al een hekel aan en ik vind hetnog steeds niks.
En als VoO dat had gedaan had hij gewonnen
Wel kut verder.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
grappig, zag dit topic paar minuten geleden en kon nog net het einde zien
Hij krijgt in ieder geval wel een ballon
Ik wou net zeggen. Ze stond er wel ff bij van wat moet ik zeggenXavier schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:28:
HAHAHA chick gedissed!!
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
disjfa schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:29:
[...]
Ik wou net zeggen. Ze stond er wel ff bij van wat moet ik zeggen![]()
Ik versta er echt helemaal niks van, alleen maar haperingen.
Verwijderd
Heb je nu geen last meer van, want het is afgelopenFinch85 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:30:
Jammer, hij was bezig met een comeback leek het maar niet genoeg tijd. Hij heeft Fatal1ty vaak genoeg verslagen. Misschien toch de zenuwen die toegeslagen hebben.
Verwijderd
kvind het wel lam dat die falality niet ff een hand schud ofzo.
Als ik voo was had ik hem ff gedissed op 1 of andere manier
Als ik voo was had ik hem ff gedissed op 1 of andere manier
Nee hoor, ik hoor Jen LopezVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:31:
[...]
Heb je nu geen last meer van, want het is afgelopen
Nou euhm.. ze liggen bij Wendel zijn voetjes te slijmen. En VoO is er niet meer volgens de Amerikanen, hij krijgt totaal geen aandacht...Finch85 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:30:
Jammer dat VoO niet heeft gewonnen, kennelijk niet helemaal zijn dag ofzo. Af en toe stoomde hij lekker door maar dat wist 'ie helaas niet vast te houden. Desondanks heeft hij wel een leuk zakcentje verdiend
.
[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 23-11-2005 01:33 ]
Jammer, maar imho zag je voo echt teveel missen... Zo lijkt het tenminste voor een leek zoals ik.
Jammer, maar 120k voor een jaartje gamen is ook niet slecht
Mooi jaarsalaris, als je elk jaar meedoet...megamuch schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:32:
Jammer, maar imho zag je voo echt teveel missen... Zo lijkt het tenminste voor een leek zoals ik.
Nou, ik ga pitten, morgen ff de hele aflevering downloaden, en dan ff op mijn gemak voor zitten. Kan ik tenminste zien wat ze aan het doen zijn
Tja, shit happens. Big game, veel mee gemoeid, en dan gaat het wel eens in je hoofd zitten. Dan ga je een andere game spelen als dat je normaal doet, en dan ga je fouten maken of dingen net niet raken, en dan ga je daar weer over denken etc etc en dan is het al gauw klaar. Bovendien had Fatality eigenlijk niet veel te verliezen doordat ie gister verloor en dus via de loserbracket moest komen.
Hehe niet alleen PK draait om armor en megahealth, eigenlijk alle DM shooters, zoals Quake en Unreal (Tournament) draaien om control van de Powerups, welke altijd een vorm van armor is (Red en Yellow in Quake, en Shield in UT) en een megahealth of dingen die je health boven de 100 brengen.FiRePaTH schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:26:
Mijn snelle analyse:
en wint...
[ Voor 46% gewijzigd door ravenger op 23-11-2005 01:50 ]
Jammer jammer
Maargoed Fatality heeft eerlijk gewonnen.
Ik vond het best een heftige match.
Ik zat samen met m'n zus te kijken en die viel op gegeven moment van de stoel toen Vo0 (helaas) werdt gefragged, ze vond het nogal spannend
.
Maargoed Fatality heeft eerlijk gewonnen.
Ik vond het best een heftige match.
Ik zat samen met m'n zus te kijken en die viel op gegeven moment van de stoel toen Vo0 (helaas) werdt gefragged, ze vond het nogal spannend
[ Voor 44% gewijzigd door Mutatie op 23-11-2005 01:48 ]
231k dit seizoen, 120 voor dit weekend. Niet slecht, alleen Fat doet het iedere keer weer in de finale: Wegrennen en verstoppen............megamuch schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:32:
Verwijderd
Was al met al erg leuk om naar te kijken. Het programma er omheen zat best goed in elkaar, het was alleen wel behoorlijk geamerikaniseerd, al is dat niet zo gek natuurlijk.
