hallo tweakers
Ik heb in juli dit jaar tiscali t4 met telefonie genomen met fup in het begin had ik last van uitvallende modem maar dat werd opgelost met een firmware update.
Ongeveer 2 maanden later kreeg ik een ander probleem namelijk dat als ik server refresh bij countestrike 1.6 dat internet uitvalt.
het gebeurt vooral savonds bij gamen en wat surfen het probleem doet zich voor op meerdere computers
Ik heb een eigen lijn naar de centrale en liog er 300 meter van af.
Ik kan dan niet meer surfen downloaden of gamen dan na een paar minuten heb ik weer verbinding.
dit heb ik zelf geprobeerd
-firewall uit hielp een klein beetje(de modem was wat stabieler maar niet veel)
-andere utp kabels hielp niet
-andere telefoon
-nieuwe windows instalatie
-andere netwerkkaart
-de helpdesk gebeld
Ik heb de helpdesk ook verteld dat het met meerdere pc gebeurt maar het eninge dat zij lijken te weten is is op dit forum kijken
Ze zeiden ook nog dat ze een oplossen zouden zoeken maar daar heb ik niet echt veel vertrouwen in lees het stuk hieronder maar.
Bij de helpdesk zeiden ze ongeveer al het bovenstaande dat zou kunnen helpen, hielp dus niet. Vanochtend heb ik weer gebeld ze vragen me van alles en ze kunnen me niet helpen nu komt het mooiste ze raden me aan op het forum www.tweakers.net te kijken (tweakers are powerfull
).
Ik heb ook al in het tiscali forum gepost maar daar was de response 0
oja de modem een Zyxel Prestige 2602H-61 met de nieuwste firmware
ik denk niet dat jullie me syteem specs nodig hebben maar okee
asrock k7s41gx
amd sempron 2800
sapphire 9600xt
edit/ ik denk zelf dat het aan de modem ligt maar ik weet geen andere manieren om het te checken dan ik al gedaan heb
Jvs na jouw replys merk ik toch dat ik veel ben vergeten te vermelden
Ik heb in juli dit jaar tiscali t4 met telefonie genomen met fup in het begin had ik last van uitvallende modem maar dat werd opgelost met een firmware update.
Ongeveer 2 maanden later kreeg ik een ander probleem namelijk dat als ik server refresh bij countestrike 1.6 dat internet uitvalt.
het gebeurt vooral savonds bij gamen en wat surfen het probleem doet zich voor op meerdere computers
Ik heb een eigen lijn naar de centrale en liog er 300 meter van af.
Ik kan dan niet meer surfen downloaden of gamen dan na een paar minuten heb ik weer verbinding.
dit heb ik zelf geprobeerd
-firewall uit hielp een klein beetje(de modem was wat stabieler maar niet veel)
-andere utp kabels hielp niet
-andere telefoon
-nieuwe windows instalatie
-andere netwerkkaart
-de helpdesk gebeld
Ik heb de helpdesk ook verteld dat het met meerdere pc gebeurt maar het eninge dat zij lijken te weten is is op dit forum kijken
Ze zeiden ook nog dat ze een oplossen zouden zoeken maar daar heb ik niet echt veel vertrouwen in lees het stuk hieronder maar.
Bij de helpdesk zeiden ze ongeveer al het bovenstaande dat zou kunnen helpen, hielp dus niet. Vanochtend heb ik weer gebeld ze vragen me van alles en ze kunnen me niet helpen nu komt het mooiste ze raden me aan op het forum www.tweakers.net te kijken (tweakers are powerfull
Ik heb ook al in het tiscali forum gepost maar daar was de response 0
oja de modem een Zyxel Prestige 2602H-61 met de nieuwste firmware
ik denk niet dat jullie me syteem specs nodig hebben maar okee
asrock k7s41gx
amd sempron 2800
sapphire 9600xt
edit/ ik denk zelf dat het aan de modem ligt maar ik weet geen andere manieren om het te checken dan ik al gedaan heb
Jvs na jouw replys merk ik toch dat ik veel ben vergeten te vermelden
[ Voor 30% gewijzigd door DefLite op 20-11-2005 12:53 . Reden: veel dingen vergeten te vermelden ]