Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kreeg binnen 10 minuten 4 2nd grade talismans en nog een paar muse blue's.
Laat ik die nou net nodig hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 05-12-2005 10:37 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Vulcan leaders lijkt mij een goed ideeSinergy schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:29:
Zal strax proberen wat om te zetten, alternate had niet alle hardware geleverd dus kan toch vrij weinig. Dus in principe van 6 tot 8/9uur kunnen we nog wat dingen gaan meppen, alleen ff kijken wat we gaan meppen (mischien die vulcan leaders)
Heeft geen signature.
Verwijderd
Idd als je veel 4th grade wil hunten kan ik je dit ook aanraden. heb gister daar met 4th (hoe toepasselijk) ruim uurtje gehunt. leverde mij iets van 40 4th bindrunes op en en 20 4th talismans op. Wil jullie best een keer laten zien waar het precies is, zouden jullie het daar ook eens kunnen proberen.Amafi schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:42:
Ik weet niet welke levels jullie zijn, maar als je ze aankan.
De vulcans met name de vulcan leaders droppen refines als gekken.
Heb daar solo ook meerdere malen (3)bindrunes grade 4 en in party's tot (9)bindrunes zien vallen.
En elke 3 leaders denk ik wel een refine drop.
Happy hunting(ze zitten in mana snowfields)
vulcan hunten is idd erg goed voor 4th grades d'r is een spot waar er continue 3 tot 4 leaders spawnen met lekker veel gewone vulcans als voorafje. ik zal vanavond rond 9 jullie tijd ook online zijn maar ga niet met een party >3 daarnaar toe... mep je alles veel te snel leeg en zit je uit je neus te peuterenVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:46:
[...]
Idd als je veel 4th grade wil hunten kan ik je dit ook aanraden. heb gister daar met 4th (hoe toepasselijk) ruim uurtje gehunt. leverde mij iets van 40 4th bindrunes op en en 20 4th talismans op. Wil jullie best een keer laten zien waar het precies is, zouden jullie het daar ook eens kunnen proberen.
edit
als je ook nog veel exp wilt hebben zijn master stone golems ook erg goed voor 4th drops
[ Voor 7% gewijzigd door Yokidrink op 05-12-2005 10:54 ]
Dommz, waarom refine jij je cannon btw niet?
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2005 10:57 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
lkkr... nu krijg ik een bow en een paar 3rd talisman... dan gaan we maar ff ownen met me dealer met zo snel mogelijk max stockpile en discount...
[ Voor 22% gewijzigd door dommerick op 05-12-2005 11:03 ]
Heeft geen signature.
Thnx, maar kga niet meer veel betalen ervoor. Ik ga nu gewoon voor lvl 100, nog minder dan 3,5 lvl te gaan. Dan kan ik Dark Katana/Grand Blood Mace en Kurash Armor. Ik zoek alleen nog de helm/gloves/shoes van Kurash. Die maar ff hunten in de temple.dommerick schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:47:
@psychoot http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=3168
Hier sellen ze een grand pony hammer +8 def. (moet je wel flink bieden ben ik bang)
(ook al moet ik 34lvls, beetje voorbereidend werk is altijd handig).
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Psy vel voorkeur dat alles blauw moet zijn? Laat maar even weten, dan hou ik alles vast zodra ik iets vind. Vrij logisch want dat doe ik altijd alPsychoot schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:12:
[...]
Thnx, maar kga niet meer veel betalen ervoor. Ik ga nu gewoon voor lvl 100, nog minder dan 3,5 lvl te gaan. Dan kan ik Dark Katana/Grand Blood Mace en Kurash Armor. Ik zoek alleen nog de helm/gloves/shoes van Kurash. Die maar ff hunten in de temple.
Trouwens update iedereen zijn char nog wel op Rose.zwart.nl? Ik bedacht me net dat ik nog weer een keer moet doen. Kan ik eens zien of er nog OoTers zijn waar ik ook mee kan partyen
Heeft iemand toevallig nog een blue skeleton hammer te koop gezien? Zoek ik al een tijdje om wat meer ruimte voor refines te maken
[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2005 12:11 ]
doneVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:04:
Trouwens update iedereen zijn char nog wel op Rose.zwart.nl? Ik bedacht me net dat ik nog weer een keer moet doen. Kan ik eens zien of er nog OoTers zijn waar ik ook mee kan partyen
Heb gelijk ff Winky geadd. Die is nu lvl 30 overigens
@spoekie ... kun jij ff switchen naar LOT ipv OOT op de lijst
@erm.... egamernl geloof ik? kun je ff op de lijst bij OOT komen? --- je staat er al
@OOT ... iemand die weet wanneer VECO weer actief wordt?