Wel jammer dat Vo0 verloren heeft, maar Fatal1ty speelde gewoon heel erg goed. Als Vo0 zou hebben gespeeld zoals ie normaal speelt zou het echt een ontzettend spannende match zijn geweest. Denk toch dat de ervaring hierbij een grote rol heeft gespeeld. Fatal1ty speelt al jaren op een hoog niveau en is dan ook meer gewend aan het grote publiek en de studiolampen e.d. dan Vo0 die eigenlijk pas sinds 1, 1,5 jaar op dit niveau meedoet.
Negatieve reacties hier vind ikzelf een beetje overdreven. Als Vo0 zelf vaker in de situatie had gezeten waarin hij Fatal1ty had kunnen spawnkillen, dan had hij dit zeer waarschijnlijk ook gewoon gedaan. En ook de mindere aandacht voor Vo0 na afloop is logisch aangezien hij heeft verloren. Als ie had gewonnen was het gewoon precies andersom geweest.
Je ziet trouwens wel dat er langzaamaan steeds meer aandacht komt vanuit de media (voornamelijk via internet) voor professional gaming. Vind het zelf ook best leuk om er af en toe naar te kijken, en helemaal als er zoals nu een landgenoot meedoet. Zal wel nooit zo grootschalig worden als in Zuid-Korea waar ze er zelfs aparte tv-kanalen voor hebben (was vorige week trouwens voor het eerst een proefuitzending over pro-gaming op RTL5), maar denk zeker wel dat er een markt voor is.
Wel jammer dat Vo0 verloren heeft, maar Fatal1ty speelde gewoon heel erg goed. Als Vo0 zou hebben gespeeld zoals ie normaal speelt zou het echt een ontzettend spannende match zijn geweest. Denk toch dat de ervaring hierbij een grote rol heeft gespeeld. Fatal1ty speelt al jaren op een hoog niveau en is dan ook meer gewend aan het grote publiek en de studiolampen e.d. dan Vo0 die eigenlijk pas sinds 1, 1,5 jaar op dit niveau meedoet.
Negatieve reacties hier vind ikzelf een beetje overdreven. Als Vo0 zelf vaker in de situatie had gezeten waarin hij Fatal1ty had kunnen spawnkillen, dan had hij dit zeer waarschijnlijk ook gewoon gedaan. En ook de mindere aandacht voor Vo0 na afloop is logisch aangezien hij heeft verloren. Als ie had gewonnen was het gewoon precies andersom geweest.
Je ziet trouwens wel dat er langzaamaan steeds meer aandacht komt vanuit de media (voornamelijk via internet) voor professional gaming. Vind het zelf ook best leuk om er af en toe naar te kijken, en helemaal als er zoals nu een landgenoot meedoet. Zal wel nooit zo grootschalig worden als in Zuid-Korea waar ze er zelfs aparte tv-kanalen voor hebben (was vorige week trouwens voor het eerst een proefuitzending over pro-gaming op RTL5), maar denk zeker wel dat er een markt voor is.
Verwijderd
Ik vind het ook echt schandalig dat fatal1ty vo0 niet eens een hand gaf na afloop.... 
Maarja tis niet anders, hij heeft nog wel Intels MVP prijs gewonnen, MVP is toch belangrijker dan de finale vind ik, maar het is wel jammer...

Maarja tis niet anders, hij heeft nog wel Intels MVP prijs gewonnen, MVP is toch belangrijker dan de finale vind ik, maar het is wel jammer...
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 02:37 ]
Dat ook, maar waar ik me ook zo aan stoorde waren die eyecams! OMG! laat ze dan weg, ik bedoel: je kon gewoon 50% van de tijd niet zien hoeveel health/armor iemand had, terwijl het hele spel daar zowat om draait.. Daarnaast zag je gewoon dat vo0 veel slechter speelde dan normaal door zenuwen (niet gek overigens..
