Toon posts:

[Painkiller] Vanavond CPL WT Finale (NL vs US)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 733 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:19

Infinchible

Woef!

headhunternl schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:24:
[...]

Waarom, zit jij daar dan niet? :7

13-20, denk t niet...
Ja ik ben onder het gamen aan het Gotten, daarom verlies ik ook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 21:52

@r!k

It is I, Leclerq

kut die arrogante eikel heeft gewonnen :/

Maar hij is wel goed dat moet ik toegeven

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Mijn snelle analyse:

- Painkiller draait dus kennelijk om armor & megehealth control
- Fatality kan contole terug krijgen door spawnkill techniek
- Fatality loop uit in score
- Fatality gebruikt trage spawns op het laatst voor tijdwinst

en wint... :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

damn..lame dat hij telkens van die 5sec gebruik maakt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, beetje egotripper die fatality, maarjah winnings winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayDay
  • Laatst online: 08-05-2021
Helaasch... Jammer v0o. gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Niet even Vo0 een hand geven ofzo :/

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Gelukkig krijgt hij niet een te grote check, anders zou het nogal opvallen als hij hem gaat inleveren bij de bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Tactiek gebruiken jah, soms lullig, werkt meestal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wtf hij wint, en hij heeft VoO nog niet eens hadn gegeven of zelfs aangekeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 21:52

@r!k

It is I, Leclerq

Tsja ik vond en vind het altijd zo'n klotestreek om door spawnkills op voorsprong te komen. In quake had ik er al een hekel aan en ik vind hetnog steeds niks.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

En als VoO dat had gedaan had hij gewonnen :P

Wel kut verder.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 00:08
grappig, zag dit topic paar minuten geleden en kon nog net het einde zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
HAHAHA chick gedissed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Hij krijgt in ieder geval wel een ballon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ik wou net zeggen. Ze stond er wel ff bij van wat moet ik zeggen :+ :D

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Juck echt een schijthekel aan die presentatoren zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:29:
[...]

Ik wou net zeggen. Ze stond er wel ff bij van wat moet ik zeggen :+ :D
:P viel me ook al op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Ik versta er echt helemaal niks van, alleen maar haperingen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch85 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:30:
Heb je nu geen last meer van, want het is afgelopen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Jammer, hij was bezig met een comeback leek het maar niet genoeg tijd. Hij heeft Fatal1ty vaak genoeg verslagen. Misschien toch de zenuwen die toegeslagen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:41
Hij heeft toch een handje gegeven. Beetje laat, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind het wel lam dat die falality niet ff een hand schud ofzo.
Als ik voo was had ik hem ff gedissed op 1 of andere manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:31:
[...]

Heb je nu geen last meer van, want het is afgelopen B)
Nee hoor, ik hoor Jen Lopez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Finch85 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:30:
Nou euhm.. ze liggen bij Wendel zijn voetjes te slijmen. En VoO is er niet meer volgens de Amerikanen, hij krijgt totaal geen aandacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
stomme fangirl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Jammer dat VoO niet heeft gewonnen, kennelijk niet helemaal zijn dag ofzo. Af en toe stoomde hij lekker door maar dat wist 'ie helaas niet vast te houden. Desondanks heeft hij wel een leuk zakcentje verdiend :).

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 23-11-2005 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Jammer, maar imho zag je voo echt teveel missen... Zo lijkt het tenminste voor een leek zoals ik.

Jammer, maar 120k voor een jaartje gamen is ook niet slecht :)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

megamuch schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:32:
Jammer, maar imho zag je voo echt teveel missen... Zo lijkt het tenminste voor een leek zoals ik.

Mooi jaarsalaris, als je elk jaar meedoet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Nou, ik ga pitten, morgen ff de hele aflevering downloaden, en dan ff op mijn gemak voor zitten. Kan ik tenminste zien wat ze aan het doen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Tja, shit happens. Big game, veel mee gemoeid, en dan gaat het wel eens in je hoofd zitten. Dan ga je een andere game spelen als dat je normaal doet, en dan ga je fouten maken of dingen net niet raken, en dan ga je daar weer over denken etc etc en dan is het al gauw klaar. Bovendien had Fatality eigenlijk niet veel te verliezen doordat ie gister verloor en dus via de loserbracket moest komen.
FiRePaTH schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:26:
Mijn snelle analyse:

- Painkiller draait dus kennelijk om armor & megehealth control
- Fatality kan contole terug krijgen door spawnkill techniek
- Fatality loop uit in score
- Fatality gebruikt trage spawns op het laatst voor tijdwinst

en wint... :)
Hehe niet alleen PK draait om armor en megahealth, eigenlijk alle DM shooters, zoals Quake en Unreal (Tournament) draaien om control van de Powerups, welke altijd een vorm van armor is (Red en Yellow in Quake, en Shield in UT) en een megahealth of dingen die je health boven de 100 brengen.

