[PC MMORPG] ROSE Online deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.798 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De heren: Psychoot, Ax3, gerwin, Vliegje en Evo. wil ik graag nog even hier bedanken voor de nobele daad :) Heb gister toch nog 2 g2's erbij, ondanks dat ik nog een dc heb gehad. Echt toppie! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:29:
[...]
En o ja, voor de mensen die me wings en uber gun nog niet gezien hadden :P
[afbeelding]
Ziet er mooi uit hoor vliegje :)
Weer een WDW in de clan.

Is er al iemand in de Temple geweest en kan je daar vanaf lvl 71 in? Of hoe zijn de toegangseisen voor de temple tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Zo ff lekker geld verdient.
Ik heb nu ook me backseat en ride skill.
Ik verkoop zo ook lekker geld verdienen daar mee.
Voor de mensen die het niet weten je moet eerst fuel kopen om je cart te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10
is de backseat een extension op je huidige cart of moet je een nieuwe (onderdeel) kopen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Sinergy schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:06:
is de backseat een extension op je huidige cart of moet je een nieuwe (onderdeel) kopen?
# Battle Carts are now implemented in game so that you can fight without dismounting
You will need battle cart skill books and spare parts to build and ride your battle cart.

# With the second seat on Carts you can now give your friends a lift
Go to Mildun in Junon Polis to buy the second seat cart part

ik vind dit hieronder beetje vaag hoor. wat is hier nu het nut van?
stel... ik kom in game en wil in arumic elder mams hunten, dat betekent dat ik er compleet naar toe moet LOPEN?????
duh :(

# Initial cart cooldown introduced
When you first login in game you must wait 30 minutes to ride your cart. After that time, for every minute you play you get a minute less cooldown for your next login. If you play for an hour in a row you will get rid of the cart cooldown timer for good.
For instance play for 20 minutes = you can’t use cart. Play for 45 minutes, you can use cart after 30 minutes this time and after 15 next time. Play for 60 minutes = no more timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Yokidrink schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:33:
[...]

# Battle Carts are now implemented in game so that you can fight without dismounting
You will need battle cart skill books and spare parts to build and ride your battle cart.

# With the second seat on Carts you can now give your friends a lift
Go to Mildun in Junon Polis to buy the second seat cart part

ik vind dit hieronder beetje vaag hoor. wat is hier nu het nut van?
stel... ik kom in game en wil in arumic elder mams hunten, dat betekent dat ik er compleet naar toe moet LOPEN?????
duh :(

# Initial cart cooldown introduced
When you first login in game you must wait 30 minutes to ride your cart. After that time, for every minute you play you get a minute less cooldown for your next login. If you play for an hour in a row you will get rid of the cart cooldown timer for good.
For instance play for 20 minutes = you can’t use cart. Play for 45 minutes, you can use cart after 30 minutes this time and after 15 next time. Play for 60 minutes = no more timer.
Eigenlijk dus best wel gaar :| Nou geef mij dan maar het complete iRose cart-systeem terug, zonder die backseats >:)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik neem aan dat je meer dan een uur online steeds bent, dus is alleen de eerste keer.
Grote vraag, telt een channel-swap ook als "first login", zou erg naaistreek zijn.

Vind die backseat erg handig, mits je ook lagere lvls mee kan nemen (buiten party). Battle cart.. zou wel erg leuk zijn als ik een m-spd van 1000 had en dan unyielding kan doen, heb ik nog 600mspd over. Zie het nut er niet echt van..

edit:
Be careful, the more you refine them the more risk to fail the process and lose the item.
Je kan je weapon verliesen als refining mislukt??

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2005 16:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
yeh dat las ik ook, ik hoop het niet al is het wel reeel imho. tenslotte kan bij een refit van bijv je amplifier ook je amp naar de kl%$£ gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Be careful, the more you refine them the more risk to fail the process and lose the item.
Je kan je weapon verliesen als refining mislukt??
Dat zou wel erg genaaid zijn.. Waar lees je dit trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
egamernl schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:56:
[...]

Dat zou wel erg genaaid zijn.. Waar lees je dit trouwens?
linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=2950
staat alle info over de update.

Als ik het geheel zo bekijk, lijkt het de eerste stap naar een volgende fooked up versie van rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
Dus als ik zo eens lees hebben ze op die backseat na alle cart dingen compleet afgemaakt verneukt. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ik snap die toevoeging van de 30 minutes cooldown niet hoor, bent haast "verplicht" om iedere keer een uur lang ingame te zijn als je even wilt rijden met je cart.
Grote vraag, telt een channel-swap ook als "first login", zou erg naaistreek zijn.
Ik vrees van wel, dat "ff channel swappen" is er niet meer bij. Fijn ook als je pech hebt en na 1 minuut d/c krijgt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En als je dan in cart zit na de cooldown. Hoe lang kan je dan enzo. Beetje vaag allemaal. :/

De reden om GEEN cart aan te schaffen lijkt mij.
Dit systeem maakt dat cart systeem niet interesant meer :?