) en fatal1ty had daar (op het zicht) minder last van wat ook weer niet zo hele gek is: hij heeft immers meer en langer ervaring met dit soort shit.
Verder vond ik het een erg vermakelijke show, hoewel ik het op een gegeven moment toch wel een beetje erg pro-fatal1ty vond worden en op een gegeven moment leek het net alsof ze daarvoor op de kop kregen van de regie en "dwangmatig" wat pr0-vo0 dingen begonnen te roepen.
Maar toch, Fatal1ty: petje af.
Verder vond ik het een erg vermakelijke show, hoewel ik het op een gegeven moment toch wel een beetje erg pro-fatal1ty vond worden en op een gegeven moment leek het net alsof ze daarvoor op de kop kregen van de regie en "dwangmatig" wat pr0-vo0 dingen begonnen te roepen.
[ Voor 4% gewijzigd door Quadro! op 23-11-2005 02:37 ]
Dat sowieso. Die gozer weet zich aan bijna elke FPS aan te passen en daarin de absolute top te bereiken. Vo0 is van Q3 CPMA naar PK gegaan en dat is niet zo'n erg grote stap, terwijl Fatal1ty naast Q3 (geen CPMA) zelfs CS en UT2k3 heeft gespeeld.Quadropluxor schreef op woensdag 23 november 2005 @ 02:36:
Dit is waar denk ik, de verschillen in skills zijn zo verschrikkelijk klein dat in deze power-ups het verschil wordt gemaakt. Dat zie je inderdaad bij andere spellen ook, maar toch spreekt UT mij meer aan dan PK, ook vind ik dat de respawn tijden te kort zijn. 1 minuut voor mega health en powerup zorgen ervoor dat deze items te veel domineren IMO. Als je dit verhoogt naar 2 of 2.5 minuten dan krijg je een heel andere wedstrijd denk ik.ravenger schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:43:
Tja, shit happens. Big game, veel mee gemoeid, en dan gaat het wel eens in je hoofd zitten. Dan ga je een andere game spelen als dat je normaal doet, en dan ga je fouten maken of dingen net niet raken, en dan ga je daar weer over denken etc etc en dan is het al gauw klaar. Bovendien had Fatality eigenlijk niet veel te verliezen doordat ie gister verloor en dus via de loserbracket moest komen.
[...]
Hehe niet alleen PK draait om armor en megahealth, eigenlijk alle DM shooters, zoals Quake en Unreal (Tournament) draaien om control van de Powerups, welke altijd een vorm van armor is (Red en Yellow in Quake, en Shield in UT) en een megahealth of dingen die je health boven de 100 brengen.
Ook vond ik die commentatoren na 2 minuten zich alleen maar herhalen, misschien ook logisch in een 1on1 DM. Wel moeten ze de volgende keer:
- Meer switchen tussen de spelers (maar dat zal wel met Fatal1ty zijn nationaliteit te maken hebben gehad)
- De Hp en armor onder in beeld beter laten zien, dat vind ik interessanter dan de hoofden van die twee.
- Niet de studio meer laten zien >_< zit je net in spanning mee te kijken op full screen en dan gaat er zo;n camera door de studio.
Dat zeg ik....
Shit ik was vergeten te kijken, heb net het hele topic zitten doorlezen
Et was wel echt spannend volgens mij. Ik ga em nu effe downloaden
Jammer dat d'n kaasjager verloren heeft trouwens, vindt die Fatil1ty maar een arrogante n44p
Beroeps brabander
waar kan ik dit downloaden? wil het toch wel graag zien, maar de stream geeft bij mij geen beeld...
... not as I do.