@OOT again... we hebben incl spoekie 15 mensen op de lijst... wie missen we?
@mezelf.... god im bored
[ Voor 17% gewijzigd door Yokidrink op 05-12-2005 12:45 ]
Veco zijn pc is kaduuk... en waarschijnlijk of ernsig kaduuk of hij heeft nog geen zin om te repairen ivm met andere dingen gezien de tijd die er nu al niet isYokidrink schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:43:
@rakker waarom sta je ook bij lot op de lijst met een char?
@spoekie ... kun jij ff switchen naar LOT ipv OOT op de lijst
@erm.... egamernl geloof ik? kun je ff op de lijst bij OOT komen? --- je staat er al![]()
@OOT ... iemand die weet wanneer VECO weer actief wordt?
@OOT again... we hebben incl spoekie 15 mensen op de lijst... wie missen we?
@mezelf.... god im bored
Prohecy staat niet op de lijst
en ik ben ook bored, snel naar huis om te kijke of ik solo ook nog wat aankan met me dealer... zoja ff b3 in voor uberveel feathers
Heeft geen signature.
weet niet of het mogelijk is om een clan leader te wijzigen zonder de huidige clan leader?
(en nee ik wil geen leader zijn)
edit
dommz... ik raak de tel kwijt... ga je nu weer wel met je dealer verder? if zo mss dat we maar es moeten gaan hunten op vulcans of wolves/mams krijg je veel etc gedropped met jouw gather en dat tikt flink aan
[ Voor 30% gewijzigd door Yokidrink op 05-12-2005 13:02 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
that sux hehe, mss dat iemand veco kan contacten om te zien wat zn plannen zijn?Haan schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:02:
Nee dat kan niet. De huidige leader moet echt iemand anders leader maken.
@dommz, ik mag om 3 uur naar huis
Dealers zijn inderdaad zeer relaxed voor de ETC drops en ook de EQ drops.Sinergy schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:08:
dommz gaat weer verder met zn dealer na 4 uur lang mijn gezeik erover te hebben aangehoordMika en ik moesten onze zulies echt halen uit mat-drops, haast nooit hadden we item drops. Enkele keer leuke drop die we weer wat ruimer in zulies brachten, maar ook weer moesten uitgeven aan upgrades en nieuwe EQ.
Gelukkig geven de ETC drops op Luna ook extra veel zuly. Kan ik wel weer gebruiken.
Als ik ook flink de tijd zou hebben om te levelen zou het nog beter gaan, want hoe hoger je lvl hoe leuker de drops worden en hoe meer mensen voor de drops betalen.
Tja, de rose.azwart.nl verhaal iedereen update in zijn eigen tempo. Maar als je een opmerking erover plaatst moet je het ook zelf wel updaten Blue
Helaas begint de rest van LoT een beetje erg ver nu op me uit te lopen. En Spoekie me in te halen.
Ben echt af en toe jaloers op de tijd ide jullie in rose (kunnen) stoppen.
But I'll be back
[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 05-12-2005 13:49 ]
Verwijderd
Als je inprincipe gewoon altijd op gele mobs zou hunten dan kill je dus snel en veel mats. Toch nog de snelste manier om een beetje aan geld te komen. Dat gaat helemaal snel met een dealer met stockpile. Heb zelf nooit echt te klagen. Voor mij is het meer zaak om altijd iemand te zoeken die gezellig met me mee wil doen.
Kunnen mensen even wat Heart of Giant bewaren voor mij Iruja en Ger? Alvast bedankt ^^.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Zal vanavond een paar vulcans voor je slopen. Die droppen ze met bakken.William/Ax3 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:57:
Ff een oproep..
Kunnen mensen even wat Heart of Giant bewaren voor mij Iruja en Ger? Alvast bedankt ^^.
Uit nieuwsgierigheid: waarvoor heb je ze nodig en hoveel heb je er nodig?
Oracle staff niet zeker of de mats hetzelfde zijn:Amafi schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:01:
[...]
Zal vanavond een paar vulcans voor je slopen. Die droppen ze met bakken.
Uit nieuwsgierigheid: waarvoor heb je ze nodig en hoveel heb je er nodig?
http://roseon.zeserveur.c...atelier=items&item_id=393
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Hjij heeft gister zijn HD terug gekregen en opnieuw geinstalleerd als het gelukt is.Yokidrink schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:03:
[...]
that sux hehe, mss dat iemand veco kan contacten om te zien wat zn plannen zijn?
Dus zal deze week zeker weer online zijn.
Yokidrink schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:43:
@rakker waarom sta je ook bij lot op de lijst met een char?
Die was nog vergeten aan te passen sinds ik gestopt ben met BlackZero.
