hi, hoe verander je de bitrate of resolution? van een avi bestand of mp4
is der program voor?
reactie graag, ciao
is der program voor?
reactie graag, ciao
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 23:47 ]
The devil is in the details.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
hey dat programma heb ik maar ik kan niet eens een avi bestand openen, klopt dat?Glashelder schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:50:
Virtual Dub (freeware) kan dit.
zorg ervoor dat je de goede codec hebt. (dus niet alleen een filter dat ervoor zorgt dat je hem af kunt spelen.)Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:52:
[...]
hey dat programma heb ik maar ik kan niet eens een avi bestand openen, klopt dat?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Virtual Dub kan perfect overweg met AVI bestanden, als je in het dropdown menu kijkt bij Openen zie je als eerste al *.avi staan.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:52:
[...]
hey dat programma heb ik maar ik kan niet eens een avi bestand openen, klopt dat?
The devil is in the details.
met Gspot controleren of je benodigde codecs hebt.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:52:
[...]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
als ik doe open video file, en dan mn avi bestand aanklik komt er een errorDecember schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:55:
[...]
Virtual Dub kan perfect overweg met AVI bestanden, als je in het dropdown menu kijkt bij Openen zie je als eerste al *.avi staan.
codes? ik ben een noobGlashelder schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:56:
[...]
met Gspot controleren of je benodigde codecs hebt.
deze error komt er bij mijDecember schreef op zondag 20 november 2005 @ 23:55:
[...]
Virtual Dub kan perfect overweg met AVI bestanden, als je in het dropdown menu kijkt bij Openen zie je als eerste al *.avi staan.
Dit betekent, simpel gezegd dat we sowieso al wat meer af weten van bepaalde dingen, en ook dat we zelf ook eerst een oplossing proberen te vinden. Dit kan je nog even uitgebreider teruglezen in Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got en Policy: Alle regels die op het forum gelden.Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan.
[ Voor 12% gewijzigd door pasta op 21-11-2005 00:19 ]
Signature
Verwijderd
Zo werkt het hier niet. De topic starter is geacht om eerst de search-functie van de website te gebruiken om te zoeken of zijn vraag al eerder gesteld is en in dat geval het antwoord direct te vinden.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:17:
als de vraag al eens is langs gekomen kan je toch meteen de oplossing geven,..
Als je uit ieder antwoord weer een woord weet te pakken waarbij je zegt "wat is dat" dan snap je dat we daar geen zin in hebben, als het antwoord al eens eerder is langsgekomen kun je gewoon zoeken. Dan val je niemand lastig, en los je toch je probleem op.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:17:
als de vraag al eens is langs gekomen kan je toch meteen de oplossing geven,..
hey pietje, heb ik gedaan, als ik verander bitrate intyop kom ik alleen mp3 tege, en dvd ik wil een avi bestand of mp4 bestand bitrate of resolutie kleiner maken. voor ipod moet je special bitrate hebbe.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:24:
[...]
Zo werkt het hier niet. De topic starter is geacht om eerst de search-functie van de website te gebruiken om te zoeken of zijn vraag al eerder gesteld is en in dat geval het antwoord direct te vinden.
Men gaat ervan uit dat de topic starter die moeite wil doen, waarom zouden andere mensen anders de moeite moeten doen om te posten in het topic?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 00:29 ]
hey niet me kwetsenMaverick schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:24:
[...]
Als je uit ieder antwoord weer een woord weet te pakken waarbij je zegt "wat is dat" dan snap je dat we daar geen zin in hebben, als het antwoord al eens eerder is langsgekomen kun je gewoon zoeken. Dan val je niemand lastig, en los je toch je probleem op.
Heeft niets met kwetsen te maken, zo werkt het hier.
oh. oke. maar je snap toch wel. ik heb overal al gezocht.Maverick schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:30:
[...]
Heeft niets met kwetsen te maken, zo werkt het hier.
Kijk, das al wat handigere info, probeer dit progje eens: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:31:
[...]
oh. oke. maar je snap toch wel. ik heb overal al gezocht.
op die search kom ik alleen mp3 tege met bitrate en niet avi ofso, van avi naar dvd ofso dat wel
maar ik moet avi naar mp4 voor ipod snap je.
Google eens op de foutmelding die je kreeg.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:26:
[...]
hey pietje, heb ik gedaan, als ik verander bitrate intyop kom ik alleen mp3 tege, en dvd ik wil een avi bestand of mp4 bestand bitrate of resolutie kleiner maken. voor ipod moet je special bitrate hebbe.
ik heb ook op google gezocht maar kan ook niks concreets vinden, heb die program virtualdub gedownload kan ik niet eens avi bestand opene , man echt drama. dus weet jij hoe t moet?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Zeg dat dan gelijk..maar ik moet avi naar mp4 voor ipod snap je. :\'(
[ Voor 66% gewijzigd door pasta op 21-11-2005 00:43 ]
hey bedankt, ga t proberenMaverick schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:33:
[...]
Kijk, das al wat handigere info, probeer dit progje eens: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/