Maar aan de andere kant. Als de een die cooldown heeft dan kan ie met iemand anders meerijden :P
Dus daar is toch wel goed aan gedacht.

[ Voor 45% gewijzigd door Zeror op 01-12-2005 17:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oplossing voor mij is simpel, mijn 2de PC gaat gewoon 24/7 rose draaien ;) Het is puur dat eerste uur in 1 channel rond hangen (zonder DC) en dan is het vrij-uit gaan met die cart. Nu nog leuk bot-script maken en ik laat mn PC rond uur of 5 automatisch inloggen zodat ik om 6 uur direct aan "channel-swappen" kan beginnen :D

Maarja, vanaaf eerst maar eens die refine NPC opzoeken in breezing hill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik heb langer dan een uur gespeel in ik heb geen last van cooldown. Wel heb ik last van de resolutie. Die kan ik niet meer goed krijgen. Alleen maar in 16bit bij 32bit wat hoger is dan 800x600 krijg ik een fout melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

Amafi schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:45:
[...]

Ziet er mooi uit hoor vliegje :)
Weer een WDW in de clan.

Is er al iemand in de Temple geweest en kan je daar vanaf lvl 71 in? Of hoe zijn de toegangseisen voor de temple tegenwoordig?
Volgens mij kan ieder lvl er gewoon inlopen, maar op lvl 100 is alles nog paars... Dus je kan er beter niet zomaar heen gaan als je lvl 7x bent ;)
Er zitten wel gave mobs trouwens, vooral de reusachtige boeken die dichtklappen :D

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Is dit item zo zeldzaam???

Leopard Ensemble (attack power +7)

Check dit topic

Moet je kijken wat mensen er voor bieden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

live @ b3:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen131.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okej voor jullie!!! even snel wat dingen geprobeert:

Refinning!! na half uur kutten en wat refinnes later en wapens die failed zijn dus compleet weg...

ik heb het refinning systeem door!

het gaat dus als volgt :

Je hebt een grade wapen 1 tm 6 die grade zal ALTIJD blijven, dus heb je een Grade 3 wapen dan heb je ook ALTIJD een Grade 3 refinning item nodig! (voor wapens talisman en voor eq bindrune)

in de grades zijn er weer LVLS voorbeeld : G3 (1) G2 (2) G3 (3) enz enz

dus het is gedaan met essence etc, MAAR als je nuj failed heb ben je refinnes kwijt EN je wapens en eq!!! bij mij gebeurde dit na 4 keer bij een hamer, maar zo ver ik het gezien heb ging de atk van 77 (G3(0)) naar atk 93!! (G3(3)) maar de 4e keer was failed dus was ik kwijt, ik heb nuj ook een Demon Junior Cap (2) en die is van 16 def naar 19 def gegaan!!

Ik hoop dat jullier het nu snappen en er iets aan hebben!

Happy refinning.

Edit: typfoutjes :P

Edit2: Het lijkt erop dat je niet verder in lvl kan dan de Grade lvl, bijv : G3 niet verder dan G3(3) en een G6 niet verder dan G6(6)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/1056/screen0428le.th.jpg

ik op zabuza achterstoeltje.... Ooh die herinnering aan de kinderjaren bij me moeder achterop de fiets >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dus ik een grunterking solo meppen voor de gein, dropt die 2x Grade3 refine ding :D

edit: resultaat van 2x grade3 subweapon refining.
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/refining.JPG
Zoals je ziet.. niet bijzonder denderend...

Items hebben dus minimum grade nodig (zie je in je item-description)

Zoals ik nu zie, zijn de grades:
lvl1-19 EQ: grade1
lvl20-39 EQ: grade2
lvl40-59 EQ: grade3
lvl60-79 EQ: grade4
etc etc

[ Voor 69% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nu is de vraag nog welke beeste dropen welke refines hehe

junions golums dropen veel grade 3 refienes en soms grade 4

iemand anders nog goede beesten want die golums op beach dropen best veel
maar wat meer goede spots is wel handig hehe

en is het waar dat die drils voor sockets te maken aleen in de tempel dropen ?
dam als dat zo is :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:21
Dan gaat Iruja veel geld verdienen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg Grade 6 rifine van de Grand master Golum die je op Evo zijn pic ziet :P
Gebruikt op me sniper
Van 171 atk naa2 182 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
jip_86 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:15:
Dan gaat Iruja veel geld verdienen :Y)
Damn, en dan ben ik jaloers :(