Alsnog aangepast
Verwijderd
Heb jij ff mazzel, hij heeft het er al uitgebreid over gehad:Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:55:
hayy ik heb een vraagje aan bijv iruja. Zou je ( als ik je hiermee niet lastig val) even een paar punten kunnen zeggen of ik beter een charm mage of een con mage zal worden. Ik kan de keus niet maken en zou niet weten hoe dit werkt. bvd ^^
[rml]Iruja in "[ PC MMORPG] ROSE Online deel 14"[/rml]
Verwijderd
Ik heb verschillende redenen hiervoor. De hoofdreden is dat ik het trainen steeds saaier vind worden. Vooral nu ik 70 ben vind ik het zonde van mijn tijd om doelloos te gaan trainen/lvlen. Ook m'n schoolprestaties worden zeker niet beter van Rose

Ik wil vooral mijn clan-mates bedanken voor de geweldige party's die ik met jullie heb gehad!
Zonder jullie was ik allang gestopt denk ik... Ook Sinergy wil ik bedanken voor het betalen met cc, want zonder jou had ik deze maand niet gespeeld
Dus Vec0 of Qweho als jullie online komen. Kick me maar uit clan, en zoek een andere aardige clanmember uit.
Ik zal dit forum zeker nog checken, maar posten niet meer...
Succes allemaal met levellen en veel plezier in eRose.
Ps: Kaytjuh zorgt voor mijn spullen
Tot ooit en heel misschien tot ziens in eRose...
Greetings -->Yoshi1<--
Veel succes nog verder met school (gamen blijf je toch wel doen, die hard

*ik kan eigenlijk ook niet anders dan Rose op een lager pitje te zetten (julie merkten het al, ben minder vaak online). 2e fase hakt erin hier, ze verwachten dat je ineens voor school gaat werken (klinkt bot, maar de eerste 3 jaar zijn niet te vergelijken met iig dit jaar) Jammer dat ik dan nog verder achter ga lopen, maarja niets aan te doen.

@haantje kan je altijd oot joinen... die zijn niet zo hoog als lot... en veel eisen aan vaak online zijn kunnen ze ook niet maken met 2 inactieve leaders
hehe weer een lvltje gedaan vandaag ging lkkr ty sinergy en je vriendin voor de lvl 50 party morgen weer... dan gaan we meteen blue looten
Heeft geen signature.
Het is jammer dat je ff een stop maak. Maar school is belangrijker dan spelen ja. Maar kan je je zelf ff er uit halen want als DM kan ik niet iemand er uitkicken.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:12:
Voor alle clan-mates en mede gotters... Ik stop voorlopig met eRose.
....
Dus Vec0 of Qweho als jullie online komen. Kick me maar uit clan, en zoek een andere aardige clanmember uit.
Ik zal dit forum zeker nog checken, maar posten niet meer...
Succes allemaal met levellen en veel plezier in eRose.
Ps: Kaytjuh zorgt voor mijn spullen
Tot ooit en heel misschien tot ziens in eRose...
Greetings -->Yoshi1<--
Script ben je ook uit de clan? Wnar ik zie je niet meer in de clan lijst staan?
[ Voor 45% gewijzigd door Calamor op 06-12-2005 01:21 ]
script ging ineens uit de clan was heel vaag en leek beetje een bug wat ik zo hoorde, neem aan dat het niet de bedoeling was.
@yoshi erg jammer dat je stopt maar ja RL is nu eenmaal 100% belangrijker. spelen is leuk maar niet tenkoste van je prive leven (reden waarom ik ook niet 6 uur per dag actief ben, als ik single was dan had ik ook continue gespeeld hehe)
@dommz: alles draait nog op lvl50, gaat goed. Je vergeet alleen Psykoman, heeft hard meegwerkt aan party lvl40-50
Ging net iedereen ff afk/offline dus alleen met mika nog haar laatste 9% tot lvl67 halen. Mep ik zo'n mammoth neer en zie ik een leuk geel dingetje vallen: een golden golden staff
En geluk lacht verder toe, eerder vanaaf mijn saint ice hammer naar (4) refined
Creeper met zen battle cart:

@Yoshi: Spijtig dat je stopt, maar we zien je wel eens terug verschijnen en dan is't feestje ^^
Een beetje verlies heb je altijd...