Ik ben ook opzoek naar een filmpje ervan, heb de eerste 2 mappen gemist. Maar zoek eigenlijk nog meer filmpjes van Fatal1ty
Ik kan ook geen filmpje vinden van de complete aflevering, alleen streams @ mtv.. Die zijn zo super brak die ga ik niet kijken

Beroeps brabander
Fatal1ty krijgt de spellen maanden voordat ze in de winkel liggen zodat hij de maps al kan leren kennen. Deze gozer heeft dus een paar maanden "voorsprong" dit alles om het circus rond hem zo groot mogelijk te houden. Er zijn namelijk veel bedrijven die flinke pieken krijgen als ze weer zijn kop op een doos kunnen zetten, dus eigenlijk is de competitie niet geheel eerlijk.Aham brahmasmi schreef op woensdag 23 november 2005 @ 03:24:
[...]
Dat sowieso. Die gozer weet zich aan bijna elke FPS aan te passen en daarin de absolute top te bereiken. Vo0 is van Q3 CPMA naar PK gegaan en dat is niet zo'n erg grote stap, terwijl Fatal1ty naast Q3 (geen CPMA) zelfs CS en UT2k3 heeft gespeeld.
Ik denk dat je skills niets te maken hebben met die voorsprong. Je kan het of je kan het niet, Vo0 en fatal1ty zijn allebei gewoon heel erg goed in de games die ze spelen, afgezien van het feit of ze nou meer games hebben gespeeld of niet.WiXX schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:55:
[...]
Fatal1ty krijgt de spellen maanden voordat ze in de winkel liggen zodat hij de maps al kan leren kennen. Deze gozer heeft dus een paar maanden "voorsprong" dit alles om het circus rond hem zo groot mogelijk te houden. Er zijn namelijk veel bedrijven die flinke pieken krijgen als ze weer zijn kop op een doos kunnen zetten, dus eigenlijk is de competitie niet geheel eerlijk.
Die Fatal1ty lijkt me alleen zo'n zelfingenomen eikel (IMHO) maar dat is natuurlijk wel een vooroordeel
Dat zeg ik....
volgens mij is dat niet meer dan een gerucht... doorgaans zijn spellen een paar maand voordat ze in de winkel liggen gewoon nog niet klaar...WiXX schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:55:
[...]
Fatal1ty krijgt de spellen maanden voordat ze in de winkel liggen zodat hij de maps al kan leren kennen. Deze gozer heeft dus een paar maanden "voorsprong" dit alles om het circus rond hem zo groot mogelijk te houden. Er zijn namelijk veel bedrijven die flinke pieken krijgen als ze weer zijn kop op een doos kunnen zetten, dus eigenlijk is de competitie niet geheel eerlijk.
... not as I do.
Is dat dezelfde Vo0 die een jaar of 4 terug op clanbase zat te spammen samen met "Sanex" ofzo? Hele tijd WAZZAAAAAAAAAAAAAH!! en allerlei andere onzin?
I'm not as think as you stoned I am
Jammer ik had het Vo0 gegund, ook al was het om een nederlander in New York van een Amerikaan te laten winnen 
Wat zouden een aantal marketing mensen daarvan gebaald hebben.
Voor de rest komt hij altijd postief en zorgt hij voor het hollandsche "wij" gamers gevoel
Wat zouden een aantal marketing mensen daarvan gebaald hebben.
Voor de rest komt hij altijd postief en zorgt hij voor het hollandsche "wij" gamers gevoel
Verwijderd
Ik ben niet zo fan van PK, maar het was wel grappig om eens te zien hoe 't er in andere games eraan toe gaat (bij wedstrijden dan). Ik moet overigens bekennen dat ik die shoutcasters van TSN hier nog redelijk vond. Ze hebben ons een keer of 2-3 ge-shoutcast (America's Army) en toen was het pas echt belabberd.
Tis jammer dat Kaasjager niet gewonnen heeft, maar die fatal1ty was gisteren imo toch iets beter. Hij was de underdog en daar heeft die goed gebruik van weten te maken. Verder heeft die ook iets meer ervaring.
Tis jammer dat Kaasjager niet gewonnen heeft, maar die fatal1ty was gisteren imo toch iets beter. Hij was de underdog en daar heeft die goed gebruik van weten te maken. Verder heeft die ook iets meer ervaring.