En nu cker omdat die kolere Rose een error geeft bij opstarten

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/rose/gfxerrorrose.JPG

Net was ik gewoon ingame. opeens crashte Rose.
Dus ik start Rose opniuew op en krijg deze melding nadat nprotect geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:21
Hmm op die videokaart moet het gewoon werken. Drivers updaten misschien? Wel vaag dat ie daar onder het spelen pas achter komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het vage is dat ik vorige week de recentste versie geinstalleerd heb.
Ik ga Rose maar eens opnieuw installen, misschien help het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde eror als ik had, je hebt dan ook veel last van lag/dc's/ rose dat ineens naar 8bit vliegt en dat soort ongein, gwoon ff vga drivers uninstalle en weer de nieuwste installe hielp bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Een paar dagen terug had ik gezegd dat ik screenshot zou posten van m'n EQ's..
Nou hier zijn ze dan; over 65% kan ik ze aan, op de schoenen na >:) De stats zijn met de Equips die ik op dit moment nog aan heb.
Afbeeldingslocatie: http://www.egamer.nl/image/equips.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:06:
Het vage is dat ik vorige week de recentste versie geinstalleerd heb.
Ik ga Rose maar eens opnieuw installen, misschien help het.
Ik heb dezelfde probleem gehad, Poes ook... conclusie!

tligt aan de drivers ja die freezes etc, je moet een driver uit het jaar 2004 hebbe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Wat zijn die grades eigenlijk waard... Heb 2 4th grade bindrune voor 45k per stuk verkocht. Sta in de clan wel beetje om bekend dat ik alles te goedkoop verkoop (maar wil er altijd snel vanaf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:28:
[...]

tligt aan de drivers ja die freezes etc, je moet een driver uit het jaar 2004 hebbe!
Ga ik dat ff proberen. Rose opnieuw installen was geen oplossing. :(

EDIT:
Oude drivers zijn wel de oplossing :D
thanx

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 01-12-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:10:
[...]

Ga ik dat ff proberen. Rose opnieuw installen was geen oplossing. :(

EDIT:
Oude drivers zijn wel de oplossing :D
thanx
np :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:28:
[...]

yep... draait als een zonnetje onder versie 5.6.5.6 (04/02/2004), mss dat er nieuwere versies zijn die draaien maar da's kwestie van uit proberen me dunkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
maxjuh schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:47:
Wat zijn die grades eigenlijk waard... Heb 2 4th grade bindrune voor 45k per stuk verkocht. Sta in de clan wel beetje om bekend dat ik alles te goedkoop verkoop (maar wil er altijd snel vanaf).
ik zie 4th gen tussen 80-250k heb ze zelf te koop voor 110k momenteel. ik zie wel wat er gebeurd
lang zal die gekte niet duren want 1-4 dropt makkelijk, heb er vanavond al 16 4th rune en 14 4th talis gevonden en ik deed het rustig aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb nog maar 2x grade 1 runes kunnen vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
prijs is al gezakt naar 30k voor grades 3 en 4. Gaat nog verder zakken denk ik aangezien ze al met tientallen tegelijk verkocht worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/muse5.JPG

En de velvet look is ook compleet xD.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie of wat dropt die refines? heb wel refines van Doominator gekregen maar ikm wil ze zelf wel vinden >:) Ga nu lekker slapen en morgen weer werken :Z :P Gelukkig hoef ik pas om 4 uur te beginnen }) kan ik ff tegen die tijdt lvl 60 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

net klaar van me werk en haal update nu binne, ga morgenvroeg bijstijds beginne...

maar zoals ik snel ff gelezen heb kan ik dus eigenlijk nooit meer cart rijde of in het laatste kwartier van elk uur? wtf slaat dat op??!!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
4th schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:51:
net klaar van me werk en haal update nu binne, ga morgenvroeg bijstijds beginne...

maar zoals ik snel ff gelezen heb kan ik dus eigenlijk nooit meer cart rijde of in het laatste kwartier van elk uur? wtf slaat dat op??!!
gewoon ff een uur nonstop gamen en dan heb je helemaal geen last meer van die cooldown van je cart skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mijn eerste goal behaald op 9% van lvl62 en een grote berg grade3 refinements: 201dodge/304def :D
Daarna loot ik ook nog een grand redfield suit ;)

Gezien de massive droprate van die refines zullen prijzen erg erg hard gaan dalen.

@sacardus: kenji golum dropt heel veel grade3 en af en toe grade4 refines.

gaat wel raar worden, mijn lvl50 saint hammer is nu al beter (atk/acc) dan mijn lvl75 shark sword :/

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2005 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ook eens geld verdienen dan, jullie hebben mils van mammoths gehad en ik steeds crappy drops.
Op jullie lvl deed ik riders, maar jullie kunne nu al naar temple, dat staat tot geen verhouding.
Dus rijk ga ik nie tworden, een kleine inhaalslag lijkt mij aannemelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind rose nu veeeel leuker met de refines :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 03:26:
mijn eerste goal behaald op 9% van lvl62 en een grote berg grade3 refinements: 201dodge/304def :D
Daarna loot ik ook nog een grand redfield suit ;)

Gezien de massive droprate van die refines zullen prijzen erg erg hard gaan dalen.