Oooh ja psykoman ook bedankt eej, anders hadden we wd waarschijnlijk ook niet gedaan zonder hem en scales(2) was toch wel leuk.Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 01:33:
@yoshi: graag gedaanwe gaan er gewoon vanuit "tot ziens"
@dommz: alles draait nog op lvl50, gaat goed. Je vergeet alleen Psykoman, heeft hard meegwerkt aan party lvl40-50
Ging net iedereen ff afk/offline dus alleen met mika nog haar laatste 9% tot lvl67 halen. Mep ik zo'n mammoth neer en zie ik een leuk geel dingetje vallen: een golden golden staff![]()
mika ook helemaal weer happy
En geluk lacht verder toe, eerder vanaaf mijn saint ice hammer naar (4) refined
Omg golden golden staff very netjes
Heeft geen signature.
Verwijderd
Ik heb ff in de backseet gezeten toen hij me dat wapen showde gister maar is opzich wel een sterk ding als je die skills hebt, een slag krijg je er in 1x mee kapot, doe je met je char ook maar toch het is wel grappig.PeGys schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 04:07:
Voor zij die em nog niet hebben gezien...
Creeper met zen battle cart:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
@Yoshi: Spijtig dat je stopt, maar we zien je wel eens terug verschijnen en dan is't feestje ^^
Nepizlle rijd met een stornram rond maar zonder skills dat is verder gewoon helemaal useless dus
gister 3 pogingen voor een lvls 50 gedaan 2daarvan eindigde in een massive dc, (het is altijd kut maar best grappig om te zien dat lot in 1x offline gaat.)
Helaas heeft ook onze party het van gister moeten afleggen aan een dc denk ik want vannochtend was spoekie offline en ik en haar waren de enige 2 campers.
Verder allemaal bedankt voor de hulp bij het zoeken van mijn laatste scales, ik heb eindleijk mijn worm dragon wings nu, heb helaas nog geen screen maar dat komt vast wel snel, ik ben ook hard op weg naar second job
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:00 ]
Verwijderd
Gister even 45 min gehunt op de launcher helaas geen drops, kom ik na eten terug heb ik opeens een fairy, moest ik toch ook daarna maar even 30min door spelen
trouwens domm waar hunt je die grand orc launcher? weet alleen de spot van dark orc launcher.
@evo welke stats had je erop?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:02 ]
geen flauw idee waar die prcies stoppen maar grand is altijd lkkr, maar waarschijnlijk gaan we weer mammoths hunten bij die temple map. Maar als er 1 dropt hoor ej het wel
Heeft geen signature.
ach ja, beetje geluk moeten we in een 2 uurtjes weer op lvl30-35 zitten.
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2005 09:28 ]
Verwijderd
@ evo sorry ik wordt gek van die *********** d/c heeft ons al 4 x een party gekost

Verwijderd
@blue, gewoon standaard wings opzich, dodge 15 durabiltiy 50 de helft van vliegjes top wdw craft
word trowuens tijd dat lizard bs in game komt al word tie alleen al maar crat baar vind ik het al goed
ik begin me troweuns best wel te irriteren dat ik nooit soldier drops krijg in temple en zoiezo eignelijk nooit blauw alleen npc, nu had slownick gister weer een drak kurash armour
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:57 ]
Verwijderd
gek genoeg partyen we altijd samen, en we ownen temple samen ook nog
korte uitleg hierbij: Temple bevat mobs medt hele hoge dodge ik raak ongeveer 4 van de 10 klappen en spoek 6 van de 10, mijn dodge down 20% skill helpt heir wel wat tegen. waarom dan toch daar hutnen?
als je troweuns eenmaal een mob raakt gaat de hp er ook wel goed vanaf hoor, totale hp van die shaiman is neit zo hoog
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 10:24 ]
hoe weet je nu al dat je d/c hebt dacht dat je op je werk zat...Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:24:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen stomme Erose.. vette DC = /wave /wave lvl50 party.![]()
ach ja, beetje geluk moeten we in een 2 uurtjes weer op lvl30-35 zitten.
iig party lvl moet heel makkelijk snel omhoog te krijgen zijn dommz for party leader
@evo dropt er veel essence en drills in temple?
Heeft geen signature.
Verwijderd
Wel weer nieuwe party exp bug ondekt.. Nare bug wand komt er op neer dat ik in party minder snel lvl als de rest
In iedergeval ben ik in het weekend ben ik het weekend lekker weekendje naar england dus als niemand nog iets gecraft moet hebben pls voor die tijd
En vliegje is zo happy met me nieuwe wings

Ik ben evo niet maar ze droppen allebei. maar veel nog niet (b1 dan, b2 weet ik niet).dommerick schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:24:
[...]
hoe weet je nu al dat je d/c hebt dacht dat je op je werk zat...
iig party lvl moet heel makkelijk snel omhoog te krijgen zijn dommz for party leader![]()
@evo dropt er veel essence en drills in temple?