Uiteindelijke score CPL Werledkampioenschappen (als ik het goed heb
):
1. Netherlands Vo0 ( $232,000 )
2. United States of America Fatal1ty ( $231,000 )
3. Italy stermy ( $111,000 )
4. Germany zyz ( $102,750 )
5. Sweden Ztrider ( $ 86,500 )
6. Italy booms ( $37,500 )
7. Canada gellehsak ( $35,000 )
8. Germany SteLam ( $28,000 )
9. United States of America wombat ( $21,750 )
10. Italy ForresT ( $13,750 ).
1. Netherlands Vo0 ( $232,000 )
2. United States of America Fatal1ty ( $231,000 )
3. Italy stermy ( $111,000 )
4. Germany zyz ( $102,750 )
5. Sweden Ztrider ( $ 86,500 )
6. Italy booms ( $37,500 )
7. Canada gellehsak ( $35,000 )
8. Germany SteLam ( $28,000 )
9. United States of America wombat ( $21,750 )
10. Italy ForresT ( $13,750 ).
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 23-11-2005 13:49 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dan wordt het waarschijnlijk niet leuker. Het tempo van het spel is gewoon hoog, waardoor de balans ook snel om kan slaan. Als je item respawns vertraagt dan gaat de vaart ook uit het spel omdat je voorzichtiger moet spelen. De kans op een comeback door een powerup steal wordt wel veel minder.Biobakker schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:56:
[...]
ook vind ik dat de respawn tijden te kort zijn. 1 minuut voor mega health en powerup zorgen ervoor dat deze items te veel domineren IMO. Als je dit verhoogt naar 2 of 2.5 minuten dan krijg je een heel andere wedstrijd denk ik.
Maar het ligt ook aan de item placement van de map; als de up player (die controle over de items heeft) wil spawnfraggen, dan moet hij niet tegelijkertijd de belangrijkste items (heavy armor en megahealth) kunnen pakken, en als hij voor die items gaat moet de andere speler die respawnt de mogelijkheid moeten hebben om genoeg andere items te kunnen verzamelen om een kans op een comeback te hebben.
Dat gold misschien voor Doom 3 of Quake 4, maar hij heeft games zoals CS en UT2k3 echt niet maanden voor de release gekregen om alvast te oefenen. Hij is trouwens niet de enige bekende professionele FPS gamer.WiXX schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:55:
[...]
Verwijderd
Ik vond het commentaar echt goed. Vooral die linker gast kon goed lullen. "your mom" ghegheghe. Ze kunnen alles wat er gebeurt heel snel aan elkaar vast lullen. Die vrouw leek er minder verstand van te hebben.
En kap eens met dat gezeik over geen hand geven. Gamers zijn nou eenmaal niet sociaal
En kap eens met dat gezeik over geen hand geven. Gamers zijn nou eenmaal niet sociaal
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 14:45 ]
filmke?
Ja je hebt gelijk over item placement, ik ben sowieso niet zo geschikt voor painkiller, maar goed leuk om te zien is het wel op dit niveau.Aham brahmasmi schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:55:
[...]
Dan wordt het waarschijnlijk niet leuker. Het tempo van het spel is gewoon hoog, waardoor de balans ook snel om kan slaan. Als je item respawns vertraagt dan gaat de vaart ook uit het spel omdat je voorzichtiger moet spelen. De kans op een comeback door een powerup steal wordt wel veel minder.
Maar het ligt ook aan de item placement van de map; als de up player (die controle over de items heeft) wil spawnfraggen, dan moet hij niet tegelijkertijd de belangrijkste items (heavy armor en megahealth) kunnen pakken, en als hij voor die items gaat moet de andere speler die respawnt de mogelijkheid moeten hebben om genoeg andere items te kunnen verzamelen om een kans op een comeback te hebben.
[...]