@sacardus: kenji golum dropt heel veel grade3 en af en toe grade4 refines.

gaat wel raar worden, mijn lvl50 saint hammer is nu al beter (atk/acc) dan mijn lvl75 shark sword :/
ik koop die redfield van je pm me in game met leuke prijs want ik wil er heeeeel graag een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wel jammer om te horen dat die refines zo hard droppen, gister een uurtje kunnen spelen. Zat toen in temple met LoT. Geen leaders enzo gehakt dus geen refine gezien. Maarja wordt dus snel refine even halen en dan alles beetje boosten.

Hopelijk vanmiddag 3 uur een aantal uren gaan gamen :)

@amafi fine by me, wellicht is er een high lvl party bezig van LoT, was gister om 6 uur etenstijd al een aprty van bijna lvl 40 dus....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Vanf vanmiddag 3 uur? Party doen bij de vulcans dan blue?
Hoorde dat de vulcanleaders grade 4 refines dropten.
Weekend begint vandaag al na de lunch :)

Ah, en kings mijn ook GMG en Wormdragon?
Anders is het wel mooi nog om daar op te jagen voor mij O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Amafi op 02-12-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van captains weet ik het niet maar kings geven ze gewoon weg zegmaar.

Wat is trowuens de kans dat een refine mislukt? want wil me mighty armour refinen maar ik wil absoluut niet dat ik hem weg kan gooien

En iemand al iets van gems of drills digne ngezien

Nieuwe skill gekocht: lightning crasher werkt perfect, zelfde laad tijd als crushing impact(focused impact) alleen gewoon weer meer damage gewoon upgrade van zelfde skill alleen je moet hem kopen en er is een andere animatie.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
refine mislukking is best vaag. Eerst zeiden ze na lvl=grade de kans lager zou worden, maar ik heb nu 2x een (4)grade3 item (hammer/armor). Ene keffa refined zijn gun en bij 3->4 failde die. Ik zorg altijd wel dat de item 100% repaired is, voor de zekerheid (mischien dat durability er iets mee heeft te maken).
Ik wil best hoger proberen, maar risico van verlies kan ik nog even niet hebben ;)

Gisteren kreeg ik direct een bod van 650k vanuit de party waarin ik zit (tis een +hp175+hp225 +6dex), weet totaal niet wat die dingen nu waard zijn.

Ter info voor de mensen die refined EQ willen kopen, laat je niet naaien door 2/3x duurdere prijzen. De upgrade van refining is een statisch iets, het is echt geen "uniek" iets. (gister kwam ik toch regelmatig lvl40-60 weapons tegen voor 200-300k met bv +5stk speed oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ amafi in goeie party kun je tempel in althans ik wel kon soms 2 boeke ff tanken of die andere beesten maar ik weet jou build ni , daarbij moet ik wel ff zeggen dat je er dan wel wat 8x / 9x bij moet hebben lope

WD drop grade 4 bijna elke keer wel gister 6 gedaan 5 x gedropt geen scale ;/

gmg (golum) dropt g4 en g5

@axe die jurk _/-\o_ wil ik, wil ik, wil ik, wil ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die grand redfield suit van je is dezer dagen wel iets meer waard. deze met dex is toch zeker wel 1m waard.

Dus als ik het goed heb(heb nog niks gezien dus). als je bijvoorbeeld een grade 4 wapen hebt:

Je hebt dan om (1) te maken 4 grade4 talismans? ofmaar gewoon 1 grade4 om (1) en dan,
je hebt om (2) te maken opnieuw 4 grade 4 talismans nodig, of dan 2 grade 4 om (2) te krijgen.
etc etc

Om grade(5) te maken van een grade4 wapen wordt het dus gevaarlijk begrijp ik.

Kan iemand duidelijkheid geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:39:
@ amafi in goeie party kun je tempel in althans ik wel kon soms 2 boeke ff tanken of die andere beesten maar ik weet jou build ni , daarbij moet ik wel ff zeggen dat je er dan wel wat 8x / 9x bij moet hebben lope
@Spoekiebees
Ik kan redelijk wat tanken hoor ;) zit in de ruim 200 def geloof ik (mis nog steeds die black redfield).
Maar wil even snel wat refines binnenhalen om mezelf sterker te maken.

@synergi Ben ook wel geinteresseerd in een redfield

[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 02-12-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ok korte uitleg:
items die kunnen worden refined (wapen/shoes/hat/gloves/shield - geen backshield) heeft nu een nieuwe regel, welke grade dit item is. Deze grade is zover ik nu zie gebaseerd op het lvl van de item.

1-19 = grade 1
20-39 = grade 2
40-59 = grade 3
60-79 = grade 4
etc t/m grade 6 ofzo?

Wil je dus een lvl50 saint hammer (grade3) upgraden, heb je dus een talisman nodig van een grade3 (dit geeft die smith ook in refine scherm aan). Een bindrune is nodig voor overig EQ. 1 talisman upgrade gewoon je item met +1. De eerste refine kost niets tot aan lvl4 dat een 3,5k kost.
Hoe vaker je refined, hoe hoger de kans dat dit failed. Failing raak je dus je ITEM kwijt, foetsie weg pleite.