Mytrhill Drill is niks waard btw, ik heb er al 2 failed en gerwin 4
[ Voor 5% gewijzigd door Psychoot op 06-12-2005 10:33 ]
Verwijderd
klopt dat was aan gerwingood , via mij.Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:33:
lol artisanone zei dat er hij er eentje had verkocht voor 500k.
de engie drill waarvan ik weet dat hij gewerkt heeft is een Oriharcon Drills, en kwa drops van essence en drill dropt inderdaad wel in b1 maar niet vaak, misschien kan vlieg, axe of iruja iets ertellen van de drops van drills in b2?
edit: methill drill werkt denk op lower lvl eq wel gewoon goed, of op niet armour kleding.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 10:43 ]
Verwijderd
Met drops is het beetje geluk hebben evo.. Zodra ik met basiliks klaar ben wil ik je natuurlijk wel helpen met temple
evo is lvl96 neem ik aan en is al in temple. spoek is lvl7x en ook in temple in party met evo?Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:42:
heb nog alleen af en toe een low essence zien droppen en dat hooguit per 2 in temple...
Met drops is het beetje geluk hebben evo.. Zodra ik met basiliks klaar ben wil ik je natuurlijk wel helpen met temple
maw... vanaf welk lvl kan ik als soldier beetje sporten in temple? ben nu 72 namelijk
Soldiers hebben het veel moeilijker in temple dan muses. Op lvl 72 ga jij nooit wat raken namelijkYokidrink schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:48:
[...]
evo is lvl96 neem ik aan en is al in temple. spoek is lvl7x en ook in temple in party met evo?
maw... vanaf welk lvl kan ik als soldier beetje sporten in temple? ben nu 72 namelijk
Ik raak ook maar heel weinig met m'n lvl 84 soldier (let wel, ik heb het dan over skills, normale attack raakt al helemaal nooit..)
Dus als je twee lvl 7x muse regelt kan je opzich wel gaan, maar op dat lvl kan je imo beter andere mobs hunten.
Verwijderd
tjah het is dan vooral skillspamming op die beesten in temple. Dat moet je dan met een goede party van jou lvls proberen dan krijg je het vanzelf wel een keer dood. Ik zou wachten zowiezo tot lvl80+Yokidrink schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:48:
[...]
evo is lvl96 neem ik aan en is al in temple. spoek is lvl7x en ook in temple in party met evo?
edit: haan is me weer voor
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 10:58 ]
Wat ik zo zie op luna aan mensen vind ik met name high-lvl outfits en content toch enorm tegenvallen, had er toch wel meer van verwacht.
Verwijderd
Is genoeg neer te meppen hoor. Elder steekt er wel ruim bovenuit kwa exp. maar verder heb je diverse "kings" die je eens kan proberenSinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:04:
Temple komt voor mij wel een keertje, Junon heb ik vrij weinig nog te meppen wat echt leuk is en Luna is ronduit saai. Buiten (elder)mammoths is er niets effectief om neer te maaien, komt toch aardig wat verveling bij kijken wat de "zin in" rose toch weer flink neerhaalt.
Wat ik zo zie op luna aan mensen vind ik met name high-lvl outfits en content toch enorm tegenvallen, had er toch wel meer van verwacht.
Ga dan ook niet met lvl 66 (als dit klopt volgens die lijst) naar Luna toe. Dan slaat de verveling snel toe.Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:04:
Temple komt voor mij wel een keertje, Junon heb ik vrij weinig nog te meppen wat echt leuk is en Luna is ronduit saai. Buiten (elder)mammoths is er niets effectief om neer te maaien, komt toch aardig wat verveling bij kijken wat de "zin in" rose toch weer flink neerhaalt.
Op dat lvl zat ik nog op Krawfy Eiland.... (jammer dat daar nu die Supremes zitten)
[ Voor 4% gewijzigd door Psychoot op 06-12-2005 11:15 ]
Verwijderd
Hey mijn outfit is de mooiste van heel rose ja ^^Sinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:04:
Idd, luna is eigenlijk meer gemaakt voor lvl 70+.Psychoot schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:14:
[...]
Ga dan ook niet met lvl 66 (als dit klopt volgens die lijst) naar Luna toe. Dan slaat de verveling snel toe.
Op dat lvl zat ik nog op Krawfy Eiland.... (jammer dat daar nu die Supremes zitten)
(en die supremes doen je niks zolang jij ze niet aanvalt, dus maakt opzich niet zoveel uit.
@Bluepanther: kijk hier eens: misschien wel wat voor jou? http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=3228
[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 06-12-2005 11:20 ]
Verwijderd
@haan thnx, moet ik alleen even wachten kan niet op werk andere sites bekijken dan tweakers(daar ben ik al blij mee
dank dank voor het melden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 11:32 ]
[img]plaatje van de launcher[/img]
start 400 K >> close 19H or buy now for 800K
Ben geen haan maar vooruit
maar ik was snelller
[ Voor 23% gewijzigd door dommerick op 06-12-2005 11:31 ]
Heeft geen signature.