Dat gold misschien voor Doom 3 of Quake 4, maar hij heeft games zoals CS en UT2k3 echt niet maanden voor de release gekregen om alvast te oefenen. Hij is trouwens niet de enige bekende professionele FPS gamer.
zoals ik al eerder zei: /eens is met dat gelul over het eerder krijgen van spellen. Daar heb je misschien in de 1e 2 maanden profijt van maar daarna niet meer. Ik denk ook niet dat hij zo goed is alleen maar daarom, ze hebben gewoon skills punt.
Dat zeg ik....
Nou, ik heb even een stukje van de movie op MTV.com bekeken, maar heb hem weer weggeklikt wegens het zeer storende pro-amerikaanse commentaar...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Wat was er zo pro-amerikaans? En als het een beetje zo was is dat vreemd? Als het in nederland gepresenteerd was zou de meeste aandacht ook naar de nederlander gaan. Ze kregen beide genoeg aandacht iig.
Dat leek me niet meer dan logisch. Event speelt in Amerika, op een Amerikaanse zender met een Amerikaan in de finale. Dan krijg je geen oranje opblaasklompen op het hoofd van de presentator, dat kloptFnF schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:01:
Nou, ik heb even een stukje van de movie op MTV.com bekeken, maar heb hem weer weggeklikt wegens het zeer storende pro-amerikaanse commentaar...
Maar om het wat serieuzer te maken mogen ze wel wat afstand nemen van de robowars/fear factor/wwf presentatie en commentaar stijl, dat wel. Maar al met al, vond ik het erg vermakelijk, heb me verbaasd hoe spannend zoiets kan zijn, terwijl ik het spel niet eens gespeeld heb.
Was inderdaad erg spanned om te kijken, jammer genoeg had ik dit topic al gecheckt dus ik wist de uitkomst al, wat ik eigenlijk niet had moeten doen 
Ik krijg wel gelijk zin om weer shooters te gaan spelen, is toch zeker al zo'n jaar geleden dat ik dat echt actief heb gedaan
Ik krijg wel gelijk zin om weer shooters te gaan spelen, is toch zeker al zo'n jaar geleden dat ik dat echt actief heb gedaan
The devil is in the details.
Inderdaad, die Engelsman die er bij zat gaf veel beter commentaar IMO. Hoewel de Amerikaan het wat spectaculairder bracht vond ik de Engelsman toch beter commentaar geven.DaCoTa schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:43:
Maar om het wat serieuzer te maken mogen ze wel wat afstand nemen van de robowars/fear factor/wwf presentatie en commentaar stijl, dat wel.
Signature
iemand al een download gevonden?
... not as I do.
Verwijderd
Jup standaard eigenlijk hepasta schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:49:
[...]
Inderdaad, die Engelsman die er bij zat gaf veel beter commentaar IMO. Hoewel de Amerikaan het wat spectaculairder bracht vond ik de Engelsman toch beter commentaar geven.
Verwijderd
I agree, erg leuk commentaarVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:41:
Ik vond het commentaar echt goed. Vooral die linker gast kon goed lullen. "your mom" ghegheghe. Ze kunnen alles wat er gebeurt heel snel aan elkaar vast lullen. Die vrouw leek er minder verstand van te hebben.
Die Engels-klinkende commentator vond ik ook een stuk beter. Die WWF-kerel leek meer ingehuurd te zijn en even in een paar minuten te zijn bijgespijkerd over FPS'en en Painkiller. Die Engelse kerel past beter bij de 'game wereld'. Het viel me ook op dat die WWF-kerel weer begon te praten zodra die ander even geen commentaar had, en dan begon hij weer wat weinig zinvolle opmerkingen te maken.
Heeft iemand toevallig een cap ervan gemaakt?
Na flink worstelen door MTV overdrive site heb ik eindelijk het juiste scherm gevonden.
Maar wanneer ik nu een game wil starten dan komt er een scherm met license aquisition ervoor en dan gebeurt er niets meer
Na flink worstelen door MTV overdrive site heb ik eindelijk het juiste scherm gevonden.
Maar wanneer ik nu een game wil starten dan komt er een scherm met license aquisition ervoor en dan gebeurt er niets meer
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.