Je kan dus niet een g4talisman gebruiken op een g3 of g5 weapon, je kan alleen binnen de grade van het item upgraden tot een max lvl van 6. Advies is niet hoger te hoger te gaan dan 4 als je je item niet echt kan missien.

vragen.. geen vragen, mooi gaan we verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Grand-master Goblin dropte grade 6 rifene, moet er snel achter komen wat het nog meer 6/7 grade dropt, kan ik me lvl 100 eq moi rifenen. als je alles 3x gerifind is heb je toch aardig def boots (die ik als artisian wel kan gebruiken) en natuurijk me wapons wat extra power geven.
Eerst snel 100 woorden :P weekendje power lvllen, Ax3, Gerwin willen jullie aub helpen :P
Second job doen en nieuwe crafts, dan op zoek naar goede rifines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

maxjuh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 02:53:
[...]

gewoon ff een uur nonstop gamen en dan heb je helemaal geen last meer van die cooldown van je cart skill
leuk en aardig maar heb precies elk uur een dc...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok duidelijk :) sorry dat maby beetje dubbelop was. Maar op dit gebied liever zekerheid dan dat ik wat ga uitproberen :) thnx

Weet iemand of die talismans enzo per 2 droppen? Even kijken of gather daar namelijk beetje succes heeft. Als ik iedereen zo hoor dan zie je straks in veel shops tonnen refines te koop.
edit: thnx sinergy, dan kunnen we farmen :)

@4th Tom alles goed? :P Lang niet gezien. Wordt weer eens tijd dat we gaan ouwehoeren :P

@LoT Is die party van gister nog levend?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
gatherskill geeft zelfs tot 5 tegelijk, ik zat in party gister met dealer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

Cart probleem is alleen de eerste keer zo te zien. Ik kan nu gewoon meteen in m'n cart springen. Maar het is volgens mij ook gewoon omdat je als je voor het eerst inlogt, nog geen fuel in je cart hebt. Als je die koopt, is er sowieso geen probleem.
In die cooldown van cartskill wordt blijkbaar fuel bijgeladen zodat je weer kan rijden.

[ Voor 20% gewijzigd door Haan op 02-12-2005 14:08 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:17:
Cart probleem is alleen de eerste keer zo te zien. Ik kan nu gewoon meteen in m'n cart springen. Maar het is volgens mij ook gewoon omdat je als je voor het eerst inlogt, nog geen fuel in je cart hebt. Als je die koopt, is er sowieso geen probleem.
In die cooldown van cartskill wordt blijkbaar fuel bijgeladen zodat je weer kan rijden.
Dit staat op GR forum
Initial cart cooldown introduced
For instance play for 20 minutes = you can’t use cart. Play for 45 minutes, you can use cart after 30 minutes this time and after 15 next time. Play for 60 minutes = no more timer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Amafi schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:49:
[...]

@synergi Ben ook wel geinteresseerd in een redfield
ik vroeg eerst amafi :D
maar goed, je zult wel meer geld hebben dan ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:05:
gatherskill geeft zelfs tot 5 tegelijk, ik zat in party gister met dealer ;)
De rifines woorden geen ruk waart :P
Er zijn al zat mensen met 100+ van die dingen, maar allemaal grade 4/5 wil weten waar die grade 6/7 droppen. 1 Ding is wel zeker, rifinen met die upgrade books worde niet een heel duur iets :)
Eerst week waarscheinlijk wel (mensen vragen rare prijzen) maar over een wek zullen de prijzen wel uber laag zijn :P

PS// axe/ger leeft onze lvl 50 party nog ?? Wil vanavond echt effe power lvllen (ik had DC vanacht)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
true, de prijzen zullen snel droppen, ik probeer nu nog te profiteren maar vanaf vanavond is dat over tenzij je 5 of hoger kunt bieden denk ik.

ik heb vanavond 4x 4t en 2x 4rune verkocht voor 110k, nu staan ze voor 70k in de shop en grade3 voor 45. vanaf vanavond ga ik er niet meer in handelen denk k. wel jammer hoor. refines waren altijd zo'n goede business. nu wordt het gewoon items verkopen die (5) of hoger zijn als je veel geld wilt maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
5/6 refined zullen idd grof geld worden, ook al zijn de stats bagger :P Ik vind het wel mooie balans, de mensen die (a) geen tijd hebben voor gem-quest of (b) geen geld voor vette blue's kunnen nu toch met leuke stats rond-rennen. (ik gok dat +def items geen ruk meer waard worden). Mijn lvl45 armor(4) heeft nu bijna dezelfde stats als mijn lvl65 armor unrefined, maar het maakt dat ding geen ruk meer waard.

Maarja, eerst nog de "i have refined3 item i can sell uber high" hype over laten vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:28:
wil weten waar die grade 6/7 droppen. 1 Ding is wel zeker, rifinen met die upgrade books worde niet een heel duur iets :)
Volgens het Prose forum werden de grade 6 refines gedropt door lvl 100+ mobs.