Verwijderd
uber ding haan, ik hoop dat je hem te pakken kan krijgen blue refine 5 valt niet mee zou ik echt wel 800 k voor over hebben
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 11:36 ]
Luna zie je (op mijn spot) haast nooit iemand, (elder)Mammoths gaan gewoon makkelijk neer en per saldo betere exp dan welke mob in Junon dan ook, blijf ik bij het principe "hoe hoger lvl de mobs, hoe beter de kans op drops" wat helaas nog steeds niet echt opgaat..
En door refining is gemiddeld persoon ook enorm krachtiger geworden, op lvl62 kon ik mammoths zonder veel moeite tanken en mika met muse-spam afmaken, dus de 70+ grens gaat ook niet echt meer op.
@dommz/psyko, vanaaf gaan mika&ik weer party lvl opbouwen, Keffa wil once in a while ook mee lvl'en (lvl70) met 120charm en rank10 stockpile, het blijkt dat die stockpiles van verschillende dealers stacken (kom maar met de drops).
@vliegje, nee, dat is nog altijd die lvl115 soldier armor
Verwijderd
leuke atkHaan schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:29:
[afbeelding]
Starting bid 400k
hehe, ik heb het plaatje wel![]()
Jammer dat er zo weinig 6 grade talisman's zijn... Kan me gunniet een rifinen
Heb hem op (1) met een rifine die ik van een gast voor craft kreeg.
Hoop dat ze iets meer gaan droppen wand mij gun moet naar (4)
maar ik heb er weer zin in
Spijtig
[ Voor 6% gewijzigd door dommerick op 06-12-2005 11:53 ]
Heeft geen signature.
Verwijderd
Misschien iets om te proberen, helaas zijn die beesten mij nog te lastig te killen 90+ gaat al stuk soepeler. Vreselijk tank beest.... Wil je best keer meehelpen met de gatherskill
@domm helaas die stockpile wordt idd niet bij elkaar opgeteld
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 11:48 ]
Vandaar ff een paar korte vraagjes over ROSE.
1) Kun je alle skills van een bepaalde class kiezen, of moet je duidelijk keuzes maken?
2) Op welk level kun je één van de twee specialisaties per class kiezen? Hangen de beschikbare
skills hier dan ook weer van af?
Verder nog mensen die ervaring hebben met zowel WoW als ROSE?
Jep alleen maar op dezelfde mobs kan zeker snel saai worden. Hoewel ik nu zoooo lang alweer geen mammoths heb gedaan dat die ook wel weer leuk moeten lijken.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:32:
\@Sinergy , mams beginne inderdaad op den duur saai te worden, vertrouw me ik kan het echt wel weten. maar solo doe ik ze nu zelfs nog, ookal zijn ze groen exp is wel lekker en zoiezo vanuit temple weer het veld in, ff herinneren dat je toch nog wel iets kan raken
Wissel het eens af met wolven, LoT en een deel OoT weet daar wel een prachtig plekje voor
Vulcans zijn ook wel weer leuk maar nog wat lastig voor lvl 6x denk ik
Muses zijn trouwens echt krachtig in temple. Je hebt alleen een tank voor je nodig want die mobs doen echt pijn <lvl80. Maar met buff en zeker met buff en fairy kan je ontzettend hard en veel slopen.
Vind eigenlijk de temple ook veels te laf. Normale lvl 100+ paarse mobs moet ik echt niet aan kunnen. Nu met fairy en buff kon ik de makkelijke (sjaman ghosts) solo doen (met normal food dat wel
Weet niet precies hoe het kan, maar de begin lvls (moldies, aqua's enzo) vond ik veel uitdagender. Die had je nog echt moeite te soloen als ze geel waren. Nu solo ik gele tot rode mobs, samen met gemobbed worden zonder al te veel moeite.
@MorgionIk ben atm een beetje uitgekeken op WoW en wil es wat anders proberen.
Ten eerste check de openings post, staat al een hoop extra info in.
Verder is het wel mogelijk alle skills te kiezen, maar je zit gebonden aan skill points. Hierdoor kan je niet alle skills maxen. Je moet hierdoor dus keuzes maken.
Welke keuzes je neemt kunnen afhankelijk zijn van je specialisatie binnen een class.
Je specialiseren kan pas op lvl100 en voordat je daar bent.... weet je een stuk meer over het spel.
Elke specialisatie heeft ook weer eigen skills waardoor de jobs en 2nd jobs zich van elkaar onderscheiden.