[ Voor 46% gewijzigd door ravenger op 23-11-2005 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:48
Jammer jammer :'(
Maargoed Fatality heeft eerlijk gewonnen.
Ik vond het best een heftige match.
Ik zat samen met m'n zus te kijken en die viel op gegeven moment van de stoel toen Vo0 (helaas) werdt gefragged, ze vond het nogal spannend :P .

[ Voor 44% gewijzigd door Mutatie op 23-11-2005 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
megamuch schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:32:

231k dit seizoen, 120 voor dit weekend. Niet slecht, alleen Fat doet het iedere keer weer in de finale: Wegrennen en verstoppen............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was al met al erg leuk om naar te kijken. Het programma er omheen zat best goed in elkaar, het was alleen wel behoorlijk geamerikaniseerd, al is dat niet zo gek natuurlijk.
Wel jammer dat Vo0 verloren heeft, maar Fatal1ty speelde gewoon heel erg goed. Als Vo0 zou hebben gespeeld zoals ie normaal speelt zou het echt een ontzettend spannende match zijn geweest. Denk toch dat de ervaring hierbij een grote rol heeft gespeeld. Fatal1ty speelt al jaren op een hoog niveau en is dan ook meer gewend aan het grote publiek en de studiolampen e.d. dan Vo0 die eigenlijk pas sinds 1, 1,5 jaar op dit niveau meedoet.

Negatieve reacties hier vind ikzelf een beetje overdreven. Als Vo0 zelf vaker in de situatie had gezeten waarin hij Fatal1ty had kunnen spawnkillen, dan had hij dit zeer waarschijnlijk ook gewoon gedaan. En ook de mindere aandacht voor Vo0 na afloop is logisch aangezien hij heeft verloren. Als ie had gewonnen was het gewoon precies andersom geweest.

Je ziet trouwens wel dat er langzaamaan steeds meer aandacht komt vanuit de media (voornamelijk via internet) voor professional gaming. Vind het zelf ook best leuk om er af en toe naar te kijken, en helemaal als er zoals nu een landgenoot meedoet. Zal wel nooit zo grootschalig worden als in Zuid-Korea waar ze er zelfs aparte tv-kanalen voor hebben (was vorige week trouwens voor het eerst een proefuitzending over pro-gaming op RTL5), maar denk zeker wel dat er een markt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook echt schandalig dat fatal1ty vo0 niet eens een hand gaf na afloop.... :X

Maarja tis niet anders, hij heeft nog wel Intels MVP prijs gewonnen, MVP is toch belangrijker dan de finale vind ik, maar het is wel jammer...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 13:05
Dat ook, maar waar ik me ook zo aan stoorde waren die eyecams! OMG! laat ze dan weg, ik bedoel: je kon gewoon 50% van de tijd niet zien hoeveel health/armor iemand had, terwijl het hele spel daar zowat om draait.. Daarnaast zag je gewoon dat vo0 veel slechter speelde dan normaal door zenuwen (niet gek overigens.. :P) en fatal1ty had daar (op het zicht) minder last van wat ook weer niet zo hele gek is: hij heeft immers meer en langer ervaring met dit soort shit.

Verder vond ik het een erg vermakelijke show, hoewel ik het op een gegeven moment toch wel een beetje erg pro-fatal1ty vond worden en op een gegeven moment leek het net alsof ze daarvoor op de kop kregen van de regie en "dwangmatig" wat pr0-vo0 dingen begonnen te roepen.

Maar toch, Fatal1ty: petje af.