Weet niet eens of er grade 7 refines zijn. Maarja, ik ben dan ook nog niet ingame geweest na de update. Vannochtend nog wel even de update aangezet dus die zal wel klaar zijn na werk.
Heb er weer helemaal zin in :)

@Yokidrink, dan ben jij eerder (was me nog niet opgevallen)
@iedereen ben op zoek naar een redfield :+, en in ieder geval nog een cap met +int of +str of +atk.
Waarschuw me even als je er 1 ziet voor een normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik zag er vanmorgen een voor 1.5m en een voor 850k (was met extra mdef)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die redfield met mdef wil ik wel... Hmm red ik nooit als ik 3 uur ingame pas ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bij sommige items, zoals wings, backshield enzo, zie je grade 0 staan. Kunnen die ook nog gerefined worden op een of andere manier?

Zo niet, dan mogen ze dat grade 0 regeltje wel weghalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 02-12-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Dude, moet ik dan racen om sneller thuis te zijn ;)
Maarja vrees ook dat die weg is voordat ik thuis kom.
1,5 mill haal ik niet momenteel.
En die van 850 zal wel al weg zijn.
Ach ik zie wel, heb nu +atk look dat is altijd mooi en refined moet ik er nog wel even mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
amafi, jij hebt grand look met +ap?
die loop ik dus voornamelijk te zoeken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:28:
[...]

De rifines woorden geen ruk waart :P
Er zijn al zat mensen met 100+ van die dingen, maar allemaal grade 4/5 wil weten waar die grade 6/7 droppen. 1 Ding is wel zeker, rifinen met die upgrade books worde niet een heel duur iets :)
Eerst week waarscheinlijk wel (mensen vragen rare prijzen) maar over een wek zullen de prijzen wel uber laag zijn :P

PS// axe/ger leeft onze lvl 50 party nog ?? Wil vanavond echt effe power lvllen (ik had DC vanacht)
Hehe gelukkig heb ik gister 5x g5 refine verkocht voor 500k :D
Hij kwam naar me toe en vroeg of ik g5 had, zei voor de grap ja 100k per stuk :+

Als goed is leeft de lvl 50 party, kheb hem gister overgenomen van Ger.
En voor powerlvl'en ben ik wel in vanacht, wil zo snel mogelijk 95 worden :9

edit: ik zoek nog een Grand Pony Hammer, mocht iemand hem te koop zien in een shopje, pm me plz. Liefst +mdef/+def/+att pwr (Of iemand moet met mij Rupert Wizards gaan hunten, probleem is echter dat er ook een Rupert Captain bijstaat :Y) )

[ Voor 27% gewijzigd door Psychoot op 02-12-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Yokidrink schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:08:
amafi, jij hebt grand look met +ap?
die loop ik dus voornamelijk te zoeken he ;)
Wat er momenteel bij mij in de kledingkast ligt:
Golden senior look +10atk
blue lvl65 shoes +10attack (in gebruik)
legend blue lvl65 dress +8attack en 6dex (in gebruik)
Wat bedoel je met drand look +ap?
Ik zou zeker grand redfield black +ap willen hebben ;) maar helaas, die heb ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Amafi schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:21:
[...]

Wat er momenteel bij mij in de kledingkast ligt:
Golden senior look +10atk
blue lvl65 shoes +10attack (in gebruik)
legend blue lvl65 dress +8attack en 6dex (in gebruik)
Wat bedoel je met drand look +ap?
Ik zou zeker grand redfield black +ap willen hebben ;) maar helaas, die heb ik nog niet
dan begreep ik je ff verkeerd ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:10:
Als goed is leeft de lvl 50 party, kheb hem gister overgenomen van Ger.
En voor powerlvl'en ben ik wel in vanacht, wil zo snel mogelijk 95 worden :9
Kunnen we mooie party maken vanavond :) Zorg wel dat er plaats is voor me he ^^ Ben rond 18:30 weer achter me pctje.

Mensen worden echt helemaal gek op GR forum dat ze items verliezen da veel rifines ^^
Domme mensen, ze denken echt dat ze het zo makkelijk maken dat het niet kan failen..
Dan zou iedereen weer in kleding (9) rondlopen, en dat lijkt me niet de bedoeling.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@blue we hadden jullie party verwisslend voor ene lvl (50) party er is nog wel discussie of het idd lvl 50 is en die was er vanochtend nog wel in ieder geval.

Ik zie dat eignelijk tot grade 4 goed te refinen is zonder problemen pas als je grade 4 refine doet dus je vierde boek op het item word het 50/50, klopt deze conclusie een beetje? en iemand al ervaring met dit idee met een g5 bin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:28:
[...]

Kunnen we mooie party maken vanavond :) Zorg wel dat er plaats is voor me he ^^ Ben rond 18:30 weer achter me pctje.