Bijvoorbeeld ik ben een muse, en wil op lvl100 de mage kant op. Hierdoor heb ik voornamelijk attack skills en zorg ik ervoor zoveel mogelijk attack en def te hebben.
Een andere muse kiest voor ondersteuning en heal, die wil zoveel mogelijk mp (manabar) en mp-regeneration hebben.
Zo is dat voor elke job anders, maar meer info dus in de startpost. Specialistische vragen en meningen natuurlijk hier
[ Voor 27% gewijzigd door Amafi op 06-12-2005 12:01 ]
Verwijderd
Ben bang dat ik Rider caps moet hebben en die kan ik echt niet aanVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:46:
Vlieg: Heb je basilisks capts al eens geprobeerd. heb er met 4th en kip er even 4 geprobeerd maar dropte helaas nog geen refine. Maar ze droppen hoe dan ook wel refines denk ik. aaangezien ze capts zijn... Vraag is alleen welk lvl refine... 5th of 6th....
Misschien iets om te proberen, helaas zijn die beesten mij nog te lastig te killen 90+ gaat al stuk soepeler. Vreselijk tank beest.... Wil je best keer meehelpen met de gatherskill
@domm helaas die stockpile wordt idd niet bij elkaar opgeteld

Ga wel keer Grand Master Goblin hunten of zo...
Eerst nog maar eens beetje lvllen eerst, moet nieuwe craftjes hebben om leuke dingen te maken voor onze clan musejes, daana meschien een beetje sp voor me eigen atk/def skills.
Vraag ik me wel af hoeveel hit je moet hebben om een mammoth normaal te kunnen raken als soldier, zelfs met hawker buff heb ik 201hit en nog vrij veel missen.
Die mobs in temple zijn meeste normale of magic attacks?
100% magicSinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:08:
Die mobs in temple zijn meeste normale of magic attacks?

Verwijderd
ehm.. dat weet ik niet zo zeker hoor.
Ze deden mij met mdef zet niet minder damage hoor..
En met extra gewone def wel...
Verwijderd
Mdef zetje kopen is vrij makkelijk 3x +29 mdefSinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:13:
lol dus zolang iemand maar hoge mdef heeft kan elke idioot als tanker spelenHet blijft vaag spel..

beetje slecht uitgebalanceerd, al vond ik die vulcans wel lkkr gaan
Iig werkt sinergy zijn tankerbuild wel goed
sinergy misschien maar es een m-def jewel setje kopen met discount
[ Voor 22% gewijzigd door dommerick op 06-12-2005 12:19 ]
Heeft geen signature.
Heeft geen signature.
ik ben lvl72 attack 513 met buff en hit rate iets van 180 en raak ongeveer 2/3 op mammothsSinergy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:08:
.
Vraag ik me wel af hoeveel hit je moet hebben om een mammoth normaal te kunnen raken als soldier, zelfs met hawker buff heb ik 201hit en nog vrij veel missen.
elder mams is ongeveer 1/3 maar als ik hit dan ehm... hit ik ook dus ik merk niet zoveel van veel missen , denk dat dit het voordeel van een soldier is, je kunt het veroorloven om aardig wat te missen, zeker als je snel kunt meppen.
Thx voor de info maat. Ik vind de openingspost trouwens niet al te informatief voor een nieuweling. (no offense)Amafi schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:54:
[...]
@MorgionIk ben atm een beetje uitgekeken op WoW en wil es wat anders proberen.
Ten eerste check de openings post, staat al een hoop extra info in.
Verder is het wel mogelijk alle skills te kiezen, maar je zit gebonden aan skill points. Hierdoor kan je niet alle skills maxen. Je moet hierdoor dus keuzes maken.
Welke keuzes je neemt kunnen afhankelijk zijn van je specialisatie binnen een class.
Je specialiseren kan pas op lvl100 en voordat je daar bent.... weet je een stuk meer over het spel.
Elke specialisatie heeft ook weer eigen skills waardoor de jobs en 2nd jobs zich van elkaar onderscheiden.
Bijvoorbeeld ik ben een muse, en wil op lvl100 de mage kant op. Hierdoor heb ik voornamelijk attack skills en zorg ik ervoor zoveel mogelijk attack en def te hebben.
Een andere muse kiest voor ondersteuning en heal, die wil zoveel mogelijk mp (manabar) en mp-regeneration hebben.
Zo is dat voor elke job anders, maar meer info dus in de startpost. Specialistische vragen en meningen natuurlijk hier
Ik ga t vanaaf denk ik ff checken. Maar werken ze hier ook met aparte servers, waar je met je character aan vast zit? (net als WoW)
Zo ja, op welke servers zitten LoT en OoT??