[ Voor 4% gewijzigd door Quadro! op 23-11-2005 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Dat sowieso. Die gozer weet zich aan bijna elke FPS aan te passen en daarin de absolute top te bereiken. Vo0 is van Q3 CPMA naar PK gegaan en dat is niet zo'n erg grote stap, terwijl Fatal1ty naast Q3 (geen CPMA) zelfs CS en UT2k3 heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ravenger schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:43:
Tja, shit happens. Big game, veel mee gemoeid, en dan gaat het wel eens in je hoofd zitten. Dan ga je een andere game spelen als dat je normaal doet, en dan ga je fouten maken of dingen net niet raken, en dan ga je daar weer over denken etc etc en dan is het al gauw klaar. Bovendien had Fatality eigenlijk niet veel te verliezen doordat ie gister verloor en dus via de loserbracket moest komen.

[...]

Hehe niet alleen PK draait om armor en megahealth, eigenlijk alle DM shooters, zoals Quake en Unreal (Tournament) draaien om control van de Powerups, welke altijd een vorm van armor is (Red en Yellow in Quake, en Shield in UT) en een megahealth of dingen die je health boven de 100 brengen.
Dit is waar denk ik, de verschillen in skills zijn zo verschrikkelijk klein dat in deze power-ups het verschil wordt gemaakt. Dat zie je inderdaad bij andere spellen ook, maar toch spreekt UT mij meer aan dan PK, ook vind ik dat de respawn tijden te kort zijn. 1 minuut voor mega health en powerup zorgen ervoor dat deze items te veel domineren IMO. Als je dit verhoogt naar 2 of 2.5 minuten dan krijg je een heel andere wedstrijd denk ik.

Ook vond ik die commentatoren na 2 minuten zich alleen maar herhalen, misschien ook logisch in een 1on1 DM. Wel moeten ze de volgende keer:
  • Meer switchen tussen de spelers (maar dat zal wel met Fatal1ty zijn nationaliteit te maken hebben gehad)
  • De Hp en armor onder in beeld beter laten zien, dat vind ik interessanter dan de hoofden van die twee.
  • Niet de studio meer laten zien >_< zit je net in spanning mee te kijken op full screen en dan gaat er zo;n camera door de studio.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 08:43

Vuurvoske

Nunquam cede!

Shit ik was vergeten te kijken, heb net het hele topic zitten doorlezen :P Et was wel echt spannend volgens mij. Ik ga em nu effe downloaden :D Jammer dat d'n kaasjager verloren heeft trouwens, vindt die Fatil1ty maar een arrogante n44p

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:23

Clush

Do as I say...

waar kan ik dit downloaden? wil het toch wel graag zien, maar de stream geeft bij mij geen beeld...

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Ik ben ook opzoek naar een filmpje ervan, heb de eerste 2 mappen gemist. Maar zoek eigenlijk nog meer filmpjes van Fatal1ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 20-10 08:43

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik kan ook geen filmpje vinden van de complete aflevering, alleen streams @ mtv.. Die zijn zo super brak die ga ik niet kijken :/

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Aham brahmasmi schreef op woensdag 23 november 2005 @ 03:24:
[...]
Dat sowieso. Die gozer weet zich aan bijna elke FPS aan te passen en daarin de absolute top te bereiken. Vo0 is van Q3 CPMA naar PK gegaan en dat is niet zo'n erg grote stap, terwijl Fatal1ty naast Q3 (geen CPMA) zelfs CS en UT2k3 heeft gespeeld.
Fatal1ty krijgt de spellen maanden voordat ze in de winkel liggen zodat hij de maps al kan leren kennen. Deze gozer heeft dus een paar maanden "voorsprong" dit alles om het circus rond hem zo groot mogelijk te houden. Er zijn namelijk veel bedrijven die flinke pieken krijgen als ze weer zijn kop op een doos kunnen zetten, dus eigenlijk is de competitie niet geheel eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Om dat voor elkaar te krijgen moet je jezelf eerst bewijzen natuurlijk. Het gebeurd niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
WiXX schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:55:
[...]

Fatal1ty krijgt de spellen maanden voordat ze in de winkel liggen zodat hij de maps al kan leren kennen. Deze gozer heeft dus een paar maanden "voorsprong" dit alles om het circus rond hem zo groot mogelijk te houden. Er zijn namelijk veel bedrijven die flinke pieken krijgen als ze weer zijn kop op een doos kunnen zetten, dus eigenlijk is de competitie niet geheel eerlijk.
Ik denk dat je skills niets te maken hebben met die voorsprong. Je kan het of je kan het niet, Vo0 en fatal1ty zijn allebei gewoon heel erg goed in de games die ze spelen, afgezien van het feit of ze nou meer games hebben gespeeld of niet.