Mensen worden echt helemaal gek op GR forum dat ze items verliezen da veel rifines ^^
Domme mensen, ze denken echt dat ze het zo makkelijk maken dat het niet kan failen..
Dan zou iedereen weer in kleding (9) rondlopen, en dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik dat ook beetje lomp. Mensen willen achter alles in hun schoot geworpen krijgen, maar dan is het geen spel meer, maar een weggeverij en dat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Iedereen is lekker gemaakt met Irose en de (9) refined zooi. Een (9) refined in deze game wordt gewoon meer rare dan een unique, als ik zo'n beetje gok qua refines (ben tot lvl6 gekomen) baserend op mijn refine-pogingen.

lvl1-3: 100%
lvl4: 75%
lvl5: 50%
lvl6: 25%
lvl7-9: max van 5% gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oki thnx evo :) Hopelijk een plekje voor me straks. Ben laatste 3 weken beetje achterop geraakt. Met lvl50 aprty kan ik weer vandaag lvltje pakken.

Vind wel wat hebben dat je hele item kwijt raakt. Is de economie stukken leuker op geworden. alles wordt waarschijnlijk wat meer rare. Ben bijvoorbeeld benieuwd of iemand lef heeft bijvoorbeeld eq met +10 att durven te refinen naar (5) of hoger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:41:
Vind wel wat hebben dat je hele item kwijt raakt. Is de economie stukken leuker op geworden. alles wordt waarschijnlijk wat meer rare. Ben bijvoorbeeld benieuwd of iemand lef heeft bijvoorbeeld eq met +10 att durven te refinen naar (5) of hoger :P
Mensen die genoeg geld hebben om een nieuwe te kopen of mensen die er meerdere hebben zullen dat risico wel nemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:41:
Oki thnx evo :) Hopelijk een plekje voor me straks. Ben laatste 3 weken beetje achterop geraakt. Met lvl50 aprty kan ik weer vandaag lvltje pakken.

ik ga mijn senior shoes +10 ap naar (5) brengen en ook mijn grand afterblade +10ap naar (6) durf ik niet meer na gister mijn saint afterblade kwijt geraakt te zijn

maar ik denk wel dat items (6)+ schandalig duur gaan worden dus stel dat je op een level bent waar je een nieuw wapen gaat gebruiken kun je altijd hoger gaan met je oude wapen en als je mazzel hebt, voor een leuke prijs dat wapen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lol lees het forum maar. Senior suits met AP, saint executor en zelfs een redfield pleite :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
De mensen die veel dingen zijn kwijtgeraakt zijn ook wel erg stomme mensen die echt altijd zeiken op GR en het spel niet eens begrijpen.
(ja sorry erger me aan veel fransen daar (CTR en cyfa) het is namelijk onmogelijk te begrijpen wat die mensen typen).

Maar die denken ook ik gooi alles naar (6) en als dat mislukt alles en iedereen de schld geven.
(6) is gewoon zeer tricky mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
yep, ik ben er ziek van als het gebeurd maar aan de andere kant... het is part of the game
de bonussen die je krijgt zijn het risico waard. mensen moeten niet moord en brand schreeuwen en gravity/gr etc lopen uitschelden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd het is wel leuk dat het rare word, maar dat betekent ook dat prijzen enorm stijgen. ben ik persoonlijk niet blij mee ik zit al niet zo dik in de zullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:04:
idd het is wel leuk dat het rare word, maar dat betekent ook dat prijzen enorm stijgen. ben ik persoonlijk niet blij mee ik zit al niet zo dik in de zullie
hoe kan dat nu? ik dacht dat je altijd zoveel leuke drops had })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:08:
[...]

Veel leuke drops gaan naar leuke clanvrienden ^^

@Psy moest je die lvl 95 1hand swaartje +22mres nou hebben ?

En dat rifinen, als je lvl 150 kleding alleen in geel kan krijgen kan je er best een paar craften, en rifinen, vast wel eentje die 6 haalt :P (heb je heel exlusief item zou ik niet verder als 3/4 gaan)
Ik kreeg gister van alexandros (Ooit iets moois voor gecraft) een lvl 100 dealer hoedje, en ja een blauwe, eerste die ik ooit in game zag, leuk kadootje dus, toen ik ging appraisen was hij 4 int :(
Maar alles beter als me lvl 75 hoed (van ax3 eigenlijk)

Dit weekend moet ik echt lvl 100 (wil me nieuwe eq aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
@vlieg
ff offtopic, je sig: "ROSE online "hoezo mmorpg is verslavent" :P, IGN : vliegje"

beetje typo he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed Vlieg :) Zoiets had ik dus ook in gedachten :) Zo kan je nog best lekkere kleding mee maken. Moet natuurlijk wel flink even farmen op refine spul. Maar dat moet wel goed komen verwacht ik :)

Als je toch zoveel van alles hebt straks kan je idd beetje uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:08:
[...]