Verwijderd
edit: Amafi stop eens met dat geeditMorgion schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:51:
Ik ben atm een beetje uitgekeken op WoW en wil es wat anders proberen.
Vandaar ff een paar korte vraagjes over ROSE.
1) Kun je alle skills van een bepaalde class kiezen, of moet je duidelijk keuzes maken?
neej elke class heeft zijn eigen skills
2) Op welk level kun je één van de twee specialisaties per class kiezen? Hangen de beschikbare
skills hier dan ook weer van af?
op lvl 100 heb je de zogeheten 2nd job, dan heb je idd 2 keuzes, lvl 100 klink veel voor wwn WoWer maar hier is lvl 250 het maximum voorlopig
Verder nog mensen die ervaring hebben met zowel WoW als ROSE?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 12:37 ]
Verwijderd
Morgion schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:36:
[...]
Thx voor de info maat. Ik vind de openingspost trouwens niet al te informatief voor een nieuweling. (no offense)
Ik ga t vanaaf denk ik ff checken. Maar werken ze hier ook met aparte servers, waar je met je character aan vast zit? (net als WoW)
Er is nu nog steeds 1 vaste server (polaris) de verhalen waren dat er meerdere servers kwamen en ja je char is server gebonden dan.
Zo ja, op welke servers zitten LoT en OoT??Polaris dusdaar heb je 3 channels, normaal zitten wel channel 3 maar laatste tijd ook veel channel 1
Verwijderd
mdef = 300 = 200 damage ongeveer
Def = 418 = 160 damage ongeveer
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 12:46 ]
En dat terwijl de skills gewoon te koop zijn bij NPC. Mairard in Adventure plain verkoopt die skills.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:54:
Nepizlle rijd met een stornram rond maar zonder skills dat is verder gewoon helemaal useless dus
Ze kosten geen SP. Wel geld om up te graden.
Verder zijn er van vrijwel iedere skill (master skill) een cart versie. De cart skills kan je upgraden tot hetzelfde lvl als de gelijke master skill.
btw. Als ik nog eens zin heb, dan zal ik nog een starters guide maken voor Rose en in de startpost zetten.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 06-12-2005 13:10 ]
Verwijderd
PS.. Ik zoek een blauwe golden staff voor vriend heeft iemand er 1 over ppls ?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 13:17 ]
I doubt one will find such a carVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:13:
Als iemand ooit dealer versie van balte cart vind, help ik je er graag van af
btw.... nice outfit man, kijk uit dat je geen vlekken op dat wit krijgt he
Succes met zoeken, ken eigenlijk wel veel mensen die op zoek zijn naar die staff.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:13:
Als iemand ooit dealer versie van balte cart vind, help ik je er graag van af
PS.. Ik zoek een blauwe golden staff voor vriend heeft iemand er 1 over ppls ?
De enige die ik kende die er 2 had was Spoekiebees maar die heeft er 2 met refinen om zeep geholpen. Geloof dat Prophecy er ook 1 om zeep heeft geholpen met refinen....
Zwakke stokjes die golden goldens.... maar nog maar 7 levels voor de anima staff

@Bart
Tja, vond het wat nutteloos om een nieuwe post te maken, vandaar 1 lange post met een edit.
Die edit was er trouwens stukken voor jou berichtje
@Morgion
Vond inderdaad ook dat de complete beginneling weinig uit de topic start kan halen. Maar is soms lastig in te schatten welke informatie interessant is voor iemand die net begint...
Ik zou zeggen probeer het, we zitten op eRose. En de eerste 7 dagen kan je toch vrijuit proberen
Is er nog een tekort aan bepaalde classes, zodat ik een beetje strategische keuze kan maken??
Verwijderd
Nee eigenlijk is alles er wel beetje zelf dealertjes.Morgion schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:32:
Ik heb nog es wat rond geneusd en ik sta te popelen om t te gaan proberen.
Is er nog een tekort aan bepaalde classes, zodat ik een beetje strategische keuze kan maken??
Dus je kan gewoon doen wat je het leukst lijkt.
Aller makkelijkst is denk tot lvl 90 wel soldier, die hebben atk buff
Is er ook een grote item/quest database, net zoals thottbot voor WoW?
Kun je meerdere characters hebben op je account?
[ Voor 15% gewijzigd door Morgion op 06-12-2005 13:47 ]
voor item guide, www.roseguru.com en http://roseon.zeserveur.com zijn de 2 bekenste.
Ja, je kan maximaal 3 chars op je account hebben.
@amafi, daarom zet ik die golden staff niet hoger dan (3)
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2005 13:48 ]
Dit topic is gesloten.