Die Fatal1ty lijkt me alleen zo'n zelfingenomen eikel (IMHO) maar dat is natuurlijk wel een vooroordeel

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

[...]

volgens mij is dat niet meer dan een gerucht... doorgaans zijn spellen een paar maand voordat ze in de winkel liggen gewoon nog niet klaar...

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Is dat dezelfde Vo0 die een jaar of 4 terug op clanbase zat te spammen samen met "Sanex" ofzo? Hele tijd WAZZAAAAAAAAAAAAAH!! en allerlei andere onzin?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:43
Jammer ik had het Vo0 gegund, ook al was het om een nederlander in New York van een Amerikaan te laten winnen ;)
Wat zouden een aantal marketing mensen daarvan gebaald hebben.
Voor de rest komt hij altijd postief en zorgt hij voor het hollandsche "wij" gamers gevoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo fan van PK, maar het was wel grappig om eens te zien hoe 't er in andere games eraan toe gaat (bij wedstrijden dan). Ik moet overigens bekennen dat ik die shoutcasters van TSN hier nog redelijk vond. Ze hebben ons een keer of 2-3 ge-shoutcast (America's Army) en toen was het pas echt belabberd.

Tis jammer dat Kaasjager niet gewonnen heeft, maar die fatal1ty was gisteren imo toch iets beter. Hij was de underdog en daar heeft die goed gebruik van weten te maken. Verder heeft die ook iets meer ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uiteindelijke score CPL Werledkampioenschappen (als ik het goed heb :P):
1. Netherlands Vo0 ( $232,000 )
2. United States of America Fatal1ty ( $231,000 )
3. Italy stermy ( $111,000 )
4. Germany zyz ( $102,750 )
5. Sweden Ztrider ( $ 86,500 )
6. Italy booms ( $37,500 )
7. Canada gellehsak ( $35,000 )
8. Germany SteLam ( $28,000 )
9. United States of America wombat ( $21,750 )
10. Italy ForresT ( $13,750 ).

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 23-11-2005 13:49 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Biobakker schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:56:
[...]

ook vind ik dat de respawn tijden te kort zijn. 1 minuut voor mega health en powerup zorgen ervoor dat deze items te veel domineren IMO. Als je dit verhoogt naar 2 of 2.5 minuten dan krijg je een heel andere wedstrijd denk ik.
Dan wordt het waarschijnlijk niet leuker. Het tempo van het spel is gewoon hoog, waardoor de balans ook snel om kan slaan. Als je item respawns vertraagt dan gaat de vaart ook uit het spel omdat je voorzichtiger moet spelen. De kans op een comeback door een powerup steal wordt wel veel minder.

Maar het ligt ook aan de item placement van de map; als de up player (die controle over de items heeft) wil spawnfraggen, dan moet hij niet tegelijkertijd de belangrijkste items (heavy armor en megahealth) kunnen pakken, en als hij voor die items gaat moet de andere speler die respawnt de mogelijkheid moeten hebben om genoeg andere items te kunnen verzamelen om een kans op een comeback te hebben.
[...]

Dat gold misschien voor Doom 3 of Quake 4, maar hij heeft games zoals CS en UT2k3 echt niet maanden voor de release gekregen om alvast te oefenen. Hij is trouwens niet de enige bekende professionele FPS gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het commentaar echt goed. Vooral die linker gast kon goed lullen. "your mom" ghegheghe. Ze kunnen alles wat er gebeurt heel snel aan elkaar vast lullen. Die vrouw leek er minder verstand van te hebben.

En kap eens met dat gezeik over geen hand geven. Gamers zijn nou eenmaal niet sociaal :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
In het laatste shot van de stream zag je nog dat Fatal1ty op Vo0 afstapte en hem een hand gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

filmke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:55:
[...]
Dan wordt het waarschijnlijk niet leuker. Het tempo van het spel is gewoon hoog, waardoor de balans ook snel om kan slaan. Als je item respawns vertraagt dan gaat de vaart ook uit het spel omdat je voorzichtiger moet spelen. De kans op een comeback door een powerup steal wordt wel veel minder.

Maar het ligt ook aan de item placement van de map; als de up player (die controle over de items heeft) wil spawnfraggen, dan moet hij niet tegelijkertijd de belangrijkste items (heavy armor en megahealth) kunnen pakken, en als hij voor die items gaat moet de andere speler die respawnt de mogelijkheid moeten hebben om genoeg andere items te kunnen verzamelen om een kans op een comeback te hebben.