jammer dat ik zo weinig verkoop :P en meeste zijn blue\s van mams die zijn nu vrij common dus maak ik weinig tot geen geld mee

en idd ik heb ook al het een en ander aan lot overgemaakt en zoals je al hoord wij kleden voornamelijk vliegje aan ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Heb nog dik verdient zo te lezen aan mijn grades :D ... Is kijken wat de prijzen nu op het moment zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de lvl 50 party leeft nog 8)

als bvb je wapen een grade 4 hebt (staat onder atk) moet je die duzz refinen met een grade 4 en het gaat 99% goed t/m de 4de keer duz als het een (4) staat achter de naam, daarna wordt de fail kans ineens een stuk hoger , duzz een grade 5 max 5 keer doen enz

@ amafi als het goed is speel je nog met mijn golden golden staff so ja pm me ff ingame (heb hem ni nodig hoor :) )

prijs van een 4th ligt nu al rond de 30 k in junon , 5th zal een stuk hoger zitten want die is er nog wat minder , dan nog niet over de 6th gehad

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
@sinergy

ik snap niet waarom je die redfield te koop zet op erose forum terwijl er ook mensen zijn in GOT die hem willen? anyway... ik heb geen dex nodig dus count me out.

Default WTS> Grand redfield suit

(willing to sell)
Freshlooted yesterday, IIRC
+176HP
+225HP
+5dex

It will be sold very soon, but would like to know how many people are realy interested (or are potential buyer )
I've had a ingame bid of 650k earlier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben rond half 3 weer ingame spoek, ben ik nog online? niet dat door een dc van mij straks party ineens weg is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Van GoT: Amafi zoekt AP, jij wil geen dex en blue wil een mdef versie.
Wat is het probleem dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:08:
Van GoT: Amafi zoekt AP, jij wil geen dex en blue wil een mdef versie.
Wat is het probleem dan? :/
mss dat er meer geinteresseerd zijn. ik wist nog niet dat het +dex was tot ik het net zag op erose forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:28:
[...]

jammer dat ik zo weinig verkoop :P en meeste zijn blue\s van mams die zijn nu vrij common dus maak ik weinig tot geen geld mee

en idd ik heb ook al het een en ander aan lot overgemaakt en zoals je al hoord wij kleden voornamelijk vliegje aan ^^
Al mijn eq krijg ik wel zoon beetje ja ^^
Me lvl 100 eq komt zoon beetje allemaal van Hoge NIET LoT mensen :P
Veel hoge mensen in game vinden het maar verkopen kan je het niet wand er zijn geen hoge dealers dus geven ze het maar als belonig bij craften :P
Heb nu voor lvl 100
Een blauwe rich merchent vest +20 cri +6 con (uber stats) Gekregen
Een blauwe chairmen redfield shoes +4dex +8 atk Ook gekregen
Een blauwe rich merchent shoes + 12 cri geruilt voor hawker boots
Een blauwe rich merchent gloves +1xx Hp +9 Atk ook gekregen :P
En blauw rich merchent hoedje +2 aspd +4 int Ook gekregen :P

Artisian heeft wel voordelen :P kom goed koop aan goede eq en mensen geven me het graag :)
Ik krijg vanavond een gele (ja jammer) justice canon Lvl 100^^ Deze is niet beter als me sniper (1) dus lekker voor de show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:46:
@ amafi als het goed is speel je nog met mijn golden golden staff so ja pm me ff ingame (heb hem ni nodig hoor :) )
Heb inderdaad je golden golden staf in bezit.
Zal je zsm als ik weer ingame ben pm'men, zal tegen 3 uur zijn.

@yokidrink: Ik wil inderdaad +atk redfield, maar denk niet dat ik die 1-2-3 zal vinden. (uber-rare denk ik)
Daarom neem ik genoegen met minder ;)
Geld denk ik ook voor blue. Wil gewoon een goedkope (relatief dan) eq en redfield geeft goede stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
TOP 25 players on 2nd December:

1 tQ 119 RAIDER
2 Iruja 118 MAGE
3 babz 110 RAIDER
4 DarkMali 108 RAIDER
5 eFe 106 RAIDER
6 Naruto 104 CHAMPION
7 Tomiz 104 CHAMPION
8 F1xXx3R 103 RAIDER
9 Ax3 102 MAGE
10 Demi 102 KNIGHT
11 Lastexile 102 RAIDER
12 g7 101 RAIDER
13 StL 101 SCOUT
14 FantasySun 100 HAWKER
15 Guzkuluz 100 SOLDIER
16 speedex 100 RAIDER
17 Totti 100 RAIDER
18 windows 100 HAWKER
19 bondark 99 MUSE
20 Galla 99 SOLDIER
21 holly**** 99 SOLDIER
22 shane242 99 MUSE
23 athemis 98 MUSE
24 Culgan 98 SOLDIER
25 Nagisa 98 MUSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
wow, iruja weer ingehaald :P

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/slownick/neat.jpg
Die gast heeft geluk gehad met refine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:36:
TOP 25 players on 2nd December:

1 tQ 119 RAIDER
[
Omg... onze nationale lamer staat 1 :/
Met 3 mensen op 1 acount is het ook wel erg makkelijkhe ...
Beetje jammer.
En ik val er weer net buiten :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.