[...]
Dat gold misschien voor Doom 3 of Quake 4, maar hij heeft games zoals CS en UT2k3 echt niet maanden voor de release gekregen om alvast te oefenen. Hij is trouwens niet de enige bekende professionele FPS gamer.
Ja je hebt gelijk over item placement, ik ben sowieso niet zo geschikt voor painkiller, maar goed leuk om te zien is het wel op dit niveau.

zoals ik al eerder zei: /eens is met dat gelul over het eerder krijgen van spellen. Daar heb je misschien in de 1e 2 maanden profijt van maar daarna niet meer. Ik denk ook niet dat hij zo goed is alleen maar daarom, ze hebben gewoon skills punt.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nou, ik heb even een stukje van de movie op MTV.com bekeken, maar heb hem weer weggeklikt wegens het zeer storende pro-amerikaanse commentaar...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was er zo pro-amerikaans? En als het een beetje zo was is dat vreemd? Als het in nederland gepresenteerd was zou de meeste aandacht ook naar de nederlander gaan. Ze kregen beide genoeg aandacht iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kwam net ook ff op RTL4 voorbij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
FnF schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:01:
Nou, ik heb even een stukje van de movie op MTV.com bekeken, maar heb hem weer weggeklikt wegens het zeer storende pro-amerikaanse commentaar...
Dat leek me niet meer dan logisch. Event speelt in Amerika, op een Amerikaanse zender met een Amerikaan in de finale. Dan krijg je geen oranje opblaasklompen op het hoofd van de presentator, dat klopt :)

Maar om het wat serieuzer te maken mogen ze wel wat afstand nemen van de robowars/fear factor/wwf presentatie en commentaar stijl, dat wel. Maar al met al, vond ik het erg vermakelijk, heb me verbaasd hoe spannend zoiets kan zijn, terwijl ik het spel niet eens gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:26
Was inderdaad erg spanned om te kijken, jammer genoeg had ik dit topic al gecheckt dus ik wist de uitkomst al, wat ik eigenlijk niet had moeten doen :P

Ik krijg wel gelijk zin om weer shooters te gaan spelen, is toch zeker al zo'n jaar geleden dat ik dat echt actief heb gedaan :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

DaCoTa schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:43:
Maar om het wat serieuzer te maken mogen ze wel wat afstand nemen van de robowars/fear factor/wwf presentatie en commentaar stijl, dat wel.
Inderdaad, die Engelsman die er bij zat gaf veel beter commentaar IMO. Hoewel de Amerikaan het wat spectaculairder bracht vond ik de Engelsman toch beter commentaar geven. :)

Signature

• Clush

Clush

Do as I say...

iemand al een download gevonden?

... not as I do.

Verwijderd

pasta schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:49:
[...]

Inderdaad, die Engelsman die er bij zat gaf veel beter commentaar IMO. Hoewel de Amerikaan het wat spectaculairder bracht vond ik de Engelsman toch beter commentaar geven. :)
Jup standaard eigenlijk he :) Inhoudelijk was het commentaal van de Engelsman gewoon beter alleen die Amerikaan er een beetje meer "spice" bij bracht :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:41:
Ik vond het commentaar echt goed. Vooral die linker gast kon goed lullen. "your mom" ghegheghe. Ze kunnen alles wat er gebeurt heel snel aan elkaar vast lullen. Die vrouw leek er minder verstand van te hebben.

En kap eens met dat gezeik over geen hand geven. Gamers zijn nou eenmaal niet sociaal :p
I agree, erg leuk commentaar :>

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die Engels-klinkende commentator vond ik ook een stuk beter. Die WWF-kerel leek meer ingehuurd te zijn en even in een paar minuten te zijn bijgespijkerd over FPS'en en Painkiller. Die Engelse kerel past beter bij de 'game wereld'. Het viel me ook op dat die WWF-kerel weer begon te praten zodra die ander even geen commentaar had, en dan begon hij weer wat weinig zinvolle opmerkingen te maken.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Heeft iemand toevallig een cap ervan gemaakt?
Na flink worstelen door MTV overdrive site heb ik eindelijk het juiste scherm gevonden.
Maar wanneer ik nu een game wil starten dan komt er een scherm met license aquisition ervoor en dan gebeurt er niets meer :'(

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1 2 3 